Katten89 Skrevet 16. oktober 2023 #89521 Del Skrevet 16. oktober 2023 Man kan si veldig mye om det bildet MEN det er faktisk litt artig å se at herr og fru har lagt bort prestasjon og perfeksjonisme i et par timer for å male bilder av giraffer! Tror dette er er det mest jordnære bildet på lenge (selv om fruens glade fjes ser litt påtatt ut. Minner om da jeg så "americas next top model" og modellene lærte hvordan de skulle le HAHAHA for å se glade ut på bilder) 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 16. oktober 2023 #89522 Del Skrevet 16. oktober 2023 Breakeven skrev (2 timer siden): Da ser jeg ikke hvordan det er liv laga for denne bedriften. Minner meg om da de startet med salg av de "eksklusive" smykkene made in China, shipped by ebay 😂 Samme kvalitet på denne nye bedriften, tuftet på juks & fanteri. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. oktober 2023 Populært innlegg #89523 Del Skrevet 16. oktober 2023 Vi som har vært med noen år har fått med oss noen influencerfall, og dette nye Netfit-opplegget minner veldig om den gangen Anne Brith Davidsen hadde sine siste krampetrekninger og lagde et livsstilsmagasin. Hun kalte det by Anne Brith Magazine (😂), og utvalgte instagrammere fikk kjøpe seg inn for 100 000 hver. Så lot hun dem stå for innholdet i "magazinet", mens hun selv dukket opp som gjesteskribent en gang i blant og drømte om store penger og eksotiske reiser. Det gikk som det måtte gå, selvfølgelig, etter å ha jobbet hardt noen måneder måtte de uheldige investorene se både innsats og penger gå med i dragsuget til Anne Brith. Jeg tviler ikke på at disse pt-ene også har måttet betale seg inn, for å få være del av det fantastiske treningsuniverset Netfit. Og jeg tviler ikke på at dersom noe arbeid utføres, så er det de nye pt-ene som står for det. Og jeg tviler ikke på at de er ettertrykkelig advart mot å klikke seg inn på det forferdelige sladrestedet Kvinneguiden, hvor folk bruker hele sin våkne tid på å hate CBE og alt CBE utfører. De menneskene er feite og fattige og kommer uansett aldri til å kjøpe pt-tjenester, så ingen grunn til å kaste bort tiden på dem.... Jeg kan røpe at jeg nylig skaffet meg pt selv. Det ble ingen i denne gjengen... 43 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 16. oktober 2023 Populært innlegg #89524 Del Skrevet 16. oktober 2023 Katten89 skrev (2 timer siden): Man kan si veldig mye om det bildet MEN det er faktisk litt artig å se at herr og fru har lagt bort prestasjon og perfeksjonisme i et par timer for å male bilder av giraffer! Tror dette er er det mest jordnære bildet på lenge (selv om fruens glade fjes ser litt påtatt ut. Minner om da jeg så "americas next top model" og modellene lærte hvordan de skulle le HAHAHA for å se glade ut på bilder) Jeg er klar over at det følgende handler mer om meg og mitt inntrykk av dem, enn om dem som mennesker (håper jeg), og at jeg ved å skrive det gjør det i praksis umulig for dem å gjøre noe som helst riktig i mine øyne, men here goes - inntrykket mitt springer jo ut fra det de selv deler: Når de deler bilder som det over, som skal være løssluppent og "uperfekt", klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at også dette er en forestilling. De vet at det er usjarmerende med folk som sier "åh, gid, nei det kan jeg ikke gjøre", så det gjør de ikke. De blir med, og later som det er gøy. Tross alt ble Caroline nettopp gjort oppmerksom på at folk syns hun er prektig, og det er jo ikke så perfekt at det gjør noe. Så da går hun inn for å være perfekt uperfekt. Og da blir det sånn som på bildet: HAHAHA!! Se så gøy vi har det! SE så perfekt utvunget og lite selvhøytidelig jeg er! Jeg ler helt naturlig! HAHAHA! Jeg håper jeg tar helt feil. 73 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 16. oktober 2023 #89525 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg legger også merke til at samtlige pt’er på samlingen hadde på seg normale treningsklær. En av deltagerne stilte i treningsBH…gjett hvem 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 16. oktober 2023 #89526 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg synes også det er interessant at disse PT'ene ikke er kjente, samt har få følgere. Jeg har flere følgere enn flere av de, og har lukket profil og er småbarnsmamma. Har de blitt lovt gull og grønne skoger? CBE har dessverre gått ut på dato. På tide å ta seg en utdannelse som Lene Orvik, finne seg selv og bli mer bevisst på fremtiden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. oktober 2023 #89527 Del Skrevet 16. oktober 2023 Caroline burde begynne å roe ned fillers for å få høye, markerte kinnbein. Når man ser på eldre bilder av henne så har hun egentlig ei rund, litt oval ansiktsform, uten høye kinnbein Ja; ansiktet forandrer seg med alderen, man får bl.a mindre underhudsfett. Men beinstrukturen er den stamme. Caroline har ikke fra naturens side et markert ansikt med høye kinnbein. Det er heller ikke naturlig at ansiktsform endres med alderen. Tvert i mot får man mere linjer, og det er naturlig at huden viser ett levd liv. Jeg har feks markert kjevelinje og høye kinnbein; det hadde jeg da jeg var 16 og nå i en alder av 40+ (jeg er 5 år eldre enn Caroline), og beinstrukturen min er uendret, Når man ser de nyeste bildene av Caroline så ser det hovent ut i stedet for høye kinnbein, mer som om hun har ett hematom/blodansamling under huden. Det ser ikke naturlig ut i det hele tatt. Men de som utfører denne behandling reklamerer med at man får et ungdommelig utseende. I linken under står det bl.a hvordan der gjøres https://signaturklinikken.no/behandlinger/kinnben/ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 16. oktober 2023 Populært innlegg #89528 Del Skrevet 16. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (14 timer siden): Ni stk i netfit? Netfit blåser seg opp for å se større ut enn de er.. Omsetningen i 2022 var på 165.000 kroner. Det er ikke mulig å ansette noen i den økonomien der. Siden har de fått... ingen samarbeidspartnere faktisk. Bortsett fra at de hadde 30 startnummer til fordeling til Sentrumsløpet i Kristiansand. Appen de brukte mange år på å utvikle er i realiteten en generisk plattform tilgjengelig for PT-trening på nett. Tilknytningen til PT-ene er nok mer a la francise enn som ansatt for de andre coachene. Som @Frisk Frosk nevner spørs det om de må betale seg inn for å få markedsføring gjennom kanalene deres, og benytte programmene i møte med sine klienter. Enten ved en inngangssum, eller ved en prosent av inntekten, eller begge deler. Det merkelige er at utdannede PT- og kostholdsveiledere vil betale for å benytte LKE sine program framfor å sette sammen egne, som de jo, med unntak av CBE, er utdannet for å sette sammen selv. Mulig det er fordi de kan selge timer over nett med ferdiginnspilte videoer istedet for å møte klientene og instruere dem 1:1. Netfit har ikke eget treningsstudio, så de er avhengige av innpass i andre senter for å møte kunder IRL. De kan altså oppgis som Netfit-coacher uten å ha en eneste kunde eller tilgang på treningsstudio. Netfit reklamerer også med tre treningsreiser på siden sin: Valencia-løpet framstår som aktiv men bestillingslinken er død. Fuentervertura er avlyst men framstår som aktiv. Annecy i april-24 går bestillingslinken til TH run travels, som har identisk tekst som Netfit, uten at Netfit nevner TH run Travels med et ord en gang. Det ser egentlig ut som om Netfit reklamerer for Th run Travels sin tur heller enn at det er et Netfit-arrangement. Men det ser jo flott ut da, med "egen" app, ni trenere og jevnlige treningsreiser. Akkurat som man kan manipulere et bilde med filter, posering og vinkel. 47 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. oktober 2023 #89529 Del Skrevet 16. oktober 2023 Minthia skrev (26 minutter siden): Netfit blåser seg opp for å se større ut enn de er.. Omsetningen i 2022 var på 165.000 kroner. Det er ikke mulig å ansette noen i den økonomien der. Siden har de fått... ingen samarbeidspartnere faktisk. Bortsett fra at de hadde 30 startnummer til fordeling til Sentrumsløpet i Kristiansand. Appen de brukte mange år på å utvikle er i realiteten en generisk plattform tilgjengelig for PT-trening på nett. Tilknytningen til PT-ene er nok mer a la francise enn som ansatt for de andre coachene. Som @Frisk Frosk nevner spørs det om de må betale seg inn for å få markedsføring gjennom kanalene deres, og benytte programmene i møte med sine klienter. Enten ved en inngangssum, eller ved en prosent av inntekten, eller begge deler. Det merkelige er at utdannede PT- og kostholdsveiledere vil betale for å benytte LKE sine program framfor å sette sammen egne, som de jo, med unntak av CBE, er utdannet for å sette sammen selv. Mulig det er fordi de kan selge timer over nett med ferdiginnspilte videoer istedet for å møte klientene og instruere dem 1:1. Netfit har ikke eget treningsstudio, så de er avhengige av innpass i andre senter for å møte kunder IRL. De kan altså oppgis som Netfit-coacher uten å ha en eneste kunde eller tilgang på treningsstudio. Netfit reklamerer også med tre treningsreiser på siden sin: Valencia-løpet framstår som aktiv men bestillingslinken er død. Fuentervertura er avlyst men framstår som aktiv. Annecy i april-24 går bestillingslinken til TH run travels, som har identisk tekst som Netfit, uten at Netfit nevner TH run Travels med et ord en gang. Det ser egentlig ut som om Netfit reklamerer for Th run Travels sin tur heller enn at det er et Netfit-arrangement. Men det ser jo flott ut da, med "egen" app, ni trenere og jevnlige treningsreiser. Akkurat som man kan manipulere et bilde med filter, posering og vinkel. 👏🏻 Godt skrevet. Bra flere ser den utstrakte bløffingen som bedrives. Kudos til deg og flere andre som skriver saklig og informativt om denne bedriften. 25 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. oktober 2023 #89530 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Snødronninga skrev (20 timer siden): Vi har skrevet litt frem og tilbake, fikk andre forklaringer på hvorfor huden er babyglatt og uten porer: Det er ikke brukt noe filter, og årsaken til at du ikke ser noen porer i huden så er sikkert fordi kvaliteten på de klippene er for lav. At ting noen gang blir uklare/diffuse om jeg forstår deg riktig skyldes at vi filmer med filmatisk kamera. Ikke noe filterbruk. Uansett hva som er gjort, så ser ikke Caroline naturlig ut, lang der i fra. Litt rart de 1. ikke ser det selv 2. er klar over det, men foretrekker denne avatarversjonen. 🤷♂️ Det er også veldig merkelig at LKE som kaller seg fotograf er fornøyd med disse uklare/diffuse bildene. De fleste andre treningsprofiler får jo til gode, lyse naturlige bilder. Endret 16. oktober 2023 av Isild 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 16. oktober 2023 #89531 Del Skrevet 16. oktober 2023 Det er ganske interresant å følge med på hvordan «leveransene» til CBE (som også indirekte omfatter Netfit) korrelerer med negativt følgertall. I perioden fra 20. september til dagen i dag, altså på under en måned, har mer enn 1000 avfulgt kontoen (med store, røde tall de siste dagene). Det nærmer seg styggfort den magiske 300k grensen atter en gang (dere vet, den grensen der «magien» pleier å inntreffe og tallet igjen øker..). Kilde: socialblade.com 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 16. oktober 2023 #89532 Del Skrevet 16. oktober 2023 Isild skrev (26 minutter siden): Det er også veldig merkelig at LKE som kaller seg fotograf er fornøyd med disse uklare/diffuse bildene. De fleste andre treningsprofiler får jo til gode, lyse naturlige bilder. Lyse bilder stiller større krav til korrekt utførte øvelser. Feil blir mer uttalte. De forsøkte seg jo flere ganger på flere lyse bilder fra kjelleren hjemme hvor alle feilene i utførelsen av øvelsene. Det ble veldig avslørende for nivået på pt LKE, som tydeligvis ikke er i stand til å korrigere selv egen kone når hun utfører øvelsene på måter som kan gi skade. Og like avslørende for "coach" Caroline, som tydeligvis ikke visste hvordan utføre styrkeøvelsene korrekt, i hvert fall ikke i stand til å uføre dem korrekt, f.eks. her:https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/03/butt-real-favorittovelser/ Dette ble behørig diskutert også i tråden her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/3790/#comments Det andre med lyse bilder er at de lettere avslører det bedriftseierne tydeligvis mener ikke ør vises av CBEs utseende. Og da går de får dunkle, mørke bilder - feil i uførelse av øvelser drukner i mørke og skygger, samme med det CBE ikke ønsker å vise av eget utseende. Ofte vil mørkere bilder gjøre at også filter/redigering være mindre åpenbare. Pt og fotograf LKE gjør ikke jobben som pt forsvarlig, og som fotograf har han begynt å ta snarveier. Snarveier og uttrykksvalg som ironisk nok synes å gjenspeile bedriftenes utvikling... mørkt og dystert. Med alt dette fortsetter Netfit AS med Netfit.no å vise at det ikke er stort mer enn en poseringskanal for CBE, enda et salgsargument de kan bruke opp mot annonsører som ikke gjør bakgrunnssjekk om bedriftseiernes historikk. Tallene for 2023 vil nok være bedre for Netfit AS fordi de nå har fått huket tak i unge, uerfarne pt'er som blåøyd (eller kynisk?) kaster seg på denne useriøse karusellen Netfit tilbyr. Men skal vi se på CBEs samarbeid med ICIW, og måten dette også har forflyttet seg til Netfit AS (og coach_eriksen), så er det tydelig at annonsepengene skal håves inn via Treasures AS, slik at pengene for dette går direkte til CBE og LKE. For ingenting tyder på at Netfit AS har en selvstendig avtale med ICIW, for da skulle dette vært merket hver gang CBE og ev. andre bruker klær derfra. Jeg fatter ikke at alle disse nye pt'ene har falt for glansbildene de er blitt presentert. Pirker de bittelitt i alt glitteret så avsløres den stygge sannheten bak... 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. oktober 2023 #89533 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg blir faktisk skikkelig provosert av at Netfit setter opp et treningsprogram med fokus på å trene kun deler av kroppen for å fremheve/skape en illusjon av en spesifikk kroppsform. Jeg tviler ikke et sekund på at de får henvendelser av typen "hvordan kan jeg trene rumpen større uten å få større lår" osv., men hvis de ønsker å fremstå som en seriøs treningsaktør som har fokus på helse, velvære, styrke og kondisjon bør et slikt fokus være noe de jobber mot, ikke for. Kanskje hadde de mistet noen potensielle kunder på kort sikt ved å ikke legge opp slike program, men i lengden ville det kunne tjent dem. Det sier virkelig noe om hvilke verdier selskapet er tuftet på. De ønsker å fremstå som seriøse treningsaktører med fokus på helhetlig trening. Slike treningsprogram sammen med hvordan de promoterer Netfit bygger opp om noe helt annet, og viser at de mangler kompetansen som trengs for å formidle treningskunnskap. Dessverre synes jeg også en av de nye PT'ene som er knyttet til selskapet fyrer videre opp under fokus på å trene for kropp og ikke helse gjennom fremstillingen på instagramkontoen sin. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 16. oktober 2023 #89534 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) De stiller nok spørsmålene selv…q&a i dag https://instagram.com/netfit.no?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Endret 16. oktober 2023 av Stargaze 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 16. oktober 2023 #89535 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Stargaze skrev (15 minutter siden): De stiller nok spørsmålene selv…q&a i dag https://instagram.com/netfit.no?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Hvem er det som sitter og flisespikker matinntaket sitt så ekstremt? Toppidrettsutøvere, hjemmeværende coacher og folk med spiseforstyrrelser? Flere? Endret 16. oktober 2023 av Rastebenk 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 16. oktober 2023 #89536 Del Skrevet 16. oktober 2023 Rastebenk skrev (1 minutt siden): Hvem er det som sitter og flisespikker matinntaket sitt så ekstremt? Toppidrettsutøvere, hjemmeværende coacher og folk med spiseforstyrrelser? Flere? Kort svar; flere enn du tror. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. oktober 2023 #89537 Del Skrevet 16. oktober 2023 Rastebenk skrev (5 minutter siden): Hvem er det som sitter og flisespikker matinntaket sitt så ekstremt? Toppidrettsutøvere, hjemmeværende coacher og folk med spiseforstyrrelser? Flere? menn i panikk- alderen 🙈🙈 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 16. oktober 2023 #89538 Del Skrevet 16. oktober 2023 hudorm1 skrev (4 minutter siden): Kort svar; flere enn du tror. Har det virkelig noe som helst for seg å dissekere eget kosthold ned på detaljert mikronivå med mindre man er en profesjonell idrettsutøver? Pasha skrev (1 minutt siden): menn i panikk- alderen 🙈🙈 Menn i panikkalder med ALTfor mye fritid, som panisk forsøker å gi mål og mening med å dille med hobbyer 7-8 timer hver dag mens andre er på jobb? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. oktober 2023 #89539 Del Skrevet 16. oktober 2023 Rastebenk skrev (Akkurat nå): Har det virkelig noe som helst for seg å dissekere eget kosthold ned på detaljert mikronivå med mindre man er en profesjonell idrettsutøver? Menn i panikkalder med ALTfor mye fritid, som panisk forsøker å gi mål og mening med å dille med hobbyer 7-8 timer hver dag mens andre er på jobb? Vet om flere menn med full jobb som også er der, dog noe mindre ekstremt enn den tråden her blant annet handler om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. oktober 2023 #89540 Del Skrevet 16. oktober 2023 Isild skrev (3 timer siden): Det er også veldig merkelig at LKE som kaller seg fotograf er fornøyd med disse uklare/diffuse bildene. De fleste andre treningsprofiler får jo til gode, lyse naturlige bilder. De kan ro så mye de orker men alle ser at hun er filtrert på alle bilder. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå