Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Cecilie2 skrev:

Jeg synes hun er det man kan kalle "mindre pen", men det betyr i utgangspunktet ingenting!!

Det som imidlertid betyr noe, og som er mest bemerkelsesverdig, er hvor utrolig usikker hun er tross sin alder og erfaring. Dette blir bl.a blir veldig tydelig under God Sommer, Norge sendingen, hvor hun hele tiden lener seg på Linnea. Linnea er yngre, men er en person som tross alt har levd et liv utenfor den konstruerte bloggsfæren, og har mye mer fornuftig å komme med. CBE tør aldri å stille opp på noe som helst som ikke er planlagt eller kan redigeres i etterkant, det være seg debatter eller andre direktesendinger. Egentlig burde det være stikk motsatt; hun liker jo å skryte av hvor lenge hun har klart å holde bloggen levende, og at hun er en av de mer rutinerte i "bloggfaget" (har til og med fått "ærespriser" for dette), så hun burde derfor klart og turt å stå opp for de yngre etterfølgerne. Etter min mening har hun INGENTING å komme med på noen områder, det være seg trening, kosthold, interiør etc, så har heldigvis sluttet å følge henne for et par mnd siden.

Dette er akkurat hva jeg har tenkt så utallige mange ganger om CBE.. Foran kameraet til LK så oser hun av selvtillit og har høye ambisjoner for hvordan bloggen skal forbedres og løftes opp. Men når man ser henne på skjermen uten LK sin hjelp av redigering av det ene og det andre. Så er hun som en fallende stjerne som klamre seg for harde livet på nattens svarte himmelen for å kunne overskinne de andre bloggere. Nå fikk jeg ikke sett da CBE var på. Men av hva jeg har lest innpå face så gjømte hun seg nærmere bak Linnéa. Noe jeg finner ekstra interessant med at CBE har blokkert henne på sosiale medier. Man skulle tro at hun heller ville klare seg uten å måtte lene seg til noen hun overhodet ikke likte eller ville ha noe med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel en unødvendig kommentar den med den brune rumpesprekken, men seriøst folkens? Denne videoen/bildet av frua med kritthvit rumpe og mørkebrun rumpesprekk, er da så retusjert som det går an å bli! Og jeg spør igjen, hvor har det blitt av den digre rumpa som frua hadde på Dovre???? På bilder tatt i ettertid, ser hun jo helt normal ut, uten den digre Kardishian rumpa? Hvorfor og hvem lar seg lure av all den såkalte "skygge og lys" redigeringen?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har meldt seg opp på Netfit enda?

Litt kjipt at bloggen din blir omtalt som bloggernes egen "guilty pleasure" av agenturet hun jobber for. At hun er den som folk i bransjen ikke vil vedkjenne seg.

Men jeg har lagt merke til at en som heter Marenbaxter på IG alltid står øverst i kommentarfeltet og kommentarene er alltid korte eller bare en smiley eller to. Hva er greia mellom de to?

Hvis Maren er blogger selv, hvorfor tør hun alliere seg med frua? Gir ikke det dårlig oppmerksomhet ifb med utleveringen frua driver av barna sine? Hadde min venninne gjort det samme hadde jeg ikke støttet henne, men tenkt på barna hennes. Faktisk. Har aldri sett de sammen? Frua er tilsynelatende aldri med venner omtrent, så derfor blir jeg nysgjerrig på hvem denne ene flittige kommentarvennen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Det var vel en unødvendig kommentar den med den brune rumpesprekken, men seriøst folkens? Denne videoen/bildet av frua med kritthvit rumpe og mørkebrun rumpesprekk, er da så retusjert som det går an å bli! Og jeg spør igjen, hvor har det blitt av den digre rumpa som frua hadde på Dovre???? På bilder tatt i ettertid, ser hun jo helt normal ut, uten den digre Kardishian rumpa? Hvorfor og hvem lar seg lure av all den såkalte "skygge og lys" redigeringen?

Det er så de unge leserne som lar seg bli lurt av det. Mange unge tror at rompa formes etter hva slags bukse man har på seg. Og dermed vil dem unnskylde henne for at hun får ikke sprett rompe i dongeribukse slik som hun får i sykkeltights. Og dermed slår dem seg til tro med det. Imens vi som er godt voksne og som har mer vidåpne øyner for detaljer i bilder, klare og se tydlig at det et mye juks og fanteri av redigering etc.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK har lekt seg kraftig på de siste bilden av fruen der hun posere i en hvit kjole.. Hun er jo nærmeste svart på høyre siden, imens ansiktet er gyllenbrun 😯 Og på det siste bilder så er hun plutselig gyllenbrun over hele seg... Mens på skjermen igår kveld så kom sannheten som et sjokk på mange🙈

Endret av Uglesjel
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som hun og Linnéa er på talefot igjen og hun skal lese hennes nye bok. Så får vi håpe at Linnéa for en bedre omtalelse enn hva forfatteren Jo Nesbø (?) fikk av henne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruRosa skrev:

Ser på bildene hun har postet på IG med antrekket fra høstlanseringen... Hva er det med føttene hennes? De er helt hvite til langt opp på fotbladet, og lilletåen er også helt hvit. Er de ekstremt tørre, eller er det selvbruning gone wrong? Eller ganske enkelt uheldig "justering av lys og skygge"?

 https://www.instagram.com/p/B1gVNogoo42/?igshid=51y1ypecav2y

 

Ikke godt å si, men ser at mannen har redigert ansiktet hennes da hun ikke ser så møkkete ut der som på TV. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig lite Kardashian-rumpe å spore i siste innlegg der frua går med jeans...Da ser den plutselig ikke så stor ut lenger.

Alle løgner blir så vanvittig synlige - så hvorfor holder de på som de gjør?! 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/22/hostlansering-med-tv2-2019/

Endret av Aquarius04
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, krenkende innlegg og persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, loveli skrev:

Noen som har meldt seg opp på Netfit enda?

Litt kjipt at bloggen din blir omtalt som bloggernes egen "guilty pleasure" av agenturet hun jobber for. At hun er den som folk i bransjen ikke vil vedkjenne seg.

Men jeg har lagt merke til at en som heter Marenbaxter på IG alltid står øverst i kommentarfeltet og kommentarene er alltid korte eller bare en smiley eller to. Hva er greia mellom de to?

Hvis Maren er blogger selv, hvorfor tør hun alliere seg med frua? Gir ikke det dårlig oppmerksomhet ifb med utleveringen frua driver av barna sine? Hadde min venninne gjort det samme hadde jeg ikke støttet henne, men tenkt på barna hennes. Faktisk. Har aldri sett de sammen? Frua er tilsynelatende aldri med venner omtrent, så derfor blir jeg nysgjerrig på hvem denne ene flittige kommentarvennen er.

Hun har en ganske stor interiørkonto og er av den typen instagrammer som poster innlegg i ett sett uten å være nevneverdig inspirerende. Tipper de er mange som klør hverandre på ryggen i denne bransjen..#jegklørpådinryggomduklørpåmin #hjerterheleveientilbankenfinedu 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit kjole og ingen tanlines noe sted. Med mindre frua har solt seg naken i hele sommer og hatt heldekkende klær utenom, finnes det bare tre muligheter: kroppsminke, selvbruning eller photoshop.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
On 8/20/2019 at 3:38 PM, kvinneguide said:

Bestillingsvare altså? Da er det bare å bestille neste positur, olivenblad over edle deler og drueklase i hånden. 

Ikke gi de idéer, da! 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
4 hours ago, Lopploella said:

Hva betydde V i egentlig den teksten på nakenbildet? Young, wild and V?

Vulgær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Forøvrig lite Kardashian-rumpe å spore i siste innlegg der frua går med jeans...Da ser den plutselig ikke så stor ut lenger.

Alle løgner blir så vanvittig synlige - så hvorfor holder de på som de gjør?! 

Det er også en leser som stiller et godt spørsmål om klima og fruas ansvar i samme kommentarfelt. Det har blitt godkjent, men fru Eriksen svarer dessverre ikke. Svar skyldig?

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/22/hostlansering-med-tv2-2019/

Jeg så ingen kommentar med spørsmål om klima, har hun slettet det?

Det jeg derimot så er at av ti kommentarer er fire av dem spørsmål om hvor skjorta kommer fra. Det har hun skrevet i innlegget, ser følgerne hennes bare på bildene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger ganske godt merke til at hun ser mye mer på Linnea enn programlederen på God sommer Norge. Det er nok helt bevisst for å ikke vise frem "feil" side til kamera.

Synd å være så usikker på seg selv 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Salamandria skrev:

Legger ganske godt merke til at hun ser mye mer på Linnea enn programlederen på God sommer Norge. Det er nok helt bevisst for å ikke vise frem "feil" side til kamera.

Synd å være så usikker på seg selv 

Det er alltid hennes venstre side som blir fotografert.. Nå har jeg ikke sett klippet, men jeg kan tenke meg at hun sitter med venstre siden til kameraet. Til og med når hun blir intervjuet så er det venstre siden.  Imens på bloggerne så ser man rett på ansiktet hennes, men hun prøver og rette venstre siden til😅

Endret av Uglesjel
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er alltid hennes venstre side som blir fotografert.. Nå har jeg ikke sett klippet, men jeg kan tenke meg at hun sitter med venstre siden til kameraet. Til og med når hun blir intervjuet så er det venstre siden.  Imens på bloggerne så ser man rett på ansiktet hennes, men hun prøver og rette venstre siden til😅

Men hvorfor? Hva er så galt med venstre side?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Men hvorfor? Hva er så galt med venstre side?

Det er ingenting galt med siden som blir vendt bort.

Asymmentrien synes bedre bare.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...