Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (9 timer siden):

Når det slenges ut i hytt og gevær at det MÅ være på grunn av sjalusi, bitterhet og misunnelse at man ikke hyller CBEs hyperglansede narrativ, så må det da også være lov til å svare på beskyldningene. De som spekulerer og beskylder andre for misunnelse og sjalusi, avslører jo i same slengen at de sluker CBEs hyperglansede narrativ med både agn, søkke og snøre.

Jeg tror ikke nødvendigvis at "alle" er sjalu og misunnelige på CBE. Men det befinner seg helt åpenbart endel brukere her som virker helt hektet på CBE, livet hennes og alt hun gjør. Hver gang hun oppdaterer på Instagram kan man like etter lese om det her inne, som regel i nedlatende og sarkastiske ordelag. Virker som de argeste kritikerne hele tiden sjekker hva hun legger ut, og det er jo ganske spesielt å bruke så mye tid på en influenser man ikke engang liker.  

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Frisk Frosk said:

*snip*

God oppsummert. Hatten er av. *bukker dypt*

29 minutter siden, Sandie said:

Jeg tror ikke nødvendigvis at "alle" er sjalu og misunnelige på CBE. Men det befinner seg helt åpenbart endel brukere her som virker helt hektet på CBE, livet hennes og alt hun gjør. Hver gang hun oppdaterer på Instagram kan man like etter lese om det her inne, som regel i nedlatende og sarkastiske ordelag. Virker som de argeste kritikerne hele tiden sjekker hva hun legger ut, og det er jo ganske spesielt å bruke så mye tid på en influenser man ikke engang liker.  

Mange av oss har vært kritiske til blogging generelt siden blogging begynte å bli en plattform for å fremvise perfeksjon. Denne diskusjonen har pågått lenge, og fordi CBE var størst i Norge tidligere, henger en del av oss i denne tråden fremdeles. Vi interesserte i å se om CBE kommer til å utvikle seg. Jeg trenger ikke engang å se innom kanalene hennes, beskrivelser holder lenge. Det er same old same old.

De fleste bloggere fra den tiden har blitt faktiske voksne. Et eksempel å trekke frem er Kissie aka Alexandra Nilsson. Jeg vil påstå hun er fra samme "bloggerkull" som CBE, men i Sverige. På den tiden syntes jeg mange av de store bloggerne hadde samme stil. Alexandra har skiftet retning flere ganger, og holder seg relevant. Til forskjell fra CBE holder hun tempoet oppe på andre arenaer, blant annet som programleder.

Caroline gjør nøyaktig det samme som før, men tidligere hadde hun litt selvironi. Det er få bloggere fra hennes kull som viser frem mindreårige barn, det gjør man bare ikke som 30-noe og relativt oppegående i dagens samfunn.

Hun kunne beholdt kontoen sin hvor folk liker henne "fordi jeg er meg", med trening og filter og hund, men la mindreårige slippe. Jeg synes det er utrolig at en person som faktisk "ble noen" ved hjelp av internett og har hatt problemer knyttet til dette fortsetter å dele sine barns liv i sine kanaler.

• Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandie skrev (2 timer siden):

Det må være ytterst slitsomt å så til de grader alltid fremstå som «perfekt». Og at hus, barn og alt er striglet og veldig unaturlig. Det er ingenting avslappet ved henne i det hele tatt. Og de færreste hadde trivdes med å leve sånn. Derfor er de færreste misunnelig. Men det er jo som det ble med ABD på slutten. Og man følger med fordi man ikke tror det kan bli værre, men vet at det blir det.

Ikle fordi det imponerer eller inspirerer.

Jeg synes synd på henne, mest fordi jeg tror at hun har tøffe dager for å leve opp til den «striglete» fasaden. 

Spent på hvor lenge det holder, ingen kan leve på den måten over lang tid. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, han ser virkelig ikke sunn ut. 😳 Hule kinn, ringer under øynene og alvorlig uttrykk. Ikke akkurat det som skal til for å markedsføre treningsglede.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette her viktig å ta opp? Ikke veldig, men så er det nesten litt fascinerende komisk med alle disse speilselfiene. Ikke bare dem i seg selv, men hvordan det blir gjort. Hvordan hodet vris, så man får vist frem den «flotteste» siden av ansiktet. Det tilfredse grimasegliset (smirk, heter det vel på engelsk), droppes aldri. Det er alltid en oppskrift på hvordan Caroline tar slike bilder, og hun blir tydeligvis aldri lei (av seg selv). 

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

:snapoutofit:

IMG_4168.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (13 minutter siden):

Jeg synes synd på henne, mest fordi jeg tror at hun har tøffe dager for å leve opp til den «striglete» fasaden. 

Som man reder så ligger man, så nei, er ikke noe synd på verken fruen eller mannen

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (47 minutter siden):

https://www.instagram.com/coach_eriksen?igshid=YzAwZjE1ZTI0Zg==

Nå er jeg spent? Hva kommer snart? Og er snart det samme som snart for Netfitappen?🤓

IMG_2440.jpeg

Kommer snart. Er det er trussel? 😅 Får ikke tro han kommer hit. 😳 Vi vet godt hva han er i stand til, og det bildet der var småskummelt. 😄

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Snødronninga said:

Er dette her viktig å ta opp? Ikke veldig, men så er det nesten litt fascinerende komisk med alle disse speilselfiene. Ikke bare dem i seg selv, men hvordan det blir gjort. Hvordan hodet vris, så man får vist frem den «flotteste» siden av ansiktet. Det tilfredse grimasegliset (smirk, heter det vel på engelsk), droppes aldri. Det er alltid en oppskrift på hvordan Caroline tar slike bilder, og hun blir tydeligvis aldri lei (av seg selv). 

IMG_4168.jpeg

Har skrevet det før - for lenge siden var det noen her i tråden som skrev (noe slik som): "Tenk å ha noen i livet sitt som ser på deg på samme måte som CBE ser på seg selv...." 

Og det er jo kanskje noe her også.... 

image.thumb.png.e845117d9c0aaa40c8d2534d6a3e4176.png

Kilde: skjermdump fra: https://sml.snl.no/narsissistisk_personlighetsforstyrrelse

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (43 minutter siden):

IMG_4168.jpeg

Man kan jo se i speilet om man ønsker en viss kontakt med leserne. Men, nei, man ønsker bare å fordype seg i eget filter. 
PS! Du er fin nok som deg selv, CBE. 
kilde: https://www.seher.no/kjendis/gir-popkarrieren-nytt-forsok/74696576

IMG_5108.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (43 minutter siden):

IMG_4168.jpeg

CBE i januar 2016: "jeg vil ikke at min datter skal vokse opp med en mor som har behov for å endre utseendet" (etter massive avsløringer om bildejuks)

Spol frem nesten åtte år - og CBE har implantater, fillers, botox... og føler på toppen av det behov for å bruke filter på bilder av seg selv så godt som daglig.

For et stusselig "yrkesliv", når dagens jobb er å plutselig oppdage et speil i en butikk og så tenke DET speilbildet kan jeg bruke til å skape innhold i min bedriftskanal, jeg må bare finne riktige posering, ansiktsuttrykk og filter først...

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (1 time siden):

https://www.instagram.com/coach_eriksen?igshid=YzAwZjE1ZTI0Zg==

Nå er jeg spent? Hva kommer snart? Og er snart det samme som snart for Netfitappen?🤓

IMG_2440.jpeg

Antar at det som "kommer" er at han skal opplyse om at han har tatt den.... tada, what a surprise... nettutdannelsen som i hovedsak gikk på styrketrening.

Men hva hjelper vel det når han i realiteten har så lite praktisk erfaring som trener, og han selv forholdsvis nylig har vist at han ikke er i stand til å korrigere egen kone når hun gjør styrkeøvelser feil.

Han vil så gjerne, men skal han komme noen vei så må han ut i den virkelige verden, slutte å lyve på seg utdanninger han ikke har, autoriserte titler han ikke har, være villig til å bli ydmyk og rett og slett gå i lære hos personer som faktisk kan - ikke posør-pt'er som er mer opptatt av å se seg selv i speilet enn å gi korrekte og forsvarlige øvelser til kunden og lære dem å utføre øvelsene korrekte. Hvordan skal han kunne gjøre det når han også nylig har vist at han gjør egne vektløft feil, uten å korrigere for svakhet, løfter for tungt for hva han har styrke til?

Og han fortsetter å jukse med detaljer:

https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063

image.png.5b8ee14d8cf07a509a526bfc2f6e4509.png

Styreleder har han vært, men han har ikke vært daglig leder, for det er CBE som har vært registrert som daglig leder av Treasures AS, og det har ikke vært registrert noen endringer/kunngjøringer hos Brønnøysundregisteret som viser noe annet. https://www.proff.no/nyheter/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000

Igjen, han forsøker å pynte på egen CV - på samme måten som han gjør der det rett nedenfor "daglig leder" også står oppført

"Bjørknes Høyskole, Bachelor i Ernæring - Ernæringsfysiologi"

Dette er bevisst villeding av potensielle kunder! Enhver som vurderer å velge Lars Kristian Eriksen som trener enten det er gjennom Coached by Eriksen / coach_eriksen eller Netfit AS, bør ta dette med i betraktningen når de skal bestemme seg hvem de vil bruke pengene sine hos...

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom netfit.no og den siste treningsvideoen som er lagt ut. Jeg får skikkelig amatør vibber på stuegulvet hjemme av det hun presenterer. For all del all trening er bedre enn ingenting, men de driver altså et treningsunivers i følge dem selv. Til å trene så mye som de påstår synes jeg det som presenteres er labert. 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden):

Tittet innom netfit.no og den siste treningsvideoen som er lagt ut. Jeg får skikkelig amatør vibber på stuegulvet hjemme av det hun presenterer. For all del all trening er bedre enn ingenting, men de driver altså et treningsunivers i følge dem selv. Til å trene så mye som de påstår synes jeg det som presenteres er labert. 

Den mageøvelse-videoen som også ligger på CBEno?

Hun viser i hvert fall reinspikka proana nok en gang, der hun står og spenner magemusklene villt mens hun beundrer seg i speilet. (frontbildet på videoen og første sekunder kan virke triggende - så ikke se om slikt trigger)

Men å gjøre øvelsene korrekt, det er visst ikke noen prioritert i denne umerkede reklamen for Netfit (på CBEno). Troverdighet, seriøsitet, forsvarlighet - det bryr ikke Netfit AS seg om, tydeligvis.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Kommer snart. Er det er trussel? 😅 Får ikke tro han kommer hit. 😳 Vi vet godt hva han er i stand til, og det bildet der var småskummelt. 😄

Han og AP (begge kaller seg gründere for Netfit) har "kommet snart" i snart 5-6 år uten å komme noen vei, så i grunnen kan han bare få gå over av seg selv. Han har ingen status i bransjen selv om han innbiller seg det ved å krangle med faglig dyktige trenere på X.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...