Havnefogden Skrevet 21. september 2023 #88401 Del Skrevet 21. september 2023 Hoppet kom etter at kontoen har vært stengt i en måned ca. Så det er ikke fra en dag til en annen. Men suspekt at det skal komme til så mange nye følgere når det ikke skjer noen ting. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. september 2023 #88402 Del Skrevet 21. september 2023 Havnefogden skrev (3 minutter siden): Hoppet kom etter at kontoen har vært stengt i en måned ca. Så det er ikke fra en dag til en annen. Men suspekt at det skal komme til så mange nye følgere når det ikke skjer noen ting. Alle vet jo at de jukser og kjøper følgere. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 21. september 2023 #88403 Del Skrevet 21. september 2023 Hvis annonsører er så slappe at de ikke sjekker om følgerne er ekte, får de skylde seg selv. Å betale CBE for reklame er jo helt bortkasta med de lave engasjementsratene hun har. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 21. september 2023 #88404 Del Skrevet 21. september 2023 Pusern3 skrev (5 timer siden): Ser jo heit «gal» ut og bildet er veldig Blurry Det er noe veldig ubehagelig med de bildene. Får litt følelse av død kropp. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. september 2023 #88405 Del Skrevet 21. september 2023 17 hours ago, Rufs said: Det lurte jeg og på, hva er poenget med å si det. Ser nå at det muligens var myntet på datteren, at det er hun som bare drikker noen super av og til 😅 Ikke så lett å se når man er blokkert og ser bare det som legges ut her inne. Men uansett, hvorfor har flere hundre mennesker behov for å i det hele tatt vite at datteren får drikke iskaffe???? Hvem er denne informasjonen nyttig for? Absolutt ingen! Det eneste CBE oppnår med å poste slikt offentlig, er å eksponere barna sine enda mer...... ingen har behov for å vite hva andres barn spiser, drikker, hva de går kledd i, hvordan rommene deres ser ut osv osv.... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 21. september 2023 #88406 Del Skrevet 21. september 2023 Lorieen skrev (2 timer siden): Alle vet jo at de jukser og kjøper følgere. Det kan bli en dyr affære når de må begynne å betale for likerklikk og kommentarer for å opprettholde dette løgnaktige narrativet med antall følgere. Latterlig opplegg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. september 2023 #88407 Del Skrevet 21. september 2023 vinterskog skrev (4 timer siden): Denne siden er nådeløs: Muligens litt vel harsh, men sier litt. Treasures AS med Caroline Berg Eriksen har altså: 301 500 følgere. Av disse er 300 000 inaktive følgere. Hvorfor vil annonsører kaste bort pengene sine for å nå 1 500 svært lite engasjerte følgere? 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 21. september 2023 Populært innlegg #88408 Del Skrevet 21. september 2023 BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. september 2023 #88409 Del Skrevet 21. september 2023 Sunniva K skrev (7 timer siden): Unnskyld språket, men hvorfor i helvete fjernes ikke treningsreisene fra Netfit sin bio? Man kan fortsatt trykke seg inn og melde seg på! De fikk spm på sitt siste innlegg om dette i går, men SELVSAGT svarer de ikke på annet enn flamme og -hjerteemojies! Er så lei av dette kvinnemennesket at jeg har ikke ord. Her er forklaringen på det: De lar alt stå som før, inkl. kun datoer for reisen som skulle vært i oktober i år. Med "Utsatt til 2024" sørger de for å gi folk og ikke minst annonsører et luftslott et år til... I Apollos treningkalender ligger ikke reisen inne for neste år (de har kalender til og med oktober neste år, selv om siste par månedene nok bare er såvidt begynt å planlegges). Hvis reisen med Netfit.no virkelig bare er utsatt et år, så ville det vært naturlig at reisen allerede lå inne. Den ligger ikke inne. Lurer på hva Apollo har å si til dette? På Netfit.no kan man fremdeles komme inn på Apollos bestillingsskjema for reisen i oktober i år... Dette er så shady som det kan være, men kjent stil fra bedriftseierne... 25 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 21. september 2023 #88410 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Chrisssi skrev (36 minutter siden): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 Jeg har ikke vasket håret siden mandag faktisk. Skal glæmme det opp i dag. Ekte life struggles.. 🙄 Det er noen hjemme, men de er i kjelleren.. Endret 21. september 2023 av Høstsemester 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. september 2023 #88411 Del Skrevet 21. september 2023 Chrisssi skrev (36 minutter siden): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 For ikke å glemme at hun løpte + styrke overkropp i dag tidlig. Viktig å få med! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 21. september 2023 #88412 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (På 21.9.2023 den 19.30): Her er forklaringen på det: De lar alt stå som før, inkl. kun datoer for reisen som skulle vært i oktober i år. Med "Utsatt til 2024" sørger de for å gi folk og ikke minst annonsører et luftslott et år til... I Apollos treningkalender ligger ikke reisen inne for neste år (de har kalender til og med oktober neste år, selv om siste par månedene nok bare er såvidt begynt å planlegges). Hvis reisen med Netfit.no virkelig bare er utsatt et år, så ville det vært naturlig at reisen allerede lå inne. Den ligger ikke inne. Lurer på hva Apollo har å si til dette? På Netfit.no kan man fremdeles komme inn på Apollos bestillingsskjema for reisen i oktober i år... Dette er så shady som det kan være, men kjent stil fra bedriftseierne... Apollo ble gjort oppmerksom, og de hadde vært i kontakt med netfit og bekreftet at påmeldingslinken var fjernet. Jeg gikk inn og sjekket på netfit.no, men linken til påmelding virker fremdeles og nå nettopp mens jeg skriver dette, så er påmeldingslinken aktiv. Derfor fikk Apollo ny henvendelse med link til påmeldingsskjemaet og skjermbilder. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. september 2023 #88413 Del Skrevet 21. september 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Her er forklaringen på det: De lar alt stå som før, inkl. kun datoer for reisen som skulle vært i oktober i år. Med "Utsatt til 2024" sørger de for å gi folk og ikke minst annonsører et luftslott et år til... I Apollos treningkalender ligger ikke reisen inne for neste år (de har kalender til og med oktober neste år, selv om siste par månedene nok bare er såvidt begynt å planlegges). Hvis reisen med Netfit.no virkelig bare er utsatt et år, så ville det vært naturlig at reisen allerede lå inne. Den ligger ikke inne. Lurer på hva Apollo har å si til dette? På Netfit.no kan man fremdeles komme inn på Apollos bestillingsskjema for reisen i oktober i år... Dette er så shady som det kan være, men kjent stil fra bedriftseierne... Om et år gidder de ikke gjennomføre dette. Det var helt urealistisk at det skulle bli noe av. Yogaen var helt urealistisk. Posering er en ting, å forholde seg til mennesker i den virkelige verden noe helt annet. 26 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 21. september 2023 #88414 Del Skrevet 21. september 2023 Chrisssi skrev (1 time siden): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 Jo det er nettopp det dem er: HJEMME! Alltid! I sin egen boble helt fjernet fra verden 😵💫 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. september 2023 #88415 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Hvis min livsoppgave var at mitt daglige inntektserverv skulle bestå av å dele bilder og filmer av meg selv til enhver tid, samt daglig dele statusoppdateringer på hår som gror og vasken av det, kunstige negler, kaffekopp, svettebilder og ihjelfiltrerte selfier ville jeg sannsynligvis gått rett i veggen som utbrent grunnet manglende impulser utenfra og havnet inne i en kokofarm for behandling. Det som fremvises er langt fra et godt liv, snarere tilnærmet repetitiv adferd lik en understimulert hamster i bur. Endret 21. september 2023 av Revenge o'Cavatina 27 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. september 2023 #88416 Del Skrevet 21. september 2023 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): Hvis min livsoppgave var at mitt daglige inntektserverv skulle bestå av å dele bilder og filmer av meg selv til enhver tid, samt daglig dele statusoppdateringer på hår som gror og vasken av det, kunstige negler, kaffekopp, svettebilder og ihjelfiltrerte selfier ville jeg sannsynligvis gått rett i veggen som utbrent grunnet manglende impulser utenfra og havnet inne i en kokofarm for behandling. Det som fremvises er langt fra et godt liv, snarere tilnærmet repetitiv adferd lik en understimulert hamster i bur. Særlig om resultatet var dette. 14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 21. september 2023 #88417 Del Skrevet 21. september 2023 SKE87 skrev (1 time siden): Jo det er nettopp det dem er: HJEMME! Alltid! I sin egen boble helt fjernet fra verden 😵💫 Nå siktet nok jeg til noe annet enn huset, men jeg ser den, de er bokstavelig talt omtrent bare hjemme, men i schelleren på Carolinsk. Ellers er det ganske tomt 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 21. september 2023 Populært innlegg #88418 Del Skrevet 21. september 2023 De kommer aldri til å få gjennomført noen treningsreise. Jeg skjønner virkelig ikke hvem de skulle klart å få med seg på det? Hvis jeg skulle velge å bruke såpass mange tusen på en reise, og ikke minst en treningsreise ville det desidert viktigste kriteriet være at jeg trodde jeg ville fått noe ut av det! Og det tror jeg virkelig ikke, på noen som helst måte, at jeg ville fått med netfit. De utstråler ingen karisma, evner ikke å engasjere (unntatt ved å provosere, og det er et særs dårlig utgangspunkt), de har null erfaring med trene andre, de utmerker seg ikke spesielt i noe av det de driver med rent sportslig. Det jeg kan komme på at de utmerker seg i er kverulering, nedsettende kommentarer om andre, ræva kvinnesyn, juks, fanteri og bedrag, og skamløs eksponering av barn i sosiale medier! Ikke noe av dette frister å være med å finansiere og bidra til opprettholdelse av. 34 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. september 2023 #88419 Del Skrevet 21. september 2023 Det er så villapaprika dette at jeg har ikke ord. Og yogalærer...jeg kommer ikke over det. 😅 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. september 2023 #88420 Del Skrevet 21. september 2023 Chrisssi skrev (5 timer siden): BIG NEWS hos Caroline; hun har ikke vasket håret siden tirsdag, men i morgen skal håret vaskes og ansiktet "glammes", ansiktet gløder allerede i dag.....og i kveld skal hun ned i "schellern" og trene bein. Hallo, er det ingen hjemme 😳 Du verden - nå står ikke verden til påske …😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå