Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (12 timer siden):

500 likes på «boligannonsen», er dette bærekraftig for bedriften? 

71B637B8-B581-494B-9734-176B6BABEB8A.jpeg

Skal de selge? ☺️

Var dette jeg spådde like etter jul, at nå går det kun nedover og de må selge huset. De solgte bilen i fjor og CBE selger mye av garderoben sin på Finn.no.

Endret av kraftwerk
  • Liker 12
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Jeg forstår virkelig ikke Acers valg av markedsføringpartner her. "Alle" vet jo at CBE og LKE er Mac-entusiaster! I alle år har de vært det. 

Den eneste man tenker hvis man faktisk skulle trodd på at de har gått over til å bruke Acer, er at de ikke lenger har råd til "det råeste" de heller. At det går dårligere med bedriften. 

Så feilslått som det er går an å få det. 

Virker ikke som Treasures AS noen gang kommer til å ta innover seg hvor lite troverdig markedsføring bedriften produserer. Det er ganske så flaut når alle vet at de bruker Mac og sverger til det produktet, men så reklamerer de for «motparten». Dette er verken første eller siste gang de gjør dette - tydelig desperate etter samarbeid, men tror ikke de selv forstår at det kun ødelegger bedriften ytterligere.  

Og derfor er det også et paradoks at hun anser KG-tråden som «hat» og «rykter». Hadde bedriften tatt til seg mye av det som skrives her inne, så kunne kanskje virksomheten appellert mye mer til forbrukerne og eventuelle følgere. Bedriften sparker seg selv mens den ligger nede, fordi bedriftsleder er trassig nok til å gjøre «mer» av det den blir «kritisert» for. 

• Liker 22
Gjest Bulsara
Skrevet
kraftwerk skrev (16 minutter siden):

Skal de selge? ☺️

Var dette jeg spådde like etter jul, at nå går det kun nedover og de må selge huset. De solgte bilen i fjor og CBE selger mye av garderoben sin på Finn.no.

Den ble aldri solgt. De forsøkte, men de har den fortsatt

Skrevet (endret)
Bulsara skrev (7 minutter siden):

Hmmm. Det er da ikke noe problem å få solgt en bil hvis man vil? Prisen må kanskje justeres da. (Jeg ville nok ikke kjøpt fra dem, av flere grunner, men kanskje om den var veldig billig.)

Kanskje lurt å selge huset, med defekte bad og en hage man ikke gidder å jobbe i. Andre kan kanskje bruke huset bedre? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 9
Skrevet
Bulsara skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde ikke kjøpt den bilen. Forstillingen er sannsynligvis herpet etter å ha kjørt på en hest. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (15 minutter siden):

Hmmm. Det er da ikke noe problem å få solgt en bil hvis man vil? Prisen må kanskje justeres da. (Jeg ville nok ikke kjøpt fra dem, av flere grunner, men kanskje om den var veldig billig.)

Kanskje lurt å selge huset, med defekte bad og en hage man ikke gidder å jobbe i. Andre kan kanskje bruke huset bedre? 

Hvis jeg husker rett, så forsøkte de vel å selge den privat. Svært få kjøper en Volvo XC 90 av privatpersoner. Som selger vil de så klart tjene mye mer på å selge privat. Men en kjøper av en slik bil kjøper den hos Bilia, med de serviceavtalene og forlengelse av garantier osv det gir. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
10 hours ago, Frisk Frosk said:

... snip ...

Ps! Jeg greide ikke å finne navn på mer enn ti av klinikkene som har fått brev, lurer på om TM Klinikken AS er blant de som fikk advarsel nå - de har jo blitt meldt inn av flere, også pga. ulovlig markedsføring via CBE og Fredrikstad Sentrum.

Med grunnlag i Offentlighetsloven antar jeg at man kan be om innsyn her: https://einnsyn.no/

• Liker 7
Skrevet (endret)
Isild skrev (9 minutter siden):

Hvis jeg husker rett, så forsøkte de vel å selge den privat. Svært få kjøper en Volvo XC 90 av privatpersoner. Som selger vil de så klart tjene mye mer på å selge privat. Men en kjøper av en slik bil kjøper den hos Bilia, med de serviceavtalene og forlengelse av garantier osv det gir. 

Ja. Skulle nok hatt mye rabatt for å kjøpe fra dem. Vet jo at den har blitt brukt til å drepe en hest og med forkastelige kommentarer og bilder etterpå, selv om det sannsynligvis var en uskyldig ulykke, vet at en av dem driver hærverk på andres biler, at de sletter kommentarer eller ikke gidder å svare. Og mye mer. 

Hadde kanskje kjøpt den likevel, med god rabatt. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
Skrevet

Caroline kunne absolutt brukt podcasten til promotering av treningsreisen.

Hører på treningspodden as we speak og her går dem litt igjennom hvordan programmet for deres treningsreise skal se ut og jeg får såååå lyst å bli med. Var ikke lenge dem pratet om dette men nok til at jeg fikk lyst å bli med.

Var innom Netfit sin side på Apollo og ser at det står begrenset plass: 30 stk. lurer fælt på hvor mange som har meldt seg på, en kan fortsatt meldte seg på

47938EE1-B76F-4A12-9FC7-A1B75A2FA710.png

• Liker 10
Skrevet
Snødronninga skrev (12 timer siden):

Jeg hadde blitt deprimert og fått vondt i hodet, av å bo i svart og hvitt. Det er ikke et fnugg av varme eller farge i hele huset, (med unntak av barnas rom) ingenting som bryter med det harde og kontrastrike. Jeg har sagt det tidligere og er helt enig, hun/de kan ingenting om interiør overhodet.  Jeg får lyst til å dandere putene som står like stramme som tinnsoldater. Kunne ikke blitt mindre inspirert.

Interiøret oppsummerer i grunn livet Caroline presenterer på sosiale medier. Oppstilt, kjedelig og upersonlig. 

Spot on. Det fremstilles en hverdag som er så innholdsløs at det ikke er til å tro. 

Klink skrev (12 timer siden):

Du snakker om bedriften ? 

Hun snakker vel om det som blir presentert på bedriften. Sitter du bare å venter på innlegg du kan kommentere oppdragende på?

• Liker 22
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Jeg forstår virkelig ikke Acers valg av markedsføringpartner her. "Alle" vet jo at CBE og LKE er Mac-entusiaster! I alle år har de vært det. 

Den eneste man tenker hvis man faktisk skulle trodd på at de har gått over til å bruke Acer, er at de ikke lenger har råd til "det råeste" de heller. At det går dårligere med bedriften. 

Så feilslått som det er går an å få det. 

Og én kommentar fra Anders, som ser ut som er en svært ung man og som syns at det er passende å kommentere 🔥🔥🔥på en reklame for nettbrett. 

• Liker 19
Skrevet

Tok for moro skyld å logget styrketreningen min i dag, siden det dokumenteres igjen at det er løftet 550kg på en overkroppsøkt.

Til sammenligning løftet jeg 6990kg på overkropp og nesten tilsvarende for ben. Heller ikke denne gang noe som jeg definerer som en tung styrkeøkt.

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
57 minutter siden, LilleSnupp said:

Tok for moro skyld å logget styrketreningen min i dag, siden det dokumenteres igjen at det er løftet 550kg på en overkroppsøkt.

Til sammenligning løftet jeg 6990kg på overkropp og nesten tilsvarende for ben. Heller ikke denne gang noe som jeg definerer som en tung styrkeøkt.

Så du løftet bare EN elefant..? 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sophia_08 skrev (9 minutter siden):

Så du løftet bare EN elefant..? 🤭

Huff, ja!

Tok det litt rolig siden jeg tok 15 min cardio etterpå og skal å svømme 1000m senere i dag.

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Absolutt. Som bruktbilkjøper kan det være lurt å overveie om ikke fordelene ved å kjøpe via forhandler oppveier den litt dyrere prisen. Angående kollisjonsskaden så er man som selger pålagt å informere kjøper om såpass store skader som hestepåkjørselen må ha gitt og det vil selvfølgelig redusere verdien av bilen.

Men intet av dette er så avskrekkende for meg som kjøper som tanken om å kanskje havne i konflikt med LKE/CBE. De har i alle år vist de ikke har noen skrupler med å henge ut, baksnakke, bakvaske (med sommerens trakassering, stalking og hærverk som ultimativt "høydepunkt") personer for selv mikroskopisk bitte små uenigheter. Tenk om det viser seg å være noe feil med bilen man kjøper av CBE/LKE og man ender med å få den ripet opp, LKE pustende i telefonen og hengende utenfor døren og urettmessig hengt ut på CBE og LKEs sosiale medier mens fansen applauderer. Ikke verdt det for, i mine øyner, overpriset bil. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet
LilleSnupp skrev (2 timer siden):

Virkelig ikke en tung økt. Jeg løftet 1,2 golden gate bridge på min middels tunge økt….

• Liker 2
Skrevet
Isola2 skrev (5 minutter siden):

Virkelig ikke en tung økt. Jeg løftet 1,2 golden gate bridge på min middels tunge økt….

887000 tonn? 😏

Skrevet
Inocybe skrev (36 minutter siden):

Absolutt. Som bruktbilkjøper kan det være lurt å overveie om ikke fordelene ved å kjøpe via forhandler oppveier den litt dyrere prisen. Angående kollisjonsskaden så er man som selger pålagt å informere kjøper om såpass store skader som hestepåkjørselen må ha gitt og det vil selvfølgelig redusere verdien av bilen.

Men intet av dette er så avskrekkende for meg som kjøper som tanken om å kanskje havne i konflikt med LKE/CBE. De har i alle år vist de ikke har noen skrupler med å henge ut, baksnakke, bakvaske (med sommerens trakassering, stalking og hærverk som ultimativt "høydepunkt") personer for selv mikroskopisk bitte små uenigheter. Tenk om det viser seg å være noe feil med bilen man kjøper av CBE/LKE og man ender med å få den ripet opp, LKE pustende i telefonen og hengende utenfor døren og urettmessig hengt ut på CBE og LKEs sosiale medier mens fansen applauderer. Ikke verdt det for, i mine øyner, overpriset bil. 

Volvoen var den billigste i sin årsmodell på Finn da den lå ute, så prisen var det egentlig ikke noe å se på. LKE hadde oppgitt at den hadde byttet panser, hvis jeg ikke husker feil? Jeg husker jeg tenkte at hvis panser er det eneste som ble byttet, etter å ha drept en hest, så har det skjedd et under...

Når det kommer til salg av hus, så har Caroline nevnt flere ganger at de har lyst til å bygge funkis. Spørsmålet er om et salg av Kulås kan finansiere et nytt hus. Slike gamle hus står ikke øverst på ønskelisten til folk om dagen, i tillegg ligger det ikke akkurat ideelt til. Paret har også villig uttalt seg om bad som har så store feil at det kan føre til avkortning i forsikring, samt astronomiske fyringsutgifter. Ikke akkurat god reklame for huset. Lån kan de vel knapt regne med med den inntekten de har bokført de siste årene. Uansett unner jeg både paret og huset å finne seg noe nytt.

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
solmåneogstjerner skrev (5 timer siden):

Det kan jo være noen husker at denne bilen (antar jeg det var?) var involvert i en kollisjon med en hest og så skadet at bileier måtte ha leiebil en stund.

For oppmerksomme kjøpere så vil nok det gjøre bilen langt mindre attraktiv, og i hvert fall senke prisen ganske mye.

Ps. Ser @Pust kom meg i forkjøpet. Jeg hadde ikke lest siste siden da jeg skrev det over.

Endret av Frisk Frosk
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...