Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Uten merking av retusjering. Selv barn har flere linjer, toner og bevegelser i huden enn den 36 åringen der.

Jeg telte ni reklamer for denne brystvorteskjuleren...

Alle med lovbrudd, for enten manglende merking av retusjering, og/eller at reklamen er merket for dårlig (for liten skrift, og f.eks. hvit skrift mot hvit bakgrunn).

Det virker mer og mer som om CBE gjør dette for at noen snart skal stoppe henne/dem. For nå er det nesten uten unntak lovbrudd i alle annonser hun lager.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den betalende annonsøren er like ansvarlig for å sørge for at Berg Eriksen merker annonsene korrekt.

Dobbel smekk på lanken.

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Jeg telte ni reklamer for denne brystvorteskjuleren...

Alle med lovbrudd, for enten manglende merking av retusjering, og/eller at reklamen er merket for dårlig (for liten skrift, og f.eks. hvit skrift mot hvit bakgrunn).

Det virker mer og mer som om CBE gjør dette for at noen snart skal stoppe henne/dem. For nå er det nesten uten unntak lovbrudd i alle annonser hun lager.

Jeg tror de gjør det fordi de vet at lovbrudd desverre ikke blir fulgt opp. LKE "lo" da det ble regelverk rundt retusjering og filter i reklame. Han var spent på hvordan de kom til å håndheve det. 

Akkurat der har han rett. Brudd på alkoholloven, merking av reklame, filter/retusjering i reklame osv .. det blir ikke fulgt opp på noen som helst måte - annet enn et irettesettende brev fra FT nå og da. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Jeg tror de gjør det fordi de vet at lovbrudd desverre ikke blir fulgt opp. LKE "lo" da det ble regelverk rundt retusjering og filter i reklame. Han var spent på hvordan de kom til å håndheve det. 

Akkurat der har han rett. Brudd på alkoholloven, merking av reklame, filter/retusjering i reklame osv .. det blir ikke fulgt opp på noen som helst måte - annet enn et irettesettende brev fra FT nå og da. 

Nettopp! Så da kan de bare fortsette da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (11 timer siden):

Det mest oppsiktsvekkende med siste episode er når hun snakker om det franske vinslottet de har leid sammen med 9 andre par med barn. Og det skal kry av barn. Slottet har egen kokk, som lager all mat, det er svømmebasseng og sånn tennis. 
MEN, slottet har også en vinkjeller, hvor de har full tilgang og kan fråtse i innholdet. DET er toppen.

fråtse i vin + masse barn er ikke drømme komboen for min ferie

(muligens har jeg endret ordlyden etter hukommelsen og tolkningen fra hva jeg hørte- men det var poenget som ble kommunisert i podden)

Kan da dele en flaske vin eller to på kvelden avhengig av hvor mange man er uten at det skulle være noe krise. Hørtes helt nydelig ut med både kokk, svømmebasseng og vin. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (6 minutter siden):

Kan da dele en flaske vin eller to på kvelden avhengig av hvor mange man er uten at det skulle være noe krise. Hørtes helt nydelig ut med både kokk, svømmebasseng og vin. 

https://www.kk.no/livet/jeg-blir-nok-ganske-upopulaer-nar-jeg-sier-dette/79457792?fbclid=IwAR0jatycV5xRjBTMbRpLktyuN69GY1KRpyi3pEadnJWrkrlcJW5ljf1oRiM_aem_th_AWN1Z595gKbivEgwNBfUpeT73bAaiZf8mdy1cuLBz1t78NfTeXoI_t4PhJQCteHchjg

moren til Funkygine, ett skikkelig forbilde🤩

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (18 minutter siden):

Jeg er for så vidt enig med deg, men som influenser bør man være ekstremt forsiktig med hvordan man snakker om alkohol. Sannsynligheten for at flere av følgerne til Caroline sliter med alkohol er stor, og jo mer Caroline da normaliserer å drikke med barn til stede, jo mer normalt og greit er det for disse menneskene. Vi må huske på at disse menneskene leter etter unnskyldninger for å drikke, og jo mer det blir normalisert, jo flere unnskyldninger får de. Og der Caroline da kanskje greier å begrense seg til ett par glass vin, skjønner ikke mennesker som har problemer med alkohol når de skal stoppe i forhold til at det er barn rundt dem. 

Jeg syns det er skummelt at Caroline, som er på omtrent min alder, ikke er mer reflektert enn som så. Hun som jobber som influenser burde jo så absolutt hatt noen tanker rundt hvordan hun påvirker mennesker som lytter til henne. 

• Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med dere, men helt ærlig har jeg aldri følt på behovet for nipple covers. Ante ikke at et slik produkt eksisterte en gang! Nok et produkt som spiller på kvinners komplekser rundt egen kropp og forestillingen om at det kvinnelige skal skjules. 
Men hva gjør vel det, så lenge bedriften kan holde seg (noenlunde) flytende…😵‍💫

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (3 minutter siden):

Jeg er for så vidt enig med deg, men som influenser bør man være ekstremt forsiktig med hvordan man snakker om alkohol. Sannsynligheten for at flere av følgerne til Caroline sliter med alkohol er stor, og jo mer Caroline da normaliserer å drikke med barn til stede, jo mer normalt og greit er det for disse menneskene. Vi må huske på at disse menneskene leter etter unnskyldninger for å drikke, og jo mer det blir normalisert, jo flere unnskyldninger får de. Og der Caroline da kanskje greier å begrense seg til ett par glass vin, skjønner ikke mennesker som har problemer med alkohol når de skal stoppe i forhold til at det er barn rundt dem. 

Jeg syns det er skummelt at Caroline, som er på omtrent min alder, ikke er mer reflektert enn som så. Hun som jobber som influenser burde jo så absolutt hatt noen tanker rundt hvordan hun påvirker mennesker som lytter til henne. 

Er så enig👏🙏

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (22 minutter siden):

Har ikke alltid vært fan av det hun har kommet med, men dette er såååå bra👏

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (47 minutter siden):

Absolutt, men selv hun sier at det holder med en øl eller to blant barn. Altså ikke helt nulltoleranse, men å unngå å være beruset framfor barn. Og det er jeg fullstendig enig i. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamere for nipplecovers syns jeg er helt greit. Caroline har jo tidligere fått kritikk på at det er vel mye "brystvorte i monitor". Under tynne klær, så kan nok nippler bli veldig iøyenfallende og da kan kanskje slike covers gjøre et pent antrekk mer classy. 

Men at dette er det eneste samarbeidet vi har sett på LENGE, det er en annen sak. Jeg føyer meg inn i rekken av de som lurer på hva denne influencerbedriften tjener penger på. For her er det jo ikke bare fotballfruen som lever av dette, det er ex-fotballspilleren også. 

To i 100 % stilling som influencere, og dette er det de klarer å produsere. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke med dere, men helt ærlig har jeg aldri følt på behovet for nipple covers. Ante ikke at et slik produkt eksisterte en gang! Nok et produkt som spiller på kvinners komplekser rundt egen kropp og forestillingen om at det kvinnelige skal skjules. 

Nå er jeg i alder hvor jeg beholder bh på om jeg går i kjole. Har ei datter som bruker det noen ganger.  Har nok ikke noe med at hun vil skjule at hun er ei vakker ung dame men vil heller ikke at brystvorter synes for mye

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ellie77 said:

Kommer jo an på hva slags behov og brystvorter man har da. Noen av oss har jo piercinger hvor konturen vises når man går uten bh (i klær hvor man ikke "kan" bruke bh), noe som ikke alltid hører hjemme i alle selskaper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Jeg bruker det innimellom når jeg har på kjoler som ikke funker med BH (typisk kjoler med bar rygg). Ikke for å skjule brystvortene nødvendigvis siden jeg foretrekker tykkere stoff i kjolen, men fordi jeg får sår på brystvortene av gnisningen mot stoffet om jeg ikke dekker dem til. Nipple covers er langt å foretrekke over sportstape, som jeg brukte før. Har ingenting med komplekser å gjøre for min del, kun komfort. :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste podden. CBE med fullstendig munndiaré, meg meg meg meg. Totalt uinteressant for både Susan og alle andre. :gjesp: 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå er jeg i alder hvor jeg beholder bh på om jeg går i kjole. Har ei datter som bruker det noen ganger.  Har nok ikke noe med at hun vil skjule at hun er ei vakker ung dame men vil heller ikke at brystvorter synes for mye

Dessuten litt ironisk at cbe har fått kritikk for å vise brystvortebe sine. Så er det galt å skjule dem også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå er vel CBH i den alderen også.... men hun har vel ikke silicon? Og sikkelig oppover brystvorter..... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...