Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (11 timer siden):

De kaller å dra til frisør, legge negler, trene og lage poseringsbilder/filmer for jobb så ikke vet jeg. Veldig hardt liv. 

Dette er jo livet til flere influencere. Det jobbes på for å forberede utseende, og av og til oppstår dilemmaer som de må spørre følgerne om: hvilken farge skal jeg ha på neglene denne gangen? Ofte må barna også trå til for å lage innhold som når ut til hele den digitale verden, og blir brukt i reklame, eksponering og utlevering av privatliv. Barnas barndom og rett til privatliv ofres pga foreldrenes enorme oppmerksomhetsbehov og grådighet for å tjene penger. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellie77 skrev (10 timer siden):

Titten sin kommentar ble kortlivet 😅 De føler nok selv at de har det travelt når det er så mye som må passes på i SoMe til enhver tid. De trenger faktisk å ta seg en chill pill - både i direkte og overført betydning.

IMG_5482.jpeg

Kudos til Titten som kaller en spade for en spade! 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (58 minutter siden):

Noen la ut denne på Discord.

image0.jpeg

Okei. Tok feil, det var podkasten som tok plassen til LKE. 
Jeg har bedriftskonto på IG og det er virkelig begrenset hva man kan putte inn i bioen.
PS Jeg er ikke influenser 

Endret av Pust
La til et PS
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (29 minutter siden):

Dette er jo livet til flere influencere. Det jobbes på for å forberede utseende, og av og til oppstår dilemmaer som de må spørre følgerne om: hvilken farge skal jeg ha på neglene denne gangen? Ofte må barna også trå til for å lage innhold som når ut til hele den digitale verden, og blir brukt i reklame, eksponering og utlevering av privatliv. Barnas barndom og rett til privatliv ofres pga foreldrenes enorme oppmerksomhetsbehov og grådighet for å tjene penger. 

Ja det er jo slik de tjener sine penger og kaller jobb. De blir utslitt av å dra til frisør og ta bilder. Vi andre syns det er herlig å dra til frisøren og ser på det som fritid.

Over til yogafilmen. Hun fikk 8 likes på facebook. Ser det er lite aktivitet der, og det er bra. Rart ingen våger å kommentere at dette er posering og ikke noe ekte yoga. Hun vil vise kroppen sin og intet annet. Trist fesjå show en blir mektig lei av.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Noen la ut denne på Discord.

image0.jpeg

Jeg har bedriftskonto. Det er fullt mulig å legge til mer der firmanavnet står, fremfor i bioenergi. Har gjort det selv nettopp pga muligheten.

Det er derfor ingen grunn til å la det stå slik cbe har gjort nå, om det ikke er bevisst valg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart på tur med Color Line, og blar meg gjennom taxfree-katalogen. Denne merkingen med retusjert person både med og uten reklame skulle CBE som påvirker merket for hvert eneste bilde hun poster av seg selv. 

20230811_192033[2125].jpg

• Liker 38
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (7 timer siden):

Skal snart på tur med Color Line, og blar meg gjennom taxfree-katalogen. Denne merkingen med retusjert person både med og uten reklame skulle CBE som påvirker merket for hvert eneste bilde hun poster av seg selv. 

20230811_192033[2125].jpg

Samme har HM på de voksne i reklamen

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste av alt er at magen ser helt normalt slank ut på filmen fra hyttetur… ingen utstående ribben eller fraværende innvoller.

IMG_6649.jpeg

• Liker 44
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Cissacissa said:

Det rareste av alt er at magen ser helt normalt slank ut på filmen fra hyttetur… ingen utstående ribben eller fraværende innvoller.

IMG_6649.jpeg

Viser hvor mye hun spenner magen på alle andre bilder, det er så tragisk, hun er en forferdelig dårlig påvirker.
Med to små jenter er det enda verre...

• Liker 36
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (10 minutter siden):

IMG_6649.jpeg

Viser hvor mye de redigerer lys etc ellers..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, hvalstad45 said:

man burde sende ham eksempler så han har det å vise til.

Eller tipse om denne KG-tråden. 😊 Her får han jo alt servert på et sølvfat.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cissacissa skrev (32 minutter siden):

IMG_6649.jpeg

Markant forskjell mellom videoen og all annen fremvisning. Det er godt å se normalitet, men det er trist underbygging av øvrig, sykelig kroppsformidling.

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (52 minutter siden):

IMG_6649.jpeg

Se der du. En vanlig og helt normal dame. Slik det skal være uten juks. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Adrian Paul ser også normal ut her på film fra hytta og ikke fit som på bildene han legger ut. Samme ulla alle sammen. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...