Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pusern3 skrev (6 minutter siden):

Herrregud. Ikke slik man forbinder med utsagnet «til fjells for frisk luft noen dager». Ser mer ut som «fjolls til fjells». Sorry 

Ja det er ikke til å tro. Meget upraktisk om hun skal klatre oppover f.eks. 

• Liker 1
Skrevet

Kontoen var åpen, og da er det visstnok reklame, som CBE har sagt er årsaken. Var det noe merket reklame i perioden? Jeg så ikke noe. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (7 timer siden):

Festlig den siste posten på ig. Klar for dagevis med fjellturer i det antrekket🤔Jøss. Imponerende med miniskjørt på fjelltur, er vel bare jeg som forrtrekker en god "norsk" litt sliten Bergans turbukse på fjelltur da🤷😂

Åh nei, det er det ikke. Her kjøres det godt brukt kvalitets fjelltøy som tåler en støyt. 

Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Kontoen var åpen, og da er det visstnok reklame, som CBE har sagt er årsaken. Var det noe merket reklame i perioden? Jeg så ikke noe. 

Jeg så ikke reklame

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
IreneV skrev (30 minutter siden):

Thinfluencer. Blir vel postet noen bilder av usunn mat snart, akkompagnert av en retusjert vaskebrettmage. Så kan vi sitte grønne av misunnelse og hate 😅

🤣🤣🤣🤣

• Liker 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (26 minutter siden):

Jeg så ikke reklame

Var en is og Tine et eller annet, men ikke merket. Da er det logisk å tenke at en av disse var betalt reklame. Hvorfor skulle det åpnes ellers? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (2 timer siden):

Er Netfit noe annet enn en skrytekanal på insta hvor man kan se Caroline Berg Eriksen trene? Det er jo helt virkelighetsfjernt. 

Et veldig godt spørsmål. Er det noe annet, enn noe de tror er lettjente penger på en forfallende merkevare? Håper hele sirkuset faller sammen snart og at de innser at dette ikke holder mål mer, de må yte for å nyte som vanlige mennesker må, dessverre tro jeg ikke de evner det. Selvopptatthet over så lang tid er ikke enkelt å snu om, dog tror jeg de er for late til det til tross for at de er de "sprekeste" i verden i forhold til trening/løping, ifølge seg selv. Hardt og ærlig arbeid uavhengig av utseende har de neppe prøvd før hvor det kommer som et evnt. sjokk for dette paret at man er likestilt uansett hvordan man ser ut. 

Endret av K_mb
  • Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Skrevet
Kollontaj skrev (48 minutter siden):

Var en is og Tine et eller annet, men ikke merket. Da er det logisk å tenke at en av disse var betalt reklame. Hvorfor skulle det åpnes ellers? 

Kanskje en feil. Hvis ikke, så var det elendig reklame da den var vel kun åpen begrenset del av dagen.

Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Kanskje en feil. Hvis ikke, så var det elendig reklame da den var vel kun åpen begrenset del av dagen.

Å åpne gjør du bevisst. Jeg vet ikke hvor lenge den var åpen, heller. 

• Liker 2
Skrevet
Pust skrev (På 26.7.2023 den 11.46):

Feil

Skrevet

Nå blir det yoga! 

_20230727_225101.JPG

_20230727_225354.JPG

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (56 minutter siden):

Å åpne gjør du bevisst. Jeg vet ikke hvor lenge den var åpen, heller. 

Ja, du har rett. Ikke godt å si hva intensjonen var denne gangen. Det var kortvarig.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Utrolig fint tiltak å støtte minnefondet. ❤️ Håper mange vil bidra med et beløp til det formålet. 

Endret av Måne Rampelyset
Navn på minnefond fjernet
  • Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
Kleenex skrev (45 minutter siden):

Nå blir det yoga! 

_20230727_225101.JPG

_20230727_225354.JPG

Spådd regn på søndag 😄

• Liker 2
Skrevet
Kleenex skrev (53 minutter siden):

Nå blir det yoga! 

_20230727_225101.JPG

_20230727_225354.JPG

Hvordan er dette negativt? 

• Liker 5
Skrevet

Cbe i minikjole,ullgenser og gummistøvler minner om diverse influensere som har deltatt i Farmen Kjendis.Cbe hadde neppe holdt en dag.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Korsihalsen said:

Spådd regn på søndag 😄

20/8. Det er (heldigvis) over tre uker til. 😉

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 9
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Outfiten hun hadde på fjelltur i dag var iallefall fra Twentyfour. Så da var det nok umerket reklame for dem..

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...