Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lopploella skrev (44 minutter siden):

Skulle ikke den appen også handle om mat? Jeg syns ikke det kostholdet de viser fram på Instagram er imponerende ihvertfall. Det går i ferdigprodukter som iskaffe, is, «mellombarer», pastaretter som omtrent bare er pasta og fløte («kremet»), pizza, taco med veldig lite grønnsaker, og en masse sånne søte snacksgreier (sikkert med kunstig søtning) - veldig mye søtt, selv om det antagelig er sukkerfritt. Kunne aldri levd på det der. Ikke rart de må løpe og løpe. 

Det er ikke et sunt, balansert kosthold i hvert fall. Som du sier, mye kunstig søtning. Hadde blitt kvalm av å spise som dem. 
Grovt brød, gode salater,  magert kjøtt, fisk, ost, melk. Litt poteter pasta og ris. Gått mye ned i vekt etter at jeg la om. Og jeg koser meg. Løper heller ikke desperat hver eneste dag… Men har kuttet dritt, som de kunstig søtede kvalmende isene hun spiser. Det er også like mange kcal i dem som en vanlig is. Mens feks Dream Mango (yoghurt) fra Diplom-is har halvparten så mange kcal. Gi meg heller en vanlig is. Proteinhysteri

Endret av Stargaze
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare ulv, ulv over hele netfit. Det er INGEN grunn til at folk skal måtte glede seg på femte året på at netfit skal lanseres. Det finnes jo haugevis med vanvittig god opplegg allerede, laget av folk med reell kunnskap og fokus på kundene. Må isåfall være noe ekstremt revolusjonerende  for at folk skal velge å droppe det de har i dag og løpe til netfit.

Tror de faktisk på dette selv?

• Liker 24
Skrevet

Fitfocuse, Funkygine osv, de brenner jo for dette, de ønsker å dele kunnskap og treningsglede. Da er man jo motivert og får ting til. Eierne av netfit virker jo ikke motivert overhodet, føles som om det kun er fordi de «må» få inntekt. Hva slags service gir det til kundene? Podcasten var jo virkelig en spiker i kista på hva de er opptatt av; seg selv, og da legge sjela si i noe som er for andre… Tror ikke på det et sekund…

• Liker 30
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Fitfocuse, Funkygine osv, de brenner jo for dette, de ønsker å dele kunnskap og treningsglede. Da er man jo motivert og får ting til. Eierne av netfit virker jo ikke motivert overhodet, føles som om det kun er fordi de «må» få inntekt. Hva slags service gir det til kundene? Podcasten var jo virkelig en spiker i kista på hva de er opptatt av; seg selv, og da legge sjela si i noe som er for andre… Tror ikke på det et sekund…

De er motivert til å vise frem en filtrert, redigert og retusjert CBE. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Blåhvaline skrev (16 timer siden):

Jeg syns Susan hørtes kort og irritert ut i siste episode. Hørtes ut som hun virkelig anstrengte seg for å delta i samtalen, og de  gangene Caroline inviterte henne inn sendte hun ballen hardt i retur. Ikke snakk om st hun skulle si flere ord enn strengt nødvendig. Og Caroline bare bablet videre, om det var for å dekke over eller om hun ikke merket irritasjonen til Susan er ikke godt å vite, men jeg fikk en følelse av at de to er uenige om saker og ting. 

kanskje samarbeidet er slutt? Jeg tenkte det samme som deg, at hun var ikke mer med enn aller høyst nødvendig. 

• Liker 13
Skrevet
Frisk Frosk skrev (43 minutter siden):

Det er bare å brett opp ermene og ta den daglige klagen til Forbrukertilsynet:

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

Mye å ta tak i her:

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Umerket reklame for Bakfickan Bakeri, Stavernfestivalen (som driftes av samme som har Idyll Festivalen) og Netfit....

Hvorfor umerket reklame for bakeriet?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg spurte for ett par mnd siden når Netfit appen skulle komme og fikk til svar i juni. Det betyr vel at den kommer neste uke det da… Jeg vedder ikke penger på det hvertfall 😅

• Liker 29
Skrevet
snute skrev (4 minutter siden):

Jeg spurte for ett par mnd siden når Netfit appen skulle komme og fikk til svar i juni. Det betyr vel at den kommer neste uke det da… Jeg vedder ikke penger på det hvertfall 😅

Tviler på det kommer noe Netfit app neste uke ja.

men på en story etter photoshooten med hele Netfit teamet stod det «teller uker til lansering» (noe i den duren iallefall). Dette var 23.Mai ifølge insta. Men i CBEs verden kan «telle uker» være 2 uker/mnd/år/tiår hvem vet 😅

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Hunter7 skrev (18 minutter siden):

. NASAs månelanding (Apollo 11) på 1960-tallet 

😂😂😂

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
mjau87 skrev (58 minutter siden):

Fra linken din fra kk.no:

"Det farligste man kan utsette hunden sin for i sommervarmen er å ta dem med på joggetur."

Etter at CBE i ukesvis hadde vist at hun jogget med hunden i varmen, og hunden "smilte" mens svetten hennes rant... og de fleste medier har varslet om at folk ikke må jogge med hunden i varmen, ikke gå på varm asfalt osv.... da kom CBE med et innlegg om at "det er for varmt til å jogge med hunden". Samtidig som det fremdeles lå ute at hun hadde jogget med hunden.

Kanskje Trude Mostue burde ta en alvorsprat med ekteparet Eriksen. Eller kanskje mer effektivt, ta et oppgjør med influencere på sosiale medier, og så bruke ekteparet Eriksen som et skrekkeksempel - som begynte å jogge med hunden første sommeren han levde, var på skitur med ski med stålkanter med ham første påsken, lar ham få sjokolade, jogger i varmen osv. osv. Alt behørlig dokumentert av CBE og LKE selv i hele hundens liv...

• Liker 38
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet
snute skrev (1 time siden):

Det er jo ikke sikkert det var i år hun mente. Kan jo være 2026 for eh... 10 års jubileum for lovnaden?

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
LilleSnupp skrev (3 timer siden):

Hvorfor umerket reklame for bakeriet?

Treasure AS med CBE og LKE har i årevis vist at de ikke gir gratis reklame - og i hvert fall ikke flere annonser for en annen bedrift. Unntaket er vel når de selv bruker egne bedriftskanaler for å fiske etter annonsesamarbeid med aktører de viser produktene til - og i slike tilfeller skal det uansett merkes med reklame for dem selv, om de skal følge loven.

De er notoriske når det kommer til å ikke merke reklamesamarbeid som annonse/reklame. Derfor må man anta at alt der de legger frem en annen bedrifts navn/hjemmeside er et reklamesamarbeid.

Endret av Frisk Frosk
tilføyde glemt ord
  • Liker 26
Skrevet
15 minutter siden, Frisk Frosk said:

Fra linken din fra kk.no:

"Det farligste man kan utsette hunden sin for i sommervarmen er å ta dem med på joggetur."

Etter at CBE i ukesvis hadde vist at hun jogget med hunden i varmen, og hunden "smilte" mens svetten hennes rant... og de fleste medier har varslet om at folk ikke må jogge med hunden i varmen, ikke gå på varm asfalt osv.... da kom CBE med et innlegg om at "det er for varmt til å jogge med hunden". Samtidig som det fremdeles lå ute at hun hadde jogget med hunden.

Kanskje Trude Mostue burde ta en alvorsprat med ekteparet Eriksen. Eller kanskje mer effektivt, ta et oppgjør med influencere på sosiale medier, og så bruke ekteparet Eriksen som et skrekkeksempel - som begynte å jogge med hunden første sommeren han levde, var på skitur med ski med stålkanter med ham første påsken, lar ham få sjokolade, jogger i varmen osv. osv. Alt behørlig dokumentert av CBE og LKE selv i hele hundens liv...

Tviler på at det hadde hjulpet, Trude Mostue er nok bare en misunnelig bitch. LKE har jo tross alt vokst opp med hund, så dette kan han.

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minnie Mus skrev (5 minutter siden):

Tviler på at det hadde hjulpet, Trude Mostue er nok bare en misunnelig bitch. LKE har jo tross alt vokst opp med hund, så dette kan han.

Jeg tror uansett det ville "avkledd" ekteparet Eriksen, slik at de ikke kunne fortsette å legge ut trening av hund i varmen uten at flere fikk opp øynene hvor kyniske bedriftsstrategien deres er. At hunden risikerer skader og smerter - ikke viktig. At de fratar egne barn deres rettigheter, overeksponerer barna og slik øker risikoen for bl.a. det mørke nettet fanger det opp, at de lar barna jobbe ulovlig og gratis for bedriften - ikke viktig, bare CBE og LKE selv slipper å gjøre ærlig arbeid. Stadige og bevisste brudd på norsk lov - lover er for andre, ikke for dem og det er urettferdig når de får advarsler fra Helsedirektoratet eller Forbrukertilsynet. Thinspo og proana og ortorektisk forhold til trening - driter i at andre kan skades av deres innhold, bare de får vist seg frem og slipper å gjøre ærlig arbeid.

Det er liksom ikke noen slutt på listen over alt det uakseptable Treasure AS med Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har som "bedfriftsinnhold"...

Og jeg tror at det er viktig at andre influencere begynner å ta til motmæle mot alt dette uansvarlige som slike influencere som CBE og LKE holder på med. Enda viktigere er det at kjendiser/influencere med fagkunnskap står opp mot alt det uakseptable som andre influencere holder på med.

• Liker 23
Skrevet
Frisk Frosk skrev (16 minutter siden):

Og jeg tror at det er viktig at andre influencere begynner å ta til motmæle mot alt dette uansvarlige som slike influencere som CBE og LKE holder på med.

Det hadde nok vært noe, MEN, når andre influensere gir likes og hjerter og positive kommentarer på det CBE legger ut, ja, da sier det sitt om at influensere beskytter hverandre uansett hva, dessverre :(

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Skrottefar skrev (40 minutter siden):

Det hadde nok vært noe, MEN, når andre influensere gir likes og hjerter og positive kommentarer på det CBE legger ut, ja, da sier det sitt om at influensere beskytter hverandre uansett hva, dessverre :(

På den måten viser de tydelig hvor kyniske de selv er...

Jeg tror at de influencerne som tør begynne å snu og ta avstand fra de som driver så uansvarlig og kynisk, de vil oppnå flere følgere.

• Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...