Inocybe Skrevet 20. februar 2023 #77561 Skrevet 20. februar 2023 (endret) skruf skrev (43 minutter siden): Seng, benk, sengegavel+interiør på soverommet ble i sin tid sponset av Six bond Street For meg et ukjent senge-merke, så for min del ville det heller vært naturlig å investere i ei helt ny seng av ett mere kjent merke som Wonderland, Hästen, Jensen…. Ikke ei innligget seng av ukjent kvalitet Senger har også begrenser levetid, tror det er rundt 15 år. Og det begynner å bli noen år siden de kjøpte villa Kulås og fikk sengen sponset. Vi tilbringer en stor del av livet i seng, så ei god seng er utrolig viktig for ryggen. Jeg kunne kanskje kjøpt ei brukt seng til et gjesterom, men da helst ei seng som selger også har hatt som gjesteseng sånn at den er lite brukt. Dette er ei kontinentalseng, og ikke sengeramme der man kan kjøpe nye madrasser. Jeg kjøpte brukt barneseng feks, men kjøpte ny madrass Kunne aldri ha tenkt meg ei brukt hovedseng som tidligere eier også hadde som hovedseng i mange år. Man har sex i senga, man ligger syk med febersvette, mensenuhell, småbarn som sover i senga og har tisseuhell, hunder som får sove i senga+madrassen blir nedligget over år og gir ikke samme demping og avlastning av rygg Og igjen; hvilken kvalitet har Six Bond Street sine madrasser? Hvordan er den etter 6-7 år med bruk? For ikke å snakke om fettete stekepanne med egg i sengen. 🤪 Brukt seng har jeg ikke lyst på uansett men enda mindre når bruken av den har vært dokumentert såpass godt. Levner liksom ikke rom til å innbille meg som potensiell kjøper at den har vært pent brukt. Noe annet er det er rart å ikke inkludere det viktigste i annonsen. Størrelse, merke, type, alder og farge er vel minimum på en salgsannonse? Skal folk bli så begeistret for tanken om akkurat denne sengen de skal gjøre innsatsen selv og spørre om essensielle detaljer før de i det hele tatt vet om den vil passe? Legger til at et bilde som faktisk viser sengen, gavlen og teppet og ikke masse delikat dandert sengetøy er lurt når man skal selge. Endret 20. februar 2023 av Inocybe 29
Pust Skrevet 20. februar 2023 #77562 Skrevet 20. februar 2023 _isabella skrev (54 minutter siden): Beklager avsporing her, men har hun virkelig et digert bilde av brudekjolen på veggen? Altså kun kjolen? Eller ser jeg feil 👀 Ikke noe rarere enn at SE har nudes av seg selv på veggen og som bakgrunn på mobil og laptop … 15
loffen Skrevet 20. februar 2023 #77564 Skrevet 20. februar 2023 Merkelig å ikke oppgi produsent, størrelse, og hvor hard madrass det er? (Hadde aldri fått sove i den senga. Bare sett for meg de to og favorittstillingen hennes. ) 13
Breakeven Skrevet 20. februar 2023 #77565 Skrevet 20. februar 2023 Mrs Bella skrev (3 timer siden): Denne weekenden publiserte CBE på insta-story OG TikTok at hun hopper i sengen på hotellrommet. Hotellet ønsker jo ikke at gjester oppfordrer andre til denne aktiviteten. Ledelsen vet om det. Syns også dette var veldig merkelig å poste på SOME? Ikke vanlig oppførsel, men om du gjør det ikke vær dum nok til å poste det på TikTok.. 10
~ Ada ~ Skrevet 20. februar 2023 #77566 Skrevet 20. februar 2023 Nå er det vel i utgangspunktet ikke så uvanlig å selge en seng (uten madrass), men er vel ikke fullt så vanlig å gjøre det via bedriftskontoen og IG, inkl.da overfor tidligere sponsor. Ikke spesielt vanlig å poste hopping i hotellseng heller.. 16
kraftwerk Skrevet 20. februar 2023 #77567 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Felis skrev (På 19.2.2023 den 14.32): Maten hennes er jo alt annet enn insta-vennlig? Alt er jo beige! En liten grønnsak hadde i det minste gikk kontrastfarge til pastaen og ostesausen. Jeg hadde blitt deprimert av å spise beige mat dag etter dag, men jeg er også veldig glad i grønnsaker. Man kan fint droppe kjøtt, uten å gå fullstendig studenttilværelse i matveien... Når det gjelder Bloggerne, så har vi helt forskjellig inntrykk. Forutsatt at vi så samme sesong, da, jeg skrev bare recap fra en sesong og har ikke sett resten. Men den sesongen jeg så gjorde meg faktisk ganske trist på Carolines vegne. Jeg vet jeg har skrevet det før, men mitt inntrykk var at hun prøvde hardt å være kjæreste med Lars Kristian, men at han saboterte hver eneste gang. Blant annet når hun skulle lansere undertøyskampanjen sin med My Muse. Det var naturlig nok en big deal for Caroline. Du kunne se hor oppglødd og stolt han var. Da erklærte Lars Kristian tørt fra sofaen at han dreit i undertøy. Jeg syntes det var drøyt. Man støtter kona si når hun har et prosjekt! Om det er akvarellmaling eller treskjæring, så oppmuntrer man! Og gjerne skryter litt, selv om man kanskje ikke synes det er pent. Man sitter ikke i sofaen og gjør et poeng av hvor uinteressant det er! Og da hun skulle ha photoshoot av undertøyet, så lå hun der omtrent naken foran en hel haug med folk. Du kunne merke at hun var nervøs og ukomfortabel. Jeg hadde forventet litt heiing fra partneren hennes. "Du er flink! Du ser bra ut". LKE gjorde et poeng av å gjespe og se på klokka. CBE hintet også stadig om soveromsaktiviteter. Litt sånn som man ser hos folk som har et behov for at andre skal tro at man har det fint med partneren. Hun hadde tydeligvis et behov for at tv-seerne skulle tro de hadde det hett på soverommet. Men LKE saboterte hvert eneste forsøk, ved å erklære at han heller ville spise sushi på senga, eller at han var trøtt og ville sove. Støtt nå kona di, bli med på bløffen! Du ser jo hvor mye det betyr for henne! En annen ting er at konas karriere sørger for at Lars Kristian slipper å jobbe, men kan dyrke hobbyen sin på fulltid. Mulig han ikke er interessert i undertøy, men det undertøyet satt faktisk mat på bordet. Og konas narrativ om lykkelig gift tobarnsmor er selve essensen i karrieren hennes. Det er mulig han ikke er så forelsket lenger, de har jo vært sammen i mange år, men ikke saboter narrativet, så lenge det er husholdningens eneste inntektskilde! For meg virket det mest som om LKE ville overbevise seerne om at han var en slikkelig mannemann, ikke vedhenget til fotballfrue. Jeg kan forstå det, for det krever en mann som er trygg på sin egen maskulinitet å være hjemmeværende og leve i et såpass feminint miljø. Og LKE slår meg som en som har lav selvfølelse. Men han sager jo av greina han sitter på, ved å sabotere for henne. Og det er innmari respektløst! Hva du foretrekker er ikke særlig relevant, IG-vennlig mat er ofte kaffe, smoothie(bowl), italiensk pizza, poke-bowles o.l . Det ser den "maten" man som oftest ser på IG hos typiske modeller, IG-babes o.l . Nå har ikke jeg brukt Instagram eller andre sosiale medier siden 2019, da jeg meldte meg ut. Så jeg vet ikke hva CBE poster, foruten det jeg får innblikk i her inne. Tror ikke vi har sett de samme episodene, jeg fikk ikke det inntrykket, men uansett går det jo an å tolke til forskjellig også ☺️. Har sett den sesongen du skildrer her, men episodene jeg har sett er for året senere - eller to år senere. Endret 20. februar 2023 av kraftwerk
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #77568 Skrevet 20. februar 2023 NettoppJa skrev (15 timer siden): Ny seng anyone? Sove i samme seng som paret har hatt søvnløse netter i? Fler enn meg som syns denne "annonsen" var litt merkelig.... Kilde cbe instastory Hun burde også opplyse til potensielle kjøpere at de har hatt 3 hunder i sengen også. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/09/vi-skal-fa-et-nytt-familiemedlem/ "Superkoselig med hunder i sofaen, da Sengen også <3" "Hugo kan få være akkurat hvor han vil ❤️ Og Ronaldo også ❤️ Guttene mine!" https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/10/continental-feeling-soverommet-vart/ Den siste linken viser at sengen er bare litt over fem år gammel, og det CBE i realiteten her gjør er å dolke enda en samarbeidspartner i ryggen. I reklamen for sengen, skrev hun at hun sov bedre i nytt soverom enn hun har gjort før, det bare "innbyr til søvn". Skal man pirke på teksten så skrev hun ikke at sengen var god, men at det var fargene som gjorde at hun sov bedre. Men igjen, "continuity" er tydeligvis ikke med i bedriftsstrategien, ikke en gang når det kommer til å dolke tidligere annonsører i ryggen, som hun bl.a. gjorde mot Balion også. CBE/Treasure viser at hun/de er en annonsører ikke kan stole på gir dem fordelaktig annonser. Beckmann gikk jo ut i fjor sommer og sa at de ikke var fornøyd med måten reklamen CBE fikk betalt for å vise var godt nok utført. Sett utenfra virker jo det meste av det de leverer som forsøk på å avvikle bedriften. 20 3
kraftwerk Skrevet 20. februar 2023 #77569 Skrevet 20. februar 2023 NettoppJa skrev (16 timer siden): Ny seng anyone? Sove i samme seng som paret har hatt søvnløse netter i? Fler enn meg som syns denne "annonsen" var litt merkelig.... Kilde cbe instastory Det er ikke akkurat gjennomtenkt, men nå er vel 99% av det bedriften legger ut og sier, lite gjennomtenkt. Fortsatt finner jeg det usedvanlig underlig at bedriften ikke kobler disse tingene selv. 14 2
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #77570 Skrevet 20. februar 2023 _isabella skrev (4 timer siden): Beklager avsporing her, men har hun virkelig et digert bilde av brudekjolen på veggen? Altså kun kjolen? Eller ser jeg feil 👀 Smaken er som baken, og godt er vel egentlig det I siste linken jeg nettopp la ut fra samme soverom vises at de også har like stort bilde at CBE og en slektning eller forlover. Sikkert noe de setter pris på, og da er det jo hyggelig for dem. Selv hadde jeg fått noia av å ha et nesten live-sized fotografi av en søster eller venninne kikkende rett på ektesengen. Men mulig det er jeg som er rar 15 1
Inocybe Skrevet 20. februar 2023 #77571 Skrevet 20. februar 2023 Frisk Frosk skrev (39 minutter siden): Smaken er som baken, og godt er vel egentlig det I siste linken jeg nettopp la ut fra samme soverom vises at de også har like stort bilde at CBE og en slektning eller forlover. Sikkert noe de setter pris på, og da er det jo hyggelig for dem. Selv hadde jeg fått noia av å ha et nesten live-sized fotografi av en søster eller venninne kikkende rett på ektesengen. Men mulig det er jeg som er rar Nå har vel influencere generelt og CBE i særdeleshet et annet forhold til kroppslige intimsoner enn folk flest. Men du og jeg friker litt ut av 1:1 bilder av nære venner/familier tittende ned i ektesengen, er det ikke utenkelig influencere anser det som krydder. Mange influencere med CBE godt representert jubler jo når noen antyder bildene deres er runkemateriell. Tanken om at noen skulle sniktitte på kveldskosen er goal. 10
Frisk Frosk Skrevet 20. februar 2023 #77572 Skrevet 20. februar 2023 Inocybe skrev (10 minutter siden): Nå har vel influencere generelt og CBE i særdeleshet et annet forhold til kroppslige intimsoner enn folk flest. Men du og jeg friker litt ut av 1:1 bilder av nære venner/familier tittende ned i ektesengen, er det ikke utenkelig influencere anser det som krydder. Mange influencere med CBE godt representert jubler jo når noen antyder bildene deres er runkemateriell. Tanken om at noen skulle sniktitte på kveldskosen er goal. Du har sikkert rett i det. It's not my cup of tea. Og så lenge det er frivillig fra begges side, så får folk gjøre som de vil. Men om jeg fikk vite at noen nære hadde hengt opp et bilde av meg på soverommet sitt, da hadde jeg ærlig talt blitt satt ut og bedt dem om å fjerne det! Men dette er egentlig en avsporing. Jeg synes det er merkelig hvordan CBE/Treasure gang på gang velger å dokumentere at de selv dolker annonsører i ryggen. 6 1
Ellie77 Skrevet 20. februar 2023 #77573 Skrevet 20. februar 2023 Breakeven skrev (6 timer siden): Syns også dette var veldig merkelig å poste på SOME? Ikke vanlig oppførsel, men om du gjør det ikke vær dum nok til å poste det på TikTok.. Er vel et forsøk på å virke litt mer løs i snippen, siden de fleste oppfatter henne mest som en stiv og kjedelig SoMe-voksdukke 🤷♀️ 4
Lafamiglia Skrevet 20. februar 2023 #77574 Skrevet 20. februar 2023 Nå ville jeg aldri kjøpt brukt seng selv, men det er fordi jeg vil finne frem til en seng som dekker mine/våre behov mht hardhet, osv., og derfor vil prøveligge før kjøp. Men om man kjøper en brukt seng, bytter man vel ut overmadrassen, så dermed synes jeg ikke det høres ekkelt ut i det hele tatt. Dessuten er det mye bedre at senger selges brukt, enn at de pælmes på dynga. Så all denne kritikken mot kjøp av brukt seng, skjønner jeg virkelig ikke. Spoiler 23 1
Vandelay Skrevet 20. februar 2023 #77575 Skrevet 20. februar 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (6 timer siden): Nå er det vel i utgangspunktet ikke så uvanlig å selge en seng (uten madrass), men er vel ikke fullt så vanlig å gjøre det via bedriftskontoen og IG, inkl.da overfor tidligere sponsor. Kanskje det var ment som et stikk til tidligere samarbeidspartner som nå har droppet dem? Bare en tanke som slo meg, men ser at det allerede er nevnt. Endret 20. februar 2023 av Vandelay 7
Ice-91 Skrevet 20. februar 2023 #77576 Skrevet 20. februar 2023 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Du har sikkert rett i det. It's not my cup of tea. Og så lenge det er frivillig fra begges side, så får folk gjøre som de vil. Men om jeg fikk vite at noen nære hadde hengt opp et bilde av meg på soverommet sitt, da hadde jeg ærlig talt blitt satt ut og bedt dem om å fjerne det! Men dette er egentlig en avsporing. Jeg synes det er merkelig hvordan CBE/Treasure gang på gang velger å dokumentere at de selv dolker annonsører i ryggen. Når jeg leste dette med bilder av venner/slektninger på soverommet kom jeg på at i mai 2021 reklamerte hun for Fotoknutsen eller hvem det var med bilder av både mannen og hennes forlovere. Prøvde å følge med etter reklamen om bildene hang der fortsatt når hun viste bilder fra soverommet men akkurat det område bildene henger ble sjeldent vist etter dette så regner med dem ble fjernet etter avtalen (eller bilde) 5
Gjest Snøsøta Skrevet 20. februar 2023 #77577 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Om vi ikke trodde planken kunne gjøres mer idiotisk - møt savasana (corpse pose) influencerstyle: https://www.instagram.com/p/Co5Iiwioxv0/ Er det yoga eller er det thinspo? Det er det verste og mest idiotiske jeg har sett i yogasammenheng noen gang. Hva er det der, en slags egenoppfunnet bakoverbøy, halvt Matsyasana og halvt savasana?? Toppen av Dunning-Krugeryoga i alle fall. Om det der er en Savasana har hun seriøst misformet skjelett i alle fall. Hvordan kan en yogainstruktørskole ikke korrigere på dette? Hvordan kan en yogainstruktørskole akseptere dette og hele resten av det innlegget som reklame for skolen og den skaden det gjør på deres rykte og seriøsitet? Hvordan kan dette mennesket seriøst annonsere at hun skal lage yogaprogram? I sin profesjonelle treningskanal For uinnvidde: I savasana ligger man flatt på bakken med ryggen ned i gulvet. Som et lik. Det er en restitusjonsposisjon man inntar etter en yogaøkt. Eller før, underveis eller begge deler. Den kan brukes til å nøytralisere ryggen etter bakoverbøy. Om man ikke klarer å få korsryggen i gulvet legger man noe under knærne slik at ryggen prioriteres. Dette er skadelig. Å gå inn i disse posisjonene på den måten når man er helt nybegynner og tydelig ikke mestrer dem er sikker vei til skader. Skuldre og nakke tåler ikke mye om ikke teknikken er god og riktig. Og for alle de andre tingene det går an å kommentere på det idiotiske innlegget: feel free! Kjør på! Jeg orker ikke 😳 Sponsa skinnywhitebitchyoga til nye avgrunner... Endret 20. februar 2023 av Snøsøta
Gjest Kattedama Skrevet 20. februar 2023 #77578 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Snøsøta skrev (1 time siden): Om vi ikke trodde planken kunne gjøres mer idiotisk - møt savasana (corpse pose) influencerstyle: https://www.instagram.com/p/Co5Iiwioxv0/ Er det yoga eller er det thinspo? Det er det mest idiotiske jeg har sett i yogasammenheng noen gang. Hva er det der, en slags egenoppfunnet bakoverbøy, halvt Matsyasana og halvt savasana?? Toppen av Dunning-Krugeryoga i alle fall. Hvordan kan en yogainstruktørskole ikke korrigere på dette? Hvordan kan en yogainstruktørskole akseptere dette og hele resten av det innlegget som reklame for skolen og den skaden det gjør på deres rykte og seriøsitet? Hvordan kan dette mennesket seriøst annonsere at hun skal lage yogaprogram? I sin profesjonelle treningskanal For uinnvidde: I savasana ligger man flatt på bakken med ryggen ned i gulvet. Som et lik. Det er en restitusjonsposisjon man inntar etter en yogaøkt. Eller før, underveis eller begge deler. Om man ikke klarer å få korsryggen i gulvet legger man noe under knærne slik at ryggen prioriteres. Dette er skadelig. Å gå inn i disse posisjonene på den måten når man er helt nybegynner og tydelig ikke mestrer dem er sikker vei til skader. Skuldre og nakke tåler ikke mye om ikke teknikken er god og riktig. Og for alle de andre tingene det går an å kommentere på det idiotiske innlegget: feel free! Kjør på! Jeg orker ikke 😳 Sponsa skinnywhitebitchyoga til nye avgrunner... Har til gode å se noen gjøre yoga med sports-bh på 🙄 Utenom thinspo dronningen selv ,på dette bildet. Endret 20. februar 2023 av Lill :)
Strikkagenser Skrevet 20. februar 2023 #77579 Skrevet 20. februar 2023 Snøsøta skrev (6 minutter siden): Om vi ikke trodde planken kunne gjøres mer idiotisk - møt savasana (corpse pose) influencerstyle: https://www.instagram.com/p/Co5Iiwioxv0/ Er det yoga eller er det thinspo? Det er det verste og mest idiotiske jeg har sett i yogasammenheng noen gang. Hva er det der, en slags egenoppfunnet bakoverbøy, halvt Matsyasana og halvt savasana?? Toppen av Dunning-Krugeryoga i alle fall. Hvordan kan en yogainstruktørskole ikke korrigere på dette? Hvordan kan en yogainstruktørskole akseptere dette og hele resten av det innlegget som reklame for skolen og den skaden det gjør på deres rykte og seriøsitet? Hvordan kan dette mennesket seriøst annonsere at hun skal lage yogaprogram? I sin profesjonelle treningskanal For uinnvidde: I savasana ligger man flatt på bakken med ryggen ned i gulvet. Som et lik. Det er en restitusjonsposisjon man inntar etter en yogaøkt. Eller før, underveis eller begge deler. Om man ikke klarer å få korsryggen i gulvet legger man noe under knærne slik at ryggen prioriteres. Dette er skadelig. Å gå inn i disse posisjonene på den måten når man er helt nybegynner og tydelig ikke mestrer dem er sikker vei til skader. Skuldre og nakke tåler ikke mye om ikke teknikken er god og riktig. Og for alle de andre tingene det går an å kommentere på det idiotiske innlegget: feel free! Kjør på! Jeg orker ikke 😳 Sponsa skinnywhitebitchyoga til nye avgrunner... Er ingen yoga-ekspert, men her var det mange rare positurer, som er langt unna yoga. Hun dropper jo å vise øvelser riktig, for å heller prioritere å dytte ut rumpa alle plasser hun kan. På ett vis litt "godt" å se henne legge ut noe så langt unna "perfekt", men samtidig viser det at "perfekt" kropp er viktigere enn å vise riktig yoga. Stusser også stadig over at seriøse treningskontoer liker slike innlegg (f.eks. Melina Magulas). 49
Kollontaj Skrevet 20. februar 2023 #77580 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Skal ikke uttale meg om yogateknikk, stoler på at andre gjør det. Men så mørke bilder, ser jo ingenting! Endret 20. februar 2023 av Kollontaj 22 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå