Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn, mye bedre. 

IMG_5481.jpeg

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (22 minutter siden):

Sånn, mye bedre. 

IMG_5481.jpeg

Kan jo ikke fjerne thigh gap'et, det er det viktigste av alt! 

Når det gjelder denne utdanningen, så lurer jeg på om dette blir nok et lynkurs àla yogaopplegget. Vipps, så er hun PT også, i løpet av 3 helger. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (23 minutter siden):

Når det gjelder denne utdanningen, så lurer jeg på om dette blir nok et lynkurs àla yogaopplegget. Vipps, så er hun PT også, i løpet av 3 helger. 

Neida si ikke det. Dette er hardcore greier siden mor måtte diske opp med mat etter en hard studiedag for studenten. Det sikkert en master i pt.

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
Snødronninga skrev (35 minutter siden):

Sorry, KI er ikke til å stole på. 

• Liker 8
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Hjelper ikke å ta pt-kurs når hun velger å fortsette thinspo/proana og redigere egen kropp og uteende til det ugjenkjennelige.

Når hun slenger på en graduation-hat på bildet - før hun knapt har begynt pt-kurset.

Dette viser en ev. fremtidig pt som er farlig overfladisk og sykelig opptatt av utseende på kropp:

image.png.2f754446a3b9a30c8d226dca130dd8c4.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Gud bedre!😅

• Liker 9
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Gud bedre!😅

Ja, du kan så si... 😅

Hadde hun akkurat vært ferdig med videregående og skulle ta et pt-kurs, og forsøkte seg som influencer, så kunne hun kaanskje kommet unna med dette. Men selv da tror jeg bildet hadde vært lagt ut ironisk. Ikke slik CBEno gjør, som om det å se henne selv sikle på seg selv i sitt filtrerte speilbilde er noe alle bør like like godt som henne selv.

Det er så useriøst at hun har skutt seg i eget kne som pt allerede før hun har begynt utdannelsen...

• Liker 10
Skrevet

Jeg må le av siste story til LK. 😂 Wannabe tough guy med sin N-musikk og mørke bilder, men er tynnere enn meg 😄

• Liker 15
Skrevet

Hun tar med seg kaffekopp på offentlig dass. Ok.

• Liker 35
Gjest NordreSving
Skrevet
Xmasclovn skrev (9 timer siden):

Gjør hun virkelig det?

Hva mener du? 

På alle kontoene sine henvender hun seg til følgere ved å vise frem hvordan hun trener. Premisset for Netfit er jo at hun modellerer øvelser som følgere kan kopiere. Hun har presentert flere kurs som du kan melde deg på for å bli veiledet av henne. 

Skrevet
NordreSving skrev (1 time siden):

Hva mener du? 

På alle kontoene sine henvender hun seg til følgere ved å vise frem hvordan hun trener. Premisset for Netfit er jo at hun modellerer øvelser som følgere kan kopiere. Hun har presentert flere kurs som du kan melde deg på for å bli veiledet av henne. 

Helt uten å klare å engasjere og kun med fokus på seg selv

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (13 timer siden):

Hjelper ikke å ta pt-kurs når hun velger å fortsette thinspo/proana og redigere egen kropp og uteende til det ugjenkjennelige.

Når hun slenger på en graduation-hat på bildet - før hun knapt har begynt pt-kurset.

Dette viser en ev. fremtidig pt som er farlig overfladisk og sykelig opptatt av utseende på kropp:

image.png.2f754446a3b9a30c8d226dca130dd8c4.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

🫣

:hoho:Så Harry 

• Liker 14
Skrevet

Husker jeg feil, eller prøvde Caroline seg på et PTkurs for mange år siden, som hun ikke klarte å fullføre..? 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollie skrev (12 minutter siden):

Husker jeg feil, eller prøvde Caroline seg på et PTkurs for mange år siden, som hun ikke klarte å fullføre..? 

Stemmer det.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Marihone skrev (12 timer siden):

Jeg må le av siste story til LK. 😂 Wannabe tough guy med sin N-musikk og mørke bilder, men er tynnere enn meg 😄

Det verste med den er at det er veldig dårlig reklame for alt han prøver å selge. Mørke, dystre bilder og ikke akkurat sterk ig atletisk reklame. 
Ser ikke friskt ut i det hele tatt. Skulle tro han ville prøve å fremstå som noe folk har lyst til å bli. Ikke noe som gjør at man blur seende usunn ut.

Dårlig markedsføring.
Hele taktikken virker helt feil.

siste reelsen her også…https://www.instagram.com/coach_eriksen?igsh=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_3060.jpeg

Endret av Stargaze
  • Liker 21
Skrevet
Stargaze skrev (34 minutter siden):

Det verste med den er at det er veldig dårlig reklame for alt han pøber å selge. Mørke, dystre bilder og ikke akkurat sterk ig atletisk reklame. 
Ser ikke friskt ut i det hele tatt. Skulle tro han ville prøve å fremstå som noe folk har lyst til å bli. Ikke noe som gjør at man blur seende usunn ut.

Dårlig markedsføring.

siste reelsen her også…https://www.instagram.com/coach_eriksen?igsh=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_3060.jpeg

Mye gjentagende snakk om hvordan bli god i fotball uten å komme til poenget. 
Har de ikke lyskilder i huset sitt? Å sitte i mørke når en skal nå ut til folk er ikke lurt.

• Liker 15
Skrevet
Ina K skrev (7 minutter siden):

Mye gjentagende snakk om hvordan bli god i fotball uten å komme til poenget. 
Har de ikke lyskilder i huset sitt? Å sitte i mørke når en skal nå ut til folk er ikke lurt.

Manisk etter kunder..

• Liker 6
Skrevet
Stargaze skrev (22 minutter siden):

Manisk etter kunder..

Kan umulig få mye kunder når han sitter i mørke. Hvor er engasjementet og gleden i å drive med fotball og få med seg betalende kunder på laget?

Det er ikke noe glede eller engasjement å se. 

• Liker 8
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Det verste med den er at det er veldig dårlig reklame for alt han prøver å selge. Mørke, dystre bilder og ikke akkurat sterk ig atletisk reklame. 

Dårlig markedsføring.

IMG_3060.jpeg

Han liker å fremstille seg som en person som trener veldig hardt og derfor ser helt utslitt ut. Det er tøft og barskt. Så har du Caroline Berg Eriksen med overredigerte selfier av seg selv på do. Hva slags mennesker prøver de å henvende seg til? Du blir ikke god i fotball av å følge hans treningsopplegg med mindre det involverer nettopp ball og ikke overtrening 24/7. Har han kompetanse innen trening av barn og ungdom?  

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Ina K skrev (3 minutter siden):

Kan umulig få mye kunder når han sitter i mørke. Hvor er engasjementet og gleden i å drive med fotball og få med seg betalende kunder på laget?

Det er ikke noe glede eller engasjement å se. 

Virkelig lystbetont forbilde. Dette skal altså appellere til de mindreårige de også trener. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...