Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (10 timer siden):

Jepp, og LKE hadde fått større muskler på armene. Til og med foreldrene til CBE var blitt fikset på, strammet opp. 

Galskap og løgner hele greia 😜

• Liker 4
Skrevet
Donpedro skrev (9 timer siden):

Jeg noterer meg at Apollo booker trenere som ikke en gang er ferdig med kurset sitt. ( som attpåtil er scam). DET er useriøst, det!

Helt utrolig trist og særdeles uproft 

• Liker 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Midtlivskrise. 

Noe sånt. Toppen av patetisk virksomhet 

• Liker 4
Skrevet
Glufseguri skrev (2 timer siden):

Noen blir stuck i videregående😏

Blir vel sånn når man ikke har funnet noe nytt å leve i 

• Liker 4
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Tydelig et mønster:

ble kalt for Barbie/jålete på vgs, kjørte på med mer jåling

ble omtalt som for skinny, redigerte seg enda tynnere

får kritikk for eksponering av barn på blogg, fortsetter med det likevel og i andre kanaler feks story

får kritikk for overforbruk og reklame for nye klær hele tiden, men gjør samarbeid med ultrafast fashionbrands

får kritikk for stålkanter på ski når de har med hund, fortsetter året etter

og sånn går no dagan

Er en rød tråd her i det minste 😜

• Liker 3
Skrevet
NordreSving skrev (2 timer siden):

Vet ikke om denne er delt her før, men kom over en konto hvor det er flere eksempler på hvorfor det å eksponere barna er problematisk. 
https://www.instagram.com/reel/CqGmGtmjd_i/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Den har jeg ikke sett før. Stakkars dame som ble offer for mors manglende evne til å beskytte henne da hun var barn. Så mye skade denne damen ble påført kunne vært unngått. Fy flate 😤

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Rastebenk skrev (9 timer siden):

Tenk å ha slike folk i jobber som faktisk betyr noe, da hadde det blitt oppvask gitt...

Men igjen, var det ikke Elkjøp som skrev "elsk på Acer og elsk på deg 😍🙌"? Vi skal tydeligvis uttrykke oss som hormonelle fjortiser alle sammen snart 🤔 Blir fint å lese pasientjournaler, krigsreportasjer og stortingsmeldinger fulle av "🍆🔥 🍑" i fremtiden.

Pasientklagenemda kan døpes om til nesevise møkkakjerring-nemda,  Norges Lover kan omdøpes til Tåpelige Regler osv. 

Du mener litt som dette?

IMG_20230501_230128.png

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Laia skrev (5 timer siden):

Oppdragsgiverne er vel også ansvarlig for korrekt reklamemerking. Det er en skam at de ikke følger opp og at de slipper unna med det.

Egentlig er dette økonomisk kriminalitet, men så «lav-tetskel» (men dog i et stort omfang) at det antagelig ikke prioriteres av myndighetsinstanser.

Det er mildt sagt merkelig at det ikke prioriteres, dette er tross alt en millionbedrift som i 14 år har brutt norske lover og stått frem i media om det og sagt at norske lover er "dumme" og at det ikke er "rettferdig" at bedriftseier CBE fikk advarsler fra Helsetilsynet, som hun/de også hadde fått flere av tidligere uten at de endret praksis.

Med alle klagene det har vært på denne bedriften over så mange år burde det vært en enkel sak for Forbrukertilsynet og rettsvesenet å ta tak i.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Tydelig et mønster:

ble kalt for Barbie/jålete på vgs, kjørte på med mer jåling

ble omtalt som for skinny, redigerte seg enda tynnere

får kritikk for eksponering av barn på blogg, fortsetter med det likevel og i andre kanaler feks story

får kritikk for overforbruk og reklame for nye klær hele tiden, men gjør samarbeid med ultrafast fashionbrands

får kritikk for stålkanter på ski når de har med hund, fortsetter året etter

og sånn går no dagan

får advarsler for brudd på norsk lov, fortsetter med samme type lovbrudd på nytt og på nytt.

• Liker 21
Skrevet
NordreSving skrev (3 timer siden):

Vet ikke om denne er delt her før, men kom over en konto hvor det er flere eksempler på hvorfor det å eksponere barna er problematisk. 
https://www.instagram.com/reel/CqGmGtmjd_i/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Noen nær CBE og LKE burde tørre å spørre dem:

Hvem er ansvarlig for å beskytte deres barn?

Hvem skal beskytte deres barn når de ikke gjør det selv?

Spol noen år frem i tid, så er det mange influencerbarn som kommer til å sitte i den situasjonen at de folk vet ting om dem som de ikke aner hvordan folk vet - fordi slike som LKE og CBE og andre legger ut barnas oppvekst og privatliv på story. Tilsynelatende "borte" etter et døgn, men lever evig på internettet og det mørke nettet...

• Liker 21
Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Det er jo ganske merkelig at hun er så opptatt av russetid i hennes alder. Snakker om det i podcasten og nå avbildes russedressen på bedriftskonto. 

Siden det ble et tema på den siste podkasten og hun nå "følger opp" med russedressen på bedriftskontoen, så tror jeg bedriftseierne seriøst tror de følger opp en "aktuell nyhetssak", fordi det nå er russetid.

Men "aktuell nythetssak" er lysår unna den navlebeskuelsen og egofokuset bedriftseier her holder på med via sine bedriftskanaler!

• Liker 30
Skrevet
Frisk Frosk skrev (29 minutter siden):

Siden det ble et tema på den siste podkasten og hun nå "følger opp" med russedressen på bedriftskontoen, så tror jeg bedriftseierne seriøst tror de følger opp en "aktuell nyhetssak", fordi det nå er russetid.

Men "aktuell nythetssak" er lysår unna den navlebeskuelsen og egofokuset bedriftseier her holder på med via sine bedriftskanaler!

Mulig det er den nye målgruppen; ungdomsskole- og videregåendeelever? 

• Liker 8
Skrevet
NettoppJa skrev (2 minutter siden):

Mulig det er den nye målgruppen; ungdomsskole- og videregåendeelever? 

De er i så fall sånn ca 20 år for sent ute... ;)

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (9 timer siden):

Du har nok rett i at hun tenker det er en aktuell nyhetssak. Det i seg selv er beskrivende for hvor oppdatert hun holder seg i samfunnssaker. «Å, det er mai og russetid, la meg finne fram russedressen fra da jeg var Barbie på vdg». Virkelig breaking news og noe å bruke i bedriftskanalen 😂😂

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
19 hours ago, Sharpa VinterBerg said:

Det er god dag mann økseskaft svar..

Hvis jeg skulle ha meldt meg på noe slikt, ville det vært helt avgjørende å få vite så grunnleggende ting som gruppestørrelse og hva slags type oppfølging. Det er mange tusen i verdiforskjell på å løpe med tjue stykker og få en samtale, enn å løpe med f.eks fem og få et eget opplegg og oppfølging hver dag. Det virker ikke som om de vil treffe folk som har  treningsmål, det virker som om de vil treffe folk som har lyst til å ha litt aktivitet i ferien så de kan ha bedre samvittighet for resten av ferien.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Hvis jeg skulle ha meldt meg på noe slikt, ville det vært helt avgjørende å få vite så grunnleggende ting som gruppestørrelse og hva slags type oppfølging. Det er mange tusen i verdiforskjell på å løpe med tjue stykker og få en samtale, enn å løpe med f.eks fem og få et eget opplegg og oppfølging hver dag. Det virker ikke som om de vil treffe folk som har  treningsmål, det virker som om de vil treffe folk som har lyst til å ha litt aktivitet i ferien så de kan ha bedre samvittighet for resten av ferien.

Jeg tenker at de ikke aner hvor stor gruppen blir, og derfor ikke kan svare. De aner jo ikke hvor mange som melder seg på. De er jo ikke Funkygine akkurat, som kan reklamere med at "de første 30 får plass!!". Hun fyller jo kvoten sin kjapt, det er garantert. Netfit derimot, klarte ikke å hanke inn én eneste kunde til det reklamerte opplegget sitt for Drammensløpet. Forturen med Apollo, så er de 100 % avhengige av at Adrian P med sin lange erfaring som PT fyller opp plassene med sine kunder. Også blir sikkert CBEs søster, mor og bestis med til rabattert pris.

Endret av Rastebenk
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser at Stine Hartmann 1) har satt i gang online treningsprogram, hvorav første gruppe er fullbooket og 2) er på treningscamp med Apollo med en haug folk as we speak. Langt mindre «kjendis» enn CBE, men kanskje mer profilert innen treningsmiljøet enn jeg er klar over. Så vanskelig kan det ikke være for Netfit, heller, skulle jeg tro. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (1 time siden):

Jeg tenker at de ikke aner hvor stor gruppen blir, og derfor ikke kan svare. De aner jo ikke hvor mange som melder seg på. De er jo ikke Funkygine akkurat, som kan reklamere med at "de første 30 får plass!!". Hun fyller jo kvoten sin kjapt, det er garantert. Netfit derimot, klarte ikke å hanke inn én eneste kunde til det reklamerte opplegget sitt for Drammensløpet. Forturen med Apollo, så er de 100 % avhengige av at Adrian P med sin lange erfaring som PT fyller opp plassene med sine kunder. Også blir sikkert CBEs søster, mor og bestis med til rabattert pris.

Uten å gi dem gratis tips, så er det mange måter Netfit/CBE/LKE kunne svart på som ga potensiell kunde en bedre forståelse av produktet.

Måten det svarer på viser imidlertid dårlig kontroll og planlegging, eller bare uprofesjonell holdning til kundene og til produktet de skal tilby de betalende reisende. Svaret var så svevende at mitt inntrykk er en kombinasjon av alt dette.

Noen som hadde hatt et gjennomjobbet program og kontroll på dette ville kunne svart mer og langt mer profesjonelt.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Trelawney skrev (24 minutter siden):

Ser at Stine Hartmann 1) har satt i gang online treningsprogram, hvorav første gruppe er fullbooket og 2) er på treningscamp med Apollo med en haug folk as we speak. Langt mindre «kjendis» enn CBE, men kanskje mer profilert innen treningsmiljøet enn jeg er klar over. Så vanskelig kan det ikke være for Netfit, heller, skulle jeg tro. 

Stine har et tydelig image på at vil hjelpe andre, og at hun har gode verktøy for å få folk i bevegelse. 

Jeg klarer ikke se helt hva CBE kan bidra med 

Stine liker folk og folk liker Stine. Det er lett å bli trygg på henne fordi hun skaper tillit. 

Ikke sett så mye til den brobyggingen hos CBE. Og jeg tror faktisk ikke cbe forstår hvordan man skaper tillit og trygghet. 

Eneste jeg klarer å tyde fra cbe er at de ønsker å ha en fanklubb og en inntekt så de kan fortsette å drikke kaffe/vin for likes 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tar vel ikke treningsturen til Netfit så seriøst - og vet da ikke om Apollo gjør det heller. Satser de mot et kundegrunnlag som ønsker å bli med fordi de er kjente influencere eller gode treningsinstruktører ?   Eller har Apollo latt seg lure av de faktiske kunnskapene / erfaringene de påstår de har ?  Dvs. jeg tror de tror de skal selge på navnene .  

Stine Hartmann har noen års erfaring som "løpemotivator" - de senere årene har hun jobbet for Oslo Maraton - hun har vært instruktør hos Barrys Bootcamp og har vært instruktør på flere treningsreiser - dvs. konkret erfaring å stille med. 

Hos Apollo skal Naardic ha treningsreise rett før Netfit - mange kjente instruktører med faktisk erfaring. De legger ut mer info om timer og program for 2022 som de da vel sier skal bli ganske likt i år. Da vet man litt mer hva man går til  

SJekket ikke så mange - men på flere av de andre treningsreisene til Apollo er det jo instruktører med faktisk erfaring. 

• Liker 21
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...