Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruJohansen skrev (2 minutter siden):

Mange interessante sitater fra Caroline i denne artikkelen fra 2011. Trist å se kontoen hennes nå, i lys av det hun legger for dagen her. Selv om det også den gang framsto som martyraktig koketteri. 

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true

Hvis CBE leser det der, møter hun seg selv i døra både på vei ut og inn. Det er lov å endre meninger, men plutselig ikke få vondt i magen av pasta står ikke til troende. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Da var de nede på 300 k...

image.thumb.png.741676391a33d8a4850d8725d12436da.png

kilde cbeno insta

• Liker 16
Skrevet
Frisk Frosk skrev (14 timer siden):

Thinspo, fillers i leppene, filter. Stiv og utstudert posering for å fremstå tynnere.

Ingen glede å spore hverken i øynene eller mimikk.

Nitrist.

Å nevne barn inn i dette i tillegg er virkelig ikke sunt.

Trist…. Trist…. Trist….. på alle nivåer …

• Liker 2
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (11 timer siden):

Herregud.. 😵‍💫

Virkelig ikke en forbedret utgave (den nye) - tvert om

Skrevet
NettoppJa skrev (1 time siden):

Da var de nede på 300 k...

image.thumb.png.741676391a33d8a4850d8725d12436da.png

kilde cbeno insta

Har sett denne utviklingen på socialblade.com en god stund , etter den «plutselige» økningen med flere tusen følgere etter det pinlige og, etter mitt inntrykk, kalkulerte og ganske gjennomskubare puppestuntet.

Når CBE nå tilsynelatende ønsker å ha åpen IG konto igjen, har statistikken på socialblade blitt tilgjengelig igjen.

Spørsmålet er om det kommer et nytt stunt og byks oppover i følgertall hvis tallet igjen går under 300 k. Det virker som det er en strategi bak dette.

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
On 5/7/2023 at 10:14 AM, Felis said:

Hun fremstiller seg ikke spesielt flatterende i podcasten. Flere ganger tok jeg meg i å lure på om hun tullet, for det er vanskelig å forestille seg at folk kan være så enkle. Som hennes beskrivelser av 1. mai. Man sitter jo igjen med et inntrykk av at hun virkelig tror det er «arbeidernes frihetsdag», fordi de må hvile ut etter alle de magiske festene som skjer natta før. De har en egen spalte med nyhetssaker, så man skulle tro hun hadde åpnet minst en avis. Hvordan er det mulig at hun ikke har fått med seg minst en sak som er relatert til 1. mai? Hun bor i en tradisjonell arbeiderby, lokalavisa hennes heter Sarpsborg Arbeiderblad, men Caroline Berg Eriksen er liksom «hæ? Tog og paroler? Nei, det driver vi ikke med i Sarpsborg, for jeg så ikke det fra stuevinduet mitt» Det må jo være selve definisjonen på navlebeskuende?

Samtidig er det omtrent som forventet av dama som synes det er pinligere å uttale Manolo Blahniks feil, enn å la julelysene henge slapt i flaggstanga på en offentlig flaggdag…

Det er vanskelig å se for seg at det kan bli dårligere, men så leser jeg at omgangssyke har inntatt Villa Kulås, så da vet jeg allerede hva neste podcast skal handle om. Diaré og oppkast er carolines favorittemner (etter Kvinneguiden), så vi må nok holde ut en utgreiing om det. Vet ikke om det er verre eller bedre enn 13 minutter med «hva har jeg gjort siste uka? Husker ikke. Hva har du gjort? Husker ikke du heller…»

Blandet mottakelse blant de som har hørt også tydeligvis. 🙂

image.thumb.png.7aa39bba0a8ddd2e0d2881bbf67f3de7.png

https://www.google.com/search?q=life+by+caroline&rlz=1C1GCEA_enNO917NO917&sxsrf=APwXEddoEf4V5HeiaZhT-DqVS6wxGFwzgA:1683618799577&tbm=isch&source=iu&ictx=1&vet=1&fir=UIVlULadIqqg4M%2Cbdos-uFewY5g8M%2C%2Fg%2F11scgt0_q8&usg=AI4_-kT3QZ5ctbSRT_XgG7HTCKcxG2vQqw&sa=X&ved=2ahUKEwjCo_Hj4Of-AhVFSPEDHTW7AR4Q_B16BAhEEAI&biw=1280&bih=577&dpr=1.5#imgrc=UIVlULadIqqg4M

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (22 timer siden):

Og én kommentar fra Anders, som ser ut som er en svært ung man og som syns at det er passende å kommentere 🔥🔥🔥på en reklame for nettbrett. 

Den fyren kommenterer de samme på flere influencere. Er som spam å regne… 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Og innlegget med konkurranse til Idyll-festivalen manglet helt og fullstendig reklamemerking. 

Tenk å være så ræva dårlig til jobben du har hatt i 13-14 år?

• Liker 35
  • Nyttig 11
Skrevet
FruJohansen skrev (15 timer siden):

Mange interessante sitater fra Caroline i denne artikkelen fra 2011. Trist å se kontoen hennes nå, i lys av det hun legger for dagen her. Selv om det også den gang framsto som martyraktig koketteri. 

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true

Her var det mye rart ja! Hang meg spesielt opp i at hun presiserer at hun har vokst opp i en familie som ikke var spesielt opptatt av utseendefokus. 
Noen linjer under beskriver hun seg som opptatt av utseende sitt… og var det ikke moren som skal ha oppfordret henne til å legge ut bilde 4 dager etter fødsel?? Fordi hun så så bra ut! 
Igjen så er det dette her med kart og terreng 😆

• Liker 33
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Laia skrev (6 timer siden):

Har sett denne utviklingen på socialblade.com en god stund , etter den «plutselige» økningen med flere tusen følgere etter det pinlige og, etter mitt inntrykk, kalkulerte og ganske gjennomskubare puppestuntet.

Når CBE nå tilsynelatende ønsker å ha åpen IG konto igjen, har statistikken på socialblade blitt tilgjengelig igjen.

Spørsmålet er om det kommer et nytt stunt og byks oppover i følgertall hvis tallet igjen går under 300 k. Det virker som det er en strategi bak dette.

Det er så åpenbart at de stengte kontoen for å kjøpe seg følgere. CBE la ut puppe- og rumpebilder for noen år siden også, helt uten økning i antall følgere. Er jo innmari rart at kontoen får et oppsving på 3-4000 følgere i løpet av en helg, når tallene bare har vært røde de siste 8 årene. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Det er så åpenbart at de stengte kontoen for å kjøpe seg tusenvis av følgere. CBE la ut puppebilder for noen år siden også, helt uten økning i antall følgere. Er jo innmari rart at kontoen får et oppsving på 3-4000 følgere i løpet av en helg, når tallene bare har vært røde de siste 8 årene. 

Det henger ikke på greip. Så mye oppmerksomhet får ikke en pupp. For de som er interessert i den slags greier kan Google og finne all slags varianter av ikke bare en pupp, men flere pupper. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Det henger ikke på greip. Så mye oppmerksomhet får ikke en pupp. For de som er interessert i den slags greier kan Google og finne all slags varianter av ikke bare en pupp, men flere pupper. 

Nå ja, jeg tror nok at a- og b-kjendiser fremdeles kan dra en del oppmerksomhet på å flashe puppen. Men CBE bød på en rekke seksualiserte undertøysbilder og silikonpupp allerede i 2018 uten effekt, og det er veldig usannsynlig at puppen hennes har større effekt i 2023 for å si det sånn.

Endret av Rastebenk
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Rastebenk skrev (2 minutter siden):

Nå ja, jeg tror nok at a- og b-kjendiser fremdeles kan dra en del oppmerksomhet på å flashe puppen. Men dette gjorde CBE allerede i 2018 uten effekt, og det er veldig usannsynlig at puppen hennes drar mer effekt i 2023 for å si det sånn.

Kan godt hende a og b kjendiser kan dra nytte av et slikt påfunn, men nå er vel ikke Eriksen i den kategorien.

• Liker 15
Skrevet
Rastebenk skrev (18 minutter siden):

Det er så åpenbart at de stengte kontoen for å kjøpe seg følgere. CBE la ut puppe- og rumpebilder for noen år siden også, helt uten økning i antall følgere. Er jo innmari rart at kontoen får et oppsving på 3-4000 følgere i løpet av en helg, når tallene bare har vært røde de siste 8 årene. 

Akkurat mine tanker også.

• Liker 6
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (32 minutter siden):

Sharpa VinterBerg skrev (26 minutter siden):

Jeg har ingen tillit til følgertallet til CBE.no selv, og har tidligere kommentert at kontoer med så høyt følgertall og så lavt engasjement er store røde flagg for kjøpte følgere, uten å ha noe konkret underlag for det.

Jeg har lagt den ut tidligere, men en audit fra Social audit pro av de siste 5000 følgerne til CBE.no etter puppestundet viser at det er liten sannsynlighet for at de følgerne ble kjøpt. De fleste av dem i alle fall. Det ser i stedet ut som at en haug med menn og noen færre kvinner fant fram til de gamle, sovende Instakontoene sine for å se bildene som avisene skrev om:

Endret av Snøsøta
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (28 minutter siden):

Ingenting som er sjokkerende med et par nakne pupper i 2023. Kanskje genererte det midlertidig en liten økning i klikk pga nysgjerrighet men vil tro det skyldes mest cringe-faktoren og ikke en naken pupp. At det genererte 4000 nye følgere er høyst tvilsomt.

• Liker 20
Gjest Xstrella
Skrevet
Rastebenk skrev (2 timer siden):

Nå ja, jeg tror nok at a- og b-kjendiser fremdeles kan dra en del oppmerksomhet på å flashe puppen. Men CBE bød på en rekke seksualiserte undertøysbilder og silikonpupp allerede i 2018 uten effekt, og det er veldig usannsynlig at puppen hennes har større effekt i 2023 for å si det sånn.

Hun får legge inn større...og si at hun er helt lik som hun var da hun var 16.

Skrevet
Snøsøta skrev (4 timer siden):

Jeg har ingen tillit til følgertallet til CBE.no selv, og har tidligere kommentert at kontoer med så høyt følgertall og så lavt engasjement er store røde flagg for kjøpte følgere, uten å ha noe konkret underlag for det.

Jeg har lagt den ut tidligere, men en audit fra Social audit pro av de siste 5000 følgerne til CBE.no etter puppestundet viser at det er liten sannsynlighet for at de følgerne ble kjøpt. De fleste av dem i alle fall. Det ser i stedet ut som at en haug med menn og noen færre kvinner fant fram til de gamle, sovende Instakontoene sine for å se bildene som avisene skrev om:

Nå er jeg lite inni dette, men har lest meg til at det er flere som tilbyr mulighet til å kjøpe følgere til IG som ikke oppdages av algoritmene til IG o.l. - er det da egentlig mulig å skille mellom ekte følgerne og disse falske "ekte" brukerne, som også kommenterer og gir likes?

https://www.privateproxyguide.com/nb/beste-nettsteder-for-a-kjope-instagram-folgere-og-likes/

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...