Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kosemose skrev (18 timer siden):

Det er ingen plante i bakgrunnen. Det er et plastikk-tre, og jeg tviler på at dama hadde blitt storfornøyd om du ga henne et sånt et, de fleste vil ha levende planter i stua, ikke plastikktrær. 

Så fint at du snakker for de fleste. Nevnte det for dama og hun syntes det var fint. Når man har takhøyde på 4 meter, så var vi begge enige om at det hadde vært fint der. 

Verken jeg eller dama gidder å holde på mye med plantestell osv, så da er det digg å ha noe som ikke er levende som bare kan stå. Digg! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Goodtimes said:

Så fint at du snakker for de fleste. Nevnte det for dama og hun syntes det var fint. Når man har takhøyde på 4 meter, så var vi begge enige om at det hadde vært fint der. 

Verken jeg eller dama gidder å holde på mye med plantestell osv, så da er det digg å ha noe som ikke er levende som bare kan stå. Digg! 

Så interessant...

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Så interessant...

''Ble det dårlig stemning nå eller''? 

Du svarte på innlegget mitt og jeg svarte på ditt. Var jo ikke kjempeinteressant det du skrev heller. 🙄 Alt for likes.😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (På 22.11.2023 den 12.56):

.

Endret av Diosa
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (Akkurat nå):

Hadde også et plasttre før, elsket det. 

Hun tar deg fordi du glemte regel nr 1 her inne: alt man skriver om Caroline skal være negativt. 

Så bra 🙂

Ja, fikk litt inntrykket av det jeg også. Hadde et enkelt spørsmål om noen visste hvor treet var kjøpt (det er liksom bare å svare på spørsmålet - hvis man ikke vet svaret, så trenger man heller ikke å svare på spørsmålet) 

Ble mest overrasket over at noen vet bedre enn meg hva dama mi liker. Notert. 
Så var det noen som faktisk svarte på spørsmålet og la ved en link, noe jeg er veldig takknemlig for. 🤝

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Goodtimes said:

Så bra 🙂

Ja, fikk litt inntrykket av det jeg også. Hadde et enkelt spørsmål om noen visste hvor treet var kjøpt (det er liksom bare å svare på spørsmålet - hvis man ikke vet svaret, så trenger man heller ikke å svare på spørsmålet) 

Ble mest overrasket over at noen vet bedre enn meg hva dama mi liker. Notert. 
Så var det noen som faktisk svarte på spørsmålet og la ved en link, noe jeg er veldig takknemlig for. 🤝

Det er ingen her inne som bryr seg om hva dama di liker. Du sporer av med å fortelle masse om deg og ditt. Det er rapportert inn. (Og jeg rapporterer også inn mine.)

• Liker 21
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (55 minutter siden):

Hadde også et plasttre før, elsket det. 

Hun tar deg fordi du glemte regel nr 1 her inne: alt man skriver om Caroline skal være negativt. 

CBE må vel fylle opp hele villaen med plasttrær for min del, men å bruke det som bakgrunnsrekvisitt for yoga blir bare MEH.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Caroline legger ut et bilde av seg selv i senga. Hun skriver at hun er syk, men det er bare å komme seg opp, for «jula gjør seg ikke sjæl» 

Det er 23. November i dag. MÅ hun opp for å ordne til jul før desember når hun er syk? Hvorfor?! Hun har en jobb (usikker på hva jeg skal kalle det) , hvor hun slipper å melde seg syk til arbeidsgiver og kan ligge under dyna mens barna er på skolen, men neida!! Ikke tro at hun har muligheten til det! Caroline har nemlig et h******** julestress hengende over seg!

Det må jo ha tippet helt over? 🧐

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (5 minutter siden):

Flaut. 

Hun har "julestresset" hengende over seg og har ikke tid til å være syk. Hun står ikke til ansvar for andre enn seg selv, mens andre kvier seg for å melde seg syk da man vet det kan være belastende for arbeidsgiver, det er ikke julestress i november man får dårlig samvittighet for når man er syk... Folk flest jobber utenfor hjemmet 5 dager i uka og mange jobber i jula, mens CBE som daffer hjemme hver dag og mekker kaffe, trener, pynter, poserer, og lager innhold uten mål og mening basert på eget ego og har ikke tid til å være syk gitt.  Snakk om å leve i sin egen boble.

Mer Marie Antoinette blir det knapt. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tsss.. så det var deeerfor hun ikke var på fest igår ja. Snufs. Som flere over skriver. Hvis noen har tid til å være syk så er det henne. Finnes jo ingen som er avhengig av at hun går på "jobb". 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tid å være syk, nei. Jula er jo rett rundt hjørnet :ironi:

Og nei, ikke vis fram adventskalenderen! La jentene få ha den for seg selv uten at fremmede skal se på!

Screenshot_20231123-113149_Instagram.jpg

Screenshot_20231123-113152_Instagram.jpg

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Og nei, ikke vis fram adventskalenderen! La jentene få ha den for seg selv uten at fremmede skal se på!

Er ikke mye syk når hun orker å både sminke seg OG krølle håret 🫣

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, FruRosa said:

Komisk at hun ikke ser hvordan hun avslører hvor sykt lite hun har å gjøre med å stresse med jula 23. november. Kvinner med et spennende liv har ikke julestress i november! Syns synd på hvor totalt tomt livet hennes virker. (Bortsett fra at hun har barn da, som hun garantert elsker, men dessvere viser frem altfor ofte.)

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (18 minutter siden):

Er ikke mye syk når hun orker å både sminke seg OG krølle håret 🫣

Jeg har hatt covid noen dager og kunne brydd meg mindre om hvordan jeg så ut når jeg lå på sofaen og svettet som en gris. Hun er for opptatt av eget speilbildet, usjarmerende! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ofret jula en tanke enda, det er fortsatt NOVEMBER 🤯

Men frua skal jo pakke til trappekalender og knytte vakre sløyfer.....OG i tillegg dokumentere dette fordi folk vil se.

Get a life 🫣 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så komisk at hun ikke skjønner at hun dummer seg ut så innmari. :laugh: Ikke tid til å være syk, for jula  gjør seg ikke sjæl.. De er en måned til jul! 

:murstein:

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...