texas1990 Skrevet 20. mai 2023 #82921 Skrevet 20. mai 2023 Facinerende at de driver og sletter "kritiske" kommentarer på den måten. Jeg har lurt veldig på hvordan de hadde klart seg i en vanlig jobb hvor kundeservice er en stor del av arbeidsoppgavene. Bare ser for meg at CBE eller mannen hadde jobbet enten i en klesbutikk eller innenfor catering også treffer de på en kverulerende kunde som er misfornøyd med ett produkt. Alle som har jobbet innenfor servicebransjen vet at enkelte kunder kan være veldig krevende. De kan gjerne kjefte høylytt, himle frekt med øynene mot deg, bli skikkelig ufin angående det de skal klage på osv... Jeg lurer på hva i alle dager CBE eller mannen hadde gjort da!? Tenk om de måtte stått face to face i en jobbsituasjon hvor de ikke bare kan slette kunden liksom... 🤭 30 2
K_mb Skrevet 20. mai 2023 #82922 Skrevet 20. mai 2023 texas1990 skrev (19 minutter siden): Facinerende at de driver og sletter "kritiske" kommentarer på den måten. Jeg har lurt veldig på hvordan de hadde klart seg i en vanlig jobb hvor kundeservice er en stor del av arbeidsoppgavene. Bare ser for meg at CBE eller mannen hadde jobbet enten i en klesbutikk eller innenfor catering også treffer de på en kverulerende kunde som er misfornøyd med ett produkt. Alle som har jobbet innenfor servicebransjen vet at enkelte kunder kan være veldig krevende. De kan gjerne kjefte høylytt, himle frekt med øynene mot deg, bli skikkelig ufin angående det de skal klage på osv... Jeg lurer på hva i alle dager CBE eller mannen hadde gjort da!? Tenk om de måtte stått face to face i en jobbsituasjon hvor de ikke bare kan slette kunden liksom... 🤭 Det kan jo bli en realitet når de skal arrangere treningsreise. Ikke bare å slette misfornøyde/kritiske kunder når de blir konfrontert face to face. 26
texas1990 Skrevet 20. mai 2023 #82923 Skrevet 20. mai 2023 K_mb skrev (4 minutter siden): Det kan jo bli en realitet når de skal arrangere treningsreise. Ikke bare å slette misfornøyde/kritiske kunder når de blir konfrontert face to face. Nettopp...det blir veldig spennende.. 😜 Da må de faktisk svare for seg sånn som vi vanlige folk må i jobbene våres. 10
Hereforthecomments Skrevet 20. mai 2023 #82924 Skrevet 20. mai 2023 Rastebenk skrev (10 timer siden): Det er merkelig at de ikke har brukt mer tid på relevant utdanning innen f eks kosthold, ernæring, markedsføring og trening fremfor å bare sysle på med selfies, shopping og egentrening. De er 99 % selvlært, og forstår ikke at med ordentlig utdannelse så kommer også dannelse. CBEs ad hoc helgekurs i yoga gir et svært tynt grunnlag for å fakturere kunder, da de fleste antakeligvis har langt mer erfaring enn henne. Og sletting av spørsmål og svar tyder f eks på at de ikke har prøvd å tilegne seg noen som helst kunnskap omkring kundeservice. Jeg forstår av omfanget på appen at LKE sikkert har brukt et par timer daglig på den, men mangelen på arbeidskapasitet og den klokkeklare troen på egen fortreffelighet er oppsiktsvekkende. Jeg skjønner heller ikke at noen som har så lite faste oppgaver/avtaler/ting å følge opp i hverdagslivet gjør så lite ut av den frie tiden de har. De kan sette opp dagene sine helt selv. Klør meg i huet av det ass. Jeg prøver å lande logistikken med familie, småbarnsliv og fulltidsjobb for å få begynt på en doktorgrad oppi alt det. Det er min store drøm som per nå koker bort i hverdagslivet. Altså, hvis jeg hadde kunnet styre dagene selv og likevel endt opp med tilnærmet null selvutvikling hadde jeg svimt av. Så mye de starter på men ikke fullfører til tross for så mye frihet. Det at deler av «arbeidsdagen» består av frisørtimer og negleavtaler... Altså 😂 Skjønner nesten at hun må følge med på om håret gror, er vel det nærmeste hun kommer «selv»-«utvikling» 🙉 21 2
texas1990 Skrevet 20. mai 2023 #82925 Skrevet 20. mai 2023 Hereforthecomments skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner heller ikke at noen som har så lite faste oppgaver/avtaler/ting å følge opp i hverdagslivet gjør så lite ut av den frie tiden de har. De kan sette opp dagene sine helt selv. Klør meg i huet av det ass. Jeg prøver å lande logistikken med familie, småbarnsliv og fulltidsjobb for å få begynt på en doktorgrad oppi alt det. Det er min store drøm som per nå koker bort i hverdagslivet. Altså, hvis jeg hadde kunnet styre dagene selv og likevel endt opp med tilnærmet null selvutvikling hadde jeg svimt av. Så mye de starter på men ikke fullfører til tross for så mye frihet. Det at deler av «arbeidsdagen» består av frisørtimer og negleavtaler... Altså 😂 Skjønner nesten at hun må følge med på om håret gror, er vel det nærmeste hun kommer «selv»-«utvikling» 🙉 Det hadde egentlig vært utrolig gøy om noen hadde laget en reality serie hvor de hadde måtte gå på en vanlig 8-16 jobb flere måneder i strekk... de hadde vel fått helt sjokk selv over hvor mye stress og oppgaver en vanlig arbeidsdag kan inneholde. 19 4
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 20. mai 2023 Populært innlegg #82926 Skrevet 20. mai 2023 Katten89 skrev (1 time siden): Jeg er enig i alt som drøftes nå, MEN jeg forstår det er frustrerende å få spørsmål fra folk som ikke er interessert i å bli kunder, men som spør for å påpeke svakhetene. Det spørsmålet var lett og se at ikke var fra en reel potensiell kunde. Jeg er ikke enig i at det skal være frustrerende med slike spørsmål fra potensielle kunder. Jeg har flere utdanninger som jeg har brukt i en kombinasjon. Der jeg har full utdannelse er det noen som driver med noe lignende rettet mot ett felt, men som kun har kurs og/eller maks ett års utdanning i det. Ofte har jeg fått forespørsler om akkurat det Yogaforlivet spurte Netfit om. "Hvor er du utdannet? Hvor lang utdannelse i dette har du? Hvor lenge har du praktisert faget? Har du erfaring med sånn og slik og hvor mye og har det hatt effekt?" Dette anser jeg som helt relevante spørsmål å få. Forskjellen er gjerne at jeg har både full utdannelse og flere års yrkeserfaring innen feltet/-ene mine. Den andre forskjellen er at jeg blir oppriktig glad når jeg får slike spørsmål, for det sier meg at den som spør er oppegående, interessert, har satt seg inn i det aktuelle. Det igjen gir meg mulighet til å forklare, trygge, vise til erfaring, og jeg vet at den som kommer til meg er motivert selv. Så kan man kanskje si at siden CBE og LKE har så lite utdannelse og erfaring, så er det lett for meg å si dette. Men da jeg var helt nyutdannet og ikke hadde erfaring, så fikk jeg samme spørsmålene. Da svarte jeg ærlig, hver eneste gang, at jeg var nyutdannet, at min holdning og tilnærming til faget var slik og sånn, og at jeg jobbet sånn og sånn og fordelene med det. Men, om noen nølte fordi jeg hadde lite erfaring, så sa jeg alltid at hvis de ikke følte seg trygge på det at jeg hadde mindre erfaring enn f.eks. en bestemt kollega, så satte jeg gjerne personen i kontakt med denne, da kollegaen var veldig dyktig og at vi samarbeidet godt. Uten unntak valgte folk da å komme til meg likevel. Fordi jeg var åpen, ærlig og viste at jeg var trygg på det jeg kunne, og ikke minst at jeg ikke hadde en overdreven stolthet som kunne gå utover de som kom til meg, men gjerne samarbeidet med de som hadde mer erfaring enn meg og også gjerne hjalp dem videre om vi ikke kom langt nok. Dette er ikke unikt for meg, på ingen måte. Med få unntak er det slik de aller fleste jeg vet om som jobber med noenlunde det samme som meg faktisk jobber. Fordi fokuset er på den som søker oss om råd og hjelp, fokus på den som betaler for en tjeneste. Skulle jeg og andre i min bransje hatt fokus på oss selv, da hadde vi nok slitt. Så det LKE gjør når han sletter det som faktisk er helt ordinære henvendelser, og sletter CBEs ærlige svar som faktisk viste ærlighet, som igjen gir mer troverdighet - det er å vise at man ikke egentlig kan stole på Netfit og deres instruktører, de er ikke troverdige, de snur kappa etter vinden og er mer opptatt av å skape et image enn å faktisk hjelpe potensielle kunder. Fokuset er igjen på dem selv - og da vil de aldri lykkes. Så Katten89 - jeg er helt uenig med deg. Slike spørsmål er helt normale å få fra reelle potensielle kunder. Oppegående kunder som vet at det er de som sitter med makten til å velge den de anser som best. Nå har LKE vist for alle at de ikke er best, for de tør ikke stå for det de kan og ikke kan, de kan ikke stoles på, de er ikke troverdige. Med andre ord, de fortsetter å oppføre seg som influencerprimadonnaer, som de har gjort i over ti år, men nå som influencertreningsprimadonnaer. 43 2 11
123Frustrert Skrevet 20. mai 2023 #82927 Skrevet 20. mai 2023 Jeg mener også at det varslet legetime spørsmål. Når cbe kun har vist litt halvhjertet yoga i sine kanaler, og det hun har vist av stillinger er feil, må man begynne å lure på hva hun skal lære bort. Når hun har så lite erfaringene yoga og gjør stillingene feil bør hun absolutt ikke lære det bort videre. At hun selv kan ha glede av yoga tror jeg på, men det er stor forskjell på det og være yoga-lærer. 26 3
Yogafor_livet Skrevet 20. mai 2023 #82928 Skrevet 20. mai 2023 (endret) Katten89 skrev (2 timer siden): Jeg er enig i alt som drøftes nå, MEN jeg forstår det er frustrerende å få spørsmål fra folk som ikke er interessert i å bli kunder, men som spør for å påpeke svakhetene. Det spørsmålet var lett og se at ikke var fra en reel potensiell kunde. Vel, så du mener jeg ikke var en reell og potensiell kunde? Det er jeg. Jeg leter aktivt etter yogareiser og opplevelser hele tiden. Men, det er egentlig ikke relevant for det som skjer videre etter mitt spørsmål. Jeg blir oppriktig glad for svaret til Caroline fordi det gir meg en følelse av hun er troverdig - kun for så å se den troverdigheten bli revet i fillebiter kun et minutt senere (jeg tuller ikke - det var så raskt).. det er helt sjokkerende at man velger å oppføre seg sånn når man selger et produkt . Selv om jeg har holdt på med yoga så lenge som jeg har, og føler meg ganske erfaren - så kunne jeg aldri tatt et eneste kurs som Caroline har gjort, for så å kalle meg yogalærer. Jeg synes det er ganske respektløst mot de som virkelig kan yoga. Min yogalærer tok en utdannelse gjennom tre år, og hun holder fortsatt på med videreutdanning, og hun har jeg enorm respekt for. Jeg ønsket å gi Caroline en mulighet til å si at hun ikke har så mye erfaring for å kunne virke mer troverdig og ha mulighet til å utvikle dette videre framover. Det hadde hun tjent på. Det som skjedde videre tjener hun ikke på i mine øyne..😞 Endret 20. mai 2023 av Yogafor_livet 32 13
~ Ada ~ Skrevet 20. mai 2023 #82929 Skrevet 20. mai 2023 (endret) K_mb skrev (12 timer siden): Det kan jo bli en realitet når de skal arrangere treningsreise. Ikke bare å slette misfornøyde/kritiske kunder når de blir konfrontert face to face. texas1990 skrev (11 timer siden): Nettopp...det blir veldig spennende.. 😜 Da må de faktisk svare for seg sånn som vi vanlige folk må i jobbene våres. Kan selvfølgelig være at noen tilfeldige dumper over tilbudet hos Apollo og melder seg på, men tviler. Strategien er nok følgerne, og folk som følger den kanalen er vel allerede positive til dem. Så strategien er vel å marinere de troende mest mulig i deres narrativ og satse på inntjening på diverse vis derfra. Nå er jo netfit stengt igjen, de er kun interessert i slaviske tilhengere. Hadde dog vært artig å se reaksjonen på vanlige folk der ute når de ikke kan kontrollere med tastaturet. Endret 21. mai 2023 av ~ Ada ~ 6
Frisk Frosk Skrevet 20. mai 2023 #82930 Skrevet 20. mai 2023 ~ Ada ~ skrev (35 minutter siden): Kan selvfølgelig være at noen tilfeldige dumper over tilbudet hos Apollo og melder seg på, men tviler. Strategien er nok følgere, og folk som følger den kanalen er vel allerede positive til dem. Så strategien er vel å marinere de troende mest mulig i deres narrativ og satse på inntjening på diverse vis derfra. Nå er jo netfit stengt igjen, de er kun interessert i slaviske tilhengere. Hadde dog vært artig å se reaksjonen på vanlige folk der ute når de ikke kan kontrollere med tastaturet. Det kan nesten virke som om det er strategien deres. Samtidig tviler jeg på at den strategien vil fungere. De har svært lavt engasjement på sine bedriftskanaler. Ergo vil de som man kanskje kan anta er potensielle kunder blant følgerne svært få. Antall nye følgere er lavt, og selv disse synes ikke å være mer engasjerte enn de tause og passive følgerne. Ergo er det et svært lite marked de retter seg mot, og dessuten et marked som raskt trolig vil søke seg videre til det neste som er mer in. Det er trolig ganske begrenset hvor mange slike treningsreiser de kan selge til en og samme engasjerte følger. Skal de da greie å holde på disse få engasjerte følgerne, da må de kontinuerlig skaffe seg mer utdanning, praksis og erfaring, noe lite tyder på at de gjør. Og/eller de må fornye seg veldig fra sesong til sesong og være i forkant med nye trender - noe heller ingenting tyder på at de er. 8
Klappe Skrevet 20. mai 2023 #82931 Skrevet 20. mai 2023 Yogafor_livet skrev (2 timer siden): Hei, du kan jo kontakte Apollo med de samme spørsmålene du stilte Caroline, og skrive at du oppriktig lurer på dette, men ble blokkert fra Caroline og mannen. Kanskje du kan få Apollo til å få de til å svare? 31 9
Gjest Blinkie Skrevet 21. mai 2023 #82932 Skrevet 21. mai 2023 Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden): Det er nok ikke noe samarbeid. Han deltar på 8 løp (korrigerer deltar: prøver å kvalifisere til) under årets Salomon Golden Trail Series for å konkurrere mot andre. Selve løpet er sponset av Salomon, så mulig det er noe overnatting, mat og events i billettene hvis han har betalt av egen lomme. Uansett er det snodig at noen som kaller seg coach og akter å trene andre mot penger å ikke forklare hva han faktisk driver med og hvorfor. Hvis dette ikke har med arbeid å gjøre, kunne han delt det på privat konto istedet. Nå ser rolleblandingen bare rar ut. https://goldentrailseries.com/series/gtns-nordics.htm Bra de ikke er sponset av Salomon. Jeg bruker de fjellskoene/turskoene mye, da de er av god kvalitet. Men hadde aldri kjøpt de igjen om de hadde sponset lke/cbe !
Isild Skrevet 21. mai 2023 #82933 Skrevet 21. mai 2023 (endret) CBE.no/Netfit ville hatt mye å vinne på en litt mer ydmyk tilnærming til å nå skulle ta betalt av kunder for treningsopplegg, treningsreise osv. Jeg kan forstå at de føler at spørsmål som går på kompetanse og erfaring er "lurespørsmål". Veldig mange er sterkt kritiske til om de vet hva de holder på med, og "spiller" potensiell kunde for å stille spørsmål. Slik har det blitt fordi de har slettet og blokkert i så mange år, og unnlater å svare på noe som ikke er smiger eller skryt. Men de burde svart ærlig, oppriktig og hyggelig på den type kritikk nå i `lanseringsfasen`. De burde ikke slette, blokkere og "gjemme seg". Hvis de virkelig ønsker at dette skal bli en suksess, så må de vise kvalitet, kundevennlighet og seriøsitet. Dette furtete fjortissopplegget blir for dumt. Da får man jo bare følelsen av at det er noe lureri og at de forsøker å selge skinnet før bjørnen er skutt. Endret 21. mai 2023 av Isild 40 2
Gjest NordreSving Skrevet 21. mai 2023 #82934 Skrevet 21. mai 2023 Det blir jo kanskje slik når man skal konvertere fra den falske verden i SoMe der du har alle muligheter til å kunne iscenesette deg selv til den virkelige verden der man må forholde seg til det som er sant. Det fremstår som om de har levd for lenge i SoMe verdenen. De har jo på et vis ikke trengt å forholde seg til følgerne som kunder. Det er ikke følgerne som betaler regningene deres, og derfor har det heller ikke vært nødvendig å være opptatt av kvalitet på innholdet de legger ut, sett fra følgernes behov eller forventning. Det er annonnsørene de har måttet tilfredsstille. Når derimot, legger de opp til å ta betaling fra følgerne når de er kunder. Likevel greier de ikke å tilpasse seg virkeligheten. De fortsetter å bruke de samme metodene som de alltid har gjort for å opprettholde eget narrativ. Påpeker bare at ordet narrativ innheholder ordet «narr». Som i å narre eller holde for narr. Det er ikke småpenger de ber om heller, så kundene har rett til å forvente kvalitet og valuta for pengene. Å fremstille seg med større faglig tyngde enn det de har har ingenting med kvalitet å gjøre. Kundene kommer nå til å betale for et produkt som ikke holder det de har lovet.
Populært innlegg Inocybe Skrevet 21. mai 2023 Populært innlegg #82935 Skrevet 21. mai 2023 (endret) Yogafor_livet skrev (22 timer siden): Det var meg som skrev den kommentaren om yogapraksisen. Før den ble slettet, svarte faktisk Caroline. Hun skrev noe som dette: «da er kanskje ikke denne reisen noe for deg, du er nok mye mer erfaren enn meg. Jeg har nettopp startet min Yogareise».. Et svar jeg ble positivt overrasket over fordi jeg tenkte det var ærlig og fint. Før jeg rakk å kommentere dette var hele kommentaren min slettet og med det også svaret til Caroline. Samtidig så jeg at Coachen svarte på en kommentar over. Går dermed utfra at han ikke likte dette ærlige svaret og tok en avgjørelse om å slette det. Jeg kommentere til han og spurte hvorfor mitt spørsmål og Caroline sitt svar var slettet. Dette ble også slettet, deretter ble kontoen satt til privat😅. Jeg er mildt sagt sjokkert over praksisen deres😳 Enig i det er et forfriskende ærlig svar fra CBE innen det ble slettet. Mer av denne typen svar hadde hun vunnet mye på. 👍 Vil bare legge til at dette også burde stå i reisebeskrivelsen hos Apollo. At yoga-instruktøren er helt fersk og kurset bare egner seg for nybegynnere som ikke forventer fremgang av betydning. Jeg hadde blitt dypt skuffet om jeg hadde bestilt yoga-reise og så er selv jeg betydelig mer erfaren enn instruktøren. Vi som har fulgt selv halvhjertet med på CBEs SoMe vet at de 200+ timene hun påberoper seg i beste fall er sterkt misvisende for hun har hverken deltatt på 200 timer med fysisk instruksjon selv eller har 200 timers erfaring i å instruere andre i noe som helst, aller minst yoga. Mulig hun tipper 200 om om legger alt sammen med yogaen hun har gjort (ofte feil) alene hjemme. I dette tilfellet er slik influencer-triksing med fakta ikke greit i det hele tatt. Folk kommer til å betale for et produkt de ikke får. Venter spent på den heftige fysiske kursrekken hun må starte opp nå, både hos instruktør og som instruktør selv, for å rekke å ha bare noenlunde ok instruktør-nivå før treningsreisen. Å begynne i morgen er egentlig allerede for sent. Ja takk til ærlige svar til følgerne og nei takk til fortsatt løgner. Endret 21. mai 2023 av Inocybe 41 1 10
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2023 #82936 Skrevet 21. mai 2023 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Det kan nesten virke som om det er strategien deres. Samtidig tviler jeg på at den strategien vil fungere. De har svært lavt engasjement på sine bedriftskanaler. Ergo vil de som man kanskje kan anta er potensielle kunder blant følgerne svært få. Antall nye følgere er lavt, og selv disse synes ikke å være mer engasjerte enn de tause og passive følgerne. Ergo er det et svært lite marked de retter seg mot, og dessuten et marked som raskt trolig vil søke seg videre til det neste som er mer in. Det er trolig ganske begrenset hvor mange slike treningsreiser de kan selge til en og samme engasjerte følger. Skal de da greie å holde på disse få engasjerte følgerne, da må de kontinuerlig skaffe seg mer utdanning, praksis og erfaring, noe lite tyder på at de gjør. Og/eller de må fornye seg veldig fra sesong til sesong og være i forkant med nye trender - noe heller ingenting tyder på at de er. Helt enig. De fikk ikke med seg folk til Drammensløpet engang, ei heller ungdommen de ville ha med i podcasten (takk og lov). Ikke at det har særlig betydelig, men mente ikke «nok (tilstrekkelig antall) følgere» men «nok (antakelig) følgerne», så endret til sistnevnte. 16
Villroses hage Skrevet 21. mai 2023 #82937 Skrevet 21. mai 2023 37 minutter siden, NordreSving said: Det er ikke følgerne som betaler regningene deres, Er jo egentlig det, for uten følgere og klikk - ingen annonsører. Påvirkeres jobb er jo å lage innhold som genererer mest mulig klikk + faste følgere, og selge inn dette til aktuelle annonsører, som er ute etter å nå fram til flest mulig. Følgerne/klikkerne er påvirkernes valuta. Om dette opplegget ikke fører til mer salg for annonsørene, er det deres valg og problem. Ellers er jeg fullstendig enig med deg om påvirkernes problematiske forhold til virkeligheten. Blir jo spennende å se om CBE, totalt uten trenererfaring, mestrer å trene og inspirere kunder irl. Spesielt interessant, selvfølglig, med tanke på bløffingen rundt kompetanse, og muligheten til å kverulere, slette og blokkere som er lite hensiktsmessig (vil jeg tro) i møte med kunder. Spesielt fysisk 🫣 16 1
Rev. Revenge Skrevet 21. mai 2023 #82938 Skrevet 21. mai 2023 Det gikk vel ikke nevneverdig bra med de få livesendingene for hjemmetrening der cbe.no/netfit forsøkte å instruere følgere under pandemien. Siden har hun ikke instruert flere enn seg selv, i posering og stilĺbilder, foruten bidratt i et team på tre for den nylige yoga-"sertifiseringen" sponset av the Shala. Her er det stort forbedringspotensiale. Sammenlignet med for eksempel Desiree Andersen som hev seg rundt og dannet grunnlag for en varig karriere i rakettfart også etter pandemien. 24 1
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 21. mai 2023 Populært innlegg #82939 Skrevet 21. mai 2023 (endret) Jeg har brukt ordet "intensjon" når jeg har snakket om hvorfor eksempelvis kroppsfokus er problematisk i visse kanaler. Når CBE blir kritisert for å vise fram kroppen sin, er det ikke egentlig det rene faktum at vi ser en avkledd kropp som er kritikkverdig. Det tåler de aller fleste i 2023. Det jeg, og andre, kritiserer, er det vi tror er intensjonen med bildebruken. Svaret til CBE på all kritikk av denne typen er at kritikken bunner i puritanisme fra moralens voktere, at "folk" ikke tåler å se en pupp, eller en rumpe, at hun nødvendigvis MÅ vise seg i minimale treningsantrekk, for det er sånn hun ser ut når hun trener, og hun kan ikke noe for at hun er tynn. Shame on you for å påpeke det, og ikke heie på andre kvinner. Og det er lett å slippe unna med denne typen retorikk, fordi kritikkverdige intensjoner enkelt kan pakkes inn i politisk korrekt innpakning. Det er vanskelig å bevise noens intensjoner, når det som kritiseres til forveksling kan ligne noe som IKKE har disse intensjonene. Derfor er det veldig interessant å se at CBE, LK og AP ilegger tilsynelatende interesserte inkurier, intensjonen at de egentlig mener å sabotere, og behandler forespørselen deretter. Jeg kan ikke unngå å lure på om de ser dette selv, at et deres egne virkemidler nå kan brukes effektivt mot dem. Spørsmålsstilleren kan trekke på skuldrene og svare det samme som CBE: "jøss, hvis du er SÅ hårsår... jeg mente ikke noe med det, og hvis du leste noe annet i det, så er det vel strengt tatt ditt problem?" Legg til en 🙈 eller 🤷♀️ for forsterket effekt. Endret 21. mai 2023 av FruJohansen Skrivefeil 55 1 12
Surikatt Skrevet 21. mai 2023 #82940 Skrevet 21. mai 2023 Har de reist og sett på hotellet og fasilitetene før de drar med seg en gruppe ned dit? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå