Inocybe Skrevet 22. desember 2023 #91561 Del Skrevet 22. desember 2023 CityCityBangBang skrev (17 timer siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Tøys, man blir ikke satt tilbake fordi man ikke trener en dag eller to. Man blir der i mot vesentlig satt tilbake/stagnerer når man ikke hører på kroppen og gir den restitusjon eller ro ved sykdom eller gir den nok næringsrik mat til å bygge seg opp. Det jeg leser ut av posten er at "satt tilbake" betyr "inntatt flere kalorier på turen enn hodet godtar". 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 22. desember 2023 Populært innlegg #91562 Del Skrevet 22. desember 2023 Haha. Hun er eier og driver og coach og ansikt utad av et ‘treningsunivers’, og mener hun blir ‘satt tilbake’ av å ha dager med treningsfri. Da er man rimelig kunnskapsløs. 60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. desember 2023 #91563 Del Skrevet 22. desember 2023 6 hours ago, Ellie77 said: Legg merke til hvordan denne lua beveger seg i vinden. Bruker dyrevennen og vegetarianeren Caroline ekte pels?!? Eller er det kanskje greit fordi den er sponsa? 🤦♀️ Hun er nok ikke så innmari god dyrevenn som hun vil ha det til utad. Hun reklamerte jo for Elizabeth Arden hudpleieprodukter også, og blånektet på at merket tester på dyr, selv om det er oppført på rød liste hos dyrevernalliansen. Men dyrevernalliansen er nok bare misunnelige og sprer løgner. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. desember 2023 #91564 Del Skrevet 22. desember 2023 'God julemorgen' skriver hun på insta. Men er ikke det et par dager for tidlig? Det er vel ikke julemorgen før det er jul, altså på julaften? jeg skjønner meg ikke på den generasjonen der! J 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 22. desember 2023 #91565 Del Skrevet 22. desember 2023 18 minutter siden, loffen said: 'God julemorgen' skriver hun på insta. Men er ikke det et par dager for tidlig? Det er vel ikke julemorgen før det er jul, altså på julaften? jeg skjønner meg ikke på den generasjonen der! J Det er vel bare snakk om en ganske forvirret kvinne når det kommer til det meste. Jeg er like gammel og vet definitivt når det er julemorgen! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22. desember 2023 #91566 Del Skrevet 22. desember 2023 loffen skrev (18 minutter siden): 'God julemorgen' skriver hun på insta. Men er ikke det et par dager for tidlig? Det er vel ikke julemorgen før det er jul, altså på julaften? jeg skjønner meg ikke på den generasjonen der! J Jeg er ikke sikker på hva som er korrekt, men hun lager uansett sine egne regler. Når noen kommenterer at julen ikke har begynt 1 desember, så har den det for henne. (Har hun uttalt) Slik er det med flere ting, ingen skal fortelle henne hva som rett og galt vet du. 😄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 22. desember 2023 #91567 Del Skrevet 22. desember 2023 CityCityBangBang skrev (22 timer siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Veldig pussig kommentar fra henne der, som jeg gjetter er provosert frem av kommentarer hun har fått i innboksen sin e.l. Jeg liker å trene i ferier for da har jeg ekstra tid og overskudd, og det er favoritthobbyen min så jeg prioriterer det ganske ofte. Jeg forstår at hun også vil trene og holde på noen rutiner i ferien, for hvis man liker det så er det jo ikke nødvendig å kutte det bare fordi det er jul. Når det er sagt så blir hun ikke satt tilbake av noen dager fri dersom tiden og kroppen ikke strekker til. Jeg trener styrkeløft regelmessig og har både vært syk og vært med vondter og da har jeg både hatt helt fri og trent alternativt ved hjelp av treneren min (viktig å presisere at ikke alle vondter er farlig å trene over, men dersom det ikke gir seg eller blir verre så er det alltid lurt å være føre var og enten kutte helt en periode eller få hjelp til alternativ trening). Jeg har ikke blitt "satt tilbake" av den grunn. Kroppen har noe som heter "muscle memory", som vil si at kroppen husker hva du har løftet/trent tidligere og er tilpasningsdyktig til å komme tilbake dit ganske raskt etter et avbrekk fra treningen. Jul og høytid betyr ikke nødvendigvis at man må ta helt treningsfri, men det kan være faktorer som spiller inn som kanskje bidrar til at man enten bør droppe økta dagen derpå eller i det minste senke forventningene for økta. Lengre sosiale netter, mindre søvn og alkohol er vanlig i juletida blant mange voksne, noe som ikke virker fremmed for bedriften heller. Jeg drikker ikke, men jeg har kvelder hvor jeg er oppe lengre enn det jeg vanligvis er og får dermed en dårligere søvnrytme enn ellers. Da tar jeg høyde for det neste økt og tillater meg å være mer sliten og trene kortere/lettere, eller så hopper jeg over den dagen og forskyver økta litt. Jeg får fortsatt progresjon på treningen selv med litt omjusteringer, det er ikke så farlig. 12 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 22. desember 2023 #91568 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Sursøtsaus skrev (46 minutter siden): Veldig pussig kommentar fra henne der, som jeg gjetter er provosert frem av kommentarer hun har fått i innboksen sin e.l. Jeg liker å trene i ferier for da har jeg ekstra tid og overskudd, og det er favoritthobbyen min så jeg prioriterer det ganske ofte. Jeg forstår at hun også vil trene og holde på noen rutiner i ferien, for hvis man liker det så er det jo ikke nødvendig å kutte det bare fordi det er jul. Når det er sagt så blir hun ikke satt tilbake av noen dager fri dersom tiden og kroppen ikke strekker til. Jeg trener styrkeløft regelmessig og har både vært syk og vært med vondter og da har jeg både hatt helt fri og trent alternativt ved hjelp av treneren min (viktig å presisere at ikke alle vondter er farlig å trene over, men dersom det ikke gir seg eller blir verre så er det alltid lurt å være føre var og enten kutte helt en periode eller få hjelp til alternativ trening). Jeg har ikke blitt "satt tilbake" av den grunn. Kroppen har noe som heter "muscle memory", som vil si at kroppen husker hva du har løftet/trent tidligere og er tilpasningsdyktig til å komme tilbake dit ganske raskt etter et avbrekk fra treningen. Jul og høytid betyr ikke nødvendigvis at man må ta helt treningsfri, men det kan være faktorer som spiller inn som kanskje bidrar til at man enten bør droppe økta dagen derpå eller i det minste senke forventningene for økta. Lengre sosiale netter, mindre søvn og alkohol er vanlig i juletida blant mange voksne, noe som ikke virker fremmed for bedriften heller. Jeg drikker ikke, men jeg har kvelder hvor jeg er oppe lengre enn det jeg vanligvis er og får dermed en dårligere søvnrytme enn ellers. Da tar jeg høyde for det neste økt og tillater meg å være mer sliten og trene kortere/lettere, eller så hopper jeg over den dagen og forskyver økta litt. Jeg får fortsatt progresjon på treningen selv med litt omjusteringer, det er ikke så farlig. Hvert fall ikke med tanke på nivået som CBE er på. "Treningsfri setter henne tilbake", i forhold til hva da? CBE bedriver egentrening uten ønske om å hverken perse, delta i løpekonkurranser eller å være med på hel - eller halvmaraton. Så hva er det hun "settes tilbake" på? Man skulle jo tro at hun anså seg selv som toppidrettsutøver slik hun uttaler seg. Blir like dumt som LKE, som bruker mange timer på løpehobbyen sin hver eneste arbeidsdag. Jeg skjønner at CBE ønsker å finne en eller annen slags mening i det å bruke opp store deler av livet sitt på å holde seg slank og på å posere seg fin på instagram i scenesatte liksomaktiviteter for å selge et eller annet, rigget til med fotobokser, klinikkansikt og skjønnhetsfiltere. Men å skulle finne en viktig misjon og mening med tredemølleløping i kjelleren til ungdomsserier; altså du kan putte kjole på grisen men det er likevel en gris. Det eneste CBE "settes tilbake" på er kaloritellingen. Endret 22. desember 2023 av Rastebenk 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2023 #91569 Del Skrevet 22. desember 2023 Til å ha vært tre dager i Seefeld, må det konstanteres at det har vært usedvanlig lite innhold fra Seefeld. Faktisk visste jeg ikke at CBE var i Seefeld ut fra innleggene på hennes egen IG. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 22. desember 2023 Populært innlegg #91570 Del Skrevet 22. desember 2023 6 minutter siden, Kollontaj said: Til å ha vært tre dager i Seefeld, må det konstanteres at det har vært usedvanlig lite innhold fra Seefeld. Faktisk visste jeg ikke at CBE var i Seefeld ut fra innleggene på hennes egen IG. Altså, jeg begynte å engeasjere meg i CBE pga bilderedigeringen, løgnene og barneeksponeringen som bare blir verre og verre, men nå må jeg si at hun først og fremst gjør meg trist! Livet hennes virker så tomt og deprimerende. Selv de få gangene hun nå faktisk FÅR være med på noe morsomt som kunne være interessant for følgerne, klarer hun ikke å lage noe ut av det. Verken privat eller for følgerne. HVem vil følge en dame som løper i en kjeller og tar bilder i alle speil hun finner verdige? Må jo være den kjedeligste og mest intetsigende influenceren der ute av alle, for et fall! 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 22. desember 2023 #91571 Del Skrevet 22. desember 2023 Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. (Stillbilder fra video) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2023 #91572 Del Skrevet 22. desember 2023 Eh. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 22. desember 2023 Populært innlegg #91573 Del Skrevet 22. desember 2023 6 minutter siden, FruRosa said: Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. (Stillbilder fra video) To like kjoler bare i ulik farge og stoff, her er kreativiteten på topp! For øvrig syns jeg det er et helt sykt valg på en familiedag. Jeg serverer ikke puppene mine til juleribba for pappa og onkel og alle å se. Det der er en nyttårsafen-kjole . 51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 22. desember 2023 Populært innlegg #91574 Del Skrevet 22. desember 2023 Kollontaj skrev (24 minutter siden): Til å ha vært tre dager i Seefeld, må det konstanteres at det har vært usedvanlig lite innhold fra Seefeld. Faktisk visste jeg ikke at CBE var i Seefeld ut fra innleggene på hennes egen IG. Når man er i Alpene og velger å poste bilder fra det svette treningsrommet og toalettet på flyplassen fremfor av landskapet 🙈😅 #classy 52 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. desember 2023 #91575 Del Skrevet 22. desember 2023 On 12/21/2023 at 6:08 PM, Kollontaj said: Når det ser ut som CBE-familien har vært to ganger i Oslo siste uka, stemmer det nok ikke. Samme klær på både mor og barn som forrige uke. Godt man kan gjenbruke «aktiviteter» og late som det skjer her og nå. Postet 21/12 - uten annen kommentar enn det som syns på skjermdumpen her. Det hadde hun kanskje glemt når hun la ut dette på story i dag: Skjermdump fra Instanavigation.com CBE 11 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. desember 2023 #91576 Del Skrevet 22. desember 2023 FruRosa skrev (32 minutter siden): Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. (Stillbilder fra video) Hvorfor har hun filtrert seg til det ugjenkjennelige? 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 22. desember 2023 #91577 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg syns kjolene var fine jeg. Det er mye å kritisere hos CBE men den damen kler det meste hun tar på seg. Hun er en flott dame. Også uten filter. Hun er en sånn som kunne gått i en søppelsekk og likevel sett bra ut. Kunne jeg gått i alle antrekk hun bruker? Nei. Syns jeg alt er like passende? Nei. Men CBE skal ha for at hun kler det meste. Misunner henne litt for akkurat det 😅😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 22. desember 2023 #91578 Del Skrevet 22. desember 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. (Stillbilder fra video) Jeg håper de aller fleste gjennomskuer dette. Spørsmålet er ment å a) skape engasjement og b) sementere venninnefølelsen. Følgerne går fortsatt dessverre rett på. Det store spørsmålet er ikke hvilken kjole hun bør velge men om dette er reklame. Foreløpig ingen merking og heller ikke nevnt hvor kjolene er fra. Om det ikke er reklame så er det jo virkelig et tegn på hvor dårlig det står til. I «gamle» dager ville annonsører stått i kø for å få profilert klærne hos en bedrift med 300.000 følgere, men ikke nå gitt den manglende merkingen. Om det likevel er reklame så er jo timingen pussig. Skal noen kjøpe seg kjole til julaften, så er det jo altfor sent å bestille den nå. Nyttårsaften er muligens altfor sent det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 22. desember 2023 #91579 Del Skrevet 22. desember 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. (Stillbilder fra video) Det må på død og liv være en sexy kjole som viser mest mulig, på julaften også. Det er vel nummeret før puppene spretter ut på den grønne kjolen. Julen, som alle andre anledninger, blir brukt til å posere forførende og oppstilt i et sexy antrekk. Det blir nok få (eller ingen) koselige, avslappende og naturlige bilder fra julen. Den nye greia er at hun ser litt bort, tilbake inn i kamera hvor hun må le litt av seg selv mens hun spaserer vekk fra kamera. Åh så søtt og helt naturlig. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2023 #91580 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg synes det er trist. Nitrist. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå