Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Men hun er da på TikTok, som vel har en enda yngre målgruppe 🤷‍♀️

Veldig lite engasjement der. Har ikke lagt ut noe siden fjell-poseringen («yoga») og negative kommentarer dukket opp (om eksponering av unger) og da ble det vel for mye slettearbeid der også. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
duskelapp skrev (På 22.9.2023 den 12.36):

Glemte å innlegget jeg svarte på, men var ett ang. hårvasken... unødvendig , etter mitt syn.

Hvorfor? Hun lever av å lage innhold og engasjement. Folk engasjeres. Om det ikke er ønskelig med feedback på hårvask-og vekst, så kan hun bare la være å poste om hårvekst-og vask. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
4 hours ago, Sammy! said:

Jeg får ikke helt inntrykk av at hun er en hobbymosjonist, hun fremstår som sterk og veltrent, og trener i tillegg mye. Det jeg reagerer mest på er hvor slitsomt det hele virker, det er også mørkt og uinspirerende. 

Hva annet er hun enn hobbymosjonist? Det er da svært dekkende om henne og treningen hennes. Hun har null utdannelse eller konkurranseresultater å vise til. Det er åpenbart en av hobbyene hennes, som det merkelig nok virker som hun for det meste hater, men hun driver nå på.
Hun trener manisk på en måte hvor kvantitet alltid trumfer kvalitet og er et elendig forbilde når det kommer til trening.
At akkurat hun skal fronte en treningsportal er høl i hodet og ganske komisk, om det ikke hadde vært potensielt farlig.
Om man legger all pro-ana-inspoen og kroppsfokuset til side,  er hun FORTSATT en farlig influencer når det kommer til trening. Hun trener for ensformig og helt uten forståelse for hvor viktig søvn og restitusjon er.
I tillegg har hun rent ut elendige resultater å vise til sammenlignet med hvor mye hun trener. Hun løper som en helt gjennomsnittlig kvinnelig mosjonist. (Jeg har ca like tider som henne og løper kanskje tre ganger i uka!)

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet
Stargaze skrev (58 minutter siden):

Men ikke nok næring til en som trener så mye som hun sier hun gjør. Og det gjør henne til et dårlig forbilde. Når man trener så mye er nok og riktig næring avgjørende. Ingen toppidrettsutøvere hadde spist bare cottage cheese og syltetøy mellom øktene. Spiser hun mer bør hun vise det.

Hvus man føger et landslag, feks langrenn på trening så vil man bli overrasket over hvor mye de spiser. Men de har gode folk rundt seg, som vet hva kroppen trenger. De bruker ikke en som coach Eriksen for å si det sånn.

Ikke nok næring hvis det er et mellommåltid? Eventuelt et kjapt måltid før trening på morgenen? Jeg er uenig med deg, til en viss grad. Cottage cheese er jo kjent som en slankefavoritt, så kan skjønne hva du mener. Nå er ikke CBE en toppidrettsutøver, men ja…joda, er nok litt enig med deg 😂

Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Hva skjedde egentlig med Susan? Hadde ikke hun den rollen Kontent nå skal ha? 

Den siste podkastepisoden sa vel sitt om dét samarbeidet.. 

• Liker 15
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 timer siden):

Jo færre kanaler, dess bedre. Innholdet har ingenting hos allmennheten å gjøre, ei heller den skamløse delingen av mindreårige.

Selvfølgelig. Håper ikke du tolket innlegget mitt som at jeg synes hun burde bruke snapchat, jeg mente bare å få frem at jeg tror det er for krevende jobb for dem. Sier litt om arbeidskapasiteten i villaen…

• Liker 5
Skrevet
Stargaze skrev (3 timer siden):

Har vel ikke akkurat kjempesuksess der. Har i under kant av 9000 følgere. Mens Frida Leonore (også i stallen til Kontent) har i underkant av 115000. Hun treffer målgruppen sin der. Og produserer kontinuerlig. Med innhold som treffer dem.

Det aner jeg ikke noe om, har ikke TikTok. Mitt poeng var at om hun bruker TikTok, kan hun også bruke snap mer, hvis tanken er at målgruppen på Snap er for ung

• Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Veldig lite engasjement der. Har ikke lagt ut noe siden fjell-poseringen («yoga») og negative kommentarer dukket opp (om eksponering av unger) og da ble det vel for mye slettearbeid der også. 

Se mitt svar i sammenheng med det jeg siterte

Skrevet (endret)
BuffyTheVampire skrev (36 minutter siden):

Ikke nok næring hvis det er et mellommåltid? Eventuelt et kjapt måltid før trening på morgenen? Jeg er uenig med deg, til en viss grad. Cottage cheese er jo kjent som en slankefavoritt, så kan skjønne hva du mener. Nå er ikke CBE en toppidrettsutøver, men ja…joda, er nok litt enig med deg 😂

Hun sier selv at hun kun drikker kaffe før hun løper om morgenen.

Den lille klatten med Cottage Cheese og sukkerfritt syltetøy, spist rett fra boksen (å så vill og gal hun er), var måltidet hun fremviste etter trening.

Lagt til: Hun poengterte at hun spiste rett fra boksen, derfor min kommentar om dette.

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
blåbærpai skrev (28 minutter siden):

Den siste podkastepisoden sa vel sitt om dét samarbeidet.. 

Har ikke hørt den, jeg får gjøre det. 

• Liker 2
Skrevet
FruRosa skrev (19 minutter siden):

Hun sier selv at hun kun drikker kaffe før hun løper om morgenen.

Den lille klatten med Cottage Cheese og sukkerfritt syltetøy, spist rett fra boksen (å så vill og gal hun er), var måltidet hun fremviste etter trening.

Lagt til: Hun poengterte at hun spiste rett fra boksen, derfor min kommentar om dette.

Åja såpass ja. Var ikke klar over det. Er blokkert for lengsten fra den tiden hun ble tatt for å retusjere bildene sine.

• Liker 4
Skrevet
Pasha skrev (5 timer siden):

Og nå har de bursdagsfeiring (frokost)for barnet  ca 2 uker etter bursdagen hennes 

(at jeg vet dette er jo egentlig sykt)

Enda sykere er det at hun legger ut bilder av badedrakten, når man vet hvor mange lettkledde bilder hun og mannen har lagt ut av barna i alle år... og hvor lett bilder og videoer i dag manipuleres av de som har ønske om det...

En dag vil måten Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen og andre influencere har eksponert egne barns liv og oppvekst bli straffbart. Måtte det komme snart...

Å se at Treasures AS velger å øke graden av barneeksponering når vi skriver høsten 2023, da greier jeg ikke å se det på annet vis enn at desperasjonen til eierne begynner å bli stor, og at de derfor lar kynismen råde. Det er ikke noe de ikke er villige til å utnytte - heller ikke egne barn.

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

De øker ikke eksponeringen bare LITT, heller, men ganske så mye! Verre nå enn jeg kan huske det noensinne har vært!

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (23 minutter siden):

De øker ikke eksponeringen bare LITT, heller, men ganske så mye! Verre nå enn jeg kan huske det noensinne har vært!

Kanskje det er rådet fra det nye byrået, de har vel også sett at innlegg med ungene gir mest klikk. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje det er rådet fra det nye byrået, de har vel også sett at innlegg med ungene gir mest klikk. 

Money rules…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig spesielt å øke eksponeringen av barna i disse dager. For å ha konto på Facebook, Instagram ol må en være fylt 13 år. Det er fordi det ikke er ønskelig at de skal samle inn personlig informasjon om barn. Så har vi influencere som CBE som gir blanke faen i dette. 

• Liker 36
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Antakeligvis. Unger generelt drar inn massevis med klikk (for ingen er vel så hjerterå at de ikke gir en Like til et bilde av en unge!) og kapitalisme og forelderenes latskap rår. Jeg kikket innom storyen til CBE for første gang på veldig lenge. 50 % var innhold som var ett år gammelt, resten var utlevering av ungenes liv og familielivet. Blir garantert noen måneder til neste gang jeg gidder å kikke innom ja.

Endret av Rastebenk
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

"Nå har JEEEEI hoppet i joggebuksen" og bla bla... Blir litt som fjortisene som sender live på tiktok og babler om dagen sin. Hvem er egentlig målgruppen? Blir litt "togkræsj" og hva blir det neste opplegg for min del.. Hadde aldri i verden lagt ut så mye fra en bursdag til barna mine

• Liker 26
Skrevet
Happy13 skrev (16 minutter siden):

"Nå har JEEEEI hoppet i joggebuksen" og bla bla... Blir litt som fjortisene som sender live på tiktok og babler om dagen sin. Hvem er egentlig målgruppen? Blir litt "togkræsj" og hva blir det neste opplegg for min del.. Hadde aldri i verden lagt ut så mye fra en bursdag til barna mine

Det er jo ikke mulig å se noe, alltid mørkt filmet. 

• Liker 11
Skrevet
Kollontaj skrev (31 minutter siden):

Det er jo ikke mulig å se noe, alltid mørkt filmet. 

Lettere enn å legge på masse filter og greier da sikkert..

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...