Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Det rene vanvidd! Håper det straffeforfølges og får konsekvenser for bedriften. 

Det ble straffeforfulgt. Det foreligger en dom. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (10 minutter siden):

Med tanke på hva alt annet media skriver om så skjønner jeg ikke at de ikke kan skrive noe om dette, for hvorfor skal media beskytte LKE? De har skrevet om Erlend Bakke, Anne Brith og gud vet hvor mange andre, så hvorfor ikke LKE?

Muligens pga psykisk sykdom, man pleier ofte å enten skylde på det for å slippe medieomtale eller avisene mener at det er tydelig sykdom med i bildet. Da tar man hensyn, særlig om saken ikke er så alvorlig. (Jeg synes den er alvorlig, altså.)

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (19 timer siden):

Tydeligvis mange som kjenner historien i og med at det blir diskutert så mange steder. Har ikke fått hørt alt enda, men håper mulig annonsører får dette med seg! 

Ikke rart hun ble kvalm og ikke orket å være så lenge på fest. Samtidig ble det sikkert voldsomt å opprettholde poseringer i lengden. Mange influensere der og så det ble vel filmet stup i ett. 

Endret av cerruti
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Ikke rart hun ble kvalm og ikke orket å være så lenge på fest. Samtidig ble det sikkert voldsomt å opprettholde postinger i lengden. Mange influensere der og så det ble vel filmet stup i ett. 

Det er sjelden hun holder ut lenge på ting hun må face alene.

Stille på IG i kveld, de må da virkelig kjenne på dette. Håper at vg eller Dagbladet tar tak i denne historien. 

• Liker 37
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Felis said:

Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som om paret er beskyttet av media og andre aktører. Dere ser ikke Mads Hansen kritisere dem, for eksempel, og han er ganske nådeløs mot andre som gjør akkurat samme greia. Caroline fikk spalteplass etter Beckmann, hvor hun i stor grad fikk fortelle sitt narrativ. Men likevel vil de ikke skrive om hvordan saken egentlig er. Kanskje journalisten synes det er flaut å bli lurt/brukt, nå som sannheten kommer på bordet?

Jeg vet ærlig talt ikke, men jeg vet at dette har pågått i mange år. Etter kommentarjukset fikk de lage et kose-mose-intervju med Jonas Forsang. Det var flaut, og i etterkant fikk han kritikk for å ikke opplyse om bindingen (de var venner). Og den seansen de hadde på Thomas og Harald var så tannløs at jeg fikk spasmer.

Jeg vet ikke om noen andre som blir behandlet med såpass silkehansker som de to. Og jeg skjønner det ikke, for det er vanskelig for meg å tro at noen av de to er  så sjarmerende at de kan sjarmere seg ut av ting. Men jeg kjenner dem ikke privat, det kan jo hende de er elskelige mennesker, sånn mellom trusler og hærverk.

De er ikke beskyttet av media. De er bare ikke store nok lenger, så klikkverdien er ikke så stor. Det er i hvert fall det jeg har blitt fortalt av journalister jeg kjenner. Husk på at de får inn mye tips hele tiden, og i store aviser har de alltid nok av saker de jobber med. Prioriteringen blir derfor hard. Journalister beskytter ikke noen bloggere. Hvis de kan lage en stor sak som genererer mye klikk, så gjør de det. 

Endret av Carrie_S
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Skrottefar said:

Og en sak som denne burde generere en del klikk spør du meg........"frustrert fotballfrue-mann klikker i vinkel og terroriserer kritiker" 😛

Ja, det mener jeg også. Svaret mitt var mer generelt. Kritikk i et kommentarfelt, slik det var rundt Beckham-sekkene, er ingen stor sak om man ser den opp mot alt det andre de jobber med av saker i underholdningsbransjen. Jeg mener at denne saken med dommen er noe det er rart de ikke skriver om, det kan foreligge opplysninger som vi ikke vet om - som psykisk sykdom som har vært nevnt. Da blir det straks vanskeligere å omtale. 

Endret av Carrie_S
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når han var i retten, advokat eller hvilken paragraf han er tiltalt for?

Har innlogging og vil stalke litt🙃

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd å skrive til de på Instagram? Skjønner at det blir blokkert,men da har de hvertfall indirekte innrømt og kanskje fansa ser det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (3 minutter siden):

De er ikke beskyttet av media. De er bare ikke store nok lenger, så klikkverdien er ikke så stor. Det er i hvert fall det jeg har blitt fortalt av journalister jeg kjenner. Husk på at de får inn mye tips hele tiden, og i store aviser har de alltid nok av saker de jobber med. Prioriteringen blir derfor hard. Journalister beskytter ikke noen bloggere. Hvis de kan lage en stor sak som genererer mye klikk, så gjør de det. 

De publiserte jo sutringen hennes etter Beckmann-gate... Så så uinteressante er de ikke. Men av en eller annen grunn publiserer de bare saker som gagner paret.

Synes forøvrig overskriften ble veldig på kornet i lys av hva vi vet nå: Skolesekk-bråk: Skummelt

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Mrs Robinson said:

Å aktivt oppsøke informasjon om bosted til vedkomne, kjøre dit, forfølge og å ha med en skarp gjenstand for å ødelegge bilen er ikke en impulsiv handling. Den er kalkulert, planlagt og gjennomført med tonnevis av sjangser til å snu underveis. 

Å ripe opp en bil kan man gjøre med et et par nøkler, og det har man som regel med seg hele tiden. Så akkurat det trenger ikke være planlagt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (2 minutter siden):

Noen som vet når han var i retten, advokat eller hvilken paragraf han er tiltalt for?

Har innlogging og vil stalke litt🙃

Hendelsen fant sted sommeren 2022, så selve rettssaken regner jeg med var nå i høst en gang. Skal være dømt for forfølgelse og trakassering, vet ikke om det hjelper å søke opp det?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (1 minutt siden):

Å ripe opp en bil kan man gjøre med et et par nøkler, og det har man som regel med seg hele tiden. Så akkurat det trenger ikke være planlagt. 

Stein funker også fint. Hilsen lillesøsteren min 🙃

• Liker 13
  • Hjerte 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina

Felis skrev (2 minutter siden):

De publiserte jo sutringen hennes etter Beckmann-gate... Så så uinteressante er de ikke. Men av en eller annen grunn publiserer de bare saker som gagner paret.

Synes forøvrig overskriften ble veldig på kornet i lys av hva vi vet nå: Skolesekk-bråk: Skummelt

Da visste hun nok at mannen hadde gått bananas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Vi kan vel bare vente på ett til kose-intervju da om den vanskelige tiden og nettrollene. Så kan Nrk komme inn og si noe om at kritikken er kjønnet i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (3 minutter siden):

Akkurat det trenger ikke være planlagt.

Men at hele hendelsesforløpet er impulsivt... det er det ikke.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...