Gjest Blinkie Skrevet 2. mars 2023 #77921 Skrevet 2. mars 2023 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun undervurderer publikum på det groveste hvis hun for alvor mener at vi tror på at mange har spurt hvor isen er fra. Ærlig talt, CBE, dette er lavmål, selv fra deg. Og beviser at denne «mange spør hvor ditt og datt er fra»-greia kun er oppkonstruert, og noe de aller fleste influencere benytter seg av. Så enig med deg. Og det er utrolig trist. Lavmål av ekteparet Eriksen !
Sure sitronen Skrevet 2. mars 2023 #77922 Skrevet 2. mars 2023 Felis skrev (14 minutter siden): Får flashbacks til "hvor kommer frokosten din fra?" Men betyr dette at hun har et samarbeid med Deli de Luca? Innlegget er ikke merket, men det trenger absolutt ikke å bety at det ikke er et betalt samarbeid der i gården. I så fall er jeg utrolig skuffet, for de har verdens beste sjokoladekake! Jeg klarer aldri å motstå den når jeg er innom. Men hvis det er et samarbeid, så får jeg bare droppe å gå innom. All reklame er ikke god reklame... Den isen selges dessverre ikke så mange andre steder enn Deli de Luca. Eg har allefall ikke funnet den andre plasser. 4
Rev. Revenge Skrevet 2. mars 2023 #77923 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Ingen spør om hvor en is kommer fra. Tullball. Siden daglig leder som vanlig tar en selfie fra bilen, er det lett å trekke det dithen at isen kan være kjøpt hos en av de mange Esso-Deli'ene langs veiene. Og Stasjonssamarbeid har de hatt tidligere i forbindelse med markedsføring av "sunn veimat". Tiden vil vise. Endret 2. mars 2023 av Revenge o'Cavatina 18 5
Rev. Revenge Skrevet 2. mars 2023 #77924 Skrevet 2. mars 2023 Jeg kan forøvrig ikke tenke meg at de kvittet seg med sengen før de visste at en ny seng var på vei. Salg av den gamle sengen via egne kanaler er et eget narrativ og kalles grooming slik at markedsføringen av den nye sengen får større rekkevidde når den er på plass. 29 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 2. mars 2023 #77925 Skrevet 2. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (33 minutter siden): Ingen spør om hvor en is kommer fra. Tullball. Siden daglig leder som vanlig tar en selfie fra bilen, er det lett å trekke det dithen at isen kan være kjøpt hos en av de mange Esso-Deli'ene langs veiene. Og Stasjonssamarbeid har de hatt tidligere i forbindelse med markedsføring av "sunn veimat". Tiden vil vise. Tvilsomt at noen spør om denne isen.. Bildet hun spiser is, ser hun ikke ut som seg selv. Hvem er det på bildet der? 16 1
Kollontaj Skrevet 2. mars 2023 #77926 Skrevet 2. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden): Jeg kan forøvrig ikke tenke meg at de kvittet seg med sengen før de visste at en ny seng var på vei. Salg av den gamle sengen via egne kanaler er et eget narrativ og kalles grooming slik at markedsføringen av den nye sengen får større rekkevidde når den er på plass. Standard influencer-annonsering, ja. 12
hvalstad45 Skrevet 2. mars 2023 #77927 Skrevet 2. mars 2023 5 minutter siden, Sharpa VinterBerg said: Tvilsomt at noen spør om denne isen.. Bildet hun spiser is, ser hun ikke ut som seg selv. Hvem er det på bildet der? Jeg syns synd på Caroline, selv få influencere som er SÅ lite fornøyd med eget ansikt at man aldri kan vise den ene siden av ansiktet og alltid må posere på samme vis. Merkelig oppheng å ha når man er 35! 24
Sharpa VinterBerg Skrevet 2. mars 2023 #77928 Skrevet 2. mars 2023 hvalstad45 skrev (3 minutter siden): Jeg syns synd på Caroline, selv få influencere som er SÅ lite fornøyd med eget ansikt at man aldri kan vise den ene siden av ansiktet og alltid må posere på samme vis. Merkelig oppheng å ha når man er 35! Det er tydelig at hun bruker filter også.. 19 1
MissCoverdale Skrevet 2. mars 2023 #77929 Skrevet 2. mars 2023 Jeg kan fortsatt ikke forstå at noen kan trives i en husmorrolle hvor målet er «perfekt» hjem, kropp, hund og alt annet materialistisk og pent. En ting er å surre rundt hjem mens man har små barn, men nå er ungene så store at de ikke henger i skjørtekanten lenger. Hva med å få en ordentlig jobb? Studere? Hvis hun først trives med influencerliv så kunne hun pushet seg litt og tatt steget videre mot andre markedføringsroller, blitt manager selv feks. Jeg hadde gått under om livet bestod av bare løping og putefluffing. 37
Rev. Revenge Skrevet 2. mars 2023 #77930 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Hun tar visstnok et online yoga-instruktørkurs hos the Shala merket som reklame så hun kan selge yogatimer via Netfit.no i fremtiden. Sånn på tale om "etterutdanning". Endret 3. mars 2023 av Revenge o'Cavatina 7
Pusern3 Skrevet 2. mars 2023 #77931 Skrevet 2. mars 2023 EmilieH skrev (2 timer siden): Tror hun virkelig at noen tror på det vaset hun kommer med? Ingen, virkelig ingen spør hvor en is fra frysedisken kommer fra. Blir flau på hennes vegne! mye rart man skriver for å få oppmerksomhet 4
Pusern3 Skrevet 2. mars 2023 #77932 Skrevet 2. mars 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): Hun ligner ikke mye på seg selv på dette bildet... Nesten så man ikke ser det er henne om man sammenlikner med bilder fra litt tilbake i tid 12
Pusern3 Skrevet 2. mars 2023 #77933 Skrevet 2. mars 2023 MissCoverdale skrev (30 minutter siden): Jeg kan fortsatt ikke forstå at noen kan trives i en husmorrolle hvor målet er «perfekt» hjem, kropp, hund og alt annet materialistisk og pent. En ting er å surre rundt hjem mens man har små barn, men nå er ungene så store at de ikke henger i skjørtekanten lenger. Hva med å få en ordentlig jobb? Studere? Hvis hun først trives med influencerliv så kunne hun pushet seg litt og tatt steget videre mot andre markedføringsroller, blitt manager selv feks. Jeg hadde gått under om livet bestod av bare løping og putefluffing. Vi er mange som lurer på akkurat dette. 4
EmilieH Skrevet 2. mars 2023 #77934 Skrevet 2. mars 2023 Pusern3 skrev (8 minutter siden): mye rart man skriver for å få oppmerksomhet Virkelig, hun leter etter måter å få oppmerksomhet på i hver krik og krok. 5
Frisk Frosk Skrevet 2. mars 2023 #77935 Skrevet 2. mars 2023 Era Vulgaris skrev (3 timer siden): Hun undervurderer publikum på det groveste hvis hun for alvor mener at vi tror på at mange har spurt hvor isen er fra. Ærlig talt, CBE, dette er lavmål, selv fra deg. Og beviser at denne «mange spør hvor ditt og datt er fra»-greia kun er oppkonstruert, og noe de aller fleste influencere benytter seg av. Det er bare trist - det viser at CBE ikke er i stand til å utvikle seg, hverken seg selv (ikke så rart når man ikke gjør stort annet enn å leve i sin liksomboble hjemme) eller bedriften. Hun har rett og slett ikke mer å gi hva reklame angår, og eneste måten hun greier å legge ut reklamer for tiden, det er jo ved å begå lovbrudd. Brudd på markedsføringsloven, flere forskjellige paragrafer, og/eller alkoholloven. Og alle som vurderer å inngå samarbeid med Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen, coachEriksen, Treasure AS eller Netfit - de vet nå at annonsørene selv er rettslig ansvarlig for lovbruddene disse bedriftseierne begår når de skal fronte annonsørenes produkter. Så - hvorfor fortsetter annonsører å betale ekteparet for å begå lovbrudd når de fronter produktene deres? 25
Populært innlegg Pust Skrevet 2. mars 2023 Populært innlegg #77936 Skrevet 2. mars 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): Hun ligner ikke mye på seg selv på dette bildet... Jeg tenker alltid på hvordan det ser ut når hun sitter og gjør seg til for mobilen. At hun sitter der alene og later som om hun stirrer tankefullt ut på verden mens hun nyyyyyter en pinneis og passer på å holde mobilen i riktig vinkel. 47 3
cerruti Skrevet 2. mars 2023 #77937 Skrevet 2. mars 2023 Pust skrev (54 minutter siden): Jeg tenker alltid på hvordan det ser ut når hun sitter og gjør seg til for mobilen. At hun sitter der alene og later som om hun stirrer tankefullt ut på verden mens hun nyyyyyter en pinneis og passer på å holde mobilen i riktig vinkel. Ja og på hvordan hun faktisk ser ut i det vanlige😅 14
cerruti Skrevet 2. mars 2023 #77938 Skrevet 2. mars 2023 Dette er ikke spekulasjoner for bilder før og nå er jo helt ulike. Så enten har det vært flere inngrep i ansiktet, ellers brukes massiv redigering. 21 4
K_mb Skrevet 2. mars 2023 #77939 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Pust skrev (2 timer siden): Jeg tenker alltid på hvordan det ser ut når hun sitter og gjør seg til for mobilen. At hun sitter der alene og later som om hun stirrer tankefullt ut på verden mens hun nyyyyyter en pinneis og passer på å holde mobilen i riktig vinkel. Hahaha herlig 😂👍 Lurer også på hvor mange selfier hun tar før hun er fornøyd. Det må jo se helt snodig ut for de som kommer forbi... Endret 2. mars 2023 av K_mb 10
EmilieH Skrevet 2. mars 2023 #77940 Skrevet 2. mars 2023 K_mb skrev (21 minutter siden): Hahaha herlig 😂👍 Lurer også på hvor mange selfier hun tar før hun er fornøyd. Det må jo se helt snodig ut for de som kommer forbi... Ja, og når LK går bak henne og filmer. Må være latterlig å bivåne! 10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå