Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Felis skrev (11 minutter siden):

Joda, hun innleder videoen med brystvorta ute. 

Skjermbilde2023-05-18kl_11_29_43.thumb.png.0e21b9bf60163bcba0ee3a98475a3ee8.png

Men jeg reagerer mer på at hun dekker bordet ved å holde fingrene nedi glasset. Ikke rart de er mye plaget med omgangssyke i det huset, når hun klår på innsiden av alle glassene med de klørne. Ekstremt uhygienisk!

Skjermbilde2023-05-18kl_11_30_05.thumb.png.0d4327d4f4b299590377d02cd8038876.pngSkjermbilde2023-05-18kl_11_30_15.thumb.png.abee2cf93591e60d7347dee7d322017b.png

https://www.tiktok.com/@carolinebergeriksenno/video/7232954230095596827

Er dere virkelig så nøye hjemme? Barna mine har funnet matrester på gulvet og stappet dem inn i munnen før jeg har rukket å vaske det opp. Eller stein i munnen fra ute. Så å putte fingeren oppi et glass er ingenting i forhold!?

• Liker 13
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Felis skrev (21 minutter siden):

Ligner mer og mer på glosset magasin av annen karakter. Snart kommer det en håndverker inn som har pause i vinduspussinga... herregud, få ungene vekk fra kanalene dine cbe, vi vil IKKE se dette 🤦‍♀️

Endret av NettoppJa
  • Liker 46
Skrevet

Det er jo virkelig bra hvis de får til denne appen da. Det vil jo bli fokus på andre som jeg tror er veldig bra for dem begge, også må de jo forholde seg til konstruktiv kritikk på en helt annen måte, folk skal betale for dette og da kreves det jo selvfølgelig at de møter kunder på en helt annen måte enn de har gjort. Kunden har alltid rett… Det blir nytt for dem, men veldig sunt tenker jeg. 
Får de til dette har de en helt annen kapasitet enn de har vist gjennom de siste årene, alternativt er jo at det er andre som skal utføre selve jobben, de må jo i alle fall ha forsterkninger på ernæringsdelen. 
Tenker at når du har et ganske frynsete omdømme med deg krever det mye innsats i begynnelsen, men jeg har alltid tro på at mennesker kan forandre seg så ønsker dem lykke til og håper spesielt for de minste sin del at dette blir vellykket. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

Hun dekker bord til gjester, så ja, så nøye er i hvert fall jeg! Pluss at hun poster det på sin bedriftskanal, da hadde de fleste vært ekstra nøye. Men historien viser at hygienen ikke er helt på stell alltid. 

Hygiene not on fleek. 💁‍♀️

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske stor forskjell på småbarn som putter ting i munnen, og en voksen som dekker bord til gjester i en bedriftskanal.

• Liker 39
Skrevet

Kan hun ikke bare stå naken? Er jo det hun vil. De må ha økonomiske problemer for tiden siden de går hard core nude. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Skrevet
Felis skrev (33 minutter siden):

Men jeg reagerer mer på at hun dekker bordet ved å holde fingrene nedi glasset. Ikke rart de er mye plaget med omgangssyke i det huset, når hun klår på innsiden av alle glassene med de klørne. Ekstremt uhygienisk!

Skjermbilde2023-05-18kl_11_30_05.thumb.png.0d4327d4f4b299590377d02cd8038876.pngSkjermbilde2023-05-18kl_11_30_15.thumb.png.abee2cf93591e60d7347dee7d322017b.png

https://www.tiktok.com/@carolinebergeriksenno/video/7232954230095596827

Det viktigste er å posisjonere fingrene slik at de ser mest mulig tynne og senete ut. Så får det være at man plasserer noen bakterier fra siste dobesøk nedi glassene som gjestene skal bruke. 

• Liker 37
Skrevet

Nettsiden til Netfit ser jo i veldig bra ut! med unntak av enkelte småfeil her og der, men likevel. jeg er imidlertid mer overbevist enn noensinne om at de kundene de vil få er de som vil SLANKE SEG mest mulig på kortest mulig tid koste hva det koste vil eller likesinnende... Spent på når de lanserer! Enig med den som sa over her at kommer det ikke noe nå innen kort tid så er det et gedigent mageplask. 

• Liker 7
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (23 minutter siden):

Det er jo virkelig bra hvis de får til denne appen da. Det vil jo bli fokus på andre som jeg tror er veldig bra for dem begge, også må de jo forholde seg til konstruktiv kritikk på en helt annen måte, folk skal betale for dette og da kreves det jo selvfølgelig at de møter kunder på en helt annen måte enn de har gjort. Kunden har alltid rett… Det blir nytt for dem, men veldig sunt tenker jeg. 
Får de til dette har de en helt annen kapasitet enn de har vist gjennom de siste årene, alternativt er jo at det er andre som skal utføre selve jobben, de må jo i alle fall ha forsterkninger på ernæringsdelen. 
Tenker at når du har et ganske frynsete omdømme med deg krever det mye innsats i begynnelsen, men jeg har alltid tro på at mennesker kan forandre seg så ønsker dem lykke til og håper spesielt for de minste sin del at dette blir vellykket. 

Ja det er jo kjempebra dersom dette kan være starten på å fjerne barna fra kanalene, bremse frontingen av superfast fashion og gjøre dem mer åpne for input fra omverdenen 🤗

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Klementine skrev (17 minutter siden):

Nettsiden til Netfit ser jo i veldig bra ut! med unntak av enkelte småfeil her og der, men likevel. jeg er imidlertid mer overbevist enn noensinne om at de kundene de vil få er de som vil SLANKE SEG mest mulig på kortest mulig tid koste hva det koste vil eller likesinnende... Spent på når de lanserer! Enig med den som sa over her at kommer det ikke noe nå innen kort tid så er det et gedigent mageplask. 

Tror du virkelig at utrente/lubne kvinner vil betale for å la seg trene av disse to og de verdiene som de har frontet de siste 15 årene? Ingen restitusjon, trene mens man er syk, trene mens man er skadet osv. CBE suger inn magen på alle bilder og redigerte til og med gravidmagen sin mindre.

Endret av Rastebenk
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet

Caroline Berg Eriksen pynter seg, klipper ned ørten blomster, sløyfer og danderer servietter der ingenting brukes på 17 mai, men...kastes?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
NettoppJa skrev (2 timer siden):

Ja det blir spennende å se når de får tilgang til premien sin! Lanseres snart.... 👍👍👍😬 

image.thumb.png.80e6bccd996e75df4ccc595ffc26a4a8.png

Kilde netfit.no

Vet ikke om jeg hadde turt å benytte meg av forumet og drive med diskusjon og spørsmålsstilling 🚗🔑🙉😂

• Liker 20
Skrevet

Er den bordpyntinga hentet fra en annen 17 mai?

Skrevet
Bulsara skrev (3 timer siden):

https://netfit.no/app/?fbclid=PAAaaQCaPrqvyPGBFTWJ-zG85-I6h_czY5dDB3eAdMj0JxDZtYJyrEfE6tP1U

De har nå klart å lage gode beskrivelser av alle pakkene i den fremtidige appen.

Mageplasket blir gigantisk om dette ikke blir noe av. Jeg tror det kommer en app nå. SÅ modige kan de vel ikke være at de presenterer så detaljerte opplegg, og så ender alt opp som luftslott. 

Edit: De har jo ikje utdanning til den coaching de tilbyr her. Spesielt de 2 siste, med stort fokus på ernæring. Skremmende!

Er vel ingen ved sine fulle fem som vil benytte seg av deres tjenester. Podcasten har ikke vært annet enn særdeles pinlig avsløring av svikt i kapital og LKE's stadige fadeser likeså. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (21 minutter siden):

Er den bordpyntinga hentet fra en annen 17 mai?

Det er helt vanlig at de som vil inspirere med interiør viser frem f eks 17. mai-bordet, eller dekking av bord til julaften, et par uker i forveien. Ellers er det vanskelig for følgerne å bli inspirert. Først og fremst så må influenserne ligge noen uker i forkant slikt at annonsørenes produkter kan bli fremvist, og følgerne må få tid til kjøpe det inn til den aktuelle dagen.

Men nå er det jo lenge siden CBE har hatt en annonsør i fbm borddekking. Kanskje ikke så rart når inspo-17. maibordet så ut som en babyshower i babyrosa og babyblått. Det så jo ut som om CBE bare tok det hun allerede hadde i skuffene. Pengene strekker kanskje ikke til uten annonsør-påfyll. Men et merkelig fargevalg  i fht å skulle inspirere andre på instagram. Det eneste som minnet om 17. mai var eplekassen.

Endret av Rastebenk
  • Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet

Netfit lanseres snart?? Hvor lenge har denne lanseres snart pågått? Det må da være flere år CBE har snakket om Netfit ? 

• Liker 9
Skrevet
Rastebenk skrev (27 minutter siden):

Det er helt vanlig at de som vil inspirere med interiør viser frem f eks 17. mai-bordet, eller dekking av bord til julaften, et par uker i forveien. Ellers er det vanskelig for følgerne å bli inspirert. Først og fremst så må influenserne ligge noen uker i forkant slikt at annonsørenes produkter kan bli fremvist, og følgerne må få tid til kjøpe det inn til den aktuelle dagen.

Hun er vel ikke under den kategorien, men ei som fyller inn med diverse målløst content i alle mulige retninger fra eget hverdagsliv. Her er ikke sistnevnte representert, og hun er som nevnt heller ingen interiørfigur. Ei heller glossa magasin. Ingen annonsører heller, som du skriver. 

• Liker 9
Skrevet
Snødronninga skrev (På 13.5.2023 den 22.42):

Hvorfor engasjerer du deg så i kritikken mot CBE når du påstår du absolutt ikke er fan av henne. Hvis det som diskuteres er så negativt, hvorfor gidder du bruke tid her? Denne tråden handler om de kritikkverdige sidene ved bedriften Treasures. I tilfelle du ikke visste det. 

Snødronninga skrev (På 13.5.2023 den 23.38):

Hvorfor diskuterer du aldri det du synes er kritkkverdig da? Du gjør jo ikke det. Du er bare interessert i hakke på hva andre kritiserer. Skjønn det den som kan! 

Prøver igjen jeg @Klink Du har jo meninger om alt annet, så dette er vel lett å svare på? 

• Liker 16
Skrevet
Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Prøver igjen jeg @Klink Du har jo meninger om alt annet, så dette er vel lett å svare på? 

Jeg gjør det. Og så er det mye som er oppramset titusen ganger før så er liksom ikke mer å si om eksponering av barn og thinspo. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...