Skrottefar Skrevet 4. mars 2023 #78281 Skrevet 4. mars 2023 Marsh skrev (6 minutter siden): Tror kanskje "Mr. Knowitall" ikke vet helt hva fokus på kropp betyr? Tror ikke han verken vet eller skjønner hva noen verdens ting betyr 😛 14 4
Skrottefar Skrevet 4. mars 2023 #78282 Skrevet 4. mars 2023 NettoppJa skrev (1 time siden): Helt enig, men samtidig lander de fortsatt samarbeid/spons, nå sist Tempur. Jeg syns det er bra at fler og fler får øynene opp for hvor dårlig forbilder de er, godt hjulpet av fruemannens tantrum og bortforklaringer på egen konto. Helt klart flere markedsavdelinger rundt omkring som bør gjøre bedre bakgrunnssjekk og omdømmetest. Dessverre så er det nettopp det som er problemet og som gjør at de fortsatt, dessverre, tjener penger på det de gjør, sponsorer og samarbeidspartnere har null peiling på hvem de egentlig kaster bort tid og kroner på, men heldigvis så virker det allikevel som at det blir færre og færre av disse 3
Cissacissa Skrevet 4. mars 2023 #78283 Skrevet 4. mars 2023 Tror dere paret hadde satt pris på om døtrene la ut tilsvarende bilde om..tja..la oss si en 5-10 års tid? 19 1
Era Vulgaris Skrevet 4. mars 2023 #78284 Skrevet 4. mars 2023 Cissacissa skrev (4 minutter siden): Tror dere paret hadde satt pris på om døtrene la ut tilsvarende bilde om..tja..la oss si en 5-10 års tid? Det ville ikke forundret meg det spøtt om herr og fru hadde kommentert med 🔥🔥🔥 på sånne bilder av egne døtre. Det er jo sånn hele familien holder på. 28 13
Gjest Finlay Skrevet 4. mars 2023 #78285 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Pinto2013 skrev (2 timer siden): Hvis dette handler om "free the nipple", så regner jeg med han hadde digga at f.eks moren hans hadde kjøpt samme topp og tatt på til neste lutefisklag 😊👍 Jeg stusser litt på hvordan det å legge inn implantater i bryst, og legge ned betydelig innsats i å vise dem frem gjennom et firma, er en del av en avseksualiseringsprosess, men nå er jeg ikke veldig belest når det kommer til dette temaet. Hvis LKE kjemper for likestilling og at kvinner og menn skal ha samme frihet til å vise frem kroppsdeler (?), så kunne han evt. starta med å la være å kommentere negativt på andre kvinners kropp og utseende. Det kan jo gjøre at flere kvinner føler at de kan vise seg frem uten å være redd for stygge verbale eller fysiske angrep/vandalisme. For å avseksualisere kvinnebryst må kvinner gå toppløse. Ikke bare på stranda,men mens de klipper plen, vasker bil, luker i bed, maler gjerdet eller hva de nå måtte ønske å gjøre utendørs en varm sommerdag. Også LKEs kone, bestemødrene til hans barn, tantene, nabodamer, osv osv. Menn i alle aldre går rundt i baris, også de godt oppi åra, de med mage og hengebryst. De gjør det de skal på en varm sommerdag med den største selvfølgelighet. De har alltid gjort det. Mulig den dagen kommer at kvinner går rundt med naken overkropp med samme selvfølge. Men vi er ikke der. Dit kommer vi heller ikke ved hjelp av utallige influensere med silikon og bh i for liten størrelse, eller gjennomsiktige topper, kombinert med halvlukkede øyne, våte lepper og tungespiss i kamera. Influenserne selv jobber beinhardt hver dag med nettopp å seksualisere seg selv og sine pupper, og kvinnekroppen generelt. Gjerne under påskuddet free the nipple. For så å sutre over seksualisering. Endret 4. mars 2023 av Finlay
Populært innlegg Titori Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78286 Skrevet 4. mars 2023 Tenk å, helt frivillig, sette barna sine i den situasjonen at det kan komme jevnaldrende eller eldre ungdommer i friminuttet og le av at de nettopp har sett puppen til mamma på Instagram. Rett ved siden av bildet av deg selv. De barna har nok ikke some enda selv, men eldre søsken av venner for eksempel.. Plutselig blir dette en snakkis i skolegården. Hadde det vært i en mer naturlig setting hadde det selvsagt vært noe annet. Amming, på stranda, i en filmrolle, i en demonstrasjon, osv. Det er ikke det at man er livredd for pupper. Jeg heier på et naturlig forhold til kropp jeg. Men her er jo settingen... dame henter seg kaffe og.. så faller puppen ut? Ja hva er egentlig settingen? Jeg sliter med å se hva de prøver på her. Det er fullstendig bom. Og det finnes jo ingenting naturlig med måten hun viser kropp på. Det er posering, posering, posering. Bare utrolig merkelig hele greia. Hadde jeg plutselig sett et slikt bilde av en av mødrene her hadde jeg lurt på om jeg skulle ringe psykologen eller le meg i hjel. Syns forsåvidt bildet av lke også er flaut, og hadde en mann i min omgangskrets lagt ut et halvnakent bilde av seg selv fra kjøkkenet hadde jeg også syntes det var meget spesielt. Nei, kjekt for barna dette. 56 2 12
EmilieH Skrevet 4. mars 2023 #78287 Skrevet 4. mars 2023 Og idag igjen limer hun jentene utover stories 😞 9
~ Ada ~ Skrevet 4. mars 2023 #78288 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (14 minutter siden): Veldig merkelig hele greia. I bedriften diskuteres det, eierne bestemmer seg for å gå for en strategi, planlegger detaljer, hvilke klær, hvilken sminke, hvordan skal håret være. Sjekker lyssetting, rydder litt, diskuterer poseringer, forsøker ulike poseringer, flytter litt på jakken for at den skal ligge riktig inntil ene brystet og ikke dekke noe, endrer litt lys og vinkel, før det velges poseringer og bildesnitt som skal publiseres på firmaets ulike bedriftskanaler. Og umiddelbart etter bildetakningen så tas bilder av den andre avkledde bedriftseieren, samme greia der, valg av lys (eller rettere sagt mangel på lys), vinkel, snitt. Siste bildene, av andre bedriftseier, legges da ut som et motsvar til den kritikken de selv helt tydelig ønsket seg med bildene av første bedriftseier. Når det skaper engasjement sletter de kommentarer og forstår liksom ikke kritikken. Hele greia er puteflaut av to bedriftseiere som snart ikke har flere desperate kort å gi fra seg. Nå er det krampetrekninger. Man kan jo bli litt bekymret også når andre bedriftseier ikke er bevisst hva som er lagt ut på egen bedriftskanal de siste årene mtp. seksualiserte bilder av konas mindre og mer avkledde kropp, i salig blanding av bilder av barn som er en åpen invitasjon og gavepakke for det mørke nettet. Ikke nok med det, medeier i bedriften, Lars Kristian Eriksen, argumenterer med at det som ligger i Storyen ikke eksisterer, ikke teller. Det er jo litt av en måte å drive reklame for egen drift... Men, om ikke annet, så ble det med den kommentaren fra bedriftseier LKE plutselig veldig tydelig hvorfor Caroline Berg Eriksen/Treasure ikke gidder gjøre en halvveis jobb med de reklameoppdragene de får av annonsører, men bare gjør hastverksarbeid med daglige lovbrudd. Lovbrudd som annonsørene også blir ansvarlige for, i tillegg til bedriftens eiere Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen. CBE var en gang Norges største blogger. Nå er det ingenting som hverken ligner arbeid, seriøsistet eller arbeid. Desperasjon, nakenhet, spille på sex, lovbrudd - det er det imidlertid dessto mer av. Ja, det er et nitidig arbeid, absolutt verdt å bruke helgen på. 2
Populært innlegg *Ariel* Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78289 Skrevet 4. mars 2023 Når svigermoren liker bildene på Facebook og skriver «tøffe bilder👍🏼« Jeg hadde dødd hvis min svigermor hadde sett sånne bilder av meg. Må alt være på display? 44 6
Fotballfluen Skrevet 4. mars 2023 #78290 Skrevet 4. mars 2023 Gratulerer med dagen, CBE og LKE, håper blottingen av CBE sine bryst til hele verden (inkludert alle i nærmiljøet) var verdt de +/- 1000 ekstra følgerne dere fikk på å gjøre instagramkontoen privat. PS: dere hadde nok tjent mer på å legge det ut på onlyfans, og sannsynligvis også spart døtrene deres for at deres venner kan ha sett disse bildene. 45 1
Fotballfluen Skrevet 4. mars 2023 #78291 Skrevet 4. mars 2023 *Ariel* skrev (1 minutt siden): Når svigermoren liker bildene på Facebook og skriver «tøffe bilder👍🏼« Jeg hadde dødd hvis min svigermor hadde sett sånne bilder av meg. Må alt være på display? Det sier jo alt; både mor OG svigermor står i kulissene og heier på at CBE legger ut lettkledde bilder på internett. Da er det ikke håp for korrigering i nærmeste familie iallefall. 33 2
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78292 Skrevet 4. mars 2023 Fotballfluen skrev (9 minutter siden): Gratulerer med dagen, CBE og LKE, håper blottingen av CBE sine bryst til hele verden (inkludert alle i nærmiljøet) var verdt de +/- 1000 ekstra følgerne dere fikk på å gjøre instagramkontoen privat. PS: dere hadde nok tjent mer på å legge det ut på onlyfans, og sannsynligvis også spart døtrene deres for at deres venner kan ha sett disse bildene. Socialblade tracker ikke private kontoer, da vil ikke de røde tallene de har hatt hver dag i månedsvis (årevis) synes lengre. De kan fortsette å late som de har 4500 likes i gjennomsnitt. 👍 13 3
Era Vulgaris Skrevet 4. mars 2023 #78293 Skrevet 4. mars 2023 EmilieH skrev (17 minutter siden): Og idag igjen limer hun jentene utover stories 😞 Stories teller jo ikke i følge LKE, og han er ekspert på ALT. 27 1
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78294 Skrevet 4. mars 2023 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Stories teller jo ikke i følge LKE, og han er ekspert på ALT. Lurer på om de forteller det samme til annonsørene og derfor gjør reklamen gratis? 20 4
MacBeth Skrevet 4. mars 2023 #78295 Skrevet 4. mars 2023 Rastebenk skrev (13 timer siden): ... Og så syns jeg vel at vi kan la 15 år gamle nakenbilder av LKE være. Alle kan være dumme når de er unge, selv om enkelte åpenbart gjør langt mer idiotiske ting enn andre. Helt enig, dette var før barn, når han var kjent for fotballen, og ikke minst, før han drev en bedrift... Blir å sammenlikne epler og bananer... 7
EmilieH Skrevet 4. mars 2023 #78296 Skrevet 4. mars 2023 Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Stories teller jo ikke i følge LKE, og han er ekspert på ALT. Ja, tenk å gå gjennom livet og være ekspert på alt. Må egentlig være ganske deilig! 7
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78297 Skrevet 4. mars 2023 Surikatt skrev (2 timer siden): Tror ikke noen unge gutter vet hvem han er, uansett. Generelt er han ikke kjendis, akkurat. Neste gang foreslår jeg at han slår lyset helt av. Lyset er slått helt av. Hvis du forstår hva jeg mener…. 19
Djerv2020 Skrevet 4. mars 2023 #78298 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): De tre bildene av CBE på kjøkkenet synes jeg mer enn noe annet er triste bilder. Bedriftseieren viser på det øverste bildet at hun er veldig ukomfortabel med å gjøre det hun der gjør. Det tolker jeg dit at hun kanskje egentlig ikke ønsker at disse bildene tas. Hun vender, som så ofte før, ansiktet bort fra fotografen og tilskuer. På bildet er hun stiv i ansiktet, med en stivnet maske hvor hun ikke en gang greier å smile. Øynene ser tomme bort i en annen retning, eneste glimtet i dem er av ubehag over situasjonen hun er i. Kaffekannen tviholdes med en knoklete tynn hånd, hun tviholder så hardt på kaffekannen at knokene lyser hvitt. Det er ikke noe en kvinne som var trygg på seg selv i situasjonen ville gjøre. En kvinne som føler seg veldig ukomfortabel og kanskje litt redd, derimot, ville det vært helt naturlig for. Ingen kvinne som føler at hun har kontroll på situasjonen og føler seg sensuell og sexy har behov for å tviholde på kaffekannen så knokene lyser hvitt. Hun støtter seg i tillegg stivt til benken, som om hun har behov for å støtte seg til noe i situasjonen. Men skuldrene forblir skyhøye og fulle av spenning. Jeg synes det bildet er vondt å se på, det gir meg inntrykk av en kvinne som egentlig ikke ønsker å gjøre det hun gjør. Denne beskrivelsen stiller jeg meg 100% bak. Trist å se på! 16
Knope Skrevet 4. mars 2023 #78299 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Det står at innlegget har 74 kommentarer, men det er bare litt over halvparten av de som vises. Det er åpenbart en begrens-funksjon som gjør at folk ser egne kommentarer, men ikke andre enn en selv og LKE kan ikke se de. Veldig praktisk å skjule de som kommer trekkende med fornuft. Endret 4. mars 2023 av Imblar 16
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mars 2023 #78300 Skrevet 4. mars 2023 Imblar skrev (Akkurat nå): Det står at innlegget har 74 kommentarer, men det er bare litt over halvparten av de som vises. Det er åpenbart en begrens-funksjon som gjør at folk ser egne innlegg, men ikke andre enn en selv og LKE kan ikke se de. Veldig praktisk å skjule de som kommer trekkende med fornuft. Trenger lommelykt for å se da det er så mørkt. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå