Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaisa10 skrev (2 timer siden):

Når du har en fotoseanse for en «treningsportal» - og hyrer inn styling til hår og make-up…hva tenker man da? At man bør se bra ut når man trener? Er det det som som inspirerer folk til å trene? Jeg ville trodd stikk motsatt.

Tenkt å se likedan ut om du trener eller er på fest..

Og ikker er det bare CBE som syns hele seansen er en god ide, det er et helt team!!

Jeg underet meg over at ikke en i det teamet tenker at jordnær og litt « down to earth» hadde vært en god strategi? ( mulig vedkommende ble nedstemt  🙈)

Jøss å virkelighetsfjerne den gjenger er!

Nei, det er dette som er god trening, å løfte venstre bein fremover og stå på tå så lenge som mulig. 

Bra fotoseanse!

IMG_20230525_231115.png

IMG_20230525_231156.png

  • Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket hun kunne pustet ut og sluttet med den innsugde magen og bare slappe av for hun er utrolig vakker, spesielt når hun blir stylet, og kroppen er mer enn bra nok som den er. Må være slitsomt å holde på sånn på shoot- vridde positurer, bloggerfot og innsugd mage. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

I dag har jeg hatt fri og latet meg med en bok, men også dusjet og sminket meg, vasket to maskiner med klær og hengt ut, bakt to brett rundstykker, kjøpt noen sommerplanter, tatt backup av noen jobber, kost meg med to kopper kaffe, drukket et glass nypresset appelsinsaft og spist to rundstykker, ett med leverpostei og ett med gulost, delikat pyntet med hhv sylteagurk og grønn paprika. Håret har sikkert vokst en anelse, og jeg brakk nesten en negl. Hadde jeg løpt på mølle i sportsbh og tatt noen barnebilder, kunne jeg oppdatert instagrammen min én hel måned på dagens dont. Og klokka er bare halv fire.

Er særlig glad for at du deler om den nesten brukne neglen 😜 viktig å få med seg 😂😂😂

  • Liker 12
Skrevet
MarianneE skrev (7 timer siden):

Helt normalt det der 😄

Yessssss

Skrevet
Hunter7 skrev (4 timer siden):

Hva?!? Og jeg som trodde mitt ringe vesen ville være mer enn nok. Hallo?!? Det er jo moi !, og ikke noen hvem som helst. 

Til alle som har gjort noe i dag - være seg stort eller lite. Her er et utvalg påvirker-aksepterte emojier dere kan pynte dere med. 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 

❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 

🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 

💪💪💪💪💪💪💪 💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪 

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 

🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾 

😍😍😍😍😍

God natt, alle sammen. I dag har dere vært flinke som har klart å skrive på et tastatur! Det betyr ett klistremerke til på tavla. Når dere har klart ti klistremerker, får dere en is av meg.

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (31 minutter siden):

Nei, det er dette som er god trening, å løfte venstre bein fremover og stå på tå så lenge som mulig. 

Bra fotoseanse!

IMG_20230525_231115.png

IMG_20230525_231156.png

Det skal på dø og liv poseres, (fra venstre side) og det er viktig å ha minst mulig treningsklær. Alt må jo se sexy ut, til og med når man lager shake. Dette er så Caroline Berg Eriksen som det kan bli. :himle:

Takk og pris for treningsprofiler som Desiree Andersen og Jørgine Vasstrand! 

 

Endret av Snødronninga
  • Liker 42
Skrevet
~ Ada ~ skrev (33 minutter siden):

Nei, det er dette som er god trening, å løfte venstre bein fremover og stå på tå så lenge som mulig. 

Bra fotoseanse!

IMG_20230525_231115.png

IMG_20230525_231156.png

Dette blir mer og mer patetisk - hun greier jo ikke å vise seg på bilde uten ekstrem posering, redigering og/eller filter.

Stakkars barn som må vokse opp i et miljø hvor foreldre har et så forskrudd forhold til egne kropper og utseende.

 

Det er rimelig sykt at Apollo og Netfit oppfordrer folk til å ta med seg barn på treningsreisen de arrangerer sammen til høsten. Barn skal ikke utsettes for så usunne rollemodeller, så usunt forhold til kropp og utseende som slike influencere stadig fortsetter å fronte!

 

  • Liker 33
Skrevet (endret)

På dagens reel så er daglig leder tilgjort, men dog mye mer naturlig enn på alle filter-filmene og bildene. Så tommelen opp for at hun publiserte denne reelen👍 Skulle ønske at hun og styrets leder hadde kjørt på med sjarm, kontakt med leser og naturlig skjønnhet som hun har.

 

bilde er skjermdump av reel på IG

 

09DD12C3-C412-490E-A1D4-0833A91BDCE9.jpeg

Endret av Torden
La til vedlegg
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Torden skrev (9 minutter siden):

På dagens reel så er daglig leder tilgjort, men dog mye mer naturlig enn på alle filter-filmene og bildene. Så tommelen opp for at hun publiserte denne reelen👍 Skulle ønske at hun og styrets leder hadde kjørt på med sjarm, kontakt med leser og naturlig skjønnhet som hun har.

 

bilde er skjermdump av reel på IG

C5165793-9FCE-45D9-9547-14AF8DD374B0.png

Jeg synes ikke hun ser mer naturlig ut, heller som om hun har byttet filter. Et bedre filter, men like fullt et filter eller veldig redigering. Og spenner magen, det gjør hun her også, om enn ikke like ekstremt som hun gjør på egne bilder.

  • Liker 23
Skrevet
Frisk Frosk skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke hun ser mer naturlig ut, heller som om hun har byttet filter. Et bedre filter, men like fullt et filter eller veldig redigering. Og spenner magen, det gjør hun her også, om enn ikke like ekstremt som hun gjør på egne bilder.

Hun klarer vel ikke å holde inne magen hele veien siden det er en film👍 men hun ligner mer på seg selv da🤷‍♀️

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Torden skrev (Akkurat nå):

Hun klarer vel ikke å holde inne magen hele veien siden det er en film👍 men hun ligner mer på seg selv da🤷‍♀️

Joda, hun ligner mer på seg selv - men hun presenterer fremdeles ikke seg selv, greier ikke være seg selv. Det er et svært uheldig inntrykk å vise potensielle kunder som skal betale for hennes og teamets tjenester.

CBE og de andre sender signal om at hun/de ikke er bra nok slik de er, at de må jukse for å fremstå som "perfekte".

Hvem er det da de ser for seg skal være målgruppen deres? Perfekt sminket, botox- og fillerinjiserte kvinner som støtter thinspo, overforbruk og fasade? De fleste av disse trener jo allerede, og om de er interessert i å dra på en slik treningsreise med dette teamet, hvor barn også skal være med, det tviler jeg på.

 

Bare så det er sagt, jeg forstår og støtter det å rose noe som kanskje kan gå i en bedre retning. Men jeg synes det blir så feil å rose når fokuset til bedriften fremdeles er juks, thinspo, overtrening, fremstille seg som eksperter på noe de ikke en gang har utdannelse innen, fremstille seg som noe de ikke er. Det er å lure folk, det er en form for bedrag, og dette skal være noe de tar penger for å gjøre.

Se på de andre bildene CBE har lagt ut siste dagene på Netfit - der er det helt andre og mer unaturlige filter på alle bilder av henne. Fokus er på hennes kropp og hennes utseende. Lite som sier at de forsøker å forholde seg til ev. kunder.

Jeg synes det er merkelig at en bedrift som gjør noe litt mindre ille enn den vanligvis gjør skal få skryt for det. Dette er ikke en privatperson, men en bedriftseier av millionbedrift som nå satser på å selge tjenester innen et felt hun ikke har utdannelse innen.

  • Liker 29
Skrevet

Har de hevet kjøkkenbenken? Nei, stemmer! Nå står a rett på gulvet 😂 Så plutselig mer normal ut den benken 🤷🏼‍♀️

  • Liker 23
  • Hjerte 1
Gjest NordreSving
Skrevet (endret)

Det må være nedslående og litt forstyrrende å lese kommentarene på reklameinnlegget for treningsreisen som har ligget ute i 2 dager. 

Antall likerklikk er selvfølgelig skjult så det kan man jo tenke sitt om. Innlegget er kommentert av 5 personer. 

1 gravid kvinne som dermed ikke er potensiell kunde men som CBE har en dialog med (også bloggkollega)

1 kvinne som kommenterer med hjerter og hvis konto ser ut til å være en salgskonto

1 kvinne som er treningsinteressert og som skriver at det hadde vært gøy

1 mann som kommenterer at det er ingen tvil om hvem han ville tatt med hjem og tagger den andre kvinnelige instruktøren (formodentlig en nær relasjon med henne). Sært fokus.

1 mann som alltid kommenterer på kontoen. 
 

Engasjementet og kundegrunnlaget fremstår ikke overveldende stort. 

Endret av NordreSving
Språk
Skrevet

Da kan vi kanskje regne med at de som har meldt seg på kanskje er mor og far (som barnevakt) og kanskje tante-heldige koppen. Og manageren eller hva vi skal kalle den kjøpte venninna. For mye reell jobb kan hun jo ikke ha, hun har omtrent like lite å melde som cbe i podden. 

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
NordreSving skrev (4 timer siden):

Det må være nedslående og litt forstyrrende å lese kommentarene på reklameinnlegget for treningsreisen som har ligget ute i 2 dager. 

Antall likerklikk er selvfølgelig skjult så det kan man jo tenke sitt om. Innlegget er kommentert av 5 personer. 

1 gravid kvinne som dermed ikke er potensiell kunde men som CBE har en dialog med (også bloggkollega)

1 kvinne som kommenterer med hjerter og hvis konto ser ut til å være en salgskonto

1 kvinne som er treningsinteressert og som skriver at det hadde vært gøy

1 mann som kommenterer at det er ingen tvil om hvem han ville tatt med hjem og tagger den andre kvinnelige instruktøren (formodentlig en nær relasjon med henne). Sært fokus.

1 mann som alltid kommenterer på kontoen. 
 

Engasjementet og kundegrunnlaget fremstår ikke overveldende stort. 

Ca 100 liker klikk. Klikk på det navnetsom står det så får du opp alle som har likt

  • Liker 7
Skrevet

Alle de fire kontoene de drifter, Coachen, Netfit, CBE og LKE, pluss podkasten, er så ubeskrivelig fjollete og merkelig infantile. Hvordan kan det ha seg at annonsører betaler for å bli assosiert med noe så dumt? Og er det virkelig noen som tar til seg treningsråd og veiledning fra så selvgode amatører? 

😢

  • Liker 23
  • Nyttig 5
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)

Gruppebilder som cbe har lagt ut på sin ig profil. Hvor har det blitt av musklene i beina hennes? Lke sine tenner var veldig hvite. Cbe suger inn magen, og ansiktet hennes er ikke til å kjenne igjen.. Hele bildet var veldig merkelig. Hadde forøvrig  aldri dratt på treningstur sammen med denne gjengen, med tanke på hvor mye feilinformasjon de gir!

Endret av Blinkie
Skrevet

Det var noen som nevnte på her i tråden at gode apper tar åresvis å utvikle, så ikke rart at fruen sin aldri kommer... Inger in dubai har jo mirakuløst nok klart å få til en app sammen med mannen sin på bare noen måneder. En faktisk app. Ikke bare en illusjon om noe som "comming soon". 

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er så teit med Stalker-filming igjennom buskene😂IMG_7957.thumb.jpeg.1843ca1c89cf57fcdc30bf5688b771a9.jpeg

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
NordreSving skrev (8 timer siden):

Det må være nedslående og litt forstyrrende å lese kommentarene på reklameinnlegget for treningsreisen som har ligget ute i 2 dager. 

Antall likerklikk er selvfølgelig skjult så det kan man jo tenke sitt om. Innlegget er kommentert av 5 personer. 

1 gravid kvinne som dermed ikke er potensiell kunde men som CBE har en dialog med (også bloggkollega)

1 kvinne som kommenterer med hjerter og hvis konto ser ut til å være en salgskonto

1 kvinne som er treningsinteressert og som skriver at det hadde vært gøy

1 mann som kommenterer at det er ingen tvil om hvem han ville tatt med hjem og tagger den andre kvinnelige instruktøren (formodentlig en nær relasjon med henne). Sært fokus.

1 mann som alltid kommenterer på kontoen. 
 

Engasjementet og kundegrunnlaget fremstår ikke overveldende stort. 

871 likes på innlegget om treningsreisen. 

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...