Laia Skrevet 19. desember 2023 #91441 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (48 minutter siden): Wild guess: Det neste på innholdsproduksjonen, er kaffemaskinen og kaffekoppen samt frokosten på hotellet? Ja enig, men kanskje en oppdatering fra hotellgymet før dette? 10 rolige km muligens. Endret 19. desember 2023 av Laia 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. desember 2023 #91442 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Burde ikke han konsentrere seg om Netfit AS, Coached by Eriksen, Omvendt julenisse Sarpsborg, og det nystiftede Athlete Excel as istedet? Why do you think an Iron man of his calibre is incapable of multitasking from far, far abroad? Endret 19. desember 2023 av ~ Ada ~ 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 19. desember 2023 #91443 Del Skrevet 19. desember 2023 Spamalot skrev (8 timer siden): Ikke meningen å være vanskelig her, men tenker det er viktig å fokusere på hensikten med tråden. Aller mest på den uheldige eksponeringen av barn. Og da synes jeg at det ødelegger å for eksempel bruke mange innlegg på hva som er denne saken med LKE, er han dømt etc. Dette er noe alle kan finne ut ved å Google. Nå har det akkurat vært utallige innlegg hvor enkelte har forsøkt å presse en bruker til å oppgi personlig informasjon om seg selv, så da synes jeg det passet ganske godt å minne om hva som kan skje, dersom man ikke vokter anonymiteten sin. Den uheldige bileieren hadde uttalt seg om eksponering av barn fra en konto som kunne spores. Man må jo bare anta at Lars Kristian er akkurat like farlig i dag, all den tid han fortsetter som om ingenting har skjedd. Men det er faktisk ikke grunnen til at jeg tok opp dette. CBE sa ganske mange ganger i podcasten sin at noe av det som holdt henne våken om natten var feilinformasjon om henne på Kvinneguiden. Hun trakk frem eksempler som påstander om at hun sto på en krakk bak kjøkkenbenken, når det var helt andre grunner til at kjøkkenbenken tidvis så lav ut i Villa Kulås (hun nevnte ikke hvordan). Eller at det skal ha blitt en etablert sannhet at søsteren hennes har en annen far, fordi de er ulike av utseendet. Man ønsker jo ikke at eieren av Treasures AS ligger våken om natten, så når det dukker opp påstander om at LKE er dømt, så ser jeg det som min plikt å sørge for at det ikke blir en etablert sannhet. Når det gjelder Google, så er det morsomt at du trekker frem dette. For det eneste som dukker opp hvis man googler LKE og stalking/hærverk/bilskraping, er denne tråden. Grunnen til det er at saken ikke er omtalt andre steder. Den hadde kanskje blitt det, dersom det fantes en dom, for de er offentlige. Men siden det ikke er en dom følte journalistene at minst en av de involverte måtte stå frem med navn og bilde. Lars Kristian hadde ikke lyst, og kvinnen med bilen følte hun hadde vært igjennom nok dritt. Det er jo ikke bare LKE man skal bekymre seg for, paret har jo noen fans som til og med skremmer livskiten ut av paret selv. Ikke folk du vil ha på døra, skal vi tro LKE og fruen. 32 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 19. desember 2023 Populært innlegg #91444 Del Skrevet 19. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Wild guess: Det neste på innholdsproduksjonen, er kaffemaskinen og kaffekoppen samt frokosten på hotellet? Laia skrev (2 timer siden): Ja enig, men kanskje en oppdatering fra hotellgymet før dette? 10 rolige km muligens. Jepp og jepp 😁 46 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 19. desember 2023 #91445 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) FruRosa skrev (48 minutter siden): Jepp og jepp 😁 We predict these things 😅 Jeg ser for meg ett av to scenarier: 1. Bedriften er så forutsigbar at alle kan gjette seg til hva som blir neste innholdsproduksjon. 2. Dette er en bevisst gimmick og tilsvar til kjerringene på KG etter å ha lest her ….men de følger jo ikke med her inne så da er vel 2. utelukket Endret 19. desember 2023 av Laia 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. desember 2023 #91446 Del Skrevet 19. desember 2023 4 hours ago, ~ Ada ~ said: Wild guess: Det neste på innholdsproduksjonen, er kaffemaskinen og kaffekoppen samt frokosten på hotellet? Så utsikt og en speilselfie 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 19. desember 2023 #91447 Del Skrevet 19. desember 2023 Xmasclovn skrev (14 timer siden): 1. Han er del av bedriften og må selvsagt være mer på jobbreise. Kan sikkert skrives av så det blir en billig tur. 2. Hvordan skal han finne tid til å løpe og egentid hvis han er hjemme alene med barna. Husk bare hvor tøft de hadde det da skolen og bhg var stengt under korona og de måtte være hjemme med barna. Just guessing…. Akkurat det med at de syntes det var tøft å ha barna hjemme fra skole og bhg i pandemien synes jeg ikke det er grunn til å kritisere. Vi vet ingenting om hvordan barna håndterte en slik omveltning. Vi vet i ettertid av pandemien at restriksjonene som spesielt gikk ut over barn og unge hadde negativ påvirkning på dem. Uten at foreldrene trenger å gå ut med det kan det godt tenkes at det var en utfordring for barna å være hjemme fra skole, bhg og fritidsaktiviteter i en så lang periode. Det ble vel også nevnt at eldste syntes det var distraherende å jobbe med skolearbeid mens yngste krevde mer oppmerksomhet fra foreldrene sine. Jeg synes ikke de har mindre rett til å ha opplevd den perioden som krevende enn andre bare fordi de er selvstendig næringsdrivende med en annen hverdag enn folk som er ansatt i fast jobb. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. desember 2023 #91448 Del Skrevet 19. desember 2023 Sursøtsaus skrev (10 minutter siden): Akkurat det med at de syntes det var tøft å ha barna hjemme fra skole og bhg i pandemien synes jeg ikke det er grunn til å kritisere. Vi vet ingenting om hvordan barna håndterte en slik omveltning. Vi vet i ettertid av pandemien at restriksjonene som spesielt gikk ut over barn og unge hadde negativ påvirkning på dem. Uten at foreldrene trenger å gå ut med det kan det godt tenkes at det var en utfordring for barna å være hjemme fra skole, bhg og fritidsaktiviteter i en så lang periode. Det ble vel også nevnt at eldste syntes det var distraherende å jobbe med skolearbeid mens yngste krevde mer oppmerksomhet fra foreldrene sine. Jeg synes ikke de har mindre rett til å ha opplevd den perioden som krevende enn andre bare fordi de er selvstendig næringsdrivende med en annen hverdag enn folk som er ansatt i fast jobb. Det var vel aldri hvordan barna håndterte en slik omveltning som var tema den gang dette ble diskutert her inne, men hvordan foreldrene håndterte det. Hvis jeg husker riktig, så var det komplett umulig for paret å få jobbhverdagen til å gå opp med barna hjemme. Altså HELT umulig, i motsetning til foreldre i kommentarfeltet som forsøkte å være kreative og løsningsorientert. Alt var liksom svart, treningen måtte nedprioriteres og jeg vet ikke hva. Savn etter å få ligge i badekaret ble vel også nevnt. En krevende tid for alle, det der. Men har aldri vært borti noen som framsto SÅ fortvilet som CBE i bloggen🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. desember 2023 #91449 Del Skrevet 19. desember 2023 Nutz skrev (2 timer siden): Så utsikt og en speilselfie Jepp. Selvsagt speilselfie! 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. desember 2023 #91450 Del Skrevet 19. desember 2023 Sursøtsaus skrev (1 time siden): Akkurat det med at de syntes det var tøft å ha barna hjemme fra skole og bhg i pandemien synes jeg ikke det er grunn til å kritisere. Vi vet ingenting om hvordan barna håndterte en slik omveltning. Vi vet i ettertid av pandemien at restriksjonene som spesielt gikk ut over barn og unge hadde negativ påvirkning på dem. Uten at foreldrene trenger å gå ut med det kan det godt tenkes at det var en utfordring for barna å være hjemme fra skole, bhg og fritidsaktiviteter i en så lang periode. Det ble vel også nevnt at eldste syntes det var distraherende å jobbe med skolearbeid mens yngste krevde mer oppmerksomhet fra foreldrene sine. Jeg synes ikke de har mindre rett til å ha opplevd den perioden som krevende enn andre bare fordi de er selvstendig næringsdrivende med en annen hverdag enn folk som er ansatt i fast jobb. Slik jeg husker var fokuset aldri på hvordan det påvirket barna, men hvor tungt det var for de voksne. To voksne mennesker som daffer hjemme og hvis mesteparten av arbeidsoppgaver består av deiging foran kamera, trening, litt fotografering av kaffekoppen osv. Ikke var det mange samarbeidsoppdrag heller på den tiden. Ikke at de har mange samarbeid nå heller egentlig. En 1-2. klassing har nok heller ikke all verden med komplekst pensum å få hjelp med. Jeg er helt uenig i at disse to har like mye rett til å klage på den perioden som folk ansatt i en «vanlig» jobb. Det er også stooor forskjell på selvstendig næringsdrivende, og disse faller ikke akkurat i kategorien hardtarbeidende selvstendig næringsdrivende. Som @Finlay skriver var det umulig for disse to å finne løsninger for å få det til å fungere, mens mannen i gata fikk det til. Rart det der… 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 19. desember 2023 #91451 Del Skrevet 19. desember 2023 Nutz skrev (2 timer siden): Så utsikt og en speilselfie Så et random bilde av en dusj eller hva som helst, med bildeteksten «DETTE 😍🙌🏼» Eller har det vært allerede? 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 19. desember 2023 Populært innlegg #91452 Del Skrevet 19. desember 2023 Når du er i alpene (!), men er mer opptatt av å trene innendørs og ta speilselfier. 44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 19. desember 2023 #91453 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg synes Caroline er heldig som er på sponset skiferie i Alpene! Men hva gjør hun? Står opp tidlig og tar bilde av kaffe og løper 10 km på mølla. Det er sikkert kjempefint der, men Caroline er opptatt av å vise fram seg selv som vanlig. De andre står sikkert på ski og koser seg, men Caroline krøller håret, sminker seg, tar bilde av ski og tar deretter bilde av seg selv stivpyntet mens hun drikker vin utendørs. Caroline reklamerer for et eller annet i Alpene, men hva har jeg ikke fått med meg. Hun produserer samme innhold som hjemme i Sarpsborg. Synd, fordi lekker reklame fra Alpene kunne sikkert påvirket folk til å kjøpe noe! 43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. desember 2023 #91454 Del Skrevet 19. desember 2023 MissKatt skrev (2 minutter siden): Jeg synes Caroline er heldig som er på sponset skiferie i Alpene! Men hva gjør hun? Står opp tidlig og tar bilde av kaffe og løper 10 km på mølla. Det er sikkert kjempefint der, men Caroline er opptatt av å vise fram seg selv som vanlig. De andre står sikkert på ski og koser seg, men Caroline krøller håret, sminker seg, tar bilde av ski og tar deretter bilde av seg selv stivpyntet mens hun drikker vin utendørs. Caroline reklamerer for et eller annet i Alpene, men hva har jeg ikke fått med meg. Hun produserer samme innhold som hjemme i Sarpsborg. Synd, fordi lekker reklame fra Alpene kunne sikkert påvirket folk til å kjøpe noe! Det å ikke produsere annet stoff enn hun gjør hjemme på kjøkkenet og nede i den mørke treningskjelleren og i egen bakgård, når man er på en slik tur, det viser hvor utrolig lite motivert hun er til å forsøke å gjøre en god jobb. Hvor er motivasjonen, engasjementet, noe ekte? Hun fortsetter med kaffekopp nr xxx, thinspo-bilde nr xx xxx og filterbilde nr xx xxx. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. desember 2023 #91455 Del Skrevet 19. desember 2023 Sponset tur som nok må skattes av, neppe noe lønn utenom, det er jo masse damer med og merket (som jeg husker, er noe skigreier jeg aldri har hørt om) har nok «krevd» noen stories eller innlegg fra oppholdet, kanskje uten å spesifisere om hva. Foreløpig fremstår det som sedvanlig reklame for et hotell. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 19. desember 2023 Populært innlegg #91456 Del Skrevet 19. desember 2023 Må innrømme jeg er veldig var på ageism og synes folk kan gjøre hva de vil, i hvilken alder de vil. Ja til flere damer på 90 med miniskjørt og en drink i hånda! Og jeg har nære venner som er langt yngre enn meg selv, så det er ikke det. Og CBE må gjerne kjøre ski i merkeklær til hun blir 100. Men her.. Å se CBE sammen med influencere i 20-årene i den type jetset-selskap - innrømmer at jeg her opplever henne som litt for satt og ganske malplassert. Hun representerer jo ikke dama ute på livet i det hele tatt. Hun er mer hun med sosial angst som ikke drar inn til Oslo på arrangement. Om hun ikke får betalt for det. Som reiser på charter til folkelige destinasjoner. Hun som trener alene i kjelleren, tar bilde av seg i speilet i spisestuen, og som går alene nedover gata mens mannen ligger i buskene og lurer med kamera. Ser ikke bort i fra at hun er en ren fest privat, men det er hun definitivt ikke i kanalene sine. 52 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 19. desember 2023 #91457 Del Skrevet 19. desember 2023 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Sponset tur som nok må skattes av, neppe noe lønn utenom, det er jo masse damer med og merket (som jeg husker, er noe skigreier jeg aldri har hørt om) har nok «krevd» noen stories eller innlegg fra oppholdet, kanskje uten å spesifisere om hva. Foreløpig fremstår det som sedvanlig reklame for et hotell. Og så denne overdrivelsen av hvor fasjonabelt og staselig alt mulig er. Hun tar for det meste inn på helt alminnelige hoteller med grei standard som ikke skiller seg ut på noen måte. Og så skal følgerne beundre at hotellet har en dusj, kaffemaskin og en sjokoladebit i vinduskarmen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 19. desember 2023 #91458 Del Skrevet 19. desember 2023 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Sponset tur som nok må skattes av, neppe noe lønn utenom, det er jo masse damer med og merket (som jeg husker, er noe skigreier jeg aldri har hørt om) har nok «krevd» noen stories eller innlegg fra oppholdet, kanskje uten å spesifisere om hva. Foreløpig fremstår det som sedvanlig reklame for et hotell. Jeg tror det er reklame for et klesmerke, siden Caroline plutselig er kledd i dette. Tror det er en årlig greie. Klærne er langt dyrere enn de sedvanlige chiquelle-antrekkene hennes, så hvis hun beholder klærne blir det et betydelig bidrag til skatteetaten (for jeg regner jo med at de følger reglene...) Jeg ser de andre som er på samme tur hatt massevis av utendørsaktiviteter (blant annet slalåm, kjøretur med hest og kjerre, snøballkrig, sjampis ved bassenget, tivoli og en slags fest) og tilsynelatende har tilbragt dagen sammen. Jeg håper jo at CBE har gjort noe annet enn å trene alene og drikke kaffe på rommet? Det har i hvert fall vært nok av muligheter til å produsere bilder med mer spennende motiver enn kjelleren på Kulås. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 19. desember 2023 #91459 Del Skrevet 19. desember 2023 Our favourite girls...... and LKE. 😏 IG: nikkie_official 27 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 19. desember 2023 #91460 Del Skrevet 19. desember 2023 Felis skrev (5 minutter siden): Jeg tror det er reklame for et klesmerke, siden Caroline plutselig er kledd i dette. Tror det er en årlig greie. Klærne er langt dyrere enn de sedvanlige chiquelle-antrekkene hennes, så hvis hun beholder klærne blir det et betydelig bidrag til skatteetaten (for jeg regner jo med at de følger reglene...) Jeg ser de andre som er på samme tur hatt massevis av utendørsaktiviteter (blant annet slalåm, kjøretur med hest og kjerre, snøballkrig, sjampis ved bassenget, tivoli og en slags fest) og tilsynelatende har tilbragt dagen sammen. Jeg håper jo at CBE har gjort noe annet enn å trene alene og drikke kaffe på rommet? Det har i hvert fall vært nok av muligheter til å produsere bilder med mer spennende motiver enn kjelleren på Kulås. Kan hun egentlig stå på ski? Det har vært noen oppstilte skibilder fra påsken som jeg kan huske, men da på langrennski. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå