Irja Skrevet 4. januar 2024 #91861 Del Skrevet 4. januar 2024 Titanic med barnet som nettop har fylt 10 år. Ja ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 4. januar 2024 #91862 Del Skrevet 4. januar 2024 Irja skrev (5 minutter siden): Titanic med barnet som nettop har fylt 10 år. Ja ja. Barn tåler forkjellige ting, tenker det går helt fint 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. januar 2024 #91863 Del Skrevet 4. januar 2024 Gull vaffel skrev (3 minutter siden): Barn tåler forkjellige ting, tenker det går helt fint Min fikk helt sjokk når han ene skjøt seg i hodet på slutten der. Og han så det på tv med familien til en kamerat 😒 Det var litt for tidlig for han ihvertfall, men han var vel rundt 8-9. Snakka om det i flere uker. Visste ikke at det gikk an å ta livet sitt engang. Så ja, de tåler forskjellige ting 😒 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 4. januar 2024 Populært innlegg #91864 Del Skrevet 4. januar 2024 CBE har første hverdag. Ok. Hva er forskjellen? Må vel bare være at ungene ikke er hjemme. For et liv. 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. januar 2024 #91865 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) Ok, så MÅ hun kanskje ikke det. For det er kanskje «bare» ANBEFALT. Men jeg skjønner ikke, hvorfor ikke bare være ryddig å gjøre det? Det tar henne mer tid å svare i kommentarfeltet enn det hadde tatt å skrive 1 ord: «egenreklame». (fra Instagram, reklame for treningskurs) Endret 4. januar 2024 av Zenhouse Tillegg 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 4. januar 2024 #91866 Del Skrevet 4. januar 2024 Zenhouse skrev (41 minutter siden): Ok, så MÅ hun kanskje ikke det. For det er kanskje «bare» ANBEFALT. Men jeg skjønner ikke, hvorfor ikke bare være ryddig å gjøre det? Det tar henne mer tid å svare i kommentarfeltet enn det hadde tatt å skrive 1 ord: «egenreklame». (fra Instagram, reklame for treningskurs) Ja vi skjønner at det er reklame, men hvor kommer denne trassen fra at man absolutt ikke skal merke reklame med reklame? Det er da langt i fra første gangen dette skjer. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. januar 2024 #91867 Del Skrevet 4. januar 2024 hvalstad45 skrev (1 time siden): Hun og Anna Rasmussen kan vel sammenlignes der. Hadde enorme blogger, solgte masse bøker, masse muligheter, men klarer ikke å utvikle seg og fortsetter med akkruat samme tralten år ut og inn. Jeg håper virkelig snart deres tid er over, helt utrolig å skulle kunne leve av å utlevere barna sine og privatlivet sitt på den måten, så ufattelig tomt! Jeg syns også synd på barna, som åpenhart har blitt proppet ørene fulle av hvor normalt det er å bli lagt ut på nett, for de ungene jeg kjenner i den alderen hadde virkelig protestert til å bli lagt ut sånn. Jeg har ikke fulgt AR så mye, men kan se for meg at det stemmer. Jeg føler likevel at jeg på en måte kan forstå AR som ble mamma i svært ung alder, ingen utdanning, ingen livserfaring, stagnert i sin mentale utvikling, samt fortsatt relativt ung. Det hun viser frem er det hun har å bidra med i denne verden. CBE forventer jeg mer av fordi hun er mer «godt voksen», men mulig jeg forventer for mye… 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 4. januar 2024 #91868 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er jo skjult muligheter for å se antall likerklikk, men dessverre for CBE så handler SoMe om muligheten for å kommunisere med influenceren. I så måte burde antall kommentarere skremme vannet av dem. På reklameinnlegget og Sterk og Atletisk er det pr nå 6 kommentarer hvorav ingen etterspør mer info om opplegget. På innlegget fra nyttårsaften er det 25 kommentarer, der 6 er fra kolleger og 2 er fra familie. 17 kommentarer fra «vanlige» følgere sier det meste om engasjementet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. januar 2024 #91869 Del Skrevet 4. januar 2024 NordreSving skrev (18 minutter siden): På innlegget fra nyttårsaften er det 25 kommentarer, der 6 er fra kolleger og 2 er fra familie. 17 kommentarer fra «vanlige» følgere sier det meste om engasjementet. Det sier alt. Jeg har sånn ca 299800 følgere mindre enn CBE og får tilsvarende antall kommentarer😝 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jawn Skrevet 4. januar 2024 #91870 Del Skrevet 4. januar 2024 Xmasclovn skrev (25 minutter siden): Det sier alt. Jeg har sånn ca 299800 følgere mindre enn CBE og får tilsvarende antall kommentarer😝 Jeg har knapt 200 følgere, kun familie og venner. Jeg får flere kommentarer. Kanskje flere i familien og venner burde trå til for å få opp engasjementet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2024 #91871 Del Skrevet 4. januar 2024 49 minutter siden, jawn said: Jeg har knapt 200 følgere, kun familie og venner. Jeg får flere kommentarer. Kanskje flere i familien og venner burde trå til for å få opp engasjementet? Tenker hun nå også sliter med at de har blokkert så utrolig mange oppigjennom. Kritikk er jo gaktisk også bra i kommentarfeltet - skaper engasjement! Bloggen hennes var jo egentlig bare en stor kranling i kommentarfeltet, det vant hun masse lesere på! Hele tråden her på KG kom vel til fordi så mange ble blokkert i kommentarfeltet hennes. Her har hun virkelig lært null og niks! 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2024 #91872 Del Skrevet 4. januar 2024 7 hours ago, Xmasclovn said: Jeg har ikke fulgt AR så mye, men kan se for meg at det stemmer. Jeg føler likevel at jeg på en måte kan forstå AR som ble mamma i svært ung alder, ingen utdanning, ingen livserfaring, stagnert i sin mentale utvikling, samt fortsatt relativt ung. Det hun viser frem er det hun har å bidra med i denne verden. CBE forventer jeg mer av fordi hun er mer «godt voksen», men mulig jeg forventer for mye… Jo, enig, Anna har vært enda mer heldig, hun hadde verre utgangspunkt. Men begge to har vist at de ikke klarer å lære noe av å være 10 år i some-bransjen. De er vel rett og slett mindre smarte enn mange av de andre. Da anser jeg Emilie Nutrition som en av de klart smarteste. Og Funkygine. Linnea Myhre og, hun var jo blogger i strten, på sitt vis. Så har du de som har vært smarte og forsvunnet, og så har du en som Sophie Elise, som uansett hva man syns om henne, har klart å skape seg et lite imperium og enorme inntekter. CBE har til sammenligning ikke klart å få noe varig ut av ti år i rampelyset med massiv selvutlevering, jeg syns faktisk det er ganske merkelig at hun (DE, de er jo faktisk to om det og!) ikke har klart å bygge mer, det fascinerer meg. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. januar 2024 #91873 Del Skrevet 4. januar 2024 Jammen klarte hun å få til en do-selfie under feiringen av pappaen sin 65-års-dag også. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. januar 2024 #91874 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) Når det gjelder Sterk og atletisk skriver hun nye medlemmer, finnes det noen medlemmer i det hele tatt? Det er jo helt merkelig at hvis dette kurset har vært fra i høst at det ikke er noen som kan promotere dette opplegget? Det er så merkelig å reklamere for det i høst, så hører man ingenting om det (eller har det blitt skrevet noe om det?) før hun reklamerer for det igjen noen mnd etterpå. Finnes det i det hele tatt? Får skikkelig Villa Paprika vibber av dette, er det reelt eller er det bare nok et luftslott? Endret 4. januar 2024 av Jobbermedbarn 32 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 4. januar 2024 #91875 Del Skrevet 4. januar 2024 FruRosa skrev (15 minutter siden): Jammen klarte hun å få til en do-selfie under feiringen av pappaen sin 65-års-dag også. Det er SÅ merkelig! Kjenner ingen på min (og hennes) alder som står på do og tar selfier! Er virkelig helt fjernt å gjøre slikt. 37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 4. januar 2024 #91876 Del Skrevet 4. januar 2024 NordreSving skrev (3 timer siden): Det er jo skjult muligheter for å se antall likerklikk, men dessverre for CBE så handler SoMe om muligheten for å kommunisere med influenceren. I så måte burde antall kommentarere skremme vannet av dem. På reklameinnlegget og Sterk og Atletisk er det pr nå 6 kommentarer hvorav ingen etterspør mer info om opplegget. På innlegget fra nyttårsaften er det 25 kommentarer, der 6 er fra kolleger og 2 er fra familie. 17 kommentarer fra «vanlige» følgere sier det meste om engasjementet. Dette blir det nok dreis på når hun kommer seg over på Snap og drar inn 90 000 om dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. januar 2024 #91877 Del Skrevet 4. januar 2024 Håper hun så på debatten i kveld og merket seg hva forskerne sa… Hvilken utdannelse har de igjen til å fronte det de gjør…? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 4. januar 2024 #91878 Del Skrevet 4. januar 2024 cerruti skrev (32 minutter siden): Håper hun så på debatten i kveld og merket seg hva forskerne sa… 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. januar 2024 #91879 Del Skrevet 4. januar 2024 Fra fotballfrue til dofrue. Krise. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 4. januar 2024 #91880 Del Skrevet 4. januar 2024 Kollontaj skrev (10 timer siden): CBE har første hverdag. Ok. Hva er forskjellen? Må vel bare være at ungene ikke er hjemme. For et liv. Minner meg om damene de skildret i tv-serien exit. Dager med mer en mindre NULL innhold 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå