Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pasha skrev (3 timer siden):

Ozo er født i slutten av 2020, eller begynnelsen av 2021.

De skriver på netfit, at dette er den tredje sommeren de løper med han.

dvs at de løp med han på lengre turer når han var ca 1/2 år..

Ozo er født 05.01.2021.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inocybe skrev (3 timer siden):
Isild skrev (4 timer siden):

Jeg kan ikke tenke meg CBE og LKE under noen omstendigheter kan forestille seg annet enn at alle anser livsstilen deres som attråverdig. Narrativet deres er jo at livet deres er perfekt og all kritikk bunner i misunnelse og hat. Det er rett å slett for fjernt for dem å forestille seg hvor cringe og uattraktivt det ser ut utenfra. 

Dette! De tror sikkert at folk vil leve slik de gjør.

Nr.1 Kan ikke tenke meg noe mindre attraktivt enn en mann som subber hjemme med meg hele dagen, kun avbrutt av trening. Og med et sykelig forhold til trening, kost og restitusjon

Nr.2 Å være en voksen dame som går hjemme med null intellektuell input står for meg som et mareritt. Bruke dagen på klær, negler, hår, trening og intetsigende filmsnutter som kanel knekkebrød med smør og ost.

Det er så fordummende som det kan bli. Men de er så langt inne i sin egen navle at de ikke ser det. Livet kommer til å treffe dem med et smell, på et eller annet tidspunkt.

Takke meg til en god jobb, med smarte kollegaer..

Endret av Stargaze
  • Liker 29
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Isild said:

Tidvis er det diskusjon rundt at CBE skal ha uttalt at barna vil få flere fordeler av å vokse opp med influencerforeldre. Gjetter at de den gang tenkte at de vil kunne spasere inn vidåpne dører til kjendiseri og muligheter. 

Men en ting CBE også burde tenke litt igjennom er jo at det også KAN bli motsatt. At det etterhvert kanskje blir flaut og "skamfullt" å være barna til nettopp thinspo-influncer-mamma som spiller på filtrert kropp på nettet, og en influencer-pappa som lyver om meritter og titler, og er kjent for å være en sint, uberegnelig og nedlatende mann. 

De har levd seg så inn i den fiktive suksessen sin at de har rotet seg helt bort - tror jeg. 

Det siste du skriver der tror jeg dessverre er akkurat det som har skjedd. Og jeg tror heller ikke de klarer (evner) å komme seg ut av dette på en ryddig måte. 

Og til det du skriver om at barna skulle få fordeler av dette.... Tja kanskje hvis CBE hadde fortsatt å være på topp med sitt "glansede magasin", men som nå i beste fall  kan kalles et "erotisk treningsmagasin" med innslag av uvitende barn og stjålne matoppskrifter.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Den dagen kommer når de må få seg normale jobber. Jeg tror det er noe de begge to trenger.

Hvordan skal de klare å innrette seg i en ordinær jobb siden de viser så tydelig at de ikke klarer å bli fortalt hva de skal og bør gjøre og heller går for at de vet best, og ja, da blir det sånn 😛

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Hvordan skal de klare å innrette seg i en ordinær jobb siden de viser så tydelig at de ikke klarer å bli fortalt hva de skal og bør gjøre og heller går for at de vet best, og ja, da blir det sånn 😛

Da tenker jeg at de må lære den harde måten - den måten de fleste andre lærer på sommerjobber, jobb mens de går på videregående skole eller jobb mens de studerer... Man stiller opp, gjør en god jobb - eller slutter å få jobber.

At det kan bli utfordrende for personer som ikke har hatt en vanlig jobb, det tror jeg er ganske sikkert.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det vel podcast om å gå til gynekologen. Jeg er dessverre opptatt og får ikke hørt episoden.

IMG_20230608_005431.png

Endret av ~ Ada ~
Glemte vedlegget
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (11 timer siden):

Og Caroline som uttaler at hun bare gjør MER av ting hun får kritikk på - det ville fungert svært dårlig i ordinært arbeidsliv. . 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, la meg tenke, forutsetter da en alminnelig kontor- eller butikkstilling ut fra kompetanse og erfaring...mer av:

Bar mage på jobb

Lange lunsjer med vin

Hudpleie og blomster midt i arbeidstiden

Stikke ut rumpa i tide og utide

Stadige selfier fra do og kontorpulten

Frekk kundebehandling

Kverulering på kontormøter

Fylle kaffekopper med puppen bar og snakke om vin

Legge seg gråtende i fosterstilling når innkalt på teppet, og snufse om misunnelse under medarbeidersamtaler

Benekte ethvert ansvar for dårlig utførelse av stillingsbeskrivelsen, den er feil

Skylde på kolleger og kunder om noen er misfornøyde

Mnei, tror ikke dette vil fungere.

• Liker 30
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (23 minutter siden):

Hm, la meg tenke, forutsetter da en alminnelig kontor- eller butikkstilling ut fra kompetanse og erfaring...mer av:

Bar mage på jobb

Lange lunsjer med vin

Hudpleie og blomster midt i arbeidstiden

Stikke ut rumpa i tide og utide

Stadige selfier fra do og kontorpulten

Frekk kundebehandling

Kverulering på kontormøter

Fylle kaffekopper med puppen bar og snakke om vin

Legge seg gråtende i fosterstilling når innkalt på teppet, og snufse om misunnelse under medarbeidersamtaler

Benekte ethvert ansvar for dårlig utførelse av stillingsbeskrivelsen, den er feil

Skylde på kolleger og kunder om noen er misfornøyde

Mnei, tror ikke dette vil fungere.

Du glemte å ta med deg barna på jobb. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lilly Rose said:

Å ha med barna på jobb er nå én ting, men å faktisk pålegge barna å jobbe der er ganske spesielt... 😒:vetikke:

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (2 minutter siden):

Å ha med barna på jobb er nå én ting, men å faktisk pålegge barna å jobbe der er ganske spesielt... 😒:vetikke:

Det er veldig spesielt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fansen til kjendiser er leie. Leste Kylie Jenner sine kommentarer på instagram. De hudfletter henne om dagen. Hvor operert, fake og hvor mye photoshop hun bruker. Og hvor mye penger og rikdom hun flasher. Ungdommen har våknet. Nå digger de ikke ihjel opererte og sminkede kjendiser lengre. Hvis cbe får slike i kommentarfeltet så sletter hun de. A kjendiser fra utlandet lar de stå.

Flere som får gjennomgå er Aria Grande og Hailey Bieber, sistnevnte for å alltid vær halvnaken i reklamer. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Dalhaug, samboeren til influseren Andrea legger ut at han skal bli løpecoach. Ville så mye heller bli hjulpet av han enn LK, og netfit. Grundige beskriver, sunt forhold til kropp og trening og virker generelt som en oppegående og bra fyr. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lilly Rose skrev (2 timer siden):

Eller å holde deg borte og være «syk» etter kosmetiske inngrep. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woody56

Er det ingen som reagerer på at NETFIT  består av to ektepar som er venner på fritiden, der kun 1/4 har lang erfaring innen trening? Om Caroline står det at hun har løpt siden hun var 16 år og nå er yogalærer etter kun et par måneder. Er man virkelig en coach fordi man løper daglig, der de fleste økter er på en tredemølle? Er man en yogalærer fordi man har fått sponset/kjøpt en utdannelse? Jeg skjønner ingenting.

Jeg har også løpt siden jeg var 16 år. Jeg føler meg ikke som en coach, selv om jeg i blant har 100 km bak meg på en uke. Og de yogalærerne jeg har trent oss opp igjennom årene, er individer som har lang erfaring i bransjen. Flere har tatt utdannelse i Asia, mediterer daglig, lever miljøvennlig og vegetarisk, og beklager å si det - de lever et helt annet liv enn Caroline. Jeg hadde likt og sett Caroline leve som en munk i Asia en måned.

Så reagerer jeg på at barna må sykle 8 km kun fordi mor og far må løpe. Jeg håper dette er frivillig og noe barna liker. Jeg reagerer også på at Caroline lever sin teaterdrøm gjennom barna. 

De reklamerer mye for sin treningsreise. Det betyr jo at få har meldt seg på. Når skal de forstå at deres strategier som firma ikke fungerer? Hvem blir inspirert av å se et ektepar som løper på tredemølle og som mener man bør trene flere ganger om dagen? Helt ok for meg at man trener flere ganger om dagen, men må de liksom fortelle om det offentlig? Livet handler om mer enn bare trening. Kan de ikke vise noe annet av livet sitt enn kun dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat så mye treningsglede å spore. Det jeg forbinder CBE med er at trening er et slit og et ork, og at hun tvinger seg gjennom øktene. Er det virkelig noen som blir inspirert av det? Det kan jo selvfølgelig være at hun har fått kommentarer/kritikk på at hun formidler at det er et slit, og dermed virkelig gjør et nummer av å fortelle hvor slitsomt det er å trene, sånn på trass der altså.

Toppscore fra meg i hvordan grave sin egen grav.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (14 timer siden):

Tenk å så fullstendig misse å formidle og dele noen velklingende ord om noe så viktig som #sjekkdeg og kvinnehelse fremfor skiltet til en "søt, apon kaffebar." Ikke rart det er langt mellom betalte samarbeid.

Jeg trodde uttrykket "tett mellom ørene" bare var en fleip.

Ja virkelig!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...