Felis Skrevet 9. februar 2023 #77001 Del Skrevet 9. februar 2023 Spanky skrev (4 minutter siden): Og så blir jeg litt fascinert av at hun ikke vet hva slags mat hun burde spise for å få i seg de rette tingene! Hun har da en mann som utdannet seg som ernæringsfysiolog? Skulle da ikke være nødvendig med slike tilskudd da vel? De spiser jo bare pasta, det inneholder ikke mye vitaminer. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. februar 2023 #77002 Del Skrevet 9. februar 2023 Kritisk sans kan man ikke påberope kommentarfeltet å ha. Dvs. det som får lov til å stå. Med så mange kardinalfeil denne virksomheten begår, blir det ikke annet enn fascinerende komisk. Det er godt det finnes alternative medier som kan bidra til å opplyse og begrense skadeomfanget av denne (og andres) påvirkerkanalen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 9. februar 2023 #77003 Del Skrevet 9. februar 2023 Felis skrev (7 minutter siden): De spiser jo bare pasta, det inneholder ikke mye vitaminer. God reklame for Lifesum, at Caroline trenger ekstra påfyll av vitaminer? 🤪 28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 9. februar 2023 #77004 Del Skrevet 9. februar 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): Samme dag som hun reklamerer for hårprodukt (stillbilde fra video på story) forteller hun altså at hun må bruke hatt pga bad hair day (stillbilde fra reels). Edit: ser at andre har skrevet om det før meg. Jeg trodde ikke Goodforme ville samarbeide mer med Caroline Berg Eriksen etter hun reklamerte for de i juni 2018, for deretter reklamere for en konkurrent i april 2019. I den forbindelse kunne Caroline Berg Eriksen fortelle at konkurrenten sitt kosttilskudd var så mye bedre enn Goodforme. Dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/. Den gangen kom det tydelig frem at Caroline Berg Eriksen reklamerer for den som "betaler", og de skyr ikke noe for å snakke ned tidligere annonsører. Jeg forstår ikke at noen ønsker å samarbeide med Caroline Berg Eriksen/Treasures AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. februar 2023 #77005 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) For å sammenligne CBE med en annen influencer. Kristin Gjelsvik er mye bedre på reklameinnhold. Hun sitter avslappet og fremtoningen virker vennligere og mer troverdig. Her er det ikke fokus på kropp, men på produktet. Synes hun gjør det delikat og naturlig. Tusen ganger bedre enn hun som gjemmer ansiktet bak håret, og står stiv og peker og veiver med armene. Stillbilder fra video på instagram Endret 10. februar 2023 av Snødronninga 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 10. februar 2023 #77006 Del Skrevet 10. februar 2023 Snødronninga skrev (5 timer siden): …og det vokser fortsatt, står Caroline og forteller. Er det mulig? Det vokser nok også uten det hun reklamerer for. 😂 Caroline 🙄🤥🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. februar 2023 #77007 Del Skrevet 10. februar 2023 FruRosa skrev (11 timer siden): Hun fremstiller seg bare dummere og dummere! (Bildet med hatten er stillbilde fra videosnutt) Herrrrrregud…. Vet ikke hvilket bilde som er tåpeligst… 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. februar 2023 #77008 Del Skrevet 10. februar 2023 Snødronninga skrev (6 timer siden): En annen ting. Hun velger alltid å stå oppreist og på eksakt samme sted hver gang hun reklamerer for noe. Det ser stivt og unaturlig ut. Man MÅ vel ikke vise hele kroppen for en sånn type reklame. Alltid det samme. Oppstilt, tilgjort og mangler varme. Jeg synes virkelig ikke hun får til dette med å selge et produkt, og det sier jeg ikke for å være slem. Hun får ikke meg heller til å ha trua på produktene hun forsøker å selge. Og det uttrykket hun har i ansiktet er helt fjernt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. februar 2023 #77009 Del Skrevet 10. februar 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): For å sammenligne CBE med en annen influencer. Kristin Gjelsvik er mye bedre på reklameinnhold. Hun sitter avslappet og fremtoningen virker vennligere og mer troverdig. Her er det ikke fokus på kropp, men på produktet. Synes hun gjør det delikat og naturlig. Tusen ganger bedre enn hun som gjemmer ansiktet bak håret, og står stiv og peker og veiver med armene. Stillbilder fra video på instagram Kristin er våken, direkte og engasjert i looket. I motsetning til CBE. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. februar 2023 #77010 Del Skrevet 10. februar 2023 Vanedis skrev (5 timer siden): Jeg trodde ikke Goodforme ville samarbeide mer med Caroline Berg Eriksen etter hun reklamerte for de i juni 2018, for deretter reklamere for en konkurrent i april 2019. I den forbindelse kunne Caroline Berg Eriksen fortelle at konkurrenten sitt kosttilskudd var så mye bedre enn Goodforme. Dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/. Den gangen kom det tydelig frem at Caroline Berg Eriksen reklamerer for den som "betaler", og de skyr ikke noe for å snakke ned tidligere annonsører. Jeg forstår ikke at noen ønsker å samarbeide med Caroline Berg Eriksen/Treasures AS. Det er så flaut å lese hvordan de "ror". Tenk å ha en jobb som er basert på å lyve og lure. Det må gjøre noe med en. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 10. februar 2023 #77011 Del Skrevet 10. februar 2023 Tittelen på dagens pod: Padel, overskrifter og swingers. "....Caroline har fått en interessant invitasjon til swingersparty" Kan det virkelig stemme?? Hun synes til og med det er interessant😯 Hiv deg med, og del den opplevelsen sier jeg bare. DA blir du aktuell igjen🤣 (Har ikke hørt episoden, leste bare beskrivelsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 10. februar 2023 #77012 Del Skrevet 10. februar 2023 FruRosa skrev (20 timer siden): Hun fremstiller seg bare dummere og dummere! (Bildet med hatten er stillbilde fra videosnutt) Jeg bruker også å legge meg ned på gulvet etter endt treningsøkt, prøver se ut som om jeg vil forføre kjæresten, og tar en selfie. Før jeg legger det ut i sosiale medier. Dette er da helt vanlig 😉 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. februar 2023 #77013 Del Skrevet 10. februar 2023 BuffyTheVampire skrev (4 minutter siden): Jeg bruker også å legge meg ned på gulvet etter endt treningsøkt, prøver se ut som om jeg vil forføre kjæresten, og tar en selfie. Før jeg legger det ut i sosiale medier. Dette er da helt vanlig 😉 😂😂😂😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2023 #77014 Del Skrevet 10. februar 2023 Vanedis skrev (10 timer siden): Jeg trodde ikke Goodforme ville samarbeide mer med Caroline Berg Eriksen etter hun reklamerte for de i juni 2018, for deretter reklamere for en konkurrent i april 2019. I den forbindelse kunne Caroline Berg Eriksen fortelle at konkurrenten sitt kosttilskudd var så mye bedre enn Goodforme. Dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/. Den gangen kom det tydelig frem at Caroline Berg Eriksen reklamerer for den som "betaler", og de skyr ikke noe for å snakke ned tidligere annonsører. Jeg forstår ikke at noen ønsker å samarbeide med Caroline Berg Eriksen/Treasures AS. Åja. Så når hun får betalt er Goodforme bra nok? Ingen svelgeproblemer lengre? Eller har daglig leder endelig lest annonsørens kravspesifikasjon før Treasures AS fakturerer for annonseplassen og sikrer betaling for slett arbeid igjen? Følger ikke goodforme med på hvordan markedsføringsoppdrag utføres? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 10. februar 2023 #77015 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Tittelen på dagens pod: Padel, overskrifter og swingers. "....Caroline har fått en interessant invitasjon til swingersparty" Kan det virkelig stemme?? Hun synes til og med det er interessant😯 Hiv deg med, og del den opplevelsen sier jeg bare. DA blir du aktuell igjen🤣 (Har ikke hørt episoden, leste bare beskrivelsen) Jeg har tenkt at OnlyFans var mer i hennes gate. Men ja, med tanke på hvor mye CBE har fokusert på fremvisning av pupper, rumpeballer og kåte ansiktsuttrykk de siste årene så hadde sikkert swingers vært bra for henne 👍 Jeg sier kjør på, dekk dette ekstreme bekreftelsesbehovet på en annen arena enn det offentlig internettet 🙌 LKE hadde nok også hatt veldig godt av å få løst opp litt, så kanskje folk kan få ha bilene sine i fred 😅 https://www.instagram.com/p/CGsFP-lg80C/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 10. februar 2023 av Rastebenk 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. februar 2023 #77016 Del Skrevet 10. februar 2023 😬 kjære @Felis om du orker å høre mer enn meg, dvs cirka 10 min, gleder jeg meg til å lese hva du tenker. Her har vi en influencer med åpen mikrofon og hva brukes den til? Meg, meg, meg. Ingen selvkritikk, bare «de kjenner meg ikke og kritiserer ut fra overskrifter». Jo, CBE.no, noen av oss har fulgt med på businessen din lenge, nå kan du svare på alt du ikke tidligere mener du har hatt en plattform til å gjøre det på. Men offerrollen er vel mer behagelig? Fytti. 28 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gameon Skrevet 10. februar 2023 Populært innlegg #77017 Del Skrevet 10. februar 2023 Vanedis skrev (11 timer siden): Jeg trodde ikke Goodforme ville samarbeide mer med Caroline Berg Eriksen etter hun reklamerte for de i juni 2018, for deretter reklamere for en konkurrent i april 2019. I den forbindelse kunne Caroline Berg Eriksen fortelle at konkurrenten sitt kosttilskudd var så mye bedre enn Goodforme. Dokumentasjon https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/. Den gangen kom det tydelig frem at Caroline Berg Eriksen reklamerer for den som "betaler", og de skyr ikke noe for å snakke ned tidligere annonsører. Jeg forstår ikke at noen ønsker å samarbeide med Caroline Berg Eriksen/Treasures AS. Hun sa jo i svaret der at hun ville ha et tilskudd som kun gikk på hår.....ærlig talt , intelligensen der i gården er under skonr hennes, på begge tilsammen! DET FINNES IKKE ET ENESTE TILSKUDD SOM KUN GÅR PÅ HÅR..... kroppen tar det den trenger og "sender" det ut i systemet uten styring fra oss.... herregud dette er basic kunnskap hos de fleste. For et nek! Sorry, jeg blir bare så irritert på idiotuttalelser. 56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. februar 2023 #77018 Del Skrevet 10. februar 2023 Finlay skrev (1 time siden): Caroline har fått en interessant invitasjon til swingersparty" Hva man ikke gjør for oppmerksomhet og prøve å holde seg aktuell… 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2023 #77019 Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg tror vi er kommet til det nivået der man som nabo blir flau på innehaverne av Treasures AS vegne. Dessverre er ikke hyppig fremvisning av dårlige forretningsverdier inneholdende løgn, juks, ansvarsfraskrivning, virkelighetsomskriving, offermentalitet og det å kaste fakturerte samarbeidspartnere under bussen særlig attraktivt for potensielle arbeidsgivere dersom innehaverne skulle trenge en vanlig inntekt fra andre steder enn NAV en dag. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 10. februar 2023 #77020 Del Skrevet 10. februar 2023 39 minutter siden, Gameon said: Hun sa jo i svaret der at hun ville ha et tilskudd som kun gikk på hår.....ærlig talt , intelligensen der i gården er under skonr hennes, på begge tilsammen! DET FINNES IKKE ET ENESTE TILSKUDD SOM KUN GÅR PÅ HÅR..... kroppen tar det den trenger og "sender" det ut i systemet uten styring fra oss.... herregud dette er basic kunnskap hos de fleste. For et nek! Sorry, jeg blir bare så irritert på idiotuttalelser. Hvor er PubMed-Åge når vi trenger han? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå