Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #85621 Skrevet 12. juli 2023 Hvem er dette? skrev (2 minutter siden): Tenk, hvis ikke denne tråden hadde «levd» hadde sikkert ikke CBE kunnet tjene penger på SOME i 2023. Jeg tror trådene på KG fører til inntektstap og problemer mer enn engasjement. Takket være KG blir det jevnlig rapportert om brudd på regler.
Lilly Rose Skrevet 12. juli 2023 #85622 Skrevet 12. juli 2023 Hvem er dette? skrev (7 minutter siden): Tenk, hvis ikke denne tråden hadde «levd» hadde sikkert ikke CBE kunnet tjene penger på SOME i 2023. Her er alle ulovlighetene blitt avslørt og hadde det ikke vært for denne tråden ville det nok ikke engasjementet gått nedover. Tallene er røde hos CBE/LKE. 21 4
Snødronninga Skrevet 12. juli 2023 #85623 Skrevet 12. juli 2023 (endret) Nå har de ikke vært i Frankrike så lenge, men enn så lenge er det løping, styrketrening og yoga som er prioritert. Altså, det kan man gjøre overalt og når som helst ellers. Dere er i fuckings Frankrike! Skjønner det slik at barna er med, og da må man ta hensyn til dem men man skulle tro at det var moro å gjøre noe annet enn det de gjør hver dag hjemme. Helt utrolig at det brukes så mye tid på trening på hver eneste ferietur. De går glipp av mye! Jeg ville tatt turen til Toulouse, som er en veldig vakker by. Sikkert flott i Bordeaux og Bilbao også. Tenk så mye interessant innhold de kunne laget. Da mener jeg ikke fruen i stive poseringer med trutmunn. Men vi får se da, turen er ikke over enda. 🙈 Endret 12. juli 2023 av Snødronninga 37 3
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85624 Skrevet 12. juli 2023 Isild skrev (5 timer siden): Her har man kremen av influencere samlet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 5
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85625 Skrevet 12. juli 2023 Isild skrev (4 timer siden): Caroline sa i podcasten sin at alt de får kritikk på gjør de bare mer av. Så hvis vi da tenker at de ofte får kritikk på det som ikke fungerer (eksponering av barn, filtrering/retusjering, manglende merking og ikke minst - bløff/poseringskonto) - Så kan vi nok forvente at også LKE vil "step up" å gjøre mer av det som IKKE fungerer. Det er så man ikke tror det er sant. Utenifra ser det ut som om de går inn for å ødelegge siste rest av influencerkarrieren sin. Pga trass! De oppfører seg jo da som babyer… trassige babyer.. og kan ikke forvente respekt blant folk 5
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85626 Skrevet 12. juli 2023 Tradegy skrev (3 timer siden): Er det én ting hun har til felles med Iselin Guttormsen, så er det å sminke seg mindre pene. Av mangel på bedre ord. Smellvakre, men det ser corny ut når det ikke gjøres riktig 🙈 Så et bilde med CBE hvor hun poserte med iskrem, hvor hele vaskebrettmagen viste Regner med parodiene til dette ekstremt fit fokuset, hagler Ja, vi kan humre og kose oss over diverse varianter av is og mage bilder og også kaffekopper 😜🤣🤣 1 2
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85627 Skrevet 12. juli 2023 loffen skrev (1 time siden): De er på et slott? Kult, tenkte jeg, da må jeg inn og titte på story. Men sannelig er det ikke bare løping, yoga, mat, mage i speliet og to småjenter i kjole. Samme dritten som hver dag ellers 😂 dukker vet opp et glass vin i kveld og en kaffekopp i morra tidlig tenker jeg. Sånn før pulsklokka og magen. 🥱 Og med kommentarer ala «dette var så tungt i dag - slet og svettet meg gjennom intervallene men nå skal jeg Skeie ut med en youghert og kaffekopp. 8
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85628 Skrevet 12. juli 2023 Tradegy skrev (1 time siden): Denne LK, han har blitt så gubbete. Han er en kjekk kar, men poserer som han er 71 🙈 Ikke mye attraktivt ved han lengre… 8 3
Gjest Diosa Skrevet 12. juli 2023 #85629 Skrevet 12. juli 2023 (endret) Hvem er dette? skrev (På 12.7.2023 den 14.46): Tenk, hvis ikke denne tråden hadde «levd» hadde sikkert ikke CBE kunnet tjene penger på SOME i 2023. . Endret 8. februar 2024 av Diosa
Pusern3 Skrevet 12. juli 2023 #85630 Skrevet 12. juli 2023 Snødronninga skrev (38 minutter siden): Nå har de ikke vært i Frankrike så lenge, men enn så lenge er det løping, styrketrening og yoga som er prioritert. Altså, det kan man gjøre overalt og når som helst ellers. Dere er i fuckings Frankrike! Skjønner det slik at barna er med, og da må man ta hensyn til dem men man skulle tro at det var moro å gjøre noe annet enn det de gjør hver dag hjemme. Helt utrolig at det brukes så mye tid på trening på hver eneste ferietur. De går glipp av mye! Jeg ville tatt turen til Toulouse, som er en veldig vakker by. Sikkert flott i Bordeaux og Bilbao også. Tenk så mye interessant innhold de kunne laget. Da mener jeg ikke fruen i stive poseringer med trutmunn. Men vi får se da, turen er ikke over enda. 🙈 Så enig. Og slik jeg har forstått det er dette familieferien i år. Da burde trening skrues ned til minimum og opplevelser for alle opp til et maksimum. 4
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #85631 Skrevet 12. juli 2023 Pusern3 skrev (18 minutter siden): De oppfører seg jo da som babyer… trassige babyer.. og kan ikke forvente respekt blant folk Ei heller kan de forvente noe særlig spons, hvis trass er strategien... Kanskje de ikke er så interessert i å tjene penger?
Klementine Skrevet 12. juli 2023 #85632 Skrevet 12. juli 2023 Kanskje noe skuffet over slottet? urovekkende lite deling! 6
Pust Skrevet 12. juli 2023 #85633 Skrevet 12. juli 2023 Linda Kristine skrev (1 time siden): @Pust https://www.chateaurobert.no/velkommen her kan du se bilder fra slottet Takk for lenke, men jeg prøvde bare å være ironisk. CBE skal liksom være influenser og «formidle fra livet sitt», men klarer ikke å vise annet enn sin egen kropp. Og barna, da. Hun er på et kjempefint sted og bor i et nydelig hus, det kunne hun fylt feeden med. 22
Frisk Frosk Skrevet 12. juli 2023 #85634 Skrevet 12. juli 2023 Klementine skrev (Akkurat nå): Kanskje noe skuffet over slottet? urovekkende lite deling! Dessto større grunn til å dele av alt det området av Frankrike kan by på, med alt fra natur til kultur til mat til... hva som helst, egentlig. Noe som ville gitt et faktisk innhold, som ville gitt litt nytt innhold, nye impulser, kanskje vist litt interesse og glede over stedet, regionen og landet de besøker. Altså, en croissant ser ganske lik ut på bilde, enten du kjøper den på kafé i Sarpsborg eller i Frankrike. Det blir ikke mer interessant bare fordi de slenger på en fransk sang og et fransk flagg. De lager et innhold når de er på Gran Canaria eller Frankrike som er mer eller mindre identisk til det de presenterer når de er hjemme - trening og overtrening, fokus på thinspo, vise frem egen kropp. Det er tydelig at de ikke lenger brenner for jobben, at de ikke har noe de ønsker å formidle. Vise frem seg selv, egen kropp og nærmest maniske trening - det er eneste innholdet de greier å produsere, kan det virke som. 30 4
Fibonacci Skrevet 12. juli 2023 #85636 Skrevet 12. juli 2023 CityCityBangBang skrev (3 minutter siden): Kaller hun seg selv "Baby"? 😵 Det er vel yogastillingen som kalles «Happy Baby»? Men litt merkelig å legge ut. 24 1
LilleSnupp Skrevet 12. juli 2023 #85637 Skrevet 12. juli 2023 Fibonacci skrev (12 minutter siden): Det er vel yogastillingen som kalles «Happy Baby»? Men litt merkelig å legge ut. Mer er forsøk på det, for ikke heeelt slik den er.. men hva vet jeg. Jeg er jo ikke yogalærer.. 🤷🏻♀️ 15 4
Kollontaj Skrevet 12. juli 2023 #85638 Skrevet 12. juli 2023 LilleSnupp skrev (3 minutter siden): Mer er forsøk på det, for ikke heeelt slik den er.. men hva vet jeg. Jeg er jo ikke yogalærer.. 🤷🏻♀️ Nei, https://www.healthline.com/health/happy-baby-pose#instructions men er sikkert varianter. 5 1
123Frustrert Skrevet 12. juli 2023 #85639 Skrevet 12. juli 2023 Fibonacci skrev (21 minutter siden): Det er vel yogastillingen som kalles «Happy Baby»? Men litt merkelig å legge ut. Det er riktig at det er en yogastilling som heter happy baby og kan minne om dette.. men dette er ikke happy baby. Happy baby er en stilling de aller fleste klarer, også de med velutviklet rumpe.. som de kaller det i Sarpsborg, men cbe klarer det ikke og det er ganske spesielt at en som kaller seg som yogalærer ikke klarer denne stillingen. 23 14
Kollontaj Skrevet 12. juli 2023 #85640 Skrevet 12. juli 2023 123Frustrert skrev (1 minutt siden): Det er riktig at det er en yogastilling som heter happy baby og kan minne om dette.. men dette er ikke happy baby. Happy baby er en stilling de aller fleste klarer, også de med velutviklet rumpe.. som de kaller det i Sarpsborg, men cbe klarer det ikke og det er ganske spesielt at en som kaller seg som yogalærer ikke klarer denne stillingen. Tror nok hun gjør det, til og med jeg måtte prøve nå og klarte det helt fint (se linken over), og jeg har gjort cirka 20 min yoga for 10 år siden (ufrivillig, opplegg på jobb😆). 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå