Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Man kan jo slenge dritt hvor mye man vil, men jeg tror at det er veldig få dager her som kan si at de har like fast & trent kropp etter 2 barn som CBE. Fint hår også, men usikker på om de er extensions.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doloressa skrev (1 time siden):

Man kan jo slenge dritt hvor mye man vil, men jeg tror at det er veldig få dager her som kan si at de har like fast & trent kropp etter 2 barn som CBE. Fint hår også, men usikker på om de er extensions.

Jo, jeg kjenner mange veldig godt trente tobarnsforeldre. Cbe og Lke ser ikke sånn ut i virkeligheten, det er lys og filter og posering.

Så trent  som de er i virkeligheten er det bare å besøke en CrossFit box så ser du mange jevnaldrende foreldre  i betydelig bedre form enn dem. 

(og håret er extensions 😉)

Endret av Summeer
  • Liker 27
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (25 minutter siden):

Tror de fleste foreldre som har trening som jobb har trente kropper altså 😉

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (43 minutter siden):

Denne tråden handler om bedriften utad, ikke hvordan hun/de er personlig i privaten. I sine sosiale medier/podcast har CBE sjelden vist sans for humor eller kunne tåle en spøk.

Innlegget nevner ikke bedriften, men kommer med en påstand om at «Caroline har ikke humor». Fremstår ikke som kritikk av en bedrift, med som en påstsnd  om en privatperson den som skriver det kjenner. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (32 minutter siden):

Kjenner ikke så mange i samme alder som er like magre som CBE og LKE fremstiller seg som på so-me, det er sant. Heldigvis er hvert fall CBE mer normalvektig i virkeligheten, eller var i det minste det på Vixen, vet jo ikke om hun er tynnere nå. Men kjenner så absolutt mange småbarnsforeldre som ser mye mer sterke og atletiske ut enn de to.

Når det er sagt synes jeg CBE er veldig pen og har flott kropp slik hun er i virkeligheten uten filtere eller poseringer. Så synd hun ikke ser det selv.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (40 minutter siden):

Nei heldigvis har jeg ikke det! For det første ønsker jeg ikke å bruke så vanvittig mye tid på trening, for det andre så frister det ikke å jobbe seg mot en så hard, senete og tynn kropp. For meg er det maskulint, og jeg trives best med en feminin og mykere kropp. Heldigvis har jeg et annet syn på kropp og utseende enn Caroline, som jeg vil påstå er mye sunnere. I alle fall for min egen del. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har så rett, så rett! CBE en sjelden perle av en tobarnsmor😏 Jeg har en kropp som reflekterer profilbilder mitt. Den dagen jeg velger å bruke tiden min på trening og kaffedrikking er det nok håp for min kropp også. Legg på timesvis med sminking, filtrering og et par silikonpatter så vil jeg være klar for catwalken. Eller vent litt..jeg tror jeg holder meg til et mer innholdsrikt og samfunnsnyttig liv. Så har du alle de mødrene og damene der ute som knuser CBE på alle områder med sine faste kropper OG produktive liv.

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker filtre på hår og ansikt på alle bilder. Så et bilde nylig som andre har tatt. Håret så ikke slik ut som på hennes bilder. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
2 hours ago, Doloressa said:

Jepp. Og hva så? Hva er budskapet ditt. 

Det betyr ikke at det er noe å beundre. Hadde hun ennå brukt denne treningsmanien til noe positivt i sosiale medier så skulle hun høstet litt respekt av meg, men det er bare fullstendig uinteressant. 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (2 timer siden):

To svangerskap og fødsler trenger så absolutt ikke ødelegge en kvinnekropp. Og CBE har jo bl.a. jukset med silikon.

hilsen tobarnsmor

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lite drittslenging her, men du har sikkert rett i at ikke så mange her har trening, posering og filterbruk som «jobb» uten at man da er ekskludert fra å kritisere influencere som CBE.no

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen?

Filtre, falske pupper, extentions,  fillers og operert ansiktet?  Har dagene tilgjengelig til trening, frisør, neglbehandlimger, alltid veldig mye sminke.

Dette er ikke hverdagen til de fleste kvinner. Hun hadde aldri kunnet gjøre dette ved siden av en vanlig jobb.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving

Jeg for min del har et stort ønske om at jeg ble vurdert etter andre kriterier enn hvordan kroppen min og håret mitt ser ut. 

Problemet er jo at det CBE forfekter gjennom sitt fokus er nettopp det antikvariske synet på kvinnens viktigste aktiva er hvordan vi ser ut. Det er essensen i kritikken mot henne, at hun påvirker andre kvinner negativt med dette fokuset på kropp og utseende. 

Slik jeg leser kommentaren din så er det jo du som faller i fella og tilkjennegir beundring for hennes kropp og hår. Vi burde virkelig ha kommet lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det å beundre? At hun er mager med struttende plastpupper som står rett opp når hun ligger og vrir seg halvnaken på ryggen, og andelepper?

Synes det er merkelig å selge treningsprogram uten andre muskler å vise til enn magen med den navlen 🤢 som alltid trykkes opp i kamera. 

Sunn og sterk? Ser ikke sånn ut. Sorry, men er så lei av at dette liksom er noe folk er misunnelige på. Jeg fatter det ikke! 😂 

Selv er jeg stolt av f.eks. tricepsene mine, muskler jeg ikke kan se  CBE har antydning til engang.  :lete:

• Liker 27
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 5.1.2024 den 13.42):

Kurven for følgere siste tre ukene ser mest ut som en fjelltopp:

image.thumb.png.c6e87c0344cf2ff8732982c4c19ec535.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Pluss nesten 500 følgere pga. en konkurranse som ikke annonsertes iflg. lovverket.

Og vips, minus 400 følgere etter det som ellers er et høydepunkt i året.

Dagens tall viser 300 033 følgere, så da tar det vel ikke mange ukene før det igjen er blitt såpass langt under 300 000 følgere at det enten gjøres et stunt for å få oppmerksomhet, eller det tilkommer noen hundre følgere igjen på uforståelig vis, om man skal gå ut fra bedriftens vanlige historikk.

80 følgere har forlatt skuta siden posten din i går, så tilbake under 300k nå (299 954 ifølge socialblade.com)

Det blir interessant å se hva som blir neste trekk som du sier.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 5.1.2024 den 13.26):

Og hvem er denne doselfie-dama her?

image.png.acdc8dcb3af46dfc31fbb29b6fe59087.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Filteret har lagt ene øyenbrynet til å gå til nesens midtlinje, mens det andre øyenbrynet synes å starte på linje med det øyets innerste øyekrok. Filteret har forstørret leppene og visket ut alt av naturlige linjer og farger fra ansiktet. Ansiktet som også er gjort tynnere enn det egentlig er, så tynt at de filler + filter-oppblåste leppene faktisk ser ut å nesten stikke utenfor kinnet.

Og det hele toppes med et selvbeundrende, men ellers helt tomt, narkissosblikk i et helt mimikkløst filtrert ansikt.

Hun fremstiller seg selv som en stiv plastdukke.

Hele doselfie-fokuset er bare merkelig, men også ganske trist.

Offentlige do, do på hoteller, do hos venner og bekjente. Livet fortelles gjennom hvilke doer som besøkes. Imaget bygges med doselfies. Ofte byttet ut med noen svette vridninger liggende på et treningsgulv. Eller et butikkvindu eller bilvindu som også blir virkemiddel for å formidle selvbeskuelsen.

På en måte kan jeg forstå bruken av venner og families toalett for å ta bilder. Det er vel de færreste som ønsker at eget hjem skal blottes for hele verden for at CBE og LKE skal få slippe å ta seg en ordentlig jobb. Og da er vel venne- og familietoalettene kanskje stedet som er minst personlig av de personlige stedene, men som likevel viser at bedriftseier forflytter seg fra sted til sted utenfor eget dospeil og kjellerspeil.

At annonsører ønsker å forbindes med dette, det er uforståelig, spesielt sett med bedriften(e)s historie.

Dette blir bare verre og verre og mer og mer trist. Da hjelper det ikke med et fint og mer passende antrekk for anledningen.

Jeg husker at LKE for noen år siden uttalte at bloggen til CBE "oser av kvalitet". 

Osen fra utallige toaletter forbinder jeg med noe helt annet enn kvalitet. Greit nok at de private doene sikkert er ganske greie. Men osen fra alle de offentlige toalettene hun har delt bilder fra den siste tiden, er osen av tiss, bæsj og ekle kjemikalier. Kvalitet? 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Laia skrev (25 minutter siden):

80 følgere har forlatt skuta siden posten din i går, så tilbake under 300k nå (299 954 ifølge socialblade.com)

Det blir interessant å se hva som blir neste trekk som du sier.

Det viser at følgere finner innholdet hos CBEno som totalt uinteressant, at de kun ble "følgere" for å få sjansen til å vinne noe selv, men at det var litt som at i nøden spiser fanden fluer... og så fort de kan etterpå avfølger de.

Det i seg selv er jo veldig talende for at bedriftens eiere ikke treffer med innholdet. Jeg vil anta at en god del av de som har avfulgt også er blitt sjokkert og føler avsky pga. all barneeksponeringen og den sykelige eksponeringen av en kropp som jukses til å være så tynn at helheten ved kroppsfokuset blir sykelig.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolce skrev (22 minutter siden):

Jeg husker at LKE for noen år siden uttalte at bloggen til CBE "oser av kvalitet". 

Osen fra utallige toaletter forbinder jeg med noe helt annet enn kvalitet. Greit nok at de private doene sikkert er ganske greie. Men osen fra alle de offentlige toalettene hun har delt bilder fra den siste tiden, er osen av tiss, bæsj og ekle kjemikalier. Kvalitet? 

Ha-ha... og Kontent mener at CBE briljerer i alt hun gjør :D

Hvis det ikke var så tragisk mtp. barneeksponeringen og det farlige kroppsfokuset, så kunne alt bare vært en komisk, ironisk influencerkanal.

Men så velger eierne å fremstille det som normalt, kvalitet, delikat og aktuelt...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (4 timer siden):

Og på hvilken måte er det et relevant argument? 🤦‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (4 timer siden):

Vi klarer ikke å gå med de kroppene vi har etter fødsel vi andre, så virkelig stort av CBE å ta på seg byrden. Jeg sitter i rullestol nå og er 157 kg overvektig og lekker både foran og bak. Underlivet mitt henger ut som en bavianrumpe. Tenk for en stor helt hun er blandt alle oss andre fødemødre her i landet, hun hang over kongen og dronningen under det norske flagget på fødestuen som en hyllest 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...