Hallepalle2 Skrevet 15. mars 2023 #79261 Skrevet 15. mars 2023 Marsh skrev (2 timer siden): CBE forsto nok ikke ironien i spørsmålet om hun ikke får vondt i ryggen med så lav kjøkkenbenk.... Hvor fikk hun det spørsmålet? 4 1
Gjest Marsh Skrevet 15. mars 2023 #79262 Skrevet 15. mars 2023 Hallepalle2 skrev (27 minutter siden): Hvor fikk hun det spørsmålet? Under bildet der hun sto ved kjøkkenbenken med sports-bh
Stargaze Skrevet 15. mars 2023 #79263 Skrevet 15. mars 2023 Marsh skrev (4 timer siden): CBE forsto nok ikke ironien i spørsmålet om hun ikke får vondt i ryggen med så lav kjøkkenbenk.... For å forstå ironi må man ha en viss mental alder. Det er derfor barn som regel ikke forstår ironi. 18 1 9
Frisk Frosk Skrevet 15. mars 2023 #79264 Skrevet 15. mars 2023 Stargaze skrev (37 minutter siden): For å forstå ironi må man ha en viss mental alder. Det er derfor barn som regel ikke forstår ironi. Det du sier er riktig for mange barn, kanskje de fleste. Og likevel er det faktisk ganske mange barn som forstår ironi, helt ned i 3-4 år. Men CBE og LKE, de forstår ikke, eller velger å ikke forstå... 12 5
Populært innlegg tarile Skrevet 15. mars 2023 Populært innlegg #79265 Skrevet 15. mars 2023 C på TikTok: «bruker aldri filter» C på Instagram: glemmer at det er synlig hvilket filter du bruker hvis du legger ut en story direkte 😶 75 4 43
Cissacissa Skrevet 15. mars 2023 #79266 Skrevet 15. mars 2023 tarile skrev (42 minutter siden): C på TikTok: «bruker aldri filter» C på Instagram: glemmer at det er synlig hvilket filter du bruker hvis du legger ut en story direkte 😶 Jeg prøvde akkurat filteret hun har brukt på dette bildet. Det er et skikkelig beauty-filter for å si det sånn 37 10
Populært innlegg NettoppJa Skrevet 15. mars 2023 Populært innlegg #79267 Skrevet 15. mars 2023 Cissacissa skrev (3 minutter siden): Jeg prøvde akkurat filteret hun har brukt på dette bildet. Det er et skikkelig beauty-filter for å si det sånn Jeg måtte også teste dette filteret, herregud for en forskjell på utseende 😱😱😱 virkelig et beauty-filter som du skriver. Jeg blir så provosert av alle løgnene de klarer å lire ut av seg!!! Alle bildene er garantert redigert, filtrert og manipulert , og her ligger beviset @tarile 🙌🙌🙌 49 1 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mars 2023 #79268 Skrevet 15. mars 2023 tarile skrev (1 time siden): C på TikTok: «bruker aldri filter» C på Instagram: glemmer at det er synlig hvilket filter du bruker hvis du legger ut en story direkte 😶 Herregud 🫣 12
Klementine Skrevet 15. mars 2023 #79270 Skrevet 15. mars 2023 tarile skrev (1 time siden): C på TikTok: «bruker aldri filter» C på Instagram: glemmer at det er synlig hvilket filter du bruker hvis du legger ut en story direkte 😶 Er nok stas å se på innboksen sin etter noen minutter hvor mange menn som tilbyr seg å bistå med denne massasjen. 13
Frisk Frosk Skrevet 15. mars 2023 #79271 Skrevet 15. mars 2023 Det burde ikke være mulig å leve av det de holder på med nå. "DETTE" "I dag kom solen" "Jeg trenger massasje" Tre dagers arbeid... 38 8
Sursøtsaus Skrevet 15. mars 2023 #79272 Skrevet 15. mars 2023 tarile skrev (1 time siden): C på TikTok: «bruker aldri filter» C på Instagram: glemmer at det er synlig hvilket filter du bruker hvis du legger ut en story direkte 😶 Korreksjon: Caroline avslår at hun bruker filter hele tiden. Det er ikke det samme som å si at hun aldri bruker det. Det er en viktig detalj som bl.a @FruJohansenhar påpekt, og det er viktig at vi forholder oss til det ordrett fordi bedriften vil bruke det som argument dersom noen poengterer at hun har filter her, typ "Ja, men jeg sa ikke at jeg aldri bruker filter, det gjør jeg av og til som på dette bildet." Det er også viktig at vi forholder oss til det fordi selvom hun åpenbart bruker filter på så og si alt innhold på SoMe, (og dette nok var en bommert fra CBE sin side) så vil kritikerne miste legitimitet dersom vi feilsiterer henne. 24 6
Kollontaj Skrevet 15. mars 2023 #79273 Skrevet 15. mars 2023 Der har de nok glemt å ta vekk filternavnet, de har aldri vist det frem før, så hvorfor nå? 18 1
Lorieen Skrevet 15. mars 2023 #79274 Skrevet 15. mars 2023 Glufseguri skrev (22 minutter siden): Hun må jo tro folk er dumme. På seg sjøl kjenner man andre, er det ikke det man sier? 🙈 CBE er ikke akkurat noen mental kvassing… 17
Frisk Frosk Skrevet 15. mars 2023 #79275 Skrevet 15. mars 2023 Kollontaj skrev (29 minutter siden): Der har de nok glemt å ta vekk filternavnet, de har aldri vist det frem før, så hvorfor nå? Hele greia med "I can't do filter" og det i dag kan jo være deler av samme narrativ hvor hensikten er å få oppmerksomhet, som jeg antar de begynner å bli desperate etter å få? Eller det kan bare være en forglemmelse. Der filternavnet står bruker det jo gjerne å stå en sangtittel, så kanskje der det skjedde en glipp. Uansett, like pinlig og like desperat. 20
hvalstad45 Skrevet 15. mars 2023 #79276 Skrevet 15. mars 2023 1 hour ago, Cissacissa said: Jeg prøvde akkurat filteret hun har brukt på dette bildet. Det er et skikkelig beauty-filter for å si det sånn Hvordan tror hun at folk er så dumme? Fordi hun er så dum selv? Eller misforstått forsøk på manipulering? Jeg tror det begynner å bli langt flere som gjennomskuer henne nå enn for ti år siden, derfor er entusiasmen så nedadgående. Folk liker ikke å bli løyet til. Jeg prøvde det filteret nå og forskjellen er STOR! 19
Rev. Revenge Skrevet 15. mars 2023 #79277 Skrevet 15. mars 2023 Kollontaj skrev (36 minutter siden): Der har de nok glemt å ta vekk filternavnet, de har aldri vist det frem før, så hvorfor nå? Filtere brukt har blitt delt tidligere, men kanskje ikke det siste året. Jeg husker at hun brukte noen av de mest populære filtrene en tid blant andre fra yuka.kors dokumentasjon på dette ligger lengre bakover i tråden. Hun brukte i en lang periode noe retroaktig filter også. 6
Frisk Frosk Skrevet 15. mars 2023 #79278 Skrevet 15. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Filtere brukt har blitt delt tidligere, men kanskje ikke det siste året. Jeg husker at hun brukte noen av de mest populære filtrene en tid blant andre fra yuka.kors dokumentasjon på dette ligger lengre bakover i tråden. Hun brukte i en lang periode noe retroaktig filter også. Stemmer det, de bildene med svarte flekker over hele bildet, for å ligne gamle bilder. Det er litt som å tro at man kjøper antikviteter på IKEA... 8 1
~ Ada ~ Skrevet 15. mars 2023 #79279 Skrevet 15. mars 2023 Sursøtsaus skrev (1 time siden): Korreksjon: Caroline avslår at hun bruker filter hele tiden. Det er ikke det samme som å si at hun aldri bruker det. Det er en viktig detalj som bl.a @FruJohansenhar påpekt, og det er viktig at vi forholder oss til det ordrett fordi bedriften vil bruke det som argument dersom noen poengterer at hun har filter her, typ "Ja, men jeg sa ikke at jeg aldri bruker filter, det gjør jeg av og til som på dette bildet." Det er også viktig at vi forholder oss til det fordi selvom hun åpenbart bruker filter på så og si alt innhold på SoMe, (og dette nok var en bommert fra CBE sin side) så vil kritikerne miste legitimitet dersom vi feilsiterer henne. Hun svarer benektende på at hun bruker det hver dag. Først skriver hun at hun ikke vet hvordan bruke filter. Halvsannhet + løgn = løgn. Ferdig snakka. 19
hvalstad45 Skrevet 15. mars 2023 #79280 Skrevet 15. mars 2023 I den nye Janka Poliani-tråden, svarer hun at alle med mange internasjonale følgere mistet mye engasjement på et punkt (skjønte ikke helt hvorfor). Hun har veldig mange følgere, men lavt engasjement ala CBE, kan CBE ha opplevd det samme, eller er det bare en bortforklaring av at man ikke engasjerer lenger? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå