Kollontaj Skrevet 21. desember 2023 #91541 Del Skrevet 21. desember 2023 Følgertallet steg fordi det var en konkurranse der man måtte følge for å kunne vinne. Kjent strategi. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. desember 2023 #91542 Del Skrevet 21. desember 2023 3 minutter siden, Laia said: En plutselig oppgang i følgertall nylig; nærmere 600 nye følgere de 5 siste dagene. Og IG følgertallet er nå over 300 000 igjen. Hva årsaken til denne nylige popularitets-boosten skyldes aner jeg ikke. Kan det være spennende og nytt innhold på IG den siste uken som har fenget såpass mye? Kilde: socialblade.com Og i dag understrekes det (tilfeldig?) hvor gøy CBE synes det er å trene på ferie ( ingenting galt med det. Det er mange som gjør det, inkludert meg selv). Men her er det snakk om å gjøre en jobben sin som influencer, og her ville jeg tenkt nøye igjennom hva jeg ville ønske (og har forpliktet meg til) å presentere fra en tur som denne. I dag postes det flere bilder bl.a. fra skibakken (etter at det ble kommentert her i går). Jeg vet ikke hva det er, men kanskje hun har tatt tipsene herfra til etterretning? Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 21. desember 2023 #91543 Del Skrevet 21. desember 2023 CityCityBangBang skrev (3 minutter siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Det er det nok 😅 Har nok tenkt lenge på hvordan hun skulle vri seg unna at det å fotografere eget beundrende speilbilde i hotellets treningsrom er det gøyeste hun vet når hun reiser. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. desember 2023 #91544 Del Skrevet 21. desember 2023 Kollontaj skrev (15 minutter siden): Følgertallet steg fordi det var en konkurranse der man måtte følge for å kunne vinne. Kjent strategi. Det glemte jeg faktisk. Det er nok sikkert årsaken ja. Men det er vel en god måloppnåelse for CBE, å ha bikket 300k nok en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 21. desember 2023 Populært innlegg #91545 Del Skrevet 21. desember 2023 CityCityBangBang skrev (13 minutter siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Kan tyde på at hun har fått noen kommentarer på det i innboksen, eller at kanskje de leser her inne allikevel. Tror ikke det er tilfeldig at hun føler for å forklare seg. "Gidder ikke å bli satt tilbake", skriver hun. Jeg kan godt skjønne at toppidrettsutøvere må holde koken og nesten aldri skippe en treningsøkt, men Caroline? Det er nettopp dette jeg mener er å være sykelig opptatt av å trene. Du mister da vel ikke formen fordi om du hopper over trening en dag, og blir "satt tilbake"? Nå var hun 1 døgn i alpene, og hun fremstiller trening som noe man på dø og liv må få gjort, samme hva. Hun kan kalle det gode rutiner om hun vil, andre ville kalt det noe annet. Det går sikkert fint å kombinere trening og moro, men det finnes grenser. Kunne sikkert vært hyggelig å tatt seg en gåtur i nye og flotte omgivelser 1 times tid, få andre inntrykk enn man får på hamsterhjulet. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har den innstillingen til trening som hun har. Det virker masete, usunt og jeg får kontrollfrik-vibber av hele opplegget. 43 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 21. desember 2023 #91546 Del Skrevet 21. desember 2023 10 minutter siden, Snødronninga said: Kan tyde på at hun har fått noen kommentarer på det i innboksen, eller at kanskje de leser her inne allikevel. Tror ikke det er tilfeldig at hun føler for å forklare seg. "Gidder ikke å bli satt tilbake", skriver hun. Jeg kan godt skjønne at toppidrettsutøvere må holde koken og nesten aldri skippe en treningsøkt, men Caroline? Det er nettopp dette jeg mener er å være sykelig opptatt av å trene. Du mister da vel ikke formen fordi om du hopper over trening en dag, og blir "satt tilbake"? Nå var hun 1 døgn i alpene, og hun fremstiller trening som noe man på dø og liv må få gjort, samme hva. Hun kan kalle det gode rutiner om hun vil, andre ville kalt det noe annet. Det går sikkert fint å kombinere trening og moro, men det finnes grenser. Kunne sikkert vært hyggelig å tatt seg en gåtur i nye og flotte omgivelser 1 times tid, få andre inntrykk enn man får på hamsterhjulet. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har den innstillingen til trening som hun har. Det virker masete, usunt og jeg får kontrollfrik-vibber av hele opplegget. Treningen hennes har alltid vært tvangsmessig, men hva i alle dager hun skulle blitt satt tilbake i fra, det overgår min fantasi. En restitusjonsdag ville derimot gjort underverker for henne! Kanskje hun hadde blitt litt mindre syk og? Hun har INGEN mål med treninga bortsett fra å holde seg tynn, så hvis hun skulle blitt satt tilbake måtte det vel i så fall vært fordi hun tenker hun legger på seg når hun ikke trener. Og det gjør man ikke med en og annen mer hviledag innimellom, slapp av Caroline, ikke vær så sykelig opptatt av kropp og utseende konstant! 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 21. desember 2023 #91547 Del Skrevet 21. desember 2023 (endret) Man blir da ikke satt tilbake av en dag med treningsfri? De driver et treningsunivers og vet faktisk ikke at det tvert i mot er anbefalt. Alternativt kan man jo trene på andre måter, det er også anbefalt med variasjon. Det er ikke sunne holdninger de formidler. Dessuten var det jo rooolig løping både før og under turen, hvordan skal man bli satt tilbake fra det? Og den styrketreningen som vises på netfit har jo hatt minimalt ned progresjon slik jeg ser det, så der er det jo lite å bli satt tilbake fra. Endret 21. desember 2023 av Jobbermedbarn 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 21. desember 2023 Populært innlegg #91548 Del Skrevet 21. desember 2023 CityCityBangBang skrev (1 time siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Niks, frue. Du blir ikke satt tilbake av å trene noe annet eller skippe en økt. Du har ingen konkrete, tydeliggjorte mål for den daglige løpingen, og ingen progresjon. Du blir ikke sterkere eller raskere, og står på stedet hvil på tross av alle år med "treningen" du fremviser gjennom bilder med tungen ut av munnen vridende på gulvet eller stillestående posering foran speilet, og tre sekunders-snutter. Du deltar ikke på løp, prater om det men dropper det. Du praktiserer verken yoga eller yogalivsstil, men prøver å late som. Det eneste den rutinemessige treningen din bidrar til er kaloribalanse: Det som går inn skal ut for å holde deg "vektstabil". Dropp jugekorset og ta deg sammen om du vil at noen skal tro på det du prøver å selge gjennom annonsekanalene dine. Hvis du mistrives så forferdelig som det ser ut til, har jeg et godt råd: Få deg utdanning og finn deg en fornuftig jobb langt unna speil. Åja, glemte at daglig leder for Treasures AS og carolinebergeriksennos ansikt utad ikke leser her. 53 3 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 21. desember 2023 #91549 Del Skrevet 21. desember 2023 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Dette er nok en hilsen til kommentarene her inne ja ("som de aldri leser"): 😏 Skjermdump fra instanavigation.com carolinebergeriksenno Jeg tenkte man trente for å ha energi til å gjøre alt det man har lyst til i livet, som å kjøre alpint I Alpene, møte nye folk og få nye inntrykk. Å få inspirasjon til man skal tilbake til hverdagen. Det er ganske trist når man bare lever for å trene, og at opplevelsene bare er noe som kommer i veien for... å løpe mer på mølla. 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. desember 2023 #91550 Del Skrevet 21. desember 2023 Snødronninga skrev (2 timer siden): Kan tyde på at hun har fått noen kommentarer på det i innboksen, eller at kanskje de leser her inne allikevel. Tror ikke det er tilfeldig at hun føler for å forklare seg. "Gidder ikke å bli satt tilbake", skriver hun. Jeg kan godt skjønne at toppidrettsutøvere må holde koken og nesten aldri skippe en treningsøkt, men Caroline? Det er nettopp dette jeg mener er å være sykelig opptatt av å trene. Du mister da vel ikke formen fordi om du hopper over trening en dag, og blir "satt tilbake"? Nå var hun 1 døgn i alpene, og hun fremstiller trening som noe man på dø og liv må få gjort, samme hva. Hun kan kalle det gode rutiner om hun vil, andre ville kalt det noe annet. Det går sikkert fint å kombinere trening og moro, men det finnes grenser. Kunne sikkert vært hyggelig å tatt seg en gåtur i nye og flotte omgivelser 1 times tid, få andre inntrykk enn man får på hamsterhjulet. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har den innstillingen til trening som hun har. Det virker masete, usunt og jeg får kontrollfrik-vibber av hele opplegget. De fleste som trener og står alpint, trenger vel strengt talt ikke trene etter en dag i bakken? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2023 #91551 Del Skrevet 21. desember 2023 cerruti skrev (54 minutter siden): De fleste som trener og står alpint, trenger vel strengt talt ikke trene etter en dag i bakken? Trening skal gi energi, ser ut til at det ikke gjelder frua. Så jo helt motløs ut der i Alpene. Og stiv i beina etter en kort flytur? Jeg har da flydd til NY og travet et par mil rundt i byen første dagen uten å være verken stiv eller støl. Løpere er kanskje annerledes, jeg tar høyde for det. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 21. desember 2023 #91552 Del Skrevet 21. desember 2023 Kollontaj skrev (4 timer siden): Følgertallet steg fordi det var en konkurranse der man måtte følge for å kunne vinne. Kjent strategi. Konkurranse som trolig ikke var innafor retningslinjene 🤷♀️ Kjekk måte å få flere følgere på! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 21. desember 2023 #91553 Del Skrevet 21. desember 2023 Minthia skrev (1 time siden): Jeg tenkte man trente for å ha energi til å gjøre alt det man har lyst til i livet, som å kjøre alpint I Alpene, møte nye folk og få nye inntrykk. Å få inspirasjon til man skal tilbake til hverdagen. Det er ganske trist når man bare lever for å trene, og at opplevelsene bare er noe som kommer i veien for... å løpe mer på mølla. Når man lever for å trene foran speilet og løpe på mølla for å være tynn og ha six-pack, ikke for å oppleve ting, nyte, være med og mingle med andre på tur 🙄 kjære Caroline..det eneste inntrykket jeg sitter med igjen etter denne turen er å synes synd i deg. Ingen flotte sprudlende bilder av ei som koste seg på tur, som slappet av, viste fram glede. Bare det samme gamle med trening, kaffekopp, dystre bilder fra din faste fotograf og utstuderte speilselfier. Det hjelper ikke å si at du reiste i joggebukse for å prøve å vise fram at du er avslappet på tur. Livet ditt virker for å ha gått i stå, det er ikke noe nytt, du har rett og slett blitt for perfekt! 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. desember 2023 #91554 Del Skrevet 22. desember 2023 Kollontaj skrev (4 timer siden): Trening skal gi energi, ser ut til at det ikke gjelder frua. Så jo helt motløs ut der i Alpene. Og stiv i beina etter en kort flytur? Jeg har da flydd til NY og travet et par mil rundt i byen første dagen uten å være verken stiv eller støl. Løpere er kanskje annerledes, jeg tar høyde for det. Det sier myyye om formen, og at hun absolutt burde hatt en treningsfri dag, hvis hun blir stiv i beina av å fly fra (mest sannsynlig) Munchen. Det tar ca 2 t 15 min. Høres ut som om hun har flydd rundt halve kloden. For et sykt liv 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. desember 2023 #91555 Del Skrevet 22. desember 2023 Horselady skrev (3 timer siden): Når man lever for å trene foran speilet og løpe på mølla for å være tynn og ha six-pack, ikke for å oppleve ting, nyte, være med og mingle med andre på tur 🙄 kjære Caroline..det eneste inntrykket jeg sitter med igjen etter denne turen er å synes synd i deg. Ingen flotte sprudlende bilder av ei som koste seg på tur, som slappet av, viste fram glede. Bare det samme gamle med trening, kaffekopp, dystre bilder fra din faste fotograf og utstuderte speilselfier. Det hjelper ikke å si at du reiste i joggebukse for å prøve å vise fram at du er avslappet på tur. Livet ditt virker for å ha gått i stå, det er ikke noe nytt, du har rett og slett blitt for perfekt! Enig, et sykt og trist liv. Tvangsmessig løping i ett sett og ingen tydelige mål. Heller ingen tydelig forbedring. Bare samme oppatt og oppatt. Det er hverken sunt eller normalt sånn som hun driver på. Burde virkelig fått seg en jobb uten coachen på slep. Tror han pusher mye i forhold til trening. Hans liv virker like sykt og meningsløst. Ser nye kurset hans braker løs med 40% rabatt. Tipper toppspillere ikke akkurat står i kø for trening. Så mange dyktige fysiske trenere dere ute. Med både treningsglede og glimt i øyet… 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 22. desember 2023 #91556 Del Skrevet 22. desember 2023 Caroline har blitt ei kjedelig kjerring, greit hun trener, men minner meg mer om ei trygda dame uten mål og mening. Kun i bruk for å se fin ut for fotografen som lurker i buskene. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 22. desember 2023 #91557 Del Skrevet 22. desember 2023 Legg merke til hvordan denne lua beveger seg i vinden. Bruker dyrevennen og vegetarianeren Caroline ekte pels?!? Eller er det kanskje greit fordi den er sponsa? 🤦♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 22. desember 2023 #91558 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) 14 hours ago, Kollontaj said: Følgertallet steg fordi det var en konkurranse der man måtte følge for å kunne vinne. Kjent strategi. Men var det CBE man måtte følge, eller de som deler ut veska? Synes dette var litt uklart jeg🤷♀️ Kjent strategi med uklarhet også, forøvrig ... Endret 22. desember 2023 av Sophia_08 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 22. desember 2023 #91559 Del Skrevet 22. desember 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Legg merke til hvordan denne lua beveger seg i vinden. Bruker dyrevennen og vegetarianeren Caroline ekte pels?!? Eller er det kanskje greit fordi den er sponsa? 🤦♀️ Tviler på at hun evner å forstå hva problemet er, i så fall. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2023 #91560 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Sophia_08 skrev (1 time siden): Men var det CBE man måtte følge, eller de som deler ut veska? Synes dette var litt uklart jeg🤷♀️ Kjent strategi med uklarhet også, forøvrig ... Var uklart, ja, men etter å ha sett på veskebutikkens IG, var det tydelig at begges IG måtte følges. Endret 22. desember 2023 av Kollontaj 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå