Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Og da er han i gang også - med kaffekopp og mage/ben. 🥴

Maybe it "runs" in the family. 😅

image.png.05af0c01737009c55cee9cdf46e8c5f1.png

Killde: LKE fra Instanavigation.com

Tenkte på det samme når jeg så dette bildet 🙏

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frisk Frosk skrev (9 timer siden):

Ga opp å telle lovbrudd for Caroline Berg Eriksen i dag, det er tosifret antall.

Manglende og for dårlige merkede reklameinnslag for Clarion Hotell Oslo. I går var alle reklamebildene fra Clarion Hotell Oslo helt umerket. I tillegg er flere av bildene retusjerte og heller ikke merket for at de er retusjert.

I tillegg er reklamebildene av CBE fra treningsrommet på Clarion Hotell Oslo brudd på reklameloven, ikke bare for hotellet, men også I Can I Will (ICIW), uten at det er merket som reklame for ICIW heller.

Anbefaler flere å melde fra til Forbrukertilsynet: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

Hva slags arrangement var det på Clarion Hotel Oslo og vet vi at det var sponset? Skal sende det inn til Forbrukertilsynet og trenger infoen. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Vaset rundt på IG nå, og ramlet innom podcast-kontoen. Nå er det vel et par uker siden de ville gi seg fordi de hadde holdt på med det en «god stund». 
Kom åpenbart litt brått, siden de rett før planla covershoot. 🤷🏼‍♀️

IMG_6785.jpeg

Endret av Imblar
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Surikatt skrev (7 timer siden):

Hva slags arrangement var det på Clarion Hotel Oslo og vet vi at det var sponset? Skal sende det inn til Forbrukertilsynet og trenger infoen. 

Jeg vet ikke hvilket arrangement det var. Første dagen var ingen av bildene merket som reklame, i går var tre av ni-ti bilder dårlig merket med reklame. Samtidig hadde hun reklame for ICIW. På bildene fra treningssenteret på Clarion, hvorav ett var merket som reklame, så er det ikke merket som reklame for annet enn hotellet, ikke for ICIW.

Bl.a. her.

Screenshot 2023-06-22 at 20-26-36 carolinebergeriksenno Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

• Liker 16
Skrevet
arnoyb skrev (På 22.6.2023 den 12.44):

Fordi hun må trene for å spise. Kropp er nok alt for hun.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Imblar skrev (14 timer siden):

Vaset rundt på IG nå, og ramlet innom podcast-kontoen. Nå er det vel et par uker siden de ville gi seg fordi de hadde holdt på med det en «god stund». 

IMG_6785.jpeg

Jaja, men en fotoshoot er jo alltids hyggelig. 

De har vel hatt en 7-8 fotoshooter med NetFit, med 3-4 forskjellige klesmerker, uten at det har skjedd noe der enda. Viktigste er å få posert litt. Var ikke det siste som ble nevnt at de skulle lansere i juni? At de tør å gå ut med datoer fatter ikke jeg ref historikken med NetFiasko

• Liker 25
Skrevet
Imblar skrev (14 timer siden):

Jeg syns Susan hørtes kort og irritert ut i siste episode. Hørtes ut som hun virkelig anstrengte seg for å delta i samtalen, og de  gangene Caroline inviterte henne inn sendte hun ballen hardt i retur. Ikke snakk om st hun skulle si flere ord enn strengt nødvendig. Og Caroline bare bablet videre, om det var for å dekke over eller om hun ikke merket irritasjonen til Susan er ikke godt å vite, men jeg fikk en følelse av at de to er uenige om saker og ting. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Imblar skrev (15 timer siden):

IMG_6785.jpeg

Av ren og pur nysgjerrighet satte jeg på denne episoden… altså.. jeg klarte rett og slett ikke å høre mer enn halvparten og da måtte jeg tvinge meg selv … Det bare sa stopp i mitt hode. Og jeg kan seriøst høre på mye vas på podcast, smått og stort, humor, alvor, nyheter, tull og tøys. Men dette…. Hva er det? Voksne folk som snakker med dårlig radiostemme  om…..SEG selv….eller noe. Uten sjarm, snert, eller personlighet. Det er faktisk mer gøy og givende å høre på de som sitter foran meg på bussen. De er tross alt ekte mennesker med innhold. Å høre om livet til cbe er jo rett og slett så platt og sjelløst at jeg blir fascinert av at dette faktisk er en voksen dame. 

• Liker 46
Skrevet (endret)

Caroline Berg Eriksen som drifter Treasures AS med sin halvstuderte, fotballpensjonerte livsledsager bedyrer å ikke ha endret seg siden 15-16 års alderen. Hvilket faller på sin egen urimelighet.

Bortsett fra når jeg tenker på hestepåkjøring, og å ta seg til rette mot saklig kritiker

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18
Skrevet
Blåhvaline skrev (4 timer siden):

Jeg syns Susan hørtes kort og irritert ut i siste episode. Hørtes ut som hun virkelig anstrengte seg for å delta i samtalen, og de  gangene Caroline inviterte henne inn sendte hun ballen hardt i retur. Ikke snakk om st hun skulle si flere ord enn strengt nødvendig. Og Caroline bare bablet videre, om det var for å dekke over eller om hun ikke merket irritasjonen til Susan er ikke godt å vite, men jeg fikk en følelse av at de to er uenige om saker og ting. 

Caroline Berg Eriksen hører ikke etter når andre snakker. Hun avbryter for å snakke mer om seg selv. Slike folk er utrolig slitsomme å føre en samtale med. Det er meg, meg, meg. Hun kunne ikke huske om hun hadde spurt hva Susan skulle i ferien fordi hun var for opptatt av å snakke om alle reisene hun selv skal på. Rett før sa Susan at de skulle til Sverige til St Hans. 

• Liker 24
Skrevet

Hele opplegget minner meg om en parodi, det er så mye dumt at man vet liksom ikke helt om det er på alvor.. Hun er uansett ikke alene, det er flere med samme store interesse for redigering & filter m.m. som også er ute og fisker etter likes i SoMe. Her har vi samme ugjenkjennelige forfalskning hos Darcy (fra Darcey og Stacey, 90 days).

355665942_699717791979766_7319995564590559836_n.jpg

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonym90059005 skrev (5 timer siden):

Jaja, men en fotoshoot er jo alltids hyggelig. 

De har vel hatt en 7-8 fotoshooter med NetFit, med 3-4 forskjellige klesmerker, uten at det har skjedd noe der enda. Viktigste er å få posert litt. Var ikke det siste som ble nevnt at de skulle lansere i juni? At de tør å gå ut med datoer fatter ikke jeg ref historikken med NetFiasko

Ja, som hun selv sa for et par uker siden, etter photoshoot for NetFiasko. 
«Assa! Photoshoot er så gøy! Men folk vil ikke tro hvor slitsomt det er. Assa, vi holdt på fra typ klokka 09, og var vel ikke ferdige før halv sju.». Mulig jeg rundet opp litt i hennes favør nå, tidsmessig, jeg husker ikke ordrett alt. 
Så løst sitat, men man skjønner vel tegninga. 

• Liker 17
Skrevet

Jeg starter på podcasten, men klarer bare ikke å høre ferdig og spolte gjennom. Stemmer det at hun brukte mer enn 1/3 om å snakke om flyskrekken sin? På inn- og utpust. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Vises susan mindre på ig nå for tiden?

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, Blåhvaline said:

Man kan jo håpe at hun har noen bedre venner enn Caroline (for å dømme etter hvor lite hun bryr seg med S i podcasten) og at de har sagt at hun kommer dårlig ut av det. Det ville i hvert fall jeg sagt fra om raskt. Og det er ikke noe kult å innse at man blir overkjørt og ignorert av det man tenker er en venn på en offentlig podcast.
Det skremmer meg hvor selvsentrerte disse influencerne faktisk blir. Ren selvskading i lengden, de blir jo enormt uinteressante med alderen.

• Liker 15
Skrevet

Hvis jeg ville hatt litt verdighet igjen hadde jeg nå sluttet å nevne netfit appen før den virkelig kommer. Er det fem år de har holdt på nå? Det virker så utrolig lite troverdig. 

• Liker 31
Skrevet

Skulle ikke den appen også handle om mat? Jeg syns ikke det kostholdet de viser fram på Instagram er imponerende ihvertfall. Det går i ferdigprodukter som iskaffe, is, «mellombarer», pastaretter som omtrent bare er pasta og fløte («kremet»), pizza, taco med veldig lite grønnsaker, og en masse sånne søte snacksgreier (sikkert med kunstig søtning) - veldig mye søtt, selv om det antagelig er sukkerfritt. Kunne aldri levd på det der. Ikke rart de må løpe og løpe. 

• Liker 26
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Hvis jeg ville hatt litt verdighet igjen hadde jeg nå sluttet å nevne netfit appen før den virkelig kommer. Er det fem år de har holdt på nå? Det virker så utrolig lite troverdig. 

CBE snakket om netfit for første gang i 2017, altså for 7 år siden.

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Man kan jo håpe at hun har noen bedre venner enn Caroline (for å dømme etter hvor lite hun bryr seg med S i podcasten) og at de har sagt at hun kommer dårlig ut av det. Det ville i hvert fall jeg sagt fra om raskt. Og det er ikke noe kult å innse at man blir overkjørt og ignorert av det man tenker er en venn på en offentlig podcast.
Det skremmer meg hvor selvsentrerte disse influencerne faktisk blir. Ren selvskading i lengden, de blir jo enormt uinteressante med alderen.

Husk at Susan lønnes av CBE. Skal nok litt til for å irettesette sjefen sin for munndiaré.

Lopploella skrev (1 time siden):

Skulle ikke den appen også handle om mat? Jeg syns ikke det kostholdet de viser fram på Instagram er imponerende ihvertfall. Det går i ferdigprodukter som iskaffe, is, «mellombarer», pastaretter som omtrent bare er pasta og fløte («kremet»), pizza, taco med veldig lite grønnsaker, og en masse sånne søte snacksgreier (sikkert med kunstig søtning) - veldig mye søtt, selv om det antagelig er sukkerfritt. Kunne aldri levd på det der. Ikke rart de må løpe og løpe. 

Desirée Andersen (Fitfocus) har i årevis tilbydt det samme som netfit skal tilby, og Desirée gjør det helt alene. Snekret det kjapt sammen når corona brøt ut. Og her snakker vi fargerike, fristende, kreative og rimelige matretter. Omfattende og tilpassede treningsopplegg, særdeles aktive SoMe-kanaler, livsstilsbøker osv. Alt som et helt team fra netfit foreløpig har brukt 7 år på å utvikle uten å komme i mål. Det er jo rett og slett helt vilt avslørende i fht forskjeller i arbeidskapasitet og evne til å planlegge.

Endret av Rastebenk
  • Liker 43
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...