Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
-Englefjes- skrev (24 minutter siden):

Så gøy at hun først poster at det er løgn at man ikke har tid til trening, og så poster at hun aldri finner tid til yoga. Så nydelig konsekvent budskap! 😂

Dette er nydelig observert. Og det oppsummerer at alt er faje, fake, fake og narrativ. 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden skal denne lederen for yoga-kurset klare å få CBE til å lære, for både CBE og mannen vet jo best når det gjelder alt mulig, og de vet nok allerede nå hvordan de skal yoga'ere og bla bla bla......og håper også at dette yoga-stedet tar seg betalt av CBE for kurset og ikke sponser det

• Liker 28
Skrevet
Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Hvordan i all verden skal denne lederen for yoga-kurset klare å få CBE til å lære, for både CBE og mannen vet jo best når det gjelder alt mulig, og de vet nok allerede nå hvordan de skal yoga'ere og bla bla bla......og håper også at dette yoga-stedet tar seg betalt av CBE for kurset og ikke sponser det

Redd de sponser henne! 

• Liker 6
Skrevet

Så rart og først skrive at man må finne tid for trening selv i en travel hverdag, og så får man plutselig vite at hun alltid har hatt stor interesse for yoga men aldri funnet tid til det??? 
Kan aldri huske yoga er nevnt noe før (litt rart hvis dette er noe hun har interessert seg så mye for), men det kan selvfølgelig hende jeg ikke har fått det med meg. Det eneste jeg husker er det som blir nevnt her er at yoga ikke regnes som trening/ikke får økt puls osv. 
Utfordringen deres/hennes tror jeg er at det er utrolig lite som virker genuint, for meg er de rett og slett ikke troverdige. Sånn som det blir skrevet om tidligere dag; hun kan umulig trene så mye styrke som de påstår, det er jo ingen/lite progresjon.
Og den slettingen de driver med underbygger følelsen av lite kunnskap, lite seriøsitet og lite hjerte i det de driver med. De har rett og slett ikke den go’en som trengs tenker jeg. 

• Liker 41
  • Nyttig 3
Skrevet
EmilieH skrev (3 minutter siden):

Redd de sponser henne! 

Og da passer det nok ekstremt dårlig at noen peker på hva de har skrevet angående yoga før. Da sletter vi det, for da har det aldri skjedd…

• Liker 27
  • Hjerte 2
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (10 minutter siden):

Og da passer det nok ekstremt dårlig at noen peker på hva de har skrevet angående yoga før. Da sletter vi det, for da har det aldri skjedd…

Nettopp, de er flinke til å leke strutser de to! 

• Liker 11
Skrevet
123Frustrert skrev (10 minutter siden):

6225B806-5A42-4ACD-9F3A-6283C6AA29AF.png

Kjenner jeg blir helt matt av de. Er det virkelig mulig å endre meninger på alt mulig passer det passer dem så ofte som de gjør? Virkelig 🤦‍♀️

• Liker 21
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (15 minutter siden):

Så rart hun ikke benytter anledningen her til å fortelle hvor stor interesse hun har for yoga? Vanskelig å se det ut fra svaret her… Hun skriver jo på IG at dette er noe hun har hatt lyst til i mange år, og dette er jo såvidt jeg husker ikke så lenge siden ble skrevet? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Jobbermedbarn said:

Så rart hun ikke benytter anledningen her til å fortelle hvor stor interesse hun har for yoga? Vanskelig å se det ut fra svaret her… Hun skriver jo på IG at dette noe hun har hatt lyst til i mange år, og dette er jo såvidt jeg husker ikke så lenge siden ble skrevet? 

Hadde hun hatt interesse for yoga hadde det ligget på some. Alt ligger der, absolutt alt. 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Skrevet
EmilieH skrev (20 minutter siden):

Redd de sponser henne! 

Jobbermedbarn skrev (16 minutter siden):

Får håpe dette yoga-stedet finner ut før det er for sent at det å bli assosiert med CBE og den lett krenkede rabiate mannen ikke gir et bra rennomé 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Damen hevder at alle har tid til å trene, men har ikke selv klart å finne tid til yoga!

Nå skal hun altså, uten å vite at yoga faktisk er noe for henne,  "utdanne" seg til yogalærer ...

• Liker 45
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden):

Så rart hun ikke benytter anledningen her til å fortelle hvor stor interesse hun har for yoga? Vanskelig å se det ut fra svaret her… Hun skriver jo på IG at dette er noe hun har hatt lyst til i mange år, og dette er jo såvidt jeg husker ikke så lenge siden ble skrevet? 

Nutz skrev (7 minutter siden):

Hadde hun hatt interesse for yoga hadde det ligget på some. Alt ligger der, absolutt alt. 

Innlegget er merket som reklame, så personlig interesse for yoga har ikke vært et tema før det ble betalt for det.

• Liker 47
  • Nyttig 1
Skrevet

Det VAR reklame, ja 😂😂🙈

Skal ta meg jobb som klarsynt jeg, nå…har i hvert fall like bra utdannelse der som CBE har innen trening og kosthold - og hun gir jo råd som var hun en verdensmester! 

• Liker 26
Skrevet

Lite erfaring med yoga så hopper man på utdanning?? What?? 

Kan hun ikke bare ta et vanlig kurs og dele sin reise på den måten? Det blir så vanskelig å relatere seg til praksisen hennes når alt skal være så ekstremt. Enten trener du 7 dager i uka eller så trener du lite. Enten blir du yogainstruktør eller så driver du ikke yoga... 

Gjest YellowC
Skrevet

HVIS denne tråden skal handle om et kritisk blikk på bedriften CBE, hvorfor ikke ha litt kompetanse når dere svarer?? @Pust@skruf Det holder ikke å skrive innlegg etter innlegg , og å ikke svare på kriktikken.

Skrevet

Yoga-Åge dukker vel opp snart.

• Liker 26
Gjest RødeRandi
Skrevet
Glufseguri skrev (5 minutter siden):

Yoga-Åge dukker vel opp snart.

Han er sikkert vokst opp med at mor drev med det, så dette er noe han kan 

Skrevet
123Frustrert skrev (48 minutter siden):

Så kunne man løst det og! Lagt ved dette og sagt at «dette trodde vi. Men nå har vi lært og lest og funnet ut at vi undervurderte.. bla bla». Kunne fremstått ydmyk og greier! Men neiiida..

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...