Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten avsporing her; men frøken Caroline har fått en mye større rumpe i sommer. Man ser det veldig godt på et bilde fra Grieghallen i i helgen der hun poserer i trang dongeribukse. Har det vært intensivt rumpetrening? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Cissacissa skrev:

Det heter rippling og er noe som kan skje med implantater. Google det, så ser du eksempler

Oisann!! Visste ikke at hun hadde silikon. Litt rart at hun ikke har skille etter bikinioverdelen, forresten. 

• Liker 8
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
6 minutter siden, Cissacissa skrev:

Det heter rippling og er noe som kan skje med implantater. Google det, så ser du eksempler

Stemmer, er en av risikoene ved implantater. 

Skrevet

Det må være en slags offentlig fetisj. Kle opp kona, stille henne ut i alskens positurer, redigere ihjel og så vise frem. Jeg gir meg ende over altså. Det er så tarvelig og lite innbydende at jeg får spasmer av hele paret.

• Liker 49
Skrevet

Det var slik vi lekte med Barbie-dukkene våre da vi var barn. 

• Liker 25
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Ja , apropos fordummende kvinneroller. Skal være kvinnelig gründer men har en flokk med menn i ryggen som applauderer pupp og ræv som de skulle vært primater. Ikke mye respekt over denne typen  «gründer». Det er en av de eldste virkemidlene i boka ever. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

CBE- foretaket er desperat. Forestillingen er  ytterst pinlig å bivåne. 

• Liker 28
Skrevet
10 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

De higer tydeligvis etter diskusjon rundt puppestellet. Å legge ut et slikt bilde, der man SÅ tydelig ser arr og misforming på bryst... Men vi spiller ikke på kropp/redigerer kun lys og skygge/samme kropp siden forever. 

Lille lystløgner’n Caroline. 😊

10 timer siden, Xstrella skrev:

Det må være en slags offentlig fetisj. Kle opp kona, stille henne ut i alskens positurer, redigere ihjel og så vise frem. Jeg gir meg ende over altså. Det er så tarvelig og lite innbydende at jeg får spasmer av hele paret.

10 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

9 timer siden, frukapteinAmerika skrev:

Ja , apropos fordummende kvinneroller. Skal være kvinnelig gründer men har en flokk med menn i ryggen som applauderer pupp og ræv som de skulle vært primater. Ikke mye respekt over denne typen  «gründer». Det er en av de eldste virkemidlene i boka ever. 

8 timer siden, Gulleplutt skrev:

CBE- foretaket er desperat. Forestillingen er  ytterst pinlig å bivåne. 

Her diskuteres CBE  sin fortetningsdrift som vanlig ser jeg. Dere bær holde dere for gode til å diskutere kroppen  hennes virkelig. 

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Lana01 skrev:

Her diskuteres CBE  sin fortetningsdrift som vanlig ser jeg. Dere bær holde dere for gode til å diskutere kroppen  hennes virkelig. 

Det er kun den som utleveres de siste ukene. Er en del av bedriften den og. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Lana01 skrev:

Jeg er enig at en del her er på kanten, men når CBE fronter kroppen sin slik hun gjør på blogg og instagram, så må måten det gjøres på være lov å diskutere. CBE bidrar til kroppspress, og det MÅ diskuteres og følges med. Unge jenter har ikke den samme forståelsen av at måten hun blir redigert og fremstilt på ikke er naturlig. 

Endret av snikleser1
  • Liker 31
Skrevet
8 minutter siden, Lana01 skrev:

Det er jo kropp de "selger" om dagen? Men man kan ikke kommentere og diskutere at de gjør det? 

• Liker 39
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Lana01 skrev:

Newsflash! Det er faktisk CBE sin forretningsdrift å flashe kropp, både halvnaken og naken. Har du ikke fått med deg hva som er siste krampetrekning fra CBE på IG? Og på blogg? Eller er det sladredamene på KG sin feil at hun ikke klarer å hente inn annonsører slik at kropp må brukes for det er det eneste  som kan tilbys?

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Det flere holder på med her er typiske eksempler på body shaming , og er ikke pent å se på. Om hun spiller på kropp eller ikke . så er det ikke greit. Tror ikke man skal være så bekymrete for de unge leserne tviler på at så mange av de unge, følger CBE  Det florerer på Instagram folk som spiller på kropp og legger ut lettkledde bilder, vanskelig å skjermes fra det. Da må debatten starte et annet sted , ikke bare ta en enkelt.  

• Liker 8
Skrevet (endret)

Og tilbake til whataboutism.

Ja, debatten må starte et sted, og for noen starter den her. Bodyshaming finner du i tråden om Helene Drage. Og jeg skal ha meg frabedt å bli beskyldt for bodyshaming.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 47
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
26 minutter siden, Lana01 skrev:

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på firmaets offentlige kanaler, og se hva slags produktfremvisning som foregår der. 

Ærlig talt, kroppseksponeringen er verre enn noen sinne, og det er de selv som inviterer til denne debatten!!!!!

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Lana01 skrev:

Det flere holder på med her er typiske eksempler på body shaming , og er ikke pent å se på. Om hun spiller på kropp eller ikke . så er det ikke greit. Tror ikke man skal være så bekymrete for de unge leserne tviler på at så mange av de unge, følger CBE  Det florerer på Instagram folk som spiller på kropp og legger ut lettkledde bilder, vanskelig å skjermes fra det. Da må debatten starte et annet sted , ikke bare ta en enkelt.  

Bodyshaming? Kom gjerne med konkrete eksempler istedenfor  å sitere flere innlegg. 

Endret av lillesnøfnugg
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
5 minutter siden, Lana01 skrev:

Det er ingen som bodyshamer, herregud!!!! Det er CBE som i det ene øyeblikket påstår at kroppen hverken er redigert i photoshop eller fikset på, for i neste øyeblikk å legge ut bilder der en tydelig ser arr og deformasjon av silikonbryst. Les bloggen og IG før du uttaler deg. 

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Lana01 skrev:

bodyshaming!? virkelig? tydelige eksempler? jeg ser ikke engang vage eksempler. Jeg ser diskusjon av bruk av kropp som virkemiddel for å selge. Jeg ser diskusjon om kroppspress. Og så er det noen som peker på rippling og innkapsling av  brystimplantater, og anbefaler reklamasjon.

Også er det ikke slik med debatter at de starter ett bestemt sted, og holder seg der. Akkurat nå debatteres dette akkurat her, fordi bedriften legger opp til det.

Endret av MissLucy
  • Liker 36
Skrevet
11 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

De higer tydeligvis etter diskusjon rundt puppestellet. Å legge ut et slikt bilde, der man SÅ tydelig ser arr og misforming på bryst... Men vi spiller ikke på kropp/redigerer kun lys og skygge/samme kropp siden forever. 

Lille lystløgner’n Caroline. 😊

10 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på firmaets offentlige kanaler, og se hva slags produktfremvisning som foregår der. 

Ærlig talt, kroppseksponeringen er verre enn noen sinne, og det er de selv som inviterer til denne debatten!!!!!

The definition of body shaming is the practice of making critical, potentially humiliating comments about a person's body size or weight.

ja hva skal man si

etterfulgt av kommentarer som assosierer til Barbie m.m 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Lana01 skrev:

The definition of body shaming is the practice of making critical, potentially humiliating comments about a person's body size or weight.

ja hva skal man si

etterfulgt av kommentarer som assosierer til Barbie m.m 

vis ett - bare ett eksempel - på at noen har snakket nedsettende om CBEs størrelse eller vekt. Ett.

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...