FruRosa Skrevet 28. januar 2023 #76081 Del Skrevet 28. januar 2023 Vixenopptredenen er nok et eksempel på at CBE tror det viktigste å se vakker ut. Vixenopptredenen ble nok et bevis på at dette ikke stemmer. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. januar 2023 #76082 Del Skrevet 28. januar 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Sjekket instagrammen og det er bare så trist å se hvordan hun på den reelsen med kjolen desperat klarer å snu bort halve ansiktet. Hvordan i alle dager kan hun bli SÅ opphengt på å ikke vise den ene ansiktshalvdelen? JEg syns det er rimelig psykt i seg selv. Men ellers er det endelig et innlegg de viser likes på, hele 4000, sier nok mye o hvor lite hun ofte får. Slikt innhold burde hun jo hatt ofte, men hun blir nok ikke bedt på så veldig mye mer som presentør når det var det der hun klarte å levere. Hva var greia med å sette seg på huk på slutten?? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. januar 2023 #76083 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Nikea skrev (1 time siden): Det var ubehagelig å se på, men hvem skriver egentlig dette mølet? "Slenge med jura" osv., jeg hadde hatt store problemer med å fremføre det selv jeg. Synes CBE så classy ut, synd hun er så utilpass på scenen. Hun er veldig utilpass i de fleste situasjoner hvor hun må prestere noe uten å ha regien selv. Hun stirrer ned i kortene sine hele tiden. Er nok fordi hun er så selvbevisst og opptatt av hvordan fremstå i slike situasjoner. Dette er jo en helt annen person en den selvdiggende CBE hjemme foran speil og selfiekamera. Hun sliter med det, ja. Det er som man kan se tankene jobber på høygir. Endret 28. januar 2023 av Surikatt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. januar 2023 #76084 Del Skrevet 28. januar 2023 Isola2 skrev (16 minutter siden): Hva var greia med å sette seg på huk på slutten?? Vise rumpa, vel? Det var i hvert fall min tanke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. januar 2023 #76085 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) servitrise&suppe skrev (5 timer siden): Jeg syns det er viktig å diskutere influensere og bruk av barn og reklame. Når dere her diskuterer reposting av bursdagshilsener og mye annet helt uvesentlig, så blir dere ikke tatt på alvor. Da mister dere helt troverdighet som går på at det er saklig kritikk og viktig kritikk. Det er alt for mye oppgulp her, og selv om noen med jevne mellomrom påpeker det og vil ha diskusjonen på akseptabelt og saklig nivå igjen, så ignoreres det av mange her. Det er derfor dere ikke blir tatt på alvor og hvorfor noen tenker at dere er slarvekjeringer som er misfornøyde med dere selv og derav misunnelige. Det hjelper ingenting at noen er seriøse her når så mange kommer med helt usaklige innspill og latterliggjøring. Hvem er det som bryr seg om hun begynner med Yoga eller reposter bursdagshilsener? At hun alltid skjuler høyre side av ansiktet og bruker de klærne hun gjør? Det er vel ingen vettuge folk som er opptatt av å kritisere sånt? Tror neppe du er en ny bruker, men samme det. Jeg tror det er umulig at tråden kun kan bestå av såkalt saklig kritikk. Vi er en gjeng med forskjellige mennesker som ønsker å diskutere ulike ting. Det er heller ikke sånn at saklig og seriøs kritikk blir oversett og borte i diskusjonen (syns jeg), man ser tydelig at de postene er de mest populære, og sånn burde det være! Dessuten står de "seriøse" debattantene fritt til å poste her så mye de vil, selv om tråden også består av usakligheter. Du bestemmer selv hva du vil bidra med. Det siste du skrev, kunne du spart deg for. Kjenner at jeg ikke tar kritikk av kritikken så veldig seriøst. Endret 28. januar 2023 av Snødronninga 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 28. januar 2023 #76086 Del Skrevet 28. januar 2023 Når hun og Marna skulle dele ut den andre prisen sin var det en del støy i salen, Marna begynner å si sin replikk mens Caroline ser litt oppgitt utover salen - for så å spørre Marna «er det noen som hører etter nå a?» .. før hun sier det hun skal. Tenkte hun at vi ikke hørte det hun sa eller? 😂 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 28. januar 2023 #76087 Del Skrevet 28. januar 2023 Snødronninga skrev (35 minutter siden): Tror neppe du er en ny bruker, men samme det. Jeg tror det er umulig at tråden kun kan bestå av såkalt saklig kritikk. Vi er en gjeng med forskjellige mennesker som ønsker å diskutere ulike ting. Det er heller ikke sånn at saklig og seriøs kritikk blir oversett og borte i diskusjonen (syns jeg), man ser tydelig at de postene er de mest populære, og sånn burde det være! Dessuten står de "seriøse" debattantene fritt til å poste her så mye de vil, selv om tråden også består av usakligheter. Du bestemmer selv hva du vil bidra med. Det siste du skrev, kunne du spart deg for. Kjenner at jeg ikke tar kritikk av kritikken så veldig seriøst. Du får bare spekulere, og du må gjerne la være å ta kritikk seriøst også. Jeg vet at noen blir negativt trigget av Caroline og det hun fremviser. Man kan argumentere med at vi velger alle selv hvem vi følger, men så enkelt er det ikke for andre. Det er ikke lov til å spekulere her regner jeg med, men hun har innrømmet å ha hatt spiseforstyrrelse såvidt jeg vet, selv om det tilsynelatende ikke var så alvorlig. Jeg sier ikke mer, men jeg ser med bekymring på livsstilen hun viser mht frenetisk trening og så små porsjoner måltider at de ikke ville mettet ei måle engang. Det å eksponere barna så voldsomt er jeg også meget skeptisk til. Jeg har ingenting mot personen Caroline, tvert i mot. Jeg ser det bra hun og de gjør med å ikke være drama og legge ut om konflikter og uenigheter de måtte ha. Det er lite å henge seg negativt opp i unntatt de to første tingene jeg skrev. Jeg syns det er alvorlig og jeg kunne hatt lyst til å kommentere på en del av det. Men jeg vet ikke om jeg vil menge meg med brukere som kritiserer og latterligjør så mange uvesentligheter. Det er jeg ærlig på, så får se om jeg kommer til å skrive mer eller ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. januar 2023 #76088 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) servitrise&suppe skrev (11 minutter siden): Men jeg vet ikke om jeg vil menge meg med brukere som kritiserer og latterligjør så mange uvesentligheter. Det er jeg ærlig på, så får se om jeg kommer til å skrive mer eller ikke. Så du ønsker ikke å høyne kvaliteten på debatten ved å bidra med saklig kritikk? På temaer som du selv mener at du engasjerer deg i? 🤔 Vær tro mot deg selv og dine egne innlegg så går det bra. Jeg bidrar til debatten langt flere steder enn kun her inne, og det er jeg neppe alene om. Fra tid til annen så stuper det inn metakritikere med polariserende brukerangrep, men dem er det bare å overse så godt man kan. De skriver sjelden om temaet og henger seg mest opp i føleri og spekulasjoner. Endret 28. januar 2023 av Rastebenk 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. januar 2023 #76089 Del Skrevet 28. januar 2023 servitrise&suppe skrev (9 minutter siden): Du får bare spekulere, og du må gjerne la være å ta kritikk seriøst også. Jeg vet at noen blir negativt trigget av Caroline og det hun fremviser. Man kan argumentere med at vi velger alle selv hvem vi følger, men så enkelt er det ikke for andre. Det er ikke lov til å spekulere her regner jeg med, men hun har innrømmet å ha hatt spiseforstyrrelse såvidt jeg vet, selv om det tilsynelatende ikke var så alvorlig. Jeg sier ikke mer, men jeg ser med bekymring på livsstilen hun viser mht frenetisk trening og så små porsjoner måltider at de ikke ville mettet ei måle engang. Det å eksponere barna så voldsomt er jeg også meget skeptisk til. Jeg har ingenting mot personen Caroline, tvert i mot. Jeg ser det bra hun og de gjør med å ikke være drama og legge ut om konflikter og uenigheter de måtte ha. Det er lite å henge seg negativt opp i unntatt de to første tingene jeg skrev. Jeg syns det er alvorlig og jeg kunne hatt lyst til å kommentere på en del av det. Men jeg vet ikke om jeg vil menge meg med brukere som kritiserer og latterligjør så mange uvesentligheter. Det er jeg ærlig på, så får se om jeg kommer til å skrive mer eller ikke. Jeg trodde du takket for deg i sted? Du må ikke ta det så alvorlig, om det plager deg å delta i tråden er det sikkert andre ting du kan finne på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 28. januar 2023 #76090 Del Skrevet 28. januar 2023 Rastebenk skrev (1 minutt siden): Så du ønsker ikke å høyne kvaliteten på debatten ved å bidra med saklig kritikk? På temaer som du selv mener at du engasjerer deg i? Vær tro mot deg selv og dine innlegg så går det bra. Jeg bidrar til debatten langt flere steder enn kun her inne, og det er jeg neppe alene om. Fra tid til annen så stuper det inn metakritikere med polariserende brukerangrep, men dem er det bare å overse så godt man kan. De skriver sjelden om temaet og henger seg mest opp i føleri og moralisering. Du har et poeng her, men jeg har også lite lyst til å bli angrepet av brukere her. Når jeg tydelig skrev i mitt første innlegg at det er seriøse debattanter her, så trenger ikke noen å gyve løs på meg fordi jeg skrev *dere. Det skulle være tydelig nok hva jeg mente, så sånt oppfatter jeg som kranglevorenhet og kverulering. Jeg er for kritikk og ikke aggresjon. Jeg får som sagt vurdere litt for ja, jeg vil gjerne bidra med syn på hva hun formidler, hvorfor hun gjør det og hvem hun påvirker. Det er absolutt emner jeg syns er viktige å ta opp. Ikke bare når det gjelder henne men hele den forbaska unyttige influenserbransjen som går på å eksponere barn og idiotisk livsstil som for det meste er destruktiv. Men her gjelder det Caroline, og hun er en av dem jeg syns bør kritiseres for det jeg mener er alvorlige ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. januar 2023 #76091 Del Skrevet 28. januar 2023 Det med, som godt voksen, dele videre bursdagshilsener vitner om et enormt behov for bekreftelse. Veldig spesielt at voksne damer gjør det og ikke føler at det er privat. Må være slitsomt å ha det sånn, men sikkert vanskelig å slutte med det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. januar 2023 #76092 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) servitrise&suppe skrev (33 minutter siden): Du har et poeng her, men jeg har også lite lyst til å bli angrepet av brukere her. Du begynte friskt selv med å karakterisere deler av debatten som "oppgulp" og dens deltakere som "slarvekjerringer", da. Tror du andre har mer lyst til å bli angrepet av andre brukere (feks deg) enn deg selv? Ellers er det etter mitt syn regelbrudd i omtrent alle innlegg du har skrevet til nå (brukerangrep, avsporinger, og spekulasjon). Jeg har rapportert alle disse, i tillegg til (tipper jeg) noen av innleggene du selv kritiserer. Det går det nemlig an å gjøre, og så kan man heller poste innlegg i tråden om det man selv synes er viktig å debattere. Endret 28. januar 2023 av Aricia 32 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2023 #76093 Del Skrevet 28. januar 2023 Aricia skrev (12 minutter siden): Du begynte friskt selv med å karakterisere deler av debatten som "oppgulp" og dens deltakere som "slarvekjerringer", da. Tror du andre har mer lyst til å bli angrepet av andre brukere (feks deg) enn deg selv? Ellers er det etter mitt syn regelbrudd i omtrent alle innlegg du har skrevet til nå (brukerangrep, avsporinger, og spekulasjon). Jeg har rapportert alle disse, i tillegg til (tipper jeg) noen av innleggene du selv kritiserer. Det går det nemlig an å gjøre, og så kan man heller poste innlegg i tråden om det man selv synes er viktig å debattere. Merkelig at dette, som er informert om gang på gang, er så himla vanskelig å forstå? Takk for at du orker, atter en gang. Deretter får vi bare vente i spenning på om andre finner ut at deres konstruktive bidrag kan føre til at tråden blir på et nivå de kan leve med, selv om de aldri har skrevet i tråden før. I tillegg er det åpenbart at alle trenger en oppstramming innimellom, særlig om det egentlig gjelder noen andres aktivitet. 🧐 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 28. januar 2023 #76094 Del Skrevet 28. januar 2023 Noen som har link til klipp utdelingen i går, evt vet ca hvor langt utti det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. januar 2023 #76095 Del Skrevet 28. januar 2023 servitrise&suppe skrev (1 time siden): Du har et poeng her, men jeg har også lite lyst til å bli angrepet av brukere her. Når jeg tydelig skrev i mitt første innlegg at det er seriøse debattanter her, så trenger ikke noen å gyve løs på meg fordi jeg skrev *dere. Det skulle være tydelig nok hva jeg mente, så sånt oppfatter jeg som kranglevorenhet og kverulering. Jeg er for kritikk og ikke aggresjon. Jeg får som sagt vurdere litt for ja, jeg vil gjerne bidra med syn på hva hun formidler, hvorfor hun gjør det og hvem hun påvirker. Det er absolutt emner jeg syns er viktige å ta opp. Ikke bare når det gjelder henne men hele den forbaska unyttige influenserbransjen som går på å eksponere barn og idiotisk livsstil som for det meste er destruktiv. Men her gjelder det Caroline, og hun er en av dem jeg syns bør kritiseres for det jeg mener er alvorlige ting. Men du går til angrep selv, på din aller første post? Du sier: Det er vel ingen vettuge folk som er opptatt av å kritisere sånt? Kanskje lurt å tenke seg om to ganger? 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 28. januar 2023 #76096 Del Skrevet 28. januar 2023 Nepped skrev (30 minutter siden): Noen som har link til klipp utdelingen i går, evt vet ca hvor langt utti det var? Ligger en link nederst på side 3807. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 28. januar 2023 #76097 Del Skrevet 28. januar 2023 Snødronninga skrev (4 minutter siden): Men du går til angrep selv, på din aller første post? Du sier: Det er vel ingen vettuge folk som er opptatt av å kritisere sånt? Kanskje lurt å tenke seg om to ganger? Du har et poeng. Jeg kunne latt være å skrive akkurat det, det ser jeg. Men jeg er en av dem som leser en del på Kg uten å ha bruker og skrive. Da Vixen ble gjennomført i går så ville jeg gjerne delta i saklig og sunn kritikk fordi jeg er så lei den overfladiske og også noen ganger etter mitt syn helseskadelige, psykisk og fysiske formidlingen flere av dem driver med. Det er en bransje som bør dø ut. Da jeg så navnet til Caroline tenkte jeg å bidra her, men første kommentaren jeg ser er kritikk av noe jeg syns blir helt meningsløst å kritisere. Jeg blir oppgitt fordi den sunne kritikken blir borte i slikt støy og det syns jeg er veldig synd. Jeg har også som jeg skrev sett at andre har kommet med kritikk av dette i tråden flere ganger, så jeg skjønner ikke hvorfor det viktige heller får fullt fokus? Kanskje du kan forklare det? At Caroline driver med trening som virker tvangspreget, at måltider hun spiser er veldig små. At hun sitter med både is og kaker på bilder hvor ingenting ser ut til å være spist av. Slike ting er viktig å kaste lys på. Eksponering av barna i den grad hun gjør er ikke minst viktig. Hun er voksen og bør bære ansvar større enn de yngre som ikke alltid kan tenke konsekvenser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2023 #76098 Del Skrevet 28. januar 2023 servitrise&suppe skrev (3 minutter siden): Du har et poeng. Jeg kunne latt være å skrive akkurat det, det ser jeg. Men jeg er en av dem som leser en del på Kg uten å ha bruker og skrive. Da Vixen ble gjennomført i går så ville jeg gjerne delta i saklig og sunn kritikk fordi jeg er så lei den overfladiske og også noen ganger etter mitt syn helseskadelige, psykisk og fysiske formidlingen flere av dem driver med. Det er en bransje som bør dø ut. Da jeg så navnet til Caroline tenkte jeg å bidra her, men første kommentaren jeg ser er kritikk av noe jeg syns blir helt meningsløst å kritisere. Jeg blir oppgitt fordi den sunne kritikken blir borte i slikt støy og det syns jeg er veldig synd. Jeg har også som jeg skrev sett at andre har kommet med kritikk av dette i tråden flere ganger, så jeg skjønner ikke hvorfor det viktige heller får fullt fokus? Kanskje du kan forklare det? At Caroline driver med trening som virker tvangspreget, at måltider hun spiser er veldig små. At hun sitter med både is og kaker på bilder hvor ingenting ser ut til å være spist av. Slike ting er viktig å kaste lys på. Eksponering av barna i den grad hun gjør er ikke minst viktig. Hun er voksen og bør bære ansvar større enn de yngre som ikke alltid kan tenke konsekvenser. Det gjøres OFTE. Man får innse at brukere her har ulikt fokus, men det ingen liker er brukerdebatt og generelle sleivspark mot tråden. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. januar 2023 #76099 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) servitrise&suppe skrev (5 minutter siden): Du har et poeng. Jeg kunne latt være å skrive akkurat det, det ser jeg. Men jeg er en av dem som leser en del på Kg uten å ha bruker og skrive. Da Vixen ble gjennomført i går så ville jeg gjerne delta i saklig og sunn kritikk fordi jeg er så lei den overfladiske og også noen ganger etter mitt syn helseskadelige, psykisk og fysiske formidlingen flere av dem driver med. Det er en bransje som bør dø ut. Da jeg så navnet til Caroline tenkte jeg å bidra her, men første kommentaren jeg ser er kritikk av noe jeg syns blir helt meningsløst å kritisere. Jeg blir oppgitt fordi den sunne kritikken blir borte i slikt støy og det syns jeg er veldig synd. Jeg har også som jeg skrev sett at andre har kommet med kritikk av dette i tråden flere ganger, så jeg skjønner ikke hvorfor det viktige heller får fullt fokus? Kanskje du kan forklare det? At Caroline driver med trening som virker tvangspreget, at måltider hun spiser er veldig små. At hun sitter med både is og kaker på bilder hvor ingenting ser ut til å være spist av. Slike ting er viktig å kaste lys på. Eksponering av barna i den grad hun gjør er ikke minst viktig. Hun er voksen og bør bære ansvar større enn de yngre som ikke alltid kan tenke konsekvenser. Dette har folk skrevet igjen, igjen, igjen og igjen. Man kan ikke ta ansvar for hva andre skriver. Med mindre man er en moderator så kan man bare rapportere og håpe at usakligheter blir borte, men det er ikke opptil hver enkelt og være selvutnevnt moralpoliti som skal belære alle i tråden. Jeg tar kun ansvar for det jeg skriver og det samme regner jeg jo med at også du gjør 😊 Jeg syns du har mange gode poeng angående kroppshysteriet og barneeksponeringen til CBE. Endret 28. januar 2023 av Rastebenk 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. januar 2023 #76100 Del Skrevet 28. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå