FruJohansen Skrevet 10. oktober 2023 #89201 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? Endret 10. oktober 2023 av FruJohansen La til en setning 37 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. oktober 2023 #89202 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) BuffyTheVampire skrev (2 timer siden): Ikke ofte jeg blir målløs, men… Jente 15, eller kvinne 35? Jente 15 legger ikke ut sånt i sosiale medier da det er for kleint å skrive og poste. Endret 10. oktober 2023 av Surikatt 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. oktober 2023 #89203 Del Skrevet 10. oktober 2023 FruJohansen skrev (7 minutter siden): Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? Google «holistisk trening» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. oktober 2023 #89204 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) FruJohansen skrev (13 minutter siden): Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? Hvor legger de ut dette? Det er kanskje et ord hun har fanget opp ifm.yogaen, men ikke noe de selv kan signere. Edit: så det nå i siste innlegg i feeden hennes Endret 10. oktober 2023 av ~ Ada ~ La til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 10. oktober 2023 #89205 Del Skrevet 10. oktober 2023 53 minutter siden, Kollontaj said: Hvor har det blitt av yogaen? Sånn generelt i feeden? Overrasket? 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. oktober 2023 #89206 Del Skrevet 10. oktober 2023 FruJohansen skrev (4 minutter siden): Holistisk? Hvor i all verden kom det fra? Jeg må virkelig lure på om de vet hva holsime er? Og på hvilken måte anser Caroline seg som kvalifisert til å coache noen på et holistisk grunnlag? Jeg reagerte også på det ordvalget. Tror de forsøker å gi et inntrykk av at de tenker på helheten, tilbyr et helhetlig tilbud med ulike treningstilbud, og kosthold. At de slengte på mindfullness og et par andre ord i dette sammen med holistisk blir jo bare komisk, da ingenting av det de har vist på noen av sine kanaler tyder på en holistisk tankegang eller livsstil. Fint skal det være om hele ræven henger ut... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. oktober 2023 #89207 Del Skrevet 10. oktober 2023 Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første): https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt. 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 10. oktober 2023 #89208 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) LilleSnupp skrev (48 minutter siden): Google «holistisk trening» Hvis jeg hopper over linken om "holistisk trening for skeive", kommer jeg til disse folka her: https://www.corebalance.no Aner ingenting om dem, men de klarer i alle fall å presentere konseptet sitt, og vise til kompetanse som passer profilen. Jeg har ingen problemer med å se for meg at et holistisk perspektiv er både nyttig og gunstig innen trening og helse. Det er Eriksens som ikke passer inn i min forestilling av dette. Med en mannlig coach som over flere år har dokumentert sitt treningsregime, jevnt over bestående i å bryte ned målinger og resultater til sine enkelte bestanddeler, og en kvinnelig halvdel som aldri har fremstått som noe annet enn highly strung og intenst fokusert på det ytre, så ser jeg ingen steder hvor en holistisk tilnærming skal finne sted. Det er som om verdens mest éndimensjonale menneske skulle undervise andre om en virkelighet bestående av fire dimensjoner. Mot betaling. Tillegg, nå hørtes det ut som jeg kranglet med deg @LilleSnupp, men den ranten hadde ikke noe med deg å gjøre 😄 Endret 10. oktober 2023 av FruJohansen La til tekst 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 10. oktober 2023 #89209 Del Skrevet 10. oktober 2023 4 minutter siden, Frisk Frosk said: Nå har de gått inn for å rette på løperkne-innlegget (uten å fjerne det første): https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no Dette endrer ikke noe av det jeg skrev tidligere. Selv nå med en rødfarget oppdatering så avslører de så til de grader sine manglende kunnskaper og evne til å drive forsvarlig treningsveiledning til andre, fordi de ikke retter noe av alt som er galt. Det blir jo bare latterlig. Bra ting blir dokumentert her inne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 10. oktober 2023 Populært innlegg #89210 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. Endret 10. oktober 2023 av pøbelsara 59 2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 10. oktober 2023 #89211 Del Skrevet 10. oktober 2023 pøbelsara skrev (1 minutt siden): På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. Hallo, de har jo også lansert et tilbud om holistisk trening, inkludert mindfulness. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. oktober 2023 #89212 Del Skrevet 10. oktober 2023 pøbelsara skrev (2 minutter siden): På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. Det er vel et godt bilde på hva som er viktigst for bedriftseier... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. oktober 2023 #89213 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det er bare så pinlig det de holder på med. Ser de virkelig ikke selv hvor uproffe de fremstår? Jeg nekter å tro på at de ikke selv forstår at de ikke inspirerer lenger, de må ha hivd all verdighet over bord og nå satser på å provosere. Det kan ikke være en annen forklaring på dette de holder på med nå. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 10. oktober 2023 #89214 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) 23 minutter siden, FruJohansen said: Hallo, de har jo også lansert et tilbud om holistisk trening, inkludert mindfulness. Kan man noen fine fremmedord, eller litt "akademisk" engelsk så kan man komme langt. 😉 Eller eventuelt stå på stedet hvil i år etter år etter år etter.... HEI! Hør her CBE og LKE: Verden vil IKKE bedras!!!!!!! Endret 10. oktober 2023 av CityCityBangBang store og små bokstaver litt om hverandre. :o) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. oktober 2023 #89215 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) pøbelsara skrev (30 minutter siden): På verdensdagen for psykisk helse, skriver CBE om hestehalen sin - som er ekstra pen i dag. Hestehalen, fått vist seg selv i profil mer enn en gang, blurra video i dunkelt lys (som vanlig) hvor hun forteller hun skal på teater. Det er kroppsfokus, skinnende kinnbein, løping på mølle og strutting med rumpe. Meg, meg, meg, og mere meg. At hun ikke nevner verdensdagen for psykisk helse, er ingen overraskelse. Endret 10. oktober 2023 av Snødronninga omformulering 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. oktober 2023 #89216 Del Skrevet 10. oktober 2023 Imblar skrev (2 timer siden): La ut en kommentar under innlegget på IG. Alle kan se at det ligger en kommentar der, men selve kommentaren er synlig bare for meg. Nok en gang; proff oppførsel av en bedrift der altså. De er de verste kundebehandlerne jeg vet om! Når du som bedrift skal nå ut til kunder, så sletter du helt relevante spørsmål du får på et innlegg. Når det er slik de holder på, blir jeg ikke akkurat lei meg om Netfit går til h.......! 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 10. oktober 2023 #89217 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ser dere andre at det står «1 kommentar» under IG-innlegget, men ingen kommentarer som vises? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 10. oktober 2023 #89218 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Tror de har bomma litt på linken i innlegget sitt. For ved trykking på linken til Netfit havner man i Texas rett og slett ….🤪 Endret 10. oktober 2023 av ingo Skrivefeil 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. oktober 2023 #89219 Del Skrevet 10. oktober 2023 Imblar skrev (4 minutter siden): Ser dere andre at det står «1 kommentar» under IG-innlegget, men ingen kommentarer som vises? Ja, ser det står 1 kommentar, men når man klikker på det står det ingen kommentarer ennå… De sletter altså kommentarer med spørsmål angående opplegget? Helt utrolig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly_A Skrevet 10. oktober 2023 #89220 Del Skrevet 10. oktober 2023 Er det flere enn meg som ikke tør å like Henrik Troy sine innlegg i frykt for å bli blokkert? 🫠 Men Henrik, om du leser her (det vet vi du gjør..) jeg gir deg 10/10! 20 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå