Hallepalle2 Skrevet 14. juli 2023 #85701 Skrevet 14. juli 2023 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Takk for dagens latter LKE, skjønner at dette skal være ironisk med hvit badekåpe og stup i bassenget. For det går faktisk ikke an å vise dette på alvor. ☺️ Å, herre 🙈øynene mine😂😂😂 10
Lilly Rose Skrevet 14. juli 2023 #85702 Skrevet 14. juli 2023 Jeg synes det er uansvarlig av LKE å trene etter å ha vært syk. Å delta i løp er enda verre og denne coachen er ingen god coach. LKE er ikke bare uansvarlig men viser dårlig dømmekraft også. Rister på hodet av coachen og lure på om LKE ikke ser en sammenheng mellom manglede hvile og sykdom. 30
neon_sun Skrevet 14. juli 2023 #85703 Skrevet 14. juli 2023 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Takk for dagens latter LKE, skjønner at dette skal være ironisk med hvit badekåpe og stup i bassenget. For det går faktisk ikke an å vise dette på alvor. ☺️ Vel, han oppnådde å få seksualiserte kommentarer fra middelaldrene han også. Tante heldig synes dog det var et slapt stup. For en farse 😂 18 2
Snødronninga Skrevet 14. juli 2023 #85704 Skrevet 14. juli 2023 De er verdens dårligste på å lage innhold når de er på reiser. Alle må få feriere slik de vil, det skal sies. Når du er influencer og drar en uke til Frankrike, og alt du gjør er å være på slottet, og å vise at du trener - da begynner jeg å lure. Slottet er fint nok det, men å være der en hel uke uten å gjøre noe annet, virker kjedelig og innholdsløst. De har tid og ork til å løpe hver dag, og holde på med annen trening. Hvorfor ikke utforske og lage innhold av det? 32
Jobbermedbarn Skrevet 14. juli 2023 #85705 Skrevet 14. juli 2023 (endret) Hvordan skal de klare å ta vare på andre (de skal tom ta betalt for det!) gjennom netfit når de helt tydelig ikke har kunnskap nok til å ta vare på seg selv? Kroppen vår er verdensmester i å si i fra når vi trenger hvile etc, de lytter ikke, bare kjører videre. Ingen vil vel ha slik coaching og i alle fall ikke betale for det? Sånn som de har holdt på i det siste kan jeg aldri tenke meg at netfit blir noe av slikt det var ment, og jeg tror vel egentlig de har visst akkurat det leeenge… Endret 14. juli 2023 av Jobbermedbarn 24 10
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85706 Skrevet 14. juli 2023 Inocybe skrev (3 timer siden): Ja det er jo meeeer enn nok norske influencere å ta av som blander barna sine med sterkt seksualiserte bilder av mor. CBE intet unntak. Ser fansens patetiske forsvar er universielt 😂 Så lenge mor er pen nok er det innafor. 🫠 Sitat: artikkelen over «La dama leve! Hun er en fantastisk mor og har en fantastisk kropp, så hvorfor ikke vise det?». Legger til. Sitatet fra fansen er en selvmotsigelse. Ingen som eksponerer barn og blander barna med seksualiserte kroppsfokusering bilder av seg selv er en god mor. Punktum. Å fastslå at cbe er en dårlig mor er direkte stygt. 2
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 14. juli 2023 Populært innlegg #85707 Skrevet 14. juli 2023 Klink skrev (45 minutter siden): Å fastslå at cbe er en dårlig mor er direkte stygt. Vi har ingen forutsetning for å fastslå om de er hverken gode eller dårlige foreldre, eller noe midt i mellom… Det vi kan fastslå er at de ikke har noen respekt for egnes barns rettigheter, og i mine øyne er det helt forkastelig, spesielt når en blander det med fokuset de har… 46 1 5
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85708 Skrevet 14. juli 2023 Jobbermedbarn skrev (13 minutter siden): Vi har ingen forutsetning for å fastslå om de er hverken gode eller dårlige foreldre, eller noe midt i mellom… Det vi kan fastslå er at de ikke har noen respekt for egnes barns rettigheter, og i mine øyne er det helt forkastelig, spesielt når en blander det med fokuset de har… Ja det er jeg enig i. Det brukeren jeg siterte gjorde var å fastslå at cbe ikke er en god mor.
Aricia Skrevet 14. juli 2023 #85709 Skrevet 14. juli 2023 Klink skrev (8 minutter siden): Ja det er jeg enig i. Det brukeren jeg siterte gjorde var å fastslå at cbe ikke er en god mor. Gjorde hun nå egentlig det? @Inocybe gjenga kommentarer fra fansen til Lala Kent som forsvarte henne i hennes kommentarfelt, slik de er sitert i Dagbladet-artikkelen hun lenket til. 26
Gjest Kattedama Skrevet 14. juli 2023 #85710 Skrevet 14. juli 2023 (endret) Klink skrev (5 timer siden): Sitatet fra fansen er en selvmotsigelse. Ingen som eksponerer barn og blander barna med seksualiserte kroppsfokusering bilder av seg selv er en god mor. Punktum. Dette er det Klink refererte til @Aricia (det er greit å få frem hva man faktisk kritiserer) og som @Jobbermedbarn skriver har man ikke forutsetninger for å vite hva slags omsorgsevne foreldrene har , men at det er forkastelig å bruke barn i kommersielle sammenhenger kan vi vel alle være enige om. Endret 14. juli 2023 av Lill :)
Inocybe Skrevet 14. juli 2023 #85711 Skrevet 14. juli 2023 Klink skrev (1 time siden): Å fastslå at cbe er en dårlig mor er direkte stygt. Sorry, gidder ikke bli med på avsporingsforsøket ditt og igjen la det bli en metadiskusjon om deg (eller meg). 27 2
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85712 Skrevet 14. juli 2023 Inocybe skrev (6 minutter siden): Sorry, gidder ikke bli med på avsporingsforsøket ditt og igjen la det bli en metadiskusjon om deg (eller meg). Det er ikke forsøk på avsporing , men en direkte kommentar på hva du skrev om et annet menneske ( for det blir ikke lenger bedriften når du går på omsorgsevnen til en person) og ikke heller skriver det som @Jobbermedbarn foreslo. 4
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85713 Skrevet 14. juli 2023 Aricia skrev (25 minutter siden): Gjorde hun nå egentlig det? @Inocybe gjenga kommentarer fra fansen til Lala Kent som forsvarte henne i hennes kommentarfelt, slik de er sitert i Dagbladet-artikkelen hun lenket til. Ja det gjorde @Inocybe om du leser en gang til. 2
Pusern3 Skrevet 14. juli 2023 #85714 Skrevet 14. juli 2023 Lilly Rose skrev (3 timer siden): Jeg synes det er uansvarlig av LKE å trene etter å ha vært syk. Å delta i løp er enda verre og denne coachen er ingen god coach. LKE er ikke bare uansvarlig men viser dårlig dømmekraft også. Rister på hodet av coachen og lure på om LKE ikke ser en sammenheng mellom manglede hvile og sykdom. Ekstremt uprofesjonelt og svært uheldige av en såkalt trenings coach. 11
Inocybe Skrevet 14. juli 2023 #85715 Skrevet 14. juli 2023 Klink skrev (43 minutter siden): Det er ikke forsøk på avsporing , men en direkte kommentar på hva du skrev om et annet menneske ( for det blir ikke lenger bedriften når du går på omsorgsevnen til en person) og ikke heller skriver det som @Jobbermedbarn foreslo. Jeg vet ingenting om CBEs reelle omsorgsevne som privatperson. Jeg kommenterer det som postes i hennes bedriftskanaler. Hvis hun ønsker man som mottaker skal sitte igjen med et bestemt inntrykk er det fullt mulig å velge å poste innhold som bygger opp om dette bildet. Sånn da fikk du viljen din og startet avsporingen… 26
Pusern3 Skrevet 14. juli 2023 #85716 Skrevet 14. juli 2023 Surikatt skrev (2 timer siden): Han får kjøre på til han kollapser i varmen uten vann på en fjelltopp et sted. Er jo nesten så man tenker sånn ja. En real lærepenge 1
Klink Skrevet 14. juli 2023 #85717 Skrevet 14. juli 2023 Inocybe skrev (Akkurat nå): Jeg vet ingenting om CBEs reelle omsorgsevne som privatperson. Jeg kommenterer det som postes i hennes bedriftskanaler. Hvis hun ønsker man som mottaker skal sitte igjen med et bestemt inntrykk er det fullt mulig å velge å poste innhold som bygger opp om dette bildet. Sånn da fikk du viljen din og startet avsporingen… Flott da kan du kanskje redigere innlegget ditt så det heller står at hun ikke respekterer barns rettigheter? Og ikke at hun er en dårlig mor.
Gjest Krokanrullene Skrevet 14. juli 2023 #85718 Skrevet 14. juli 2023 neon_sun skrev (3 timer siden): Vel, han oppnådde å få seksualiserte kommentarer fra middelaldrene han også. Tante heldig synes dog det var et slapt stup. For en farse 😂 Hahaha, er det tanta hans? 🤣🤣 For en fryktelig video. Jeg ler og ler
hvalstad45 Skrevet 14. juli 2023 #85719 Skrevet 14. juli 2023 (endret) 14 minutter siden, Krokanrullene said: Hahaha, er det tanta hans? 🤣🤣 For en fryktelig video. Jeg ler og ler Endret 14. juli 2023 av hvalstad45 Fant det
~ Ada ~ Skrevet 14. juli 2023 #85720 Skrevet 14. juli 2023 Klink skrev (31 minutter siden): Ja det gjorde @Inocybe om du leser en gang til. Å være en god forelder, er da så mangt, og ulikt mellom og innad kulturer samt relativt ift om man lever i eks.fattigdom eller ikke. Men her i Norge er det forventning om å gi både praktisk og emosjonell omsorg; følge opp helse, medisiner, mat, klær og utstyr, skolegang og fritid. Validere og grensesette, beskytte og tilrettelegge for utforsking. Gi barnet gode, indre arbeidsmodeller for videre navigering. Flere har sterke meninger om at mindreårige skal beskyttes fra eksponering på internett og fra eksponering sammen med seksualiserte foreldre. Det kan jeg godt forstå, da det utfordrer både beskyttelse, respekt og autonomi - sentrale grunnpilarer ved utvikling av god helse. Jeg gjetter de er jevnt over gode foreldre, men tenker de svikter i formidlingen på blant annet disse punktene. Ønsker de at jeg skal sitte igjen med en annen brukeropplevelse, bør formidlingen endres. 24 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå