cerruti Skrevet 27. januar 2023 #75981 Del Skrevet 27. januar 2023 Et lite sidespor… Men jeg kan ikke tenke meg et verre sted å være enn Vixen. Cat fight Hvor mye utseende-forbedringer er gjort i forkant her. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 27. januar 2023 #75982 Del Skrevet 27. januar 2023 Rastebenk skrev (30 minutter siden): Så flott kjole! Der skjønte CBE det endelig, altså ikke dyp kløft, gjennomsiktig, lårkort og sideboob samtidig 😁 Ser jo at hun har forberedt seg grundig med ansiktsbehandlinger, fake tan, profesjonell hår- og sminkehjelp. Men det er jo SÅ mye bedre å ta den helt ut på Vixen, enn når hun la ned samme forberedelser for sitt eget utseende før venninnas bryllup 😆 Veldig fin CBE, og hun kler virkelig ekstra godt å være ute uten gubben... Bare håper hun koplet ut internettet i heimen før hun dro... Å joda, vi har fått med litt sideboob denne gangen også 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. januar 2023 #75983 Del Skrevet 27. januar 2023 4 minutter siden, Ellie77 said: Å joda, vi har fått med litt sideboob denne gangen også 😂 Det er vel nesten ikke til å unngå når man har silikon 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 27. januar 2023 #75984 Del Skrevet 27. januar 2023 Noterer meg følgende: - VG sin minmote har bilder av mange men foreløpig ikke av CBE - ingen har valgt å få CBE til å promotere kjole - mange av influencerne bruker anledningen til å komme med et budskap, ikke CBE. Ting tyder på at hun ikke finnes relevant av verken media eller annonsører. Ikke promoterer hun relevante saker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. januar 2023 #75985 Del Skrevet 27. januar 2023 NordreSving skrev (2 minutter siden): Ting tyder på at hun ikke finnes relevant av verken media eller annonsører. Ikke promoterer hun relevante saker heller. Hun er nok blitt en has-been, en noksagt også, og det kan hun skylde seg selv, og gubben for......Årets Has-been og Noksagt burde vært en Vixen-pris, den hadde CBE vunnet glatt 😛 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 27. januar 2023 #75986 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) Skrottefar skrev (44 minutter siden): Hun er nok blitt en has-been, en noksagt også, og det kan hun skylde seg selv, og gubben for......Årets Has-been og Noksagt burde vært en Vixen-pris, den hadde CBE vunnet glatt 😛 Hva mener du med at hun er en noksagt? Endret 27. januar 2023 av YellowC ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 27. januar 2023 #75987 Del Skrevet 27. januar 2023 VG Rampelys melder at antrekkene var preget av gjenbruk og hjemmelaget… ikke for CBE da, det får da være måte på! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. januar 2023 #75988 Del Skrevet 27. januar 2023 Ellie77 skrev (32 minutter siden): Å joda, vi har fått med litt sideboob denne gangen også 😂 Mulig kjolen er fin forfra, men fra denne vinkelen er kjolen så utringet på siden at den viser puppene og så dypt utringet bak at den omtrent går ned til rompesprekken. Det er i mine øyne mer desperat enn lekkert. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 27. januar 2023 #75989 Del Skrevet 27. januar 2023 Ingen svai.....normal rumpe, hodet er MYE mindre enn rumpa, det er jo motsatt på IG..... og normal mage som IKKE er innsugd..... dessuten er midjen forfra OGSÅ slank, men ikke som vist på IG...... Videoen på IG er så kunstig at det er patetisk. Som jeg har sagt før, NORMAL flott dame. Men så lite komfortabel på scenen. 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. januar 2023 #75990 Del Skrevet 27. januar 2023 Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Mulig kjolen er fin forfra, men fra denne vinkelen er kjolen så utringet på siden at den viser puppene og så dypt utringet bak at den omtrent går ned til rompesprekken. Det er i mine øyne mer desperat enn lekkert. Mulig rumpeputa er lagt igjen hjemme for anledningen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 27. januar 2023 Populært innlegg #75991 Del Skrevet 27. januar 2023 Flott dame som overhodet ikke ligner på egne bilder og egne filmer. Det er trist, det. 62 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. januar 2023 #75992 Del Skrevet 27. januar 2023 25 minutter siden, Gameon said: Ingen svai.....normal rumpe, hodet er MYE mindre enn rumpa, det er jo motsatt på IG..... og normal mage som IKKE er innsugd..... dessuten er midjen forfra OGSÅ slank, men ikke som vist på IG...... Videoen på IG er så kunstig at det er patetisk. Som jeg har sagt før, NORMAL flott dame. Men så lite komfortabel på scenen. Deilig å se en normal kvinnekropp, ikke den streken hun redigerer seg til på IG 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. januar 2023 #75993 Del Skrevet 27. januar 2023 Gameon skrev (26 minutter siden): Men så lite komfortabel på scenen. Hun er ALDRI komfortabel når enten hun eller gubben ikke kan ha regien selv, det blir så tilgjort og nervøst når de er utenfor bobla si 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. januar 2023 #75994 Del Skrevet 27. januar 2023 Er d noe sted å se opptreden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 27. januar 2023 #75995 Del Skrevet 27. januar 2023 Det som er TRIST er at det sitter en gjeng som finstuderer en kvinnes kropp. Og kommenterer og kritiserer. Dag ut og dag inn. Som har mange tusen innlegg om akkurat denne kvinnen/dette firmaet. Det er faen meg sjukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. januar 2023 #75996 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) YellowC skrev (3 minutter siden): Det som er TRIST er at det sitter en gjeng som finstuderer en kvinnes kropp. Og kommenterer og kritiserer. Dag ut og dag inn. Som har mange tusen innlegg om akkurat denne kvinnen/dette firmaet. Det er faen meg sjukt. Like trist og sjukt som de som kritiserer kritikerne dag ut og dag inn også da, eller? Endret 27. januar 2023 av Skrottefar 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 27. januar 2023 #75997 Del Skrevet 27. januar 2023 YellowC skrev (2 minutter siden): Det som er TRIST er at det sitter en gjeng som finstuderer en kvinnes kropp. Og kommenterer og kritiserer. Dag ut og dag inn. Som har mange tusen innlegg om akkurat denne kvinnen/dette firmaet. Det er faen meg sjukt. Slutt.....det handler om hva HUN fremstiller seg som. 34 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 27. januar 2023 Populært innlegg #75998 Del Skrevet 27. januar 2023 YellowC skrev (4 minutter siden): Det som er TRIST er at det sitter en gjeng som finstuderer en kvinnes kropp. Og kommenterer og kritiserer. Dag ut og dag inn. Som har mange tusen innlegg om akkurat denne kvinnen/dette firmaet. Det er faen meg sjukt. Til vanlig hadde jeg vært 100 % enig med deg, men her er jo faktisk fokus at hun ser bedre ut som hun virkelig er og ikke som den avataren hun har skapt på IG. Det syns jeg er veldig innafor. 63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. januar 2023 #75999 Del Skrevet 27. januar 2023 Gameon skrev (4 minutter siden): Slutt.....det handler om hva HUN fremstiller seg som. Og om kvinnehelse. Vi vil ikke at barna våre skal vokse opp i det forskrudde utseendehysteriet som influenserne er en stor del av. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. januar 2023 #76000 Del Skrevet 27. januar 2023 kraftwerk skrev (10 timer siden): Som jeg skrev noen sider tilbake "Jeg undres om de ligger i sengen om kvelden, og skammer seg for dem de er og hva de gjør - det er jo ganske vanlig når man sliter med å sovne en kveld, at tankene flyr, kroppen aktiveres og man gremmes over sin oppførsel fra tidligere" Heller ikke lett å sovne om man er overtent og/eller har spist for lite. Begge situasjoner stresser kroppen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå