Stargaze Skrevet 4. mars 2023 #78321 Skrevet 4. mars 2023 Herregud for en dust av fyr. Alle vet at det er et ekstremt kroppsfokus hos cbe. Innsugd mage, rompa ut. Bilder av matlaging med innsugd mage i fokus. And the story goes on. Får bare begynne å screene, sånn at vi kan vise ham når han har «glemt» neste gang. Usjarmerende fyr - så til de grade på - alle mulige måter. 24 5
Raven.Writingdesk Skrevet 4. mars 2023 #78322 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (Akkurat nå): En ting til ang. puppebildene på kjøkkenet. Alle plaggene hun har på seg mener jeg er brukt i reklame tidligere? Jeg kjenner dem igjen fra tidligere. Om det er riktig, da er det i så fall nok en ulovlig ikke-merket reklame. Morsomt med den kaffekanna som forflytter seg rundt på bordet også.. AntiBullshit skrev (2 minutter siden): Han er virkelig ikke god. Dette er jo akkurat samme hersketeknikk og «retoriske finter» som han har vist frem siden SOME var en ny greie tidlig 2000-tallet. Hvor mange timer må ikke han ha nedlagt på å krangle med fremmede på weben? Han har ekstremt behov for å «dominere» samtalene, såpass sterkt er det behovet at han tidligere (og kanskje enda for alt en vet) har utgitt seg for å være fagfolk. Kun for å oppnå en følelse av å kneble motdebattanter. Sykt er det Hun er vel en vare som skal markedsføre og han er selgeren. 13
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78323 Skrevet 4. mars 2023 (endret) AntiBullshit skrev (6 minutter siden): Han er virkelig ikke god. Dette er jo akkurat samme hersketeknikk og «retoriske finter» som han har vist frem siden SOME var en ny greie tidlig 2000-tallet. Hvor mange timer må ikke han ha nedlagt på å krangle med fremmede på weben? Han har ekstremt behov for å «dominere» samtalene, såpass sterkt er det behovet at han tidligere (og kanskje enda for alt en vet) har utgitt seg for å være fagfolk. Kun for å oppnå en følelse av å kneble motdebattanter. Sykt er det Ja, tror han sitter time inn og time ut på Instagram nå og kverulerer seg i hjel. For ett liv. Når han har behov for å dominere samtalene og narrativet lurer jeg på om han ikke er svært så dominerende på hjemmebane og. Dette er ikke bra, og aller minst for de to døtrene. Endret 4. mars 2023 av Silisium 24 5
Gjest Kattedama Skrevet 4. mars 2023 #78324 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): En ting til ang. puppebildene på kjøkkenet. Alle plaggene hun har på seg mener jeg er brukt i reklame tidligere? Jeg kjenner dem igjen fra tidligere. Om det er riktig, da er det i så fall nok en ulovlig ikke-merket reklame. Snikreklame for venninna sin kaffekanne også.
Aryamili Skrevet 4. mars 2023 #78325 Skrevet 4. mars 2023 Herregud for et opplegg.. Hva driver de med?? Tror de må få seg noen rådgivere for å få denne bedriften på et eller annet HELT annet spor, de må jo ha sett seg totalt blinde på hva de holder på med. Lurer på om de selv tror på det som skrives? Lite kroppsfokus, altså hallo? Det er nesten så jeg ikke tror det jeg leser, at LK faktisk sitter og benekter dette, som om folk er totalt blinde. Det må jo være fordi han oppriktig tror på det selv, eller så bare elsker han å kverulere bare for å gjøre det, men det ser jo bare dumt ut. De bildene er bare triste, jeg driter i pupp og brystvorter og hva det måtte være, men bildene er bare creepy, det er noe med settingen og.. Motivet ser ut som hun ikke trives, bare ukomfortabelt å se. Nei, bare nei. 39 1
Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 #78326 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (3 minutter siden): Det er helt ekstremt interessant at LKE sitter og benekter at det er kroppsfokus på stories, når samtlige som har fulgt denne tråden (og hennes profil) i en tid vet at så er tilfelle til de grader! Han lyver uten å være klar over det selv, de har bygget seg så godt isolert i sitt luftslott nå at i deres øyne er dette slottet (åja, for såklart er det slott) bunnsolid, laget av den edleste sort mahogny. Hvor vi andre ser luft, og motsigelser, løgn… Inntrykket han gir er dessverre at enten er han ikke frisk, eller så er han ekstremt manipulerende og hissig, eller så er dette livsløgnen hans/deres. Det er virkelig et trist skue! Ang. den linken som Snøsøta (eller en annen) la ut om den diagnosen, så synes jeg det er skremmende at til og med svigermor fullt ut støtter at CBE og LKE skal legge ut seksualiserte bilder av mor med bilde av barnebarna rett før og rett etter. Hva er det med folk som har så lite forståelse av verden og det samfunnet de lever i, og ikke minst, hva er det med voksne mennesker som har så lite forståelse for og omtanke for hvordan de voksnes handlinger vil påvike ungene som sitter midt i dette, ungene som ikke bare har fått utlevert hele sin barndom, men nå fremover også blir nødt til å bli møtt med sine foreldres seksualitet og ekstreme ekstroversjon. Hva er det med en ektemann som er så opptatt av å blotte kona at han ikke ser hvor forferdelig ukomfortabel hun er når han tar slike bilder av henne? Hva er det med en mann som lar slike bilder bli lagt ut, når man så tydelig ser at hun ikke har det bra med situasjonen? Det LKE og CBE nå holder på med, det begynner å ligne en form for omsorgssvikt. Det de nå gir viser lite omtanke for barnas fremtid, bare de selv får slippe å ha en ærlig jobb. Det er jo også en tanke at jeg kan ikke tenke meg hvem som skulle ønske eller tørre å ansette LKE, og CBE er heller ikke troverdig eller har vist seg å ha lojalitet til de som gir henne lønn (annonsører hun stadig driter ut med overlegg). Så hva disse skal gjøre når bedriften/-e går nedenom, det har jeg vanskeligere og vanskeligere for å se. CBE har nok bedre sjanse til å få seg en jobb enn LKE, men i så fall må hun begynne å stå for noe selv, fri seg mer fra LKE. Han gjør ingenting bra for henne yrkesmessig eller for hennes troverdighet. Han jobber konstant og kontinuerlig med å skape undergangen for det som var hennes livsverk. 35 14
~ Ada ~ Skrevet 4. mars 2023 #78327 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (27 minutter siden): Ja, da har vi opplevd det og 😄 la ut en kommentar under bildet på profilen til LKE - og ble oppsøkt på DM 🤣 og nedrent av melding etter melding, og «argumenter» som best burde kunne tilskrives en 13-åring. Altså, for en kverulant. Mitt saklige kommentar under bildet ble selvsagt slettet kun etter kort tid. Trist at dette er det vedkommende velger å bruke lørdagskvelden sin på. Ha, ha så ufattelig barnslige de er😂. Det som gjør dem spesielle, er det abnorme behovet for å fremstå som classy. Jeg kan lett komme på diverse influensere som driter på draget støtt og som har mye større nedslagsfelt enn dette paret, uten å nevne hvem her. Disse jeg sikter til, er imidlertid rett ut tullinger, uten tildekking. Ingen treåringer har klasse. Det er snørr og flekker, rot og søl. Men grine gjør de, da. Høyt og mye. Jeg har sett mye trashy fra den kanten, men satte likevel nesten kaffen i halsen da jeg så rett inn i pupp på et dønn seriøst bilde. Ingenting burde sjokkere derfra, men det er noe av det mest malplasserte jeg har sett på lenge. Makkerens oppfølger, gjorde det hele komplett. Nei, det er ikke vanlig å vise frem puppene på fb og instagram. Jeg kjenner overhodet ingen, ingen som gjør noe slikt. Idiotien er visst uten endestasjon. Hva blir det neste. En podcast om dette på 8 mars? Husk å tørk av snørra før dere går online, i så fall. 31
Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 #78328 Skrevet 4. mars 2023 Lill skrev (7 minutter siden): Snikreklame for venninna sin kaffekanne også. Lurer på om venninna ønsker at hennes kaffekanne fra nå av vil assosieres med ukomfortabel blotting av Carolines kjøpebryst? Om jeg var venninne der hadde det vennskapet vært over. Det er greit at de ødelegger for egen bedrift, men de trenger virkelig ikke ødelegge for andres bedrifter! 22
Rev. Revenge Skrevet 4. mars 2023 #78329 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (15 minutter siden): Det er helt ekstremt interessant at LKE sitter og benekter at det er kroppsfokus på stories, når samtlige som har fulgt denne tråden (og hennes profil) i en tid vet at så er tilfelle til de grader! Han lyver uten å være klar over det selv, de har bygget seg så godt isolert i sitt luftslott nå at i deres øyne er dette slottet (åja, for såklart er det slott) bunnsolid, laget av den edleste sort mahogny. Hvor vi andre ser luft, og motsigelser, løgn… Du er bøs. Takk for at du gir oss andre innsyn i kommentarene til deg fra landets største nettroll. Styreleder i Treasures viser seg som et trakasserende null. Som vanlig. 35 10
AntiBullshit Skrevet 4. mars 2023 #78330 Skrevet 4. mars 2023 bare fordi jeg vet at torpedoen er innom – her har du et par eksempler som _dokumenterer og underbygger påstandene_ om at din kone har et ekstremt kroppsfokus i situasjoner og settinger hvor folk flest ikke har det. Feks å være mer opptatt av magen sin enn det nyfødte barnet fire dager etter fødsel, eller å vise frem magen mens man deler tanker om at hunden sover. Litt snodig er det, særlig når man nekter å vedkjenne seg det. 21
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78331 Skrevet 4. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå): Du er bøs. Takk for at du gir oss andre innsyn i kommentarene til deg fra landets største nettroll. Styreleder i Treasures viser seg som et trakasserende null. Som vanlig. Bare kjekt 😆 tror jeg, eh (tenker på Toyotaen min..) 12 1 5
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78332 Skrevet 4. mars 2023 Med tanke på den kveruleringen han kontinuerlig bedriver på Twitter, er disse uttalelsene hans ganske morsomme. Selvinnsikt, hva er det? https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 26 5
Gjest Keikolina Skrevet 4. mars 2023 #78333 Skrevet 4. mars 2023 Må være ubehagelig å ha puppa under armene
Minnie Mus Skrevet 4. mars 2023 #78334 Skrevet 4. mars 2023 (endret) 6 minutter siden, AntiBullshit said: bare fordi jeg vet at torpedoen er innom – her har du et par eksempler som _dokumenterer og underbygger påstandene_ om at din kone har et ekstremt kroppsfokus i situasjoner og settinger hvor folk flest ikke har det. Feks å være mer opptatt av magen sin enn det nyfødte barnet fire dager etter fødsel, eller å vise frem magen mens man deler tanker om at hunden sover. Litt snodig er det, særlig når man nekter å vedkjenne seg det. Blir uvel for hver gang jeg ser denne innsugde magen og ribbeina som stikker ut. Hva har skjedd med navlen? Ser ut som et krater av noe slag? Endret 4. mars 2023 av Minnie Mus 17
Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 #78335 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (22 minutter siden): Det er helt ekstremt interessant at LKE sitter og benekter at det er kroppsfokus på stories, når samtlige som har fulgt denne tråden (og hennes profil) i en tid vet at så er tilfelle til de grader! Han lyver uten å være klar over det selv, de har bygget seg så godt isolert i sitt luftslott nå at i deres øyne er dette slottet (åja, for såklart er det slott) bunnsolid, laget av den edleste sort mahogny. Hvor vi andre ser luft, og motsigelser, løgn… Veldig merkelig å benekte bedriftens kroppsfokus når hele bedriften de siste årene er driftet kun på kroppsfokus (og barneeksponering). Ikke en gang en matrett eller en kaffe greier CBE å presentere uten å trekke inn magen ekstremt, posere seg tynnere, drive thinspo og legge filter på seg selv. Ikke en gang den evinnelige og maniske mølleløpingen greier de å presentere uten inndraging av magen, gjerne filter, fokus på CBEs bakdel som i tillegg har fått en rumpepute de ikke lenger gidder å redigere bort eller se kontinuiteten i når den er med rumpepute på et bilde og den er forsvunnet i et annet antrekk senere på dagen eller neste dag. For ikke å snakke om all poseringen og filter som skjer i treningskjelleren, hvor alt fokus ligger på å fremstille CBE som noe hun ikke er. Og konas nye såkalte yogainteresse - selv der er det viktigere for dem å sette fokus på CBEs rumpe, og å ellers gjøre øvelsene feil fordi LKE mener det tar seg bedre ut på bildene enn om CBE gjør øvelsene riktig... Dermed kan man si at trening heller ikke et er satsningsområde for bedriften, ikke egentlig, for det er bare noe de later som for å vise frem eiernes kropper og redigere kroppene til noe de ikke er. Hvis man skulle ta ham på ordet, at det ikke er kroppsfokus bedriften holder på med.... da sitter de mer eller mindre kun igjen med ett og annet bilde av bikkja + eksponeringen av deres barn. Han bør være forsiktig med hva han argumenterer med, for det er lite annet enn barneeksponeringen igjen som drar penger hvis man kutter bort kroppsfokuset. Det er pappaen sin det som utnytter egne barn for selv å tjene penger slik at han slipper å jobbe, og som synes det er helt greit å blande bilder av barna med bilder av seksualisert mor. 33 12
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78336 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (34 minutter siden): En ting til ang. puppebildene på kjøkkenet. Alle plaggene hun har på seg mener jeg er brukt i reklame tidligere? Jeg kjenner dem igjen fra tidligere. Om det er riktig, da er det i så fall nok en ulovlig ikke-merket reklame. Ja, det har du rett i. Og selvsagt vanskelig å etterprøve da mange av kampanjene er på stories. Og det belyser hele problematikken med flyktige medier; Story-funksjonen gjør at influencere kan operere i en skikkelig gråsone hva gjelder etterprøvbarhet og stå til ansvar for egen opptreden. Når det kommersielle marked og flyktige medier slås sammen er det utrolig sårbart for kritiske blikk og følgelig konstruktiv kritikk - særlig når denne skal gis til en person som ikke vil vedkjenne seg virkelighetens status quo. Endret 4. mars 2023 av Silisium Feilskriving 17 3
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78337 Skrevet 4. mars 2023 FruRosa skrev (På 21.2.2023 den 10.05): Når man snakker om å vise seg fram: Nok et bilde som (liksom) skal vise se-så-uuuutslitt-jeg-er-etter-løping. Mange slike «bevis» for både thinspo og seksualisering av kropp i tråden. 25 1
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78338 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (6 minutter siden): Veldig merkelig å benekte bedriftens kroppsfokus når hele bedriften de siste årene er driftet kun på kroppsfokus (og barneeksponering). Ikke en gang en matrett eller en kaffe greier CBE å presentere uten å trekke inn magen ekstremt, posere seg tynnere, drive thinspo og legge filter på seg selv. Ikke en gang den evinnelige og maniske mølleløpingen greier de å presentere uten inndraging av magen, gjerne filter, fokus på CBEs bakdel som i tillegg har fått en rumpepute de ikke lenger gidder å redigere bort eller se kontinuiteten i når den er med rumpepute på et bilde og den er forsvunnet i et annet antrekk senere på dagen eller neste dag. For ikke å snakke om all poseringen og filter som skjer i treningskjelleren, hvor alt fokus ligger på å fremstille CBE som noe hun ikke er. Og konas nye såkalte yogainteresse - selv der er det viktigere for dem å sette fokus på CBEs rumpe, og å ellers gjøre øvelsene feil fordi LKE mener det tar seg bedre ut på bildene enn om CBE gjør øvelsene riktig... Dermed kan man si at trening heller ikke et er satsningsområde for bedriften, ikke egentlig, for det er bare noe de later som for å vise frem eiernes kropper og redigere kroppene til noe de ikke er. Hvis man skulle ta ham på ordet, at det ikke er kroppsfokus bedriften holder på med.... da sitter de mer eller mindre kun igjen med ett og annet bilde av bikkja + eksponeringen av deres barn. Han bør være forsiktig med hva han argumenterer med, for det er lite annet enn barneeksponeringen igjen som drar penger hvis man kutter bort kroppsfokuset. Det er pappaen sin det som utnytter egne barn for selv å tjene penger slik at han slipper å jobbe, og som synes det er helt greit å blande bilder av barna med bilder av seksualisert mor. On point!! 6 1
~ Ada ~ Skrevet 4. mars 2023 #78339 Skrevet 4. mars 2023 (endret) AntiBullshit skrev (23 minutter siden): bare fordi jeg vet at torpedoen er innom – her har du et par eksempler som _dokumenterer og underbygger påstandene_ om at din kone har et ekstremt kroppsfokus i situasjoner og settinger hvor folk flest ikke har det. Feks å være mer opptatt av magen sin enn det nyfødte barnet fire dager etter fødsel, eller å vise frem magen mens man deler tanker om at hunden sover. Litt snodig er det, særlig når man nekter å vedkjenne seg det. Det er ingen vits å snakke til en slik, det er som å være i et hamsterhjul. Han virker ikke oppegående nok til å være en kalkulert manipulator i «smart» forstand. Han minner mer om en trassig treåring/tenåring som lever i sitt snevre berettigede ego-univers. Han fremstår dog definitivt ikke frisk og er du tilstrekkelig syk, manipulerer du omgivelsene da også, med å slite de ut med ditt ubalanserte sinn. Intensiteten han utviser, er uansett et stort, rødt flagg. Stort. Endret 4. mars 2023 av ~ Ada ~ 31 4
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78340 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (41 minutter siden): Det er tatt 😁 endte opp med at jeg blokkerte han, og ikke omvendt - jeg ønsket ikke akkurat noe diskusjon, det gjorde han derimot. Selvsagt. For en kverulant uten gangsyn. Og jeg begynner faktisk å lure på Carolines ve og vel i dette her. kilde: egen innboks på instagram "Lite kroppsfokus å spore begge steder, det vet de som følger med jevnlig" Virkelig LK, virkelig? Det er så latterlig at jeg er tom for ord. Det er så synd at hendelsen med trakassering og herping, ikke ble skrevet om i mediene. Hadde vært ekstremt velfortjent om alle fikk vite hva slags person han er. 40 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå