Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hoppet kom etter at kontoen har vært stengt i en måned ca. Så det er ikke fra en dag til en annen. Men suspekt at det skal komme til så mange nye følgere når det ikke skjer noen ting.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havnefogden skrev (3 minutter siden):

Hoppet kom etter at kontoen har vært stengt i en måned ca. Så det er ikke fra en dag til en annen. Men suspekt at det skal komme til så mange nye følgere når det ikke skjer noen ting.

Alle vet jo at de jukser og kjøper følgere. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis annonsører er så slappe at de ikke sjekker om følgerne er ekte, får de skylde seg selv.
Å betale CBE for reklame er jo helt bortkasta med de lave engasjementsratene hun har.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 timer siden):

Ser jo heit «gal» ut og bildet er veldig Blurry

Det er noe veldig ubehagelig med de bildene. Får litt følelse av død kropp.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Rufs said:

Det lurte jeg og på, hva er poenget med å si det. 

Ser nå at det muligens var myntet på datteren, at det er hun som bare drikker noen super av og til 😅 Ikke så lett å se når man er blokkert og ser bare det som legges ut her inne. Men uansett, hvorfor har flere hundre mennesker behov for å i det hele tatt vite at datteren får drikke iskaffe???? Hvem er denne informasjonen nyttig for? Absolutt ingen! Det eneste CBE oppnår med å poste slikt offentlig, er å eksponere barna sine enda mer...... ingen har behov for å vite hva andres barn spiser, drikker, hva de går kledd i, hvordan rommene deres ser ut osv osv....

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (2 timer siden):

Alle vet jo at de jukser og kjøper følgere. 

Det kan bli en dyr affære når de må begynne å betale for likerklikk og kommentarer for å opprettholde dette løgnaktige narrativet med antall følgere. Latterlig opplegg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vinterskog skrev (4 timer siden):

Denne siden er nådeløs:  Muligens litt vel harsh, men sier litt.

IMG_0020.png

Treasures AS med Caroline Berg Eriksen har altså:

301 500 følgere.

Av disse er 300 000 inaktive følgere.

Hvorfor vil annonsører kaste bort pengene sine for å nå 1 500 svært lite engasjerte følgere?

• Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva K skrev (7 timer siden):

Unnskyld språket, men hvorfor i helvete fjernes ikke treningsreisene fra Netfit sin bio? Man kan fortsatt trykke seg inn og melde seg på!

De fikk spm på sitt siste innlegg om dette i går, men SELVSAGT svarer de ikke på annet enn flamme og -hjerteemojies!

Er så lei av dette kvinnemennesket at jeg har ikke ord. 

Her er forklaringen på det:

image.thumb.png.859033bc8864ad2ba1c8a8d1b35ccba9.png

De lar alt stå som før, inkl. kun datoer for reisen som skulle vært i oktober i år.

Med "Utsatt til 2024" sørger de for å gi folk og ikke minst annonsører et luftslott et år til...

I Apollos treningkalender ligger ikke reisen inne for neste år (de har kalender til og med oktober neste år, selv om siste par månedene nok bare er såvidt begynt å planlegges). Hvis reisen med Netfit.no virkelig bare er utsatt et år, så ville det vært naturlig at reisen allerede lå inne.

Den ligger ikke inne. Lurer på hva Apollo har å si til dette? På Netfit.no kan man fremdeles komme inn på Apollos bestillingsskjema for reisen i oktober i år...

Dette er så shady som det kan være, men kjent stil fra bedriftseierne...

• Liker 25
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (36 minutter siden):

BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. 

Hallo, er det ingen hjemme 😳

Jeg har ikke vasket håret siden mandag faktisk. Skal glæmme det opp i dag. Ekte life struggles.. 🙄

Det er noen hjemme, men de er i kjelleren.. 

Endret av Høstsemester
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (36 minutter siden):

BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. 

For ikke å glemme at hun løpte + styrke overkropp i dag tidlig. Viktig å få med!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 21.9.2023 den 19.30):

De lar alt stå som før, inkl. kun datoer for reisen som skulle vært i oktober i år.

Med "Utsatt til 2024" sørger de for å gi folk og ikke minst annonsører et luftslott et år til...

I Apollos treningkalender ligger ikke reisen inne for neste år (de har kalender til og med oktober neste år, selv om siste par månedene nok bare er såvidt begynt å planlegges). Hvis reisen med Netfit.no virkelig bare er utsatt et år, så ville det vært naturlig at reisen allerede lå inne.

Den ligger ikke inne. Lurer på hva Apollo har å si til dette? På Netfit.no kan man fremdeles komme inn på Apollos bestillingsskjema for reisen i oktober i år...

Apollo ble gjort oppmerksom, og de hadde vært i kontakt med netfit og bekreftet at påmeldingslinken var fjernet.

Jeg gikk inn og sjekket på netfit.no, men linken til påmelding virker fremdeles og nå nettopp mens jeg skriver dette, så er påmeldingslinken aktiv. Derfor fikk Apollo ny henvendelse med link til påmeldingsskjemaet og skjermbilder.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Om et år gidder de ikke gjennomføre dette. Det var helt urealistisk at det skulle bli noe av. Yogaen var helt urealistisk. Posering er en ting, å forholde seg til mennesker i den virkelige verden noe helt annet. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrisssi skrev (1 time siden):

Jo det er nettopp det dem er: HJEMME! Alltid! I sin egen boble helt fjernet fra verden 😵‍💫

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min livsoppgave var at mitt daglige inntektserverv skulle bestå av å dele bilder og filmer av meg selv til enhver tid, samt daglig dele statusoppdateringer på hår som gror og vasken av det, kunstige negler, kaffekopp, svettebilder og ihjelfiltrerte selfier ville jeg sannsynligvis gått rett i veggen som utbrent grunnet manglende impulser utenfra og havnet inne i en kokofarm for behandling.

Det som fremvises er langt fra et godt liv,  snarere tilnærmet repetitiv adferd lik en understimulert hamster i bur.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden):

Hvis min livsoppgave var at mitt daglige inntektserverv skulle bestå av å dele bilder og filmer av meg selv til enhver tid, samt daglig dele statusoppdateringer på hår som gror og vasken av det, kunstige negler, kaffekopp, svettebilder og ihjelfiltrerte selfier ville jeg sannsynligvis gått rett i veggen som utbrent grunnet manglende impulser utenfra og havnet inne i en kokofarm for behandling.

Det som fremvises er langt fra et godt liv,  snarere tilnærmet repetitiv adferd lik en understimulert hamster i bur.

Særlig om resultatet var dette. 

IMG_4682.png

IMG_4681.png

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SKE87 skrev (1 time siden):

Jo det er nettopp det dem er: HJEMME! Alltid! I sin egen boble helt fjernet fra verden 😵‍💫

Nå siktet nok jeg til noe annet enn huset, men jeg ser den, de er bokstavelig talt omtrent bare hjemme, men i schelleren på Carolinsk. Ellers er det ganske tomt 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (5 timer siden):

Du verden - nå står ikke verden til påske …😝

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...