Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frisk Frosk skrev (5 timer siden):

Og hvem er denne doselfie-dama her?

image.png.acdc8dcb3af46dfc31fbb29b6fe59087.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Filteret har lagt ene øyenbrynet til å gå til nesens midtlinje, mens det andre øyenbrynet synes å starte på linje med det øyets innerste øyekrok. Filteret har forstørret leppene og visket ut alt av naturlige linjer og farger fra ansiktet. Ansiktet som også er gjort tynnere enn det egentlig er, så tynt at de filler + filter-oppblåste leppene faktisk ser ut å nesten stikke utenfor kinnet.

Og det hele toppes med et selvbeundrende, men ellers helt tomt, narkissosblikk i et helt mimikkløst filtrert ansikt.

Hun fremstiller seg selv som en stiv plastdukke.

Hele doselfie-fokuset er bare merkelig, men også ganske trist.

Offentlige do, do på hoteller, do hos venner og bekjente. Livet fortelles gjennom hvilke doer som besøkes. Imaget bygges med doselfies. Ofte byttet ut med noen svette vridninger liggende på et treningsgulv. Eller et butikkvindu eller bilvindu som også blir virkemiddel for å formidle selvbeskuelsen.

På en måte kan jeg forstå bruken av venner og families toalett for å ta bilder. Det er vel de færreste som ønsker at eget hjem skal blottes for hele verden for at CBE og LKE skal få slippe å ta seg en ordentlig jobb. Og da er vel venne- og familietoalettene kanskje stedet som er minst personlig av de personlige stedene, men som likevel viser at bedriftseier forflytter seg fra sted til sted utenfor eget dospeil og kjellerspeil.

At annonsører ønsker å forbindes med dette, det er uforståelig, spesielt sett med bedriften(e)s historie.

Dette blir bare verre og verre og mer og mer trist. Da hjelper det ikke med et fint og mer passende antrekk for anledningen.

Tror dette er Målfrid 52 år fra Hokksund.

• Liker 17
Gjest Xstrella
Skrevet
Korsihalsen skrev (34 minutter siden):

Tror dette er Målfrid 52 år fra Hokksund.

Ingen frisk og sunn dame snart 40 i hvertfall  

Skrevet
On 1/3/2024 at 10:11 PM, Xmasclovn said:

Jeg synes det er rart. Det er veldig mange andre som startet karrieren med blogg og likt innhold som dette, og samtlige av de jeg kan komme på i farta har beveget karrierene sine langt bort til nye høyder. CBE lever fortsatt i 2009 og tror det er det folk vil ha… Jeg tviler på at hun vil komme til et nytt punkt, barn eller ei. Det beste hadde vært å trekke seg tilbake og få seg en 8-16 jobb heller enn å fortsette å skjemme seg ut.

Helt enig, jeg tror hun har grodd fast i en identitet - den slanke, attraktive kvinnen med en luksuriøs livsstil (fotballfruen). Hun har hatt tid og mulighet til å redefinere sin offentlige identitet flere ganger gjennom årene, men hun er ikke modig nok. Nå er det for sent, hun er irrelevant.

2 hours ago, Kollontaj said:

Ikke sikker på om filter kan forklare alt, måten CBE snakker på er jo helt forandret fra 2019. 

Sammenlignet med

https://www.instagram.com/reel/C1pbn4cIPkk/?igsh=ZnJwbXJieHVrZGpo

Mulig det er leppene. 

Hun er jo så utrolig søt fra naturens side. Jeg har fyldige lepper, og synes smale lepper ser så elegant ut.

Hun fremstår på videoen som ganske søt og likandes, det er verre med maken. Legger for øvrig merke til at hun stadig vinkler ansiktet for å vise sin"gode" side også når hun blir filmet. Yrkesskade?

• Liker 18
Skrevet
Felis skrev (53 minutter siden):

Jeg lurer veldig på om hun spør eierne av diverse toaletter om det er greit at hun bruker dem som kulisse. I så fall skulle jeg gjerne vært flue på veggen under den samtalen...

Tidsbruken er ganske interessant, særlig siden hun ofte bruker offentlige toaletter. Det er ikke så lenge siden hun viet en halv podcastepisode til at hun måtte vente på toalettet på et bakeri. En ung mann brukte, i følge Caroline, uforsvarlig lang tid på det toalettet faktisk skal brukes til. Hun presiserte at han til og med hadde brukt dobørsten. Caroline, stakkars, måtte dra i døra flere ganger, sånn i tilfelle han ikke skjønte at han brukte tid...

Jeg blir alltid litt satt ut når jeg kommer på hvor lite dannelse den dama har...

Ha-ha, jeg lurer også alltid på om hun har spurt vertskapet om tillatelse til å bruke bilde fra andres toalett. Jeg har vanskelig for å forestille meg en samtale hvor slikt kan tas opp...

"Hei, Lise, varemerket mitt har jo blitt å publisere selfier av meg selv foran diverse dospeil. Jeg vet jeg har brukt offentlige dospeil litt for ofte over lang tid nå, og også speilet i kjelleren hjemme, jeg trenger nye impulser til firmakontoen min og tenkte at det ville vært helt fantastisk om jeg kan få bruke ditt dospeil, du vet, da kan jeg presentere noe helt nytt, så lurer sikkert noen på hvor i all verden jeg har tatt det bildet, og gir inntrykk av at jeg reiser rundt, ja, du vet. Jeg kikket innom badet ditt nå, og så at at du har ryddet og vasket det ordentlig til jeg kom, det antar jeg var fordi du ville at jeg skulle bruke det som kulisse til min helt nye doselfie - tenk hvor kult da, ditt toalett blir vist på min delikate IG-konto med meg i fokus, delikat poserende til krampa tar meg, med masse filter."

At du minnet oss på den forferdelige bakeritoaletthistorien. Bedriftseier CBE har gjort mye dårlig, men det å vie en halv episode av egen podkast for å latterliggjøre en person som andre kan komme til å kjenne igjen, det viser at egoismen og navlebeskuelsen er blitt så kronisk hos bedriftseier at det nok aldri kan snus. Den epiosen kvalifiserte egentlig til gapastokk, med forutgående spissrotgang sammen med sin medeiende mann, LKE, for all barneeksponering og alle de som sliter pga. hennes og deres skadelige kroppsfokus.

• Liker 38
Gjest Bulsara
Skrevet

Interessant at coachen har hatt 2 måneder med en kropp som ikke har respondert. Lagt på seg litt og får effekt. Har vel vært diskutert her tidligere om den sykelige overtreningen hans og rovdrift på egen kropp. God reklame 

kilde- coach Eriksens IG storyIMG_3798.thumb.jpeg.0fe0c58330d0efad6a632a8a600a41c3.jpeg

Gjest Bulsara
Skrevet

Eller misforstod jeg kanskje- det er ikke han som har lagt på seg, men benytter en vektvest 🤷‍♀️

kilde: Coach Eriksens IG story IMG_3799.thumb.png.36d0d5498da1a436aca8f1528d56bb5d.png

Skrevet
2 minutter siden, Bulsara said:

Eller misforstod jeg kanskje- det er ikke han som har lagt på seg, men benytter en vektvest 🤷‍♀️

kilde: Coach Eriksens IG story IMG_3799.thumb.png.36d0d5498da1a436aca8f1528d56bb5d.png

Å kalle det intervaller når man ikke kommer opp i makssonen er litt merkelig, er jo hele poenget med intervaller.

• Liker 9
Skrevet

Var ikke cbe også ganske opptatt av bæsjehumor i podcasten, eller husker jeg feil? I så fall syns jeg hun fremstår særs opptatt av doselfier, bæsj, toaletter, og mage selv om det sikkert er helt tilfeldig. Men det sier kanskje noe om nivået. Mulig for lite næring til hjernen kan gi slike konsekvenser.

Forøvrig bør LKE satse på en annen type selfier. De virker ikke verken inspirerende eller motiverende, men kanskje det ikke er målet heller. Hvem er da målgruppen hans?

• Liker 30
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (1 time siden):

det lureste hun gjorde karrieremessig i fjor, var vel å droppe den podcasten som avslørte altfor mye om hennes mindre imponerende intellekt og allmenndannelse...

Ja, hun var enda dummere enn jeg trodde. Men sånne damer tror jo nesten det er søtt at de høres ut som barn.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Bulsara skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner det heller ikke. Han har ikke prestert som han vil på to måneder, så slang han på seg verdens letteste vektvest og flyter? Kanskje han mener redningsvest?

Første bud når man skal lære andre noe er å ha godt kommunikasjon. En coach som ikke evner å forklare de enkleste ting er ikke spesielt nyttig. Sammenheng mellom tekst og bilde er like håpløs som alltid. Rekk opp handa alle som får treningslyst av det bildet! Ikke det nei... Det er tungt, mørkt og trist, lidelse over hele linja, usikkert om han holder seg flytende. Han minner faktisk mest om en mann som holder på å drukne.

Ser de ikke dette selv?

• Liker 31
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner det heller ikke. Han har ikke prestert som han vil på to måneder, så slang han på seg verdens letteste vektvest og flyter? Kanskje han mener redningsvest?

Første bud når man skal lære andre noe er å ha godt kommunikasjon. En coach som ikke evner å forklare de enkleste ting er ikke spesielt nyttig. Sammenheng mellom tekst og bilde er like håpløs som alltid. Rekk opp handa alle som får treningslyst av det bildet! Ikke det nei... Det er tungt, mørkt og trist, lidelse over hele linja, usikkert om han holder seg flytende. Han minner faktisk mest om en mann som holder på å drukne.

Ser de ikke dette selv?

Ja, man får ikke treningsglede av å se mennesker som ser syke ut.

• Liker 15
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden):

Var ikke cbe også ganske opptatt av bæsjehumor i podcasten, eller husker jeg feil? I så fall syns jeg hun fremstår særs opptatt av doselfier, bæsj, toaletter, og mage selv om det sikkert er helt tilfeldig. Men det sier kanskje noe om nivået. Mulig for lite næring til hjernen kan gi slike konsekvenser.

Forøvrig bør LKE satse på en annen type selfier. De virker ikke verken inspirerende eller motiverende, men kanskje det ikke er målet heller. Hvem er da målgruppen hans?

Slik jeg husker det var podcasten fullstendig blottet for humor. Men det er riktig at hun prater mye om bæsj. Og tiss. Og oppkast. Jeg tror dette er noe som opptar henne veldig. Hun fortalte om et middagsselskap hun var i, hvor samtalen hadde handlet om omgangssyke. Jeg kan liksom ikke forestille meg et mindre delikat samtaleemne under en middag, men for Caroline var det den naturligste ting i verden å underholde middagsgjestene sine med tarmfunksjonen sine.

Som sagt, imponerende mangel på dannelse

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
Felis skrev (Akkurat nå):

Slik jeg husker det var podcasten fullstendig blottet for humor. Men det er riktig at hun prater mye om bæsj. Og tiss. Og oppkast. Jeg tror dette er noe som opptar henne veldig. Hun fortalte om et middagsselskap hun var i, hvor samtalen hadde handlet om omgangssyke. Jeg kan liksom ikke forestille meg et mindre delikat samtaleemne under en middag, men for Caroline var det den naturligste ting i verden å underholde middagsgjestene sine med tarmfunksjonen sine.

Derfor hun elsker doselfier 🤪🥴

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

Stakkars deg, som faktisk holdt ut med å høre alle, det krevdes mer enn jeg klarte. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjære LKE

Når du skal prøve å leve av trening og prøver å vise øvelser på SoMe, kan du ikke i det minste forsøke å vise rett teknikk?

Øvelsene du viser ser forferdelig ut! Veksler mellom å bli flirfull over hvor rævva de er utført og skremt over at du skal lære andre.

Jada.. jada.. vet svaret er at du makser og da kan teknikk bli så som så. Uansett.. vis rett teknikk med mindre vekter! 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet
hvalstad45 skrev (På 4.1.2024 den 21.02):

Jo, enig, Anna har vært enda mer heldig, hun hadde verre utgangspunkt. Men begge to har vist at de ikke klarer å lære noe av å være 10 år i some-bransjen. De er vel rett og slett mindre smarte enn mange av de andre. Da anser jeg Emilie Nutrition som en av de klart smarteste. Og Funkygine. Linnea Myhre og, hun var jo blogger i strten, på sitt vis. Så har du de som har vært smarte og forsvunnet, og så har du en som Sophie Elise, som uansett hva man syns om henne, har klart å skape seg et lite imperium og enorme inntekter.
CBE har til sammenligning ikke klart å få noe varig ut av ti år i rampelyset med massiv selvutlevering, jeg syns faktisk det er ganske merkelig at hun (DE, de er jo faktisk to om det og!)  ikke har klart å bygge mer, det fascinerer meg.

Veldig enig. Jeg tror de også de er mindre smarte hva gjelder business og entreprenørskap. Og så blir det ekstra ille når de hadde et så godt utgangspunkt å bygge videre på den gang de var i teten og hadde masse følgere, samarbeidspartnere osv. Men slik går det vel når du er navlebeskuende, ikke smart anlagt og kverulant som kommer i konflikt med «alt og alle». Jeg har også et inntrykk at Caroline egentlig ikke trives i rampelyset, fordi hun ofte virker utilpass, men har presset seg til det fordi det er en enkel(ere) måte å tjene penger på. Derfor er det også lettere å være utleverende fra sin egen kjellerstue enn å faktisk få til noe i ute i verden. Og da får de ikke bygget videre fra kaffekopp bilder og annet uinteressant de serverer.

• Liker 19
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...