LilleSnupp Skrevet 26. desember 2023 #91641 Del Skrevet 26. desember 2023 Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): Seks personer har vurdert appen, alle har gitt den én stjerne... (de står på 2,3 stjerner i oppsummeringen pga. måten Trustpilot regner ut når det er få som har svart eller firmaet er nytt, mener jeg å ha lest et eller annet sted) https://no.trustpilot.com/review/netfit.no Dog vedder jeg en hundrings på at ingen av de som har gitt en vurdering har kjøpt programmet, men er fra Kvinneguiden - utfra teksten de har skrevet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. desember 2023 #91642 Del Skrevet 26. desember 2023 LilleSnupp skrev (Akkurat nå): Dog vedder jeg en hundrings på at ingen av de som har gitt en vurdering har kjøpt programmet, men er fra Kvinneguiden - utfra teksten de har skrevet. Den øverste (tror jeg det var) beskrev vel appen, men hvem vet... Uansett sier dette mye om det generelle inntrykket bedriftseierne har valgt å gi av seg selv i årevis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 26. desember 2023 #91643 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) LilleSnupp skrev (8 minutter siden): Dog vedder jeg en hundrings på at ingen av de som har gitt en vurdering har kjøpt programmet, men er fra Kvinneguiden - utfra teksten de har skrevet. Det ser ut til at kun førstemann har testet ut appen. Syns man skal holde seg for god til å gi dårlig review av et produkt som man ikke har prøvd. Endret 26. desember 2023 av Rastebenk 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. desember 2023 #91644 Del Skrevet 26. desember 2023 Rastebenk skrev (19 minutter siden): Det ser ut til at kun førstemann har testet ut appen. Syns man skal holde seg for god til å gi dårlig review av et produkt som man ikke har prøvd. Enig. Det er virkelig tåpelig bruk av tid og begynner å nærme seg heksejakt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. desember 2023 #91645 Del Skrevet 26. desember 2023 Rastebenk skrev (21 minutter siden): Det ser ut til at kun førstemann har testet ut appen. Syns man skal holde seg for god til å gi dårlig review av et produkt som man ikke har prøvd. Det er jeg enig i, jeg leste ikke alle svarene like nøye. Samtidig, akkurat når det gjelder disse bedriftseierne tror jeg det er viktig at det gjøres oppmerksom på hvordan de driver og at det kan være helsefarlig for de som vurderer å bruke penger på deres tjenester. (For ordens skyld, jeg har ikke selv skrevet noe på trustpilot.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. desember 2023 #91646 Del Skrevet 26. desember 2023 Tenkte mer på selve treningsoppleggene som f.eks. "sterk og atletisk med cbe" til kr. 599,- Selve appen ser jeg ingen omtale av på Google play, men registrerer at AP er kontaktperson og at 90% av teksten er på engelsk etter to linjer på norsk. Det er vel denne appen alle de tilknyttede coachene i teamet bruker, unntatt ernæringsterapeuten som ikke ble ansatt i september. I grunnen lurer jeg også på om de ulike coachene faktisk fortsatt eksisterer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. desember 2023 #91647 Del Skrevet 26. desember 2023 Sjekket Instagramkontoene til de to (?) coachene som er nevnt på Netfit. Begge la ut siste innlegg i september, så de er ikke akkurat aktive der. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. desember 2023 #91648 Del Skrevet 26. desember 2023 På netfis.no finner jeg 4 ukjente kvinnelige pt'er i tillegg til Cbe, Lke, AP og LT. Den ene nå gravid. På fanen "samarbeidspartnere" lenkes det til Optimal trening og Optimal klinikk med dummytekst. Begge tilhører Adrian Pauls egen butikk, dvs at det drives butikk i butikken. Siste samarbeidspartner er Sommerløpet i Kristiansand. Caroline Berg Eriksen er oppført som sertifisert yogainstruktør, særs faglig passende for et "sterk og atletisk"-program. "Programmet er satt sammen av Lars-Kristian og han er også med som faglig ansvarlig i Sterk & Atletisk," ikke cbe. Av alle coachene er det bare cbe som tilbyr online gruppetrening mot satt vederlag. De andre har en salgspitch (unntatt lke) og kontaktskjema som må fylles ut. Oppfatter lite annet enn at det er AP og OT som eventuelt skulle ha noe igjen for dette. Om noen. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. desember 2023 #91649 Del Skrevet 26. desember 2023 Ok, var det 4! Ikke vært mye reklamert for disse, iallfall. La merke til at Lars Kristian var ansvarlig for opplegget til sterk osv- opplegget, ja, uten etternavn og uten forklaring på hva hans fagkunnskap er. Merkelig opplegg. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 27. desember 2023 #91650 Del Skrevet 27. desember 2023 Å jippi, CBE er på spa. Hvilken gyllen anledning til å vise seg med minst mulig klær! *venter spent på bikinibilde med innsugd mage og sulten stirring til siden med halvåpen munn* 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. desember 2023 #91651 Del Skrevet 27. desember 2023 Ellie77 skrev (2 timer siden): Å jippi, CBE er på spa. Hvilken gyllen anledning til å vise seg med minst mulig klær! *venter spent på bikinibilde med innsugd mage og sulten stirring til siden med halvåpen munn* Så stusselig å ikke kunne noe annet enn det. Skal hun stå slik som 60 åring også? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 27. desember 2023 #91652 Del Skrevet 27. desember 2023 Hva er det med denne utringningen? Å dra ned kjolen så langt nedover brystene er slett ikke fint! Eller er det måten hun står på som gjør at det ser helt merkelig ut? Screenshot fra instagram 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 27. desember 2023 #91653 Del Skrevet 27. desember 2023 Horselady skrev (2 minutter siden): Hva er det med denne utringningen? Å dra ned kjolen så langt nedover brystene er slett ikke fint! Eller er det måten hun står på som gjør at det ser helt merkelig ut? Screenshot fra instagram Det ser mest ut som kjolen ikke er lang nok til overkroppen? Hva skjer om hun løfter armene opp? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. desember 2023 #91654 Del Skrevet 27. desember 2023 Spanky skrev (1 minutt siden): Det ser mest ut som kjolen ikke er lang nok til overkroppen? Hva skjer om hun løfter armene opp? Enig! Ser ut som om kjolen er alt for liten.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. desember 2023 #91655 Del Skrevet 27. desember 2023 1 minutt siden, Stargaze said: Enig! Ser ut som om kjolen er alt for liten.. Det er jo klassisk CBE, men det blir verre og verre jo eldre hun blir. Det er bre noe med hva man kan komme unna av med som 20-åring kontra hva som bare ser helt horete ut på en på 40. Syns kjolen er tacky uansett, men når du er tobanrsmor og velger denne på juleaften, signaliserer det til meg et enormt bekreftelsesbehov fra omgivelsene. Mote har hun jo heller aldri vært godt på, det føles alltid som om hun kler seg ut. Også med disse kjolene, enten jule-rød eller julegrønn, hun tenker i klisjeer, noe som gjør at det blir striper og alpelue i Paris, maritimt på hytta, sombrero i Mexico osv... Ikke akkurat inspirerende, men litt underholdende! 37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 27. desember 2023 #91656 Del Skrevet 27. desember 2023 Det kan virke hyggelig at Caroline gratulerer venninnen sin med dagen på Instagram, men med nærmere ettertanke tror jeg at hun gjør det for å bygge opp under narrativet om å virke populær, pen og ettertraktet. Og hvorfor velger hun bilder der "lys og skygge" og posering for henne selv er on fleek, mens venninnen ser mer overrasket/tilfeldig ut? Hadde jeg vært venninnen hennes, hadde jeg blitt sur over bildet! 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. desember 2023 #91657 Del Skrevet 27. desember 2023 Kjolen skal visst være sånn. Men hva som får noen til å tenke «passer til jul» og bestille, er nokså ubegripelig for meg. Nå liker jeg ikke fokus på lungene, heller. https://www.houseofcb.com/loretta-emerald-green-satin-off-shoulder-dress.html 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 27. desember 2023 #91658 Del Skrevet 27. desember 2023 Registrerer at innholdet beveger seg null og nada. Skulle tro Netfit f.eks ga en mulighet til å spisse innhold/produsere noe målrettet og profesjonelt men neida. Her er det strigla barn, kaffe, negler og selvposering på dass mer enn noen gang. I alle kanaler. Helt uforståelig når bedriften har vært i bransjen lengst av alle nesten. Makan til møl av voksne folk! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2023 #91659 Del Skrevet 27. desember 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. desember 2023 #91660 Del Skrevet 27. desember 2023 Under poster på cbes IG-konto nå så er de tre øverste bildene to av mor som poserer i disse julekjolene i seksualiserte stillinger visende mest mulig nakenhet. Og midt mellom disse to bildene er bildet av barna... Dette er så uforsvarlig og så vettløst at det burde vært straffbart! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå