however Skrevet 11. mai 2023 #82401 Skrevet 11. mai 2023 NettoppJa skrev (1 time siden): Det er helt tragisk hvor lite reflektert man kan bli av å surre rundt hjemme uten kontakt med det virkelige liv. Lifebycaroline har det tøft som måtte oppleve at kaffen ble kald. Kilde lifebycaroline igpost. Flaut at ingen har svart/kommentert på posten. Det sier jo litt. 17 3
Kollontaj Skrevet 11. mai 2023 #82402 Skrevet 11. mai 2023 Nei, hva skal man svare? Det er så infantilt som det kan få blitt. 28
Chili bird Skrevet 11. mai 2023 #82403 Skrevet 11. mai 2023 Dette er det bare trist å bivåne. Stusselig. Umodent. Er fristet til å oppfordre bedriften CBE til å få seg et liv. Et anstendig liv. 26
Sophia_08 Skrevet 11. mai 2023 #82404 Skrevet 11. mai 2023 Nå kjenner jeg henne ikke igjen lenger. Hun er jo totalt forandret..? 32 1
Populært innlegg skruf Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82405 Skrevet 11. mai 2023 Sophia_08 skrev (9 minutter siden): Nå kjenner jeg henne ikke igjen lenger. Hun er jo totalt forandret..? Dette er ikke Caroline, det er hvordan Caroline ønsker å se ut. Trist at hun ikke klarer å akseptere og bli fortrolig med eget utseende, men må lage en avarter av seg selv for offentligheten. 49 5
Kollontaj Skrevet 11. mai 2023 #82406 Skrevet 11. mai 2023 skruf skrev (1 minutt siden): Dette er ikke Caroline, det er hvordan Caroline ønsker å se ut. Trist at hun ikke klarer å akseptere og bli fortrolig med eget utseende, men må lage en avarter av seg selv for offentligheten. Ligner ikke på det forrige bildet hun la ut av seg selv, engang! 38
Rev. Revenge Skrevet 11. mai 2023 #82407 Skrevet 11. mai 2023 Sophia_08 skrev (16 minutter siden): Nå kjenner jeg henne ikke igjen lenger. Hun er jo totalt forandret..? Dette er resultatet av filterbruk, ikke noe annet. Flaut å nærme seg 40 med to jenter i hus, og filtrere sitt eget ansikt til det ugjenkjennelige. Hvem har påvirket påvirkeren til å dele slikt vas? Hva ER formålet med å legge ut slikt juks på en annonseplasskanal? Hvem er den tenkte målgruppen for ihjelfiltrerte selfier, hva er strategien og målet? 29
Era Vulgaris Skrevet 11. mai 2023 #82408 Skrevet 11. mai 2023 Sophia_08 skrev (20 minutter siden): Nå kjenner jeg henne ikke igjen lenger. Hun er jo totalt forandret..? Men hun er SLEEK da, så da er dagen perfekt for henne. 22 1
~ Ada ~ Skrevet 11. mai 2023 #82409 Skrevet 11. mai 2023 Er det slik å forstå at de nå har tatt en oppfølger til podcasten der de oppgraderer fra spy til dritt? Ja, ja, det er ikke annet enn å gratulere med innsatsen. 27 1
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82410 Skrevet 11. mai 2023 On 5/10/2023 at 10:33 AM, NettoppJa said: Nivået på cbe og manageren..... er de 14 år eller hva? Vent, nei de var snart 40 år gamle mødre.... Kilde cbe story Det slo henne aldri at personen som brukte så lang tid der inne var "sjempeopptatt" med å ta doselfier, og trengte tid til å finne riktige filtre og riktig "pose" med thighgap og det hele.... Sånt tar jo fort litt tid...🧐 48 15
NettoppJa Skrevet 11. mai 2023 #82411 Skrevet 11. mai 2023 Siden vi nå har fått vite russenavnet til cbe i podcasten, så er vel denne sammenligningen på sin plass. Drømmen er å se ut som Barbie, leve som Barbie, trene som Barbie osvosv. Bare synd at de drar med seg fler (og uskyldige små) inn i dragsuget.... Kilde cbe insta og fashiondollz.de 35 11
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82412 Skrevet 11. mai 2023 skruf skrev (14 timer siden): Jeg ble faktisk ganske provosert av denne…..pga kvinner/folk som CBE og venninnen (som nærmer seg 40…) så har datteren min med crohns (en ganske alvorlig mage-tarmsykdom som gir betennelse med mye smerter og løs blodig avføring) skikkelig fobi mot å risikere å måtte bruke offentlig toaletter. Pga hun er redd for at det skal stå andre i kø og det skal komme lyder og lukt Ved Crohns (eller den «snillere» varianten Ulcerøs kolitt som jeg har) så har man null sjans til å holde seg til man kommer seg hjem. Derfor begrenser jenta mi ungdomstiden sin ved at hun feks etter middag takker nei hvis venner spør om å være med ut å henge (pga hun må som oftest flere ganger på do etter måltider. Eller hun dropper å spise hvis hun vet at hun skal noe (noe som gjør henne undervektig). Før skolen så står hun opp 2-3 timer før sånn at hun rekker frokost og samtidig unngår å gå på do på skolen. På skolen spiser hun ikke. I det hele tatt. Så mandag-fredag spiser hun ingenting mellom 5.30-16 (må spise frokost så tidlig sånn at hun er sikker på at magen har roet seg til skolen starter 8.30). Ikke rart hun er tynn, og ikke rart hun er slapp og sliten når hun kommer hjem. Takk og lov for at hun er faglig sterk.. Pga hun er redd noen som Caroline skal stå utenfor. Og sender melding til venninner i tillegg. Hva om datteren min hadde kommet ut fra do og klassens «queeen bee» med hoff hadde stått der? Ville vært sosialt selvmord i hennes øyne. Men jeg forstår godt at hun er redd for at sånne som Caroline står i kø og sender «morsomme» meldinger til venninner om at noen sitter på do. Hadde hun kjent vedkommende som kom ut fra do så hadde hun sikkert sendt melding om det også… Jeg er så glad hun ikke følger CBE og dermed fått forsterket redselen sin., Hun jobber med seg selv og har fortalt om sykdommen sin til sine nærmeste venner og har endelig klart å bruke doet til venner, men hadde hun hatt CBE som et idol så hadde alt hun og vi har jobbet med ift å normalisere dette med å gå på offentlig do og på do hos andre rast sammen. Så at to voksne kvinner offentlig latterliggjør en av kroppens normale funksjoner og skamlegger det å måtte benytte et offentlig do er noe jeg ikke trodde jeg kom til å se. Og det er helt lavmåls. Det at nærmere 40 år gamle, bedriftseier og influencer Caroline Berg Eriksen valgt å latterliggjør dette, det er så stygt at jeg håper noen i media tar tak i det. Dette er virkelig ikke noe som bør forbigås i stillhet. Bedriftseier fremstiller seg her som et stusselig menneske, et virkelig fattig menneske, som ikke har respekt eller omtanke for andre! Det hjelper ikke å være rik på IG når man på egen bedriftskanal avslører at man er så fattig som person! Takk for at du delte! ❤️ Jeg har et nært familiemedlem som sliter med det samme etter cellegiftbehandling. Og jeg har tre venninner med slik tarmsykdom, UC og Chrons. Ene måtte leve med utlagt tarm noen år (men fikk lagt den inn igjen da hun var blitt bedre). Har gjennom jobb også møtt flere som sliter med samme problematikk og diagnoser. Det er så enormt energikrevende for de det gjelder, ikke bare fordi de har disse sykdommene som påvirker hele systemet deres, men like mye fordi de bruker så mye energi på å forsøke å skjule det for andre. Det jeg har sett er at de som har tørt å bli åpne om sykdommen/problemene, det er de som etterhvert får best forhold til det. Det er noe med at når folk vet, så slipper de å bruke så mye energi på å skjule det for andre hele tiden. Men, det er krevende å stå frem også. Jeg tror det krever at man har gode venner som takler det og som er villige til å støtte den som velger å være åpen om utfordringenen med sykdommen. Jeg håper din datter kommer dit at hun kan greie å ikke bruke så mye energi på å skjule utfordringene sykdommen hennes gir. Jeg tror det blir litt lettere når hun blir voksen også. 48 10
Snødronninga Skrevet 11. mai 2023 #82413 Skrevet 11. mai 2023 NettoppJa skrev (49 minutter siden): Siden vi nå har fått vite russenavnet til cbe i podcasten, så er vel denne sammenligningen på sin plass. Drømmen er å se ut som Barbie, leve som Barbie, trene som Barbie osvosv. Bare synd at de drar med seg fler (og uskyldige små) inn i dragsuget.... Kilde cbe insta og fashiondollz.de Skal ikke se bort i fra at hun hadde tatt sammenligningen som et kompliment! 14 2
Surikatt Skrevet 11. mai 2023 #82414 Skrevet 11. mai 2023 NettoppJa skrev (3 timer siden): Hun kom seg inn til slutt da. Det var godt. Og så husket hun tilogmed å sette på vidvinkel slik at kroppen blir lengst og tynnest mulig, og hodet er helt proporsjonalt stort i forhold til føttene. Kilde cbeno insta Filtrene er også på plass sånn ansiktet er veldig langt fra virkeligheten. Jeg skjønner det ikke, tror hun at hun ser sånn ut? 14 1
Xstrella Skrevet 11. mai 2023 #82415 Skrevet 11. mai 2023 Surikatt skrev (22 minutter siden): Filtrene er også på plass sånn ansiktet er veldig langt fra virkeligheten. Jeg skjønner det ikke, tror hun at hun ser sånn ut? Jeg tror det. Dette er blitt verre enn villapaprika og putepuffing. 16
Laia Skrevet 11. mai 2023 #82416 Skrevet 11. mai 2023 Jeg lurer på hva som foregikk i topplokket i det øyeblikket de valgte å publisere de meldingene. En så barnslig og respektløst og stygg handling. Kanskje har vedkommende de latterliggjør selv fått med seg hva som er gjort. Og ; hvilke reaksjoner forventet CBE selv skulle komme? Hvem vil reise på treningsreise med personer som har null sperrer mot å gjøre denne type handlinger. 46
Stargaze Skrevet 11. mai 2023 #82417 Skrevet 11. mai 2023 Surikatt skrev (23 minutter siden): Filtrene er også på plass sånn ansiktet er veldig langt fra virkeligheten. Jeg skjønner det ikke, tror hun at hun ser sånn ut? Hun drømmer om å se sånn ut og gud vet hvorfor… Hun er et elendig forbilde, spesielt for sine egne to døtre. «Children learn what they live» Totalt ansvarsløs mor. Må også være meget flaut for henne å møte folk face-to-face, og de ikke skjønner hvorfor hun ser så annerledes ut. Men når man i tillegg hører podcasten så skjønner man at hun stoppet opp på 14 år. Ingen smarte voksne som holder på sånn. For et trist og innholdsløst liv hun lever. 36
Stargaze Skrevet 11. mai 2023 #82418 Skrevet 11. mai 2023 (endret) Laia skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på hva som foregikk i topplokket i det øyeblikket de valgte å publisere de meldingene. En så barnslig og respektløst og stygg handling. Kanskje har vedkommende de latterliggjør selv fått med seg hva som er gjort. Og ; hvilke reaksjoner forventet CBE selv skulle komme? Hvem vil reise på treningsreise med personer som har null sperrer mot å gjøre denne type handlinger. Bekrefter at det ikke er så mye i topplokket, i hvert fall ikke noe smart og modent. Voksne folk holder ikke på sånn. Mens hun synes det var kjempemorsomt. Endret 11. mai 2023 av Stargaze 15 4
Sugar&Spice Skrevet 11. mai 2023 #82419 Skrevet 11. mai 2023 Xstrella skrev (12 minutter siden): Jeg tror det. Dette er blitt verre enn villapaprika og putepuffing. Villa Paprika har jo blitt like ille på filterbruk som putepuffing, så mulig et nytt vennskap er på trappene. Er kort vei fra Frækstad til Særp! 17 3
Pusern3 Skrevet 12. mai 2023 #82420 Skrevet 12. mai 2023 skruf skrev (18 timer siden): Jeg ble faktisk ganske provosert av denne…..pga kvinner/folk som CBE og venninnen (som nærmer seg 40…) så har datteren min med crohns (en ganske alvorlig mage-tarmsykdom som gir betennelse med mye smerter og løs blodig avføring) skikkelig fobi mot å risikere å måtte bruke offentlig toaletter. Pga hun er redd for at det skal stå andre i kø og det skal komme lyder og lukt Ved Crohns (eller den «snillere» varianten Ulcerøs kolitt som jeg har) så har man null sjans til å holde seg til man kommer seg hjem. Derfor begrenser jenta mi ungdomstiden sin ved at hun feks etter middag takker nei hvis venner spør om å være med ut å henge (pga hun må som oftest flere ganger på do etter måltider. Eller hun dropper å spise hvis hun vet at hun skal noe (noe som gjør henne undervektig). Før skolen så står hun opp 2-3 timer før sånn at hun rekker frokost og samtidig unngår å gå på do på skolen. På skolen spiser hun ikke. I det hele tatt. Så mandag-fredag spiser hun ingenting mellom 5.30-16 (må spise frokost så tidlig sånn at hun er sikker på at magen har roet seg til skolen starter 8.30). Ikke rart hun er tynn, og ikke rart hun er slapp og sliten når hun kommer hjem. Takk og lov for at hun er faglig sterk.. Pga hun er redd noen som Caroline skal stå utenfor. Og sender melding til venninner i tillegg. Hva om datteren min hadde kommet ut fra do og klassens «queeen bee» med hoff hadde stått der? Ville vært sosialt selvmord i hennes øyne. Men jeg forstår godt at hun er redd for at sånne som Caroline står i kø og sender «morsomme» meldinger til venninner om at noen sitter på do. Hadde hun kjent vedkommende som kom ut fra do så hadde hun sikkert sendt melding om det også… Jeg er så glad hun ikke følger CBE og dermed fått forsterket redselen sin., Hun jobber med seg selv og har fortalt om sykdommen sin til sine nærmeste venner og har endelig klart å bruke doet til venner, men hadde hun hatt CBE som et idol så hadde alt hun og vi har jobbet med ift å normalisere dette med å gå på offentlig do og på do hos andre rast sammen. Så at to voksne kvinner offentlig latterliggjør en av kroppens normale funksjoner og skamlegger det å måtte benytte et offentlig do er noe jeg ikke trodde jeg kom til å se. Og det er helt lavmåls. En gedigen tankevekker 😘 takk for at delte. Kan jo håpe at Særp folket greier å få et noe mer modent perspektiv av å lese dette (det gjør de jo 😜). 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå