Laia Skrevet 10. mai 2023 #82341 Skrevet 10. mai 2023 Frisk Frosk skrev (3 timer siden): For ikke å snakke om snart 40 år gammel bedriftseier som velger DETTE som innhold på sin bedriftskanal... Offentlig deklarasjon av at de ikke har mer å gi og ikke lenger gidder å prøve å jobbe en gang. Enten det, eller så forsøker disse nesten 40-åringene å rette seg mot barn, noe som ikke gjør inntrykket noe bedre, heller motsatt. Ikke rart følgerne flykter 🤦♀️ (100 stk de siste tre dagene) 7 4
Kollontaj Skrevet 10. mai 2023 #82342 Skrevet 10. mai 2023 NettoppJa skrev (7 timer siden): Nivået på cbe og manageren..... er de 14 år eller hva? Vent, nei de var snart 40 år gamle mødre.... Kilde cbe story Veldig langt unna «glanset magasin» nå. 17 8
Frisk Frosk Skrevet 10. mai 2023 #82343 Skrevet 10. mai 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Veldig langt unna «glanset magasin» nå. Lysår unna... 10 1
Silisium Skrevet 10. mai 2023 #82344 Skrevet 10. mai 2023 Er innom fordi dere må se det nyeste som henriktroy har lagt ut på instagram, han tar det så sykt på kornet - denne gang webinar da med "billige" såkalte early birds-billetter. Han er bare så bra. 😆 28 1 7
EmilieH Skrevet 10. mai 2023 #82345 Skrevet 10. mai 2023 Herregud det bilde fra storien med treningsklær, hun kunne nesten heller vært naken. Hun er så oppmerksomhetssyk og avhengig av oppmerksomhet for kroppen sin at det er skremmende. Og magen i fokus absolutt hele tiden! 23
Gjest Bulsara Skrevet 10. mai 2023 #82346 Skrevet 10. mai 2023 (endret) Kilde - CBEs Instagram story formidlingsevne på topp- det kan tolkes på flere måter «de kommer gjerne hjem til deg også» Ja, hva ellers? Skal man løsne vinduene og bringe dem til vaskefirmaet….🤣 Endret 10. mai 2023 av Bulsara
Kollontaj Skrevet 10. mai 2023 #82347 Skrevet 10. mai 2023 Koselig med «besøk». Eller sponset samarbeid, som det ellers heter. 13
Surikatt Skrevet 10. mai 2023 #82348 Skrevet 10. mai 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Herregud det bilde fra storien med treningsklær, hun kunne nesten heller vært naken. Hun er så oppmerksomhetssyk og avhengig av oppmerksomhet for kroppen sin at det er skremmende. Og magen i fokus absolutt hele tiden! Sånn går det når man går for mye rundt hjemme, tar selfier og redigerer seg selv i hjel. 14
Kleenex Skrevet 10. mai 2023 #82349 Skrevet 10. mai 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Herregud det bilde fra storien med treningsklær, hun kunne nesten heller vært naken. Hun er så oppmerksomhetssyk og avhengig av oppmerksomhet for kroppen sin at det er skremmende. Og magen i fokus absolutt hele tiden! Er det ikke det gamle trikset da? Lite oppmerksomhet, kle av seg... 13
Gjest Doktorgraden Skrevet 10. mai 2023 #82350 Skrevet 10. mai 2023 Coach LKE. Må nesten ha pute for å se på instaen nå. Speaking English 🙈. Jeg spør seriøst, har han et enormt stort internasjonalt publikum? Jeg forstår det ikke og blir flau på hans vegne. Begynner å bli trist av å se hvordan de kjører bedriften i grøfta. At de ikke kan ta imot noe konstruktiv kritikk.
Isola2 Skrevet 10. mai 2023 #82351 Skrevet 10. mai 2023 Doktorgraden skrev (12 minutter siden): Coach LKE. Må nesten ha pute for å se på instaen nå. Speaking English 🙈. Jeg spør seriøst, har han et enormt stort internasjonalt publikum? Jeg forstår det ikke og blir flau på hans vegne. Begynner å bli trist av å se hvordan de kjører bedriften i grøfta. At de ikke kan ta imot noe konstruktiv kritikk. Sikkert..han har jo hele 3439 følgere!! 8 3
Gjest Woody56 Skrevet 10. mai 2023 #82352 Skrevet 10. mai 2023 Er det bare meg, men virker ikke Caroline litt umoden for alderen? Jeg har sett hennes siste stories de siste dagene, og jeg har faktisk blitt litt overrasket. Den meldingen med bæsje-smiley tok kaka for min del. Så lurer jeg på hva hun gjør om dagene? Trener på en mølle og pynter 17. mai bord? Så inspirerende... Jeg synes også nesten det er et hån mot mødre som jobber 8-10 timer hver dag, med alt av dugnader, fritidstilbud, planlegging og tidsklemma vi alle kjenner på. Nå skal de også lansere en treningsapp, der de bruker Caroline som trekkplaster og bedriftens ansikt utad. En person som nesten ikke har deltatt på løp, som ikke har vært medlem av en idrettsklubb og som vi ser daglig løpe på en mølle i kjelleren? Hvem blir inspirert av å se en person løpe på mølle hver dag, uten noe form for innhold? Hun løp 16 km på en mølle, mens hun så på Netflix. Gratulerer! De jeg kjenner som driver med online coaching er forresten utdannet personlig trenere med videreutdanning, der flere av de også har en bachelorutdanning i idrett eller ernæring. Jeg må også legge til at jeg ikke synes noe om influencere som viser at de trener flere ganger om dagen, spesielt sent på kveld. Det er uheldig. Jeg har ei venninne som er 40 år, mamma, som trener styrke fem ganger i uken i maks en time. Hun har mer muskler og ser mer fit ut enn Caroline. Dette fokuset på å trene flere timer eller flere ganger om dagen, er ikke inspirerende. Det er heller ikke nødvendig. Kroppen trenger restitusjon. Hva med å ta seg en gåtur eller danseøkt med barna et par ganger i uken? Hvorfor er ikke det bra nok enkelte dager? Jeg kjenner nesten jeg blir litt irritert.
Gjest Woody56 Skrevet 10. mai 2023 #82353 Skrevet 10. mai 2023 1 hour ago, Doktorgraden said: Coach LKE. Må nesten ha pute for å se på instaen nå. Speaking English 🙈. Jeg spør seriøst, har han et enormt stort internasjonalt publikum? Jeg forstår det ikke og blir flau på hans vegne. Begynner å bli trist av å se hvordan de kjører bedriften i grøfta. At de ikke kan ta imot noe konstruktiv kritikk. Jeg reagerer mer på hans mørke videoer. I siste video så jeg han nesten ikke komme løpende ut av skogen der. På mølla så jeg nesten ikke leggene hans. Måtte ta telefonen rett foran øynene for å se hva det hele handlet om. Hva er greia med alle disse meget mørke videoene? Man ser jo nesten ingenting. Da er det vanskelig å bli inspirert eller få forståelse.
Gjest Woody56 Skrevet 10. mai 2023 #82354 Skrevet 10. mai 2023 1 hour ago, Doktorgraden said: Coach LKE. Må nesten ha pute for å se på instaen nå. Speaking English 🙈. Jeg spør seriøst, har han et enormt stort internasjonalt publikum? Jeg forstår det ikke og blir flau på hans vegne. Begynner å bli trist av å se hvordan de kjører bedriften i grøfta. At de ikke kan ta imot noe konstruktiv kritikk. Men ja, engelsken var ikke den beste 😂
Hallepalle2 Skrevet 10. mai 2023 #82355 Skrevet 10. mai 2023 Woody56 skrev (42 minutter siden): Men ja, engelsken var ikke den beste 😂 Jeg kommenterte på the julekalender-engelsken en gang, jeg trodde seriøs det var kødd, men da kunne han fortelle meg at hans amerikanske svigerinne OG bror som hadde engelsk som hovedfag, eller noe, mente at formuleringene var helt korrekte. Sådesså. 31 6
Isild Skrevet 11. mai 2023 #82356 Skrevet 11. mai 2023 (endret) Hva skjedde med "glanset magasin"? Det har tydeligvis ingen ambisjoner om å nå frem til den målgruppen de har påstått å ha iallefall , de"høyt utdannede ressurs- og kjøpesterke kvinner". Helt greit at Caroline og venninnen sender hverandre fjortissmeldinger, men har hun virkelig lagt det ut på kontoen? New low der altså! Det er tydelig at Susans "jobb" er å være Carolines sidekick/venninne for å skape content av venninneri. "Vi har det så GØY!". Men sidekick-opplegget er jo også fullstendig nedbrent og has been. ABD forsøkte det i sin tid, Raad har forsøkt seg på det. SE får det vel til til en viss grad. Mest av alt er det fullstendig uinteressant og kjedelig å høre på to venninner som prater internt og fniser. Endret 11. mai 2023 av Isild 31 1
Hallepalle2 Skrevet 11. mai 2023 #82357 Skrevet 11. mai 2023 NettoppJa skrev (20 timer siden): Nivået på cbe og manageren..... er de 14 år eller hva? Vent, nei de var snart 40 år gamle mødre.... Kilde cbe story Jeg skjønner ikke 🤔fniser de over at en annen person bæsjer på do??? Voksne folk døøøør av det?? 42 2
Isola2 Skrevet 11. mai 2023 #82358 Skrevet 11. mai 2023 Woody56 skrev (7 timer siden): Jeg reagerer mer på hans mørke videoer. I siste video så jeg han nesten ikke komme løpende ut av skogen der. På mølla så jeg nesten ikke leggene hans. Måtte ta telefonen rett foran øynene for å se hva det hele handlet om. Hva er greia med alle disse meget mørke videoene? Man ser jo nesten ingenting. Da er det vanskelig å bli inspirert eller få forståelse. Det har de fått tilbakemeldinger på før, men da var svaret at det nok var feil på vedkommendes telefon..🤪 17
mjau87 Skrevet 11. mai 2023 #82359 Skrevet 11. mai 2023 Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner ikke 🤔fniser de over at en annen person bæsjer på do??? Voksne folk døøøør av det?? De er ikke kommet over barnehagestadiet skjønner du og da er bæsj og promp humor enda🫣 19
Sharpa VinterBerg Skrevet 11. mai 2023 #82360 Skrevet 11. mai 2023 Hallepalle2 skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner ikke 🤔fniser de over at en annen person bæsjer på do??? Voksne folk døøøør av det?? Nei, å gå på do og bæsje er helt normalt. Å dele den type melding når en er i 30 årene om at en døøør av at noen er på do, håper jeg ikke er vanlig blant voksne folk. 33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå