Xstrella Skrevet 27. juli 2023 #86561 Skrevet 27. juli 2023 Pusern3 skrev (6 minutter siden): Herrregud. Ikke slik man forbinder med utsagnet «til fjells for frisk luft noen dager». Ser mer ut som «fjolls til fjells». Sorry Ja det er ikke til å tro. Meget upraktisk om hun skal klatre oppover f.eks. 1
Kollontaj Skrevet 27. juli 2023 #86562 Skrevet 27. juli 2023 Kontoen var åpen, og da er det visstnok reklame, som CBE har sagt er årsaken. Var det noe merket reklame i perioden? Jeg så ikke noe. 8 2
Pusern3 Skrevet 27. juli 2023 #86563 Skrevet 27. juli 2023 M.H85 skrev (7 timer siden): Festlig den siste posten på ig. Klar for dagevis med fjellturer i det antrekket🤔Jøss. Imponerende med miniskjørt på fjelltur, er vel bare jeg som forrtrekker en god "norsk" litt sliten Bergans turbukse på fjelltur da🤷😂 Åh nei, det er det ikke. Her kjøres det godt brukt kvalitets fjelltøy som tåler en støyt.
~ Ada ~ Skrevet 27. juli 2023 #86564 Skrevet 27. juli 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Kontoen var åpen, og da er det visstnok reklame, som CBE har sagt er årsaken. Var det noe merket reklame i perioden? Jeg så ikke noe. Jeg så ikke reklame 4 1
Pusern3 Skrevet 27. juli 2023 #86565 Skrevet 27. juli 2023 IreneV skrev (30 minutter siden): Thinfluencer. Blir vel postet noen bilder av usunn mat snart, akkompagnert av en retusjert vaskebrettmage. Så kan vi sitte grønne av misunnelse og hate 😅 🤣🤣🤣🤣 6
Kollontaj Skrevet 27. juli 2023 #86566 Skrevet 27. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (26 minutter siden): Jeg så ikke reklame Var en is og Tine et eller annet, men ikke merket. Da er det logisk å tenke at en av disse var betalt reklame. Hvorfor skulle det åpnes ellers? 6 1
K_mb Skrevet 27. juli 2023 #86567 Skrevet 27. juli 2023 (endret) Surikatt skrev (2 timer siden): Er Netfit noe annet enn en skrytekanal på insta hvor man kan se Caroline Berg Eriksen trene? Det er jo helt virkelighetsfjernt. Et veldig godt spørsmål. Er det noe annet, enn noe de tror er lettjente penger på en forfallende merkevare? Håper hele sirkuset faller sammen snart og at de innser at dette ikke holder mål mer, de må yte for å nyte som vanlige mennesker må, dessverre tro jeg ikke de evner det. Selvopptatthet over så lang tid er ikke enkelt å snu om, dog tror jeg de er for late til det til tross for at de er de "sprekeste" i verden i forhold til trening/løping, ifølge seg selv. Hardt og ærlig arbeid uavhengig av utseende har de neppe prøvd før hvor det kommer som et evnt. sjokk for dette paret at man er likestilt uansett hvordan man ser ut. Endret 27. juli 2023 av K_mb 7
Måne Rampelyset Skrevet 27. juli 2023 #86568 Skrevet 27. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
~ Ada ~ Skrevet 27. juli 2023 #86569 Skrevet 27. juli 2023 Kollontaj skrev (48 minutter siden): Var en is og Tine et eller annet, men ikke merket. Da er det logisk å tenke at en av disse var betalt reklame. Hvorfor skulle det åpnes ellers? Kanskje en feil. Hvis ikke, så var det elendig reklame da den var vel kun åpen begrenset del av dagen.
Kollontaj Skrevet 27. juli 2023 #86570 Skrevet 27. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Kanskje en feil. Hvis ikke, så var det elendig reklame da den var vel kun åpen begrenset del av dagen. Å åpne gjør du bevisst. Jeg vet ikke hvor lenge den var åpen, heller. 2
~ Ada ~ Skrevet 27. juli 2023 #86573 Skrevet 27. juli 2023 Kollontaj skrev (56 minutter siden): Å åpne gjør du bevisst. Jeg vet ikke hvor lenge den var åpen, heller. Ja, du har rett. Ikke godt å si hva intensjonen var denne gangen. Det var kortvarig. 3 1
FruJohansen Skrevet 27. juli 2023 #86574 Skrevet 27. juli 2023 (endret) Utrolig fint tiltak å støtte minnefondet. ❤️ Håper mange vil bidra med et beløp til det formålet. Endret 28. juli 2023 av Måne Rampelyset Navn på minnefond fjernet 38 4
Korsihalsen Skrevet 27. juli 2023 #86575 Skrevet 27. juli 2023 Kleenex skrev (45 minutter siden): Nå blir det yoga! Spådd regn på søndag 😄 2
Klink Skrevet 27. juli 2023 #86576 Skrevet 27. juli 2023 Kleenex skrev (53 minutter siden): Nå blir det yoga! Hvordan er dette negativt? 5
Sk57 Skrevet 27. juli 2023 #86577 Skrevet 27. juli 2023 Cbe i minikjole,ullgenser og gummistøvler minner om diverse influensere som har deltatt i Farmen Kjendis.Cbe hadde neppe holdt en dag. 10 1
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 27. juli 2023 Populært innlegg #86578 Skrevet 27. juli 2023 (endret) FruJohansen skrev (15 timer siden): Utrolig fint tiltak å støtte minnefondet. ❤️ Håper mange vil bidra med et beløp til det formålet. Å støtte et slikt minnefond er jeg enig er veldig flott, og jeg håper også at mange bidrar til (fjernet av admin) minnefond! ❤️ Men ser vi på teksten som ble lagt ut over, så får jeg lyst å steile og bruke svært så ufine ord. Jeg håper at jeg tar feil, at de bare har skrevet feil, men vi bør jo bare ta utgangspunkt i det som står. Og det er at det bare er pengene fra yogatimen som går til minnefondet. Pop-up-butikken damene skal ha hvor de skal selge brukte klær og ting, den ser det ut som om er business for dem selv. Med andre ord, Caroline, Ine og Cathrine bruker et minnefond til å få goodwill for å tjene penger selv. Og det er også beleilig for CBE å kunne ha en slik yogatime på cv'en siden hun ikke har noe å fylle inn om egen erfaring på Netfit. Jeg håper inderlig jeg tar feil! Tar jeg feil, bør damene fjerne dette innlegget og legge ut korrekt tekst, hvis det er slik at de mener pengene fra egen pop-up-butikk også skal gå til minnefondet. Med tanke på CBEs tidligere historikk tror jeg de mener det slik det står - dette er business for dem. Men pga. minnefondet vil de få oppmerksomhet, kanskje også medieomtale. Motsatt julenisse, eller hva det het, var jo også stas så lenge de selv slapp å gjøre særlig arbeid og det likevel ga dem oppmerksomhet, mediainteresse og penger i kassa indirekte. Et oppriktig engasjement ville ikke blandet egen business med minnefondet, men ville ha gjort det separat, for å få mest mulig oppmerksomhet rundt minnefondet! Men her skal damene som stadig bryter markedsføringsloven (CBE og Ine) starte pop-up-butikk... Om det er slik at de bare har skrevet feil, da skal jeg heie på dem. Men jeg tviler på at de mener annet enn det som står. Endret 28. juli 2023 av Måne Rampelyset 36 19
CityCityBangBang Skrevet 27. juli 2023 #86579 Skrevet 27. juli 2023 (endret) 23 minutter siden, Korsihalsen said: Spådd regn på søndag 😄 20/8. Det er (heldigvis) over tre uker til. 😉 Endret 27. juli 2023 av CityCityBangBang 9
Achr Skrevet 27. juli 2023 #86580 Skrevet 27. juli 2023 Kollontaj skrev (3 timer siden): Kontoen var åpen, og da er det visstnok reklame, som CBE har sagt er årsaken. Var det noe merket reklame i perioden? Jeg så ikke noe. Outfiten hun hadde på fjelltur i dag var iallefall fra Twentyfour. Så da var det nok umerket reklame for dem.. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå