Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. august 2019 #7361 Skrevet 29. august 2019 (endret) 14 minutter siden, Tistelblad skrev: Fin liten sprekk foran på bikinitrusa på de siste instagrambildene. Det var jo det som mangla, full naken frontal. Dette er ikke langt unna. Det er langt unna, med tanke på at de bildene er godt bearbeidet i etterkant ( det mangler sol skille blant annet). Bikinibilder eller nakenbilder fra den kanten er det minst kritikkverdige (hun er voksen og kan selge kropp) salg av første skoledag derimot er noe helt annet. Endret 29. august 2019 av lillesnøfnugg
Mipsmaster Skrevet 29. august 2019 #7362 Skrevet 29. august 2019 1 hour ago, lillesnøfnugg said: Fordi jo flere som blir opplyst om at de «kosemose» bildene av intetanende barn på denne bloggen og andres blogg krenker barnas juridiske rett til privatliv, dette gjør at flere kan bruke forbrukermakten sin og ikke kjøpe varer av annonsører som bruker disse bloggerne til å reklamere for produktene sine. Det handler ikke om å bestemme over noen men å opplyse alle disse som mangler kunnskap om hva man gjør når man trykker likes på barnebilder. Jeg tviler på at folk hadde applaudert hvis foreldre hadde brukt barna sine til å tigge offentlig, eller brukt de som «sirkusartister» for å få penger i hatten. Bloggere jobber hardt for å rettferdiggjøre denne typen bruk av barn på bloggen, CBE mener at det går fint så lenge alt er «delikat». Det er ingenting delikat over foreldre som agerer på denne måten. Jeg har stor tro på forbrukermakt. A ikke å lese bloggene hvis man mener det er riktig å ikke støtte dem B Kronikker / lesebrev i landsdekkende aviser eller arbeid gjennom en frivillig organisasjon som kan være en høringsinstans for departement som forvalter lover som er tilknyttet en problemstilling. (Dette gjør jeg selv som frivillig rundt andre samfunnsproblemer som ikke er relatert til dette. ) Det er noe med å faktisk nå folket og beslutningstagere. Som anonym, har man ikke troverdighet i offentligheten og jeg ser ikke bredden i folk som nås via et forum, men den meningen er min personlig. Kronikk med fult navn, så får man også ta i mot tilsvar. 3
Pollen Skrevet 29. august 2019 #7363 Skrevet 29. august 2019 Der var rompa og brunfargen på plass igjen🤣 Slutt på thigh gap også🙈 13
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. august 2019 #7364 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Pollen skrev: Der var rompa og brunfargen på plass igjen🤣 Slutt på thigh gap også🙈 Altså de bildene er ikke flatterende overhodet, her burde LKE gjort mer redigeringsjobb med hudfargen.
Inocybe Skrevet 29. august 2019 #7365 Skrevet 29. august 2019 13 minutter siden, Pollen skrev: Der var rompa og brunfargen på plass igjen🤣 Slutt på thigh gap også🙈 Er "camel toe’en" et patetisk forsøk på å skape blest om bloggen? Står det så ille til i Sarpsborg? 34
Halle-Palle Skrevet 29. august 2019 #7366 Skrevet 29. august 2019 16 minutter siden, Inocybe skrev: Er "camel toe’en" et patetisk forsøk på å skape blest om bloggen? Står det så ille til i Sarpsborg? Det tror jeg faktisk det gjør. Hvilken 30+ takker med hjerter og stjerner for hyllest av kroppen? Jeg blir faktisk flau på bloggerens vegne. Mamma med camel toe to bilder over mor/datter kosemosestund. Usmakelig. 31
Lopploella Skrevet 29. august 2019 #7367 Skrevet 29. august 2019 Redigert er de ihvertfall. For en absurd jobb å ha, å sitte og airbrushe konas kropp dag ut og dag inn, år etter år. 😯 33
FotbaIlflua Skrevet 29. august 2019 #7368 Skrevet 29. august 2019 41 minutter siden, Inocybe skrev: Er "camel toe’en" et patetisk forsøk på å skape blest om bloggen? Står det så ille til i Sarpsborg? Om det er EN ting jeg synes det er greit å redigere, så er det å redigere bort en camel toe fra et bilde. Ser ut som om de glemte det i farten, for resten er redigert og air brushet. 17
Oline12 Skrevet 29. august 2019 #7369 Skrevet 29. august 2019 De har ikke glemt å redigere det vekk. Det er ingen tvil lengre at de må spille på kropp for å få klikk. Bare så utrolig kvalmende at de blander barna inn i det. 33
Liver Skrevet 29. august 2019 #7370 Skrevet 29. august 2019 For en merkelig annonse kanal. Hva tenker de som betaler CBE for å vise produktene deres, når de kanskje ønsker litt stil og klasse....og ikke en hufse? Misforstå meg rett, jeg har ikke noe i mot en naken kropp, kvinnekroppen er vakker. Men, når de får betalt for å vise interiør, "eksklusive" spenner og produkter til barn, så blir det surrealistiske å la egne edle deler stå til utstilling. Her kunne fotografen publisert slike bilder på egen kanal, eller om privatpersonen bak CBE laget en egen kanal der det hadde vært mer naturlig å vise disse bildene. 23
MaleficentAurora Skrevet 29. august 2019 #7371 Skrevet 29. august 2019 Det er som gå opp på et gammel løft og begynner å lete i nedstøvete ekser for finne fram gamle ting, eller noe gammelt som man kan tørke støvet av. Men dessvere så har fruen plassert seg fast i et spor der bloggen ikke lengre er relvant for sitt merke. For og holde liv i bloggen så er det av med klean og bare se ekstra sexy ut på en delegat måte. Også må vi jo ikke glemme at bildene gjennomgår en heftig redigerings program, før fruen kan legge dem ut. Det er mot naturens side at noen av det ekte kommer fram. For IG blir fronten som at det skulle være et av verdens dyreste og beste magasin som alle bare MÅ ha (ironi). Noe som ikke stemmer i det hele tatt. 3
Gjest Adrielle Skrevet 29. august 2019 #7372 Skrevet 29. august 2019 (endret) 44 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Om det er EN ting jeg synes det er greit å redigere, så er det å redigere bort en camel toe fra et bilde. Ser ut som om de glemte det i farten, for resten er redigert og air brushet. Noe så komisk🤣 Samtidig som jeg synes litt synd på CBE. Får litt sånn Red Light District-følelse av det bildet. Synker de lavere enn dette, så kan man jo bare lure på hva man får se.. Endret 29. august 2019 av Adrielle
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. august 2019 #7373 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Også må vi jo ikke glemme at bildene gjennomgår en heftig redigerings program, før fruen kan legge dem ut. Det er mot naturens side at noen av det ekte kommer fram. ...og derfor vet vi at detaljer som arr, camel toe og slikt er lagt ut med viten og vilje nettopp for å haie ekstra klikk og få omtale.
MaleficentAurora Skrevet 29. august 2019 #7374 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev: ...og derfor vet vi at detaljer som arr, camel toe og slikt er lagt ut med viten og vilje nettopp for å haie ekstra klikk og få omtale. Riktig.. det ingenting med henne er tilfeldig. Alt er nøyet planlagt. 7
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. august 2019 #7375 Skrevet 29. august 2019 6 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: ...og derfor vet vi at detaljer som arr, camel toe og slikt er lagt ut med viten og vilje nettopp for å haie ekstra klikk og få omtale. Tidenes minste «kamel tå» isåfall i skjønn harmoni med bilder av mindreårige. For et freakshow.
Aquarius04 Skrevet 29. august 2019 #7376 Skrevet 29. august 2019 Hun ser jo helt møkkete ut i ansiktet. Og kroppen skal spilles på. I «skjønn» forening med skolestart. Viser hvor langt de har sunket. 15
Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2019 #7377 Skrevet 29. august 2019 Bare en liten opplysning. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24677429/sophie-elise-starter-nytt-merke I denne artikkelen skrives det om firmaet Elle Basics som bruker influencere som trekkplaster. De har stått bak hårspennekolleksjonen til CBE og hudpleieproduktene til Camilla Pihl. Jeg undres over hvordan dette fungerer og sannhetsgehalten i måten de fremstiller samarbeidet på. Det synes som om Sophie Elise har vært veldig delaktig i utviklingen av sitt nye merke, men det står jo veldig i kontrast til hva som ble avdekket rundt spennene til CBE.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. august 2019 #7378 Skrevet 29. august 2019 3 minutter siden, Aquarius04 skrev: Hun ser jo helt møkkete ut i ansiktet. Og kroppen skal spilles på. I «skjønn» forening med skolestart. Viser hvor langt de har sunket. Hun reklamerte for et hudpleieserie som skal hjelpe mot pigmentflekker, noe sier meg at hun ikke har brukt de.
Inocybe Skrevet 29. august 2019 #7380 Skrevet 29. august 2019 10 minutter siden, CecilieX skrev: Bare en liten opplysning. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24677429/sophie-elise-starter-nytt-merke I denne artikkelen skrives det om firmaet Elle Basics som bruker influencere som trekkplaster. De har stått bak hårspennekolleksjonen til CBE og hudpleieproduktene til Camilla Pihl. Jeg undres over hvordan dette fungerer og sannhetsgehalten i måten de fremstiller samarbeidet på. Det synes som om Sophie Elise har vært veldig delaktig i utviklingen av sitt nye merke, men det står jo veldig i kontrast til hva som ble avdekket rundt spennene til CBE. Mulig SE er mer genuint interessert i produktene hun skal sette navn på? CBE har jo aldri vist interesse for hverken vesker, sko, extensions etc. før det kom til stadiet der hun kunne ta bilder av seg selv. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå