visningsnavnpåkg Skrevet 3. januar 2024 #91841 Del Skrevet 3. januar 2024 Hva i allverden er det hun prøver å formidle, der hun står i rød-løper-kjolen foran en oppslått feltseng i en kjellerstue? Hva er budskapet, egentlig? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 3. januar 2024 #91842 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Håper hun har det bra i alle fall. Jeg har selv vært ikke undervektig, men "Weight surpressed" som det visst heter (hatt en lavere vekt enn det som var sunt for meg), spist altfor lite, var vanvittig kroppsfiksert og iskald på hender og føtter, mistet mensen i perioder. Har gått opp noen kilo nå (ikke så mange), og må innrømme at jeg savner det magre utseendet, men har jo mye mer energi nå. Selv om man ikke er direkte anorektisk kan man ha en fettprosent og et matinntak som er for lavt, og være altfor opptatt av kropp, og jeg kan jo ikke vite om det er sånn for henne, men det minner litt om hvordan jeg holdt på.... Endret 3. januar 2024 av Sarah93 Skrivefeil 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3. januar 2024 #91843 Del Skrevet 3. januar 2024 visningsnavnpåkg skrev (1 time siden): Hva i allverden er det hun prøver å formidle, der hun står i rød-løper-kjolen foran en oppslått feltseng i en kjellerstue? Hva er budskapet, egentlig? Veldig glam med feltsenga i bakgrunnen.😅 Det eneste hun vil formidle (å vise frem, er mer korrekt) er hvordan hun ser ut og hva hun har på seg. Helst i en veldig oppstilt setting, full sminke og studiolys. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. januar 2024 #91844 Del Skrevet 3. januar 2024 visningsnavnpåkg skrev (1 time siden): Hva i allverden er det hun prøver å formidle, der hun står i rød-løper-kjolen foran en oppslått feltseng i en kjellerstue? Hva er budskapet, egentlig? Budskapet er SE PÅ MEG! (Digger du meg like godt som jeg digger meg?) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. januar 2024 #91845 Del Skrevet 3. januar 2024 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Budskapet er SE PÅ MEG! (Digger du meg like godt som jeg digger meg?) Mitt inntrykk av influencere som gjør så mye for å skape et falskt utseende vha. poseringer, redigeringer og filter, det er at de søker oppmerksomheten og tilbakemeldingene for at dette skal få influencerne til å føle seg slik de selv viser de ønsker at de skulle ha vært/sett ut... Jeg ble bare trist av å se på den bildeserien, det viser ingen glede, knapt nok tilstedeværelse, det skriker etter tilbakemeldinger som skal gi en følelse av... noe... Ingen god dag på jobb, tydeligvis. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. januar 2024 #91846 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) UltimateNothing skrev (22 timer siden): Det er jo ikke rart, det er jo den hun "er". Det var da hun ble fotballfrue med stor F, senere CBE. Det er mange år i sosiale medier, tilsynelatende uten input og utvikling. De fleste mennesker som har store barn kommer til et punkt der de tenker "hvem er jeg - egentlig"? Kanskje CBE er i en sånn fase? Jeg tviler, men legger meg nesegrus dersom de viser voksne og veloverveide tanker. Jeg synes det er rart. Det er veldig mange andre som startet karrieren med blogg og likt innhold som dette, og samtlige av de jeg kan komme på i farta har beveget karrierene sine langt bort til nye høyder. CBE lever fortsatt i 2009 og tror det er det folk vil ha… Jeg tviler på at hun vil komme til et nytt punkt, barn eller ei. Det beste hadde vært å trekke seg tilbake og få seg en 8-16 jobb heller enn å fortsette å skjemme seg ut. Endret 3. januar 2024 av Xmasclovn Skrivefeil 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. januar 2024 #91847 Del Skrevet 3. januar 2024 CityCityBangBang skrev (22 timer siden): Hva skjer med venstre fot her? 🧐 Håper det bare er at hun har trukket tærne innover og foten på skakke, for redigering av fot er ille til og med for henne å være😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 3. januar 2024 #91848 Del Skrevet 3. januar 2024 4 hours ago, Frøken Scott said: Alt er så virkelighetsfjernt. Så meningsløst og repetativt. Et slikt liv er skrekken for meg. Tenk å leve et liv hvor den eneste feedbacken du får er 🤩🔥🍑 på kropp og utseendet, som attpåtil ikke er virkelig. Tenk å ha et liv med så lite intellektuell stimulans, så lite kontakt med normalitet i dagliglivet, fraværet av utfordringer og mestringsfølelse. Tenk å faktisk, kognitivt sett, konkludere med at det er normalt eller interessant å ta filtrerte bilder av deg sjøl på tilfeldige dasser. Jeg hadde blitt et vrak etter en uke på dette influencerkjøret. Hjernen min hadde krøpet sammen i fosterstilling, og hvest 'skyt meg nå'. Ja. Den aller største skrekken for meg er behovet for å være online hele tiden, oppdatere "on fleek" 365 dager i året. Såå slitsomt for å slippe å ha en vanlig jobb. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 4. januar 2024 #91849 Del Skrevet 4. januar 2024 Ikke noe galt med foten hennes på bildet, det er kun vinklingen som er rar. Hun har jo alltid sagt hun har "lange lem" og 39 i sko som er ganske stort for en slank person. Man ser jo litt ekstra lang ut da, og det er jo derfor armene ser ut som "spagetti" som hun selv kaller det, fordi hun er lang av natur. Og man ser jo på de gamle bildene av henne at hun var veldig mager før, noe hun ikke er lengre. Hun ser mye friskere ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 4. januar 2024 Populært innlegg #91850 Del Skrevet 4. januar 2024 miamiamia skrev (4 minutter siden): Ikke noe galt med foten hennes på bildet, det er kun vinklingen som er rar. Hun har jo alltid sagt hun har "lange lem" og 39 i sko som er ganske stort for en slank person. Man ser jo litt ekstra lang ut da, og det er jo derfor armene ser ut som "spagetti" som hun selv kaller det, fordi hun er lang av natur. Og man ser jo på de gamle bildene av henne at hun var veldig mager før, noe hun ikke er lengre. Hun ser mye friskere ut nå ? Skostørrelse har da vel ingen sammenheng med vekt. 47 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 4. januar 2024 #91851 Del Skrevet 4. januar 2024 39 er en helt normal og ikke spesielt stor skostørrelse, og har ikke med vekt å gjøre. Hun er ikke spesielt «lang av natur» heller, selv om hun gjerne vil være fotomodell. (Mener å ha lest 169, men at hun runder opp til «ca 170). 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 4. januar 2024 #91852 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) miamiamia skrev (36 minutter siden): Ikke noe galt med foten hennes på bildet, det er kun vinklingen som er rar. Hun har jo alltid sagt hun har "lange lem" og 39 i sko som er ganske stort for en slank person. Man ser jo litt ekstra lang ut da, og det er jo derfor armene ser ut som "spagetti" som hun selv kaller det, fordi hun er lang av natur. Og man ser jo på de gamle bildene av henne at hun var veldig mager før, noe hun ikke er lengre. Hun ser mye friskere ut nå «Hun var veldig mager før, men ikke nå lenger?» 😯 Du sier at hun ikke er veldig mager? Hvilket annet ord enn mager kan man beskrive henne med nå egentlig? Tynn, kanskje? Ikke sterk og atletisk hvert fall. (Screenshot fra Instagram story) Endret 4. januar 2024 av Sinccis 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 4. januar 2024 #91853 Del Skrevet 4. januar 2024 miamiamia skrev (32 minutter siden): Ikke noe galt med foten hennes på bildet, det er kun vinklingen som er rar. Hun har jo alltid sagt hun har "lange lem" og 39 i sko som er ganske stort for en slank person. Man ser jo litt ekstra lang ut da, og det er jo derfor armene ser ut som "spagetti" som hun selv kaller det, fordi hun er lang av natur. Og man ser jo på de gamle bildene av henne at hun var veldig mager før, noe hun ikke er lengre. Hun ser mye friskere ut nå 39 er vel gjennomsnittsstørrelse i sko for kvinner i Norge. Nå tar cbe derimot aldri bilder av sko hvor man faktisk ser størrelsen, men har derimot solgt sko i både 40 og 41 pga «kjøpte feil størrelse». Men at hun bruker noe annet enn 39 skal hun ikke ha på seg 😆 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 4. januar 2024 #91854 Del Skrevet 4. januar 2024 Ok, ser den. Jeg tror hun tar bildene med vidvinkel for at hun skal se tynnere ut enn hun er. Vi ser jo det på de oppstilte bildene av den mikkemus-kjolen. Hun har jo helt klart fått mer muskler på overkroppen, men når man spenner seg "riktig" blir man mer senete. Ser jo på selfier jeg selv tar i treningstøy, blir ganske likt når jeg spenner riktig. Da ser jeg både tynn og muskuløs ut. Men står jeg rett opp forfra er jeg ikke sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 4. januar 2024 #91855 Del Skrevet 4. januar 2024 Måtte se (via strikkekonto) på kontoen hennes. Fy fader så flaut med det "GODT NYTT ÅR" fra ungene som snurrer rundt. HerreGUD dette blir flaut for dem om et par år. IKKE SØTT overhodet! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. januar 2024 #91856 Del Skrevet 4. januar 2024 De er jo ganske like de to. Dette deler han, og man må jo lure på hva intensjonen er. Er det for å skape aktivitet rundt det nye treningskonseptet? Ville i så fall valgt et litt mer innbydende bilde… 💪… 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 4. januar 2024 #91857 Del Skrevet 4. januar 2024 Syns han er så fæl 🙈 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. januar 2024 #91858 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) Stargaze skrev (3 minutter siden): De er jo ganske like de to. Dette deler han, og man må jo lure på hva intensjonen er. Er det for å skape aktivitet rundt det nye treningskonseptet? Ville i så fall valgt et litt mer innbydende bilde… 💪… Han mener vel at han ser sterk ut🤷🏼♀️ Jeg synes det ser ut som reklamebildet til en litt for tynn fysioterapeut e.l. Endret 4. januar 2024 av Xmasclovn 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 4. januar 2024 Populært innlegg #91859 Del Skrevet 4. januar 2024 Begge to mangler evne til å se hva som illustrerer og kommuniserer bra. LKE har lagt sin elsk på en tung og dyster fargetone og et litt truende blikk rett inn i kamera, CBE filtrerer seg bort fra eget utseende og stirrer nesten alltid ut i luften i stedet for å se i kamera og møte blikket til publikum. Han skal liksom skremme meg (noe han faktisk gjør), hun skal være uoppnåelig. Men, når CBE legger ut reklamevideoer er hun plutselig en annen; en plaprende kvinne med affektert babystemme, dog fremdeles gjemt bak filter. Hvis de to hadde vært det minste interessert i å oppnå positiv kontakt med publikum, burde LKE vist seg fram som en livsglad og smilende kar i glade farger, og CBE burde kuttet ut filterbruk, lagt vekk babystemme, sett inn i kamera og ikke brukt de skumle bildene som LKE tar av henne (de hvor han bruker skrekkfilmfarger og later som om han lusker bak busker eller portrom). Selvsagt kan det finnes mange som elsker det visuelle uttrykket i kontoene deres, inkludert Netfit, men at man blir i godt humør eller «kjøpeglad» av dem, det tviler jeg på. Det siste er jo i og for seg bra. 40 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. januar 2024 #91860 Del Skrevet 4. januar 2024 14 hours ago, Xmasclovn said: Jeg synes det er rart. Det er veldig mange andre som startet karrieren med blogg og likt innhold som dette, og samtlige av de jeg kan komme på i farta har beveget karrierene sine langt bort til nye høyder. CBE lever fortsatt i 2009 og tror det er det folk vil ha… Jeg tviler på at hun vil komme til et nytt punkt, barn eller ei. Det beste hadde vært å trekke seg tilbake og få seg en 8-16 jobb heller enn å fortsette å skjemme seg ut. Hun og Anna Rasmussen kan vel sammenlignes der. Hadde enorme blogger, solgte masse bøker, masse muligheter, men klarer ikke å utvikle seg og fortsetter med akkruat samme tralten år ut og inn. Jeg håper virkelig snart deres tid er over, helt utrolig å skulle kunne leve av å utlevere barna sine og privatlivet sitt på den måten, så ufattelig tomt! Jeg syns også synd på barna, som åpenhart har blitt proppet ørene fulle av hvor normalt det er å bli lagt ut på nett, for de ungene jeg kjenner i den alderen hadde virkelig protestert til å bli lagt ut sånn. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå