~ Ada ~ Skrevet 15. oktober 2022 #69661 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Hvis noen vil se inn i kamera og smile fremfor kronisk nakkesleng til høyre, la dem! Hvis noen vil vise ekte varer fremfor piratkopier, la dem! Hvis noen ikke vil eksponere barn, la dem! Hvis noen vil vise noe de brenner for foruten kaffekopp og kropp, la dem! 😛 Endret 15. oktober 2022 av ~ Ada ~ 21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. oktober 2022 Populært innlegg #69662 Del Skrevet 15. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Hvis noen vil se inn i kamera og smile fremfor kronisk nakkesleng til høyre, la dem! Hvis noen vil vise ekte varer fremfor piratkopier, la dem! Hvis noen ikke vil eksponere barn, la dem! Hvis noen vil vise noe de brenner for foruten kaffekopp og kropp, la dem! 😛 Live and let's live? Det.... betyr nøyaktig det samme. For øvrig: jeg syns ikke det er riktig at man skal la dem som jobber som påvirker "bare holde på". Jeg kritiserer dem primært fordi de bryter lovverket, går i mot anbefalinger fra flere ulike fagmiljøer og oppfordrer til et forbruk som kjører planeten vår i grøfta. Jeg kritiserer ikke folk som legger ut 30 stories, eller kleine kjærlighetserklæringer, eller deler treningen sin med et publikum fordi det "gir dem glede". Jeg kritiserer bedriftseiere som lever av å være forbilder, som etter beste evne påvirker sitt publikum, med metoder som tidvis er sterkt kritikkverdige. 63 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 15. oktober 2022 Populært innlegg #69663 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Det er akkurat det hun mener. Hun holder på som hun vil, og det skal ingen andre bry seg med. Så glemmer hun, eller driter i, at hun faktisk ER influencer. Da har man et ansvar, om man vil det eller ikke. Både på vegne av sine egne barn og publikummet hun treffer. For meg virker hun som en trassig unge som ser på all kritikk som misunnelse, mobbing og ondskap. Hennes måte å svare på kritikk på er barnslig, påståelig, og nesten utelukkende uten evne eller interesse for å lytte eller forandre på noe som helst. Hun kan komme med så mange "stikk" hun vil. Med dårlig formulerte "visdomsord" eller rett og slett skrive en låt som et "fuck you" til de som ikke backer henne. Det er fortsatt mye hun fronter og deler på sine kanaler, som er kritikkverdig. Det ser hun selvsagt ikke selv. Endret 15. oktober 2022 av Snødronninga 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. oktober 2022 #69664 Del Skrevet 15. oktober 2022 Klink skrev (7 timer siden): Tror du/ dere at det er bevisst? Kan hun ha kjøpt en veske på ferie fordi at hun glemte å ta med en, kjøpte seg den og brukte den på ferien? Merket er kanskje så kjent for de som bryr seg med slikt at hun vet nøyaktig hva hun gjør? Hva mener du med siste setning? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Havnefogden Skrevet 15. oktober 2022 Populært innlegg #69665 Del Skrevet 15. oktober 2022 På den ene reelen, (den med blomstene, der venninnen som er hudpleier kommenterte) skrev CBE i en kommentar at instagramkontoen hennes både var privat og business-konto. Hvordan kan det være mulig? Får hun kritikk for noe der, er det altså bare å forsvare det med at det er privat, som ingen har noe med. Det var seriøst noe av det verste jeg har sett. Gjøre seg uangripelig uansett. Hva er da meningen med kontoen i det hele tatt? Og fremdeles forvente å bli tatt seriøst? Ærlig talt! Makan! 51 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. oktober 2022 #69666 Del Skrevet 15. oktober 2022 Snødronninga skrev (10 minutter siden): Det er akkurat det hun mener. Hun holder på som hun vil, og det skal ingen andre bry seg med. Så glemmer hun, eller driter i, at hun faktisk ER influencer. Da har man et ansvar, om man vil det eller ikke. Både på vegne av sine egne barn og publikummet hun treffer. For meg virker hun som en trassig unge som ser på all kritikk som misunnelse, mobbing og ondskap. Hennes måte å svare på kritikk på er barnslig, påståelig, og nesten utelukkende uten evne eller interesse for å lytte eller forandre på noe som helst. Hun kan komme med så mange "stikk" hun vil. Med dårlig formulerte "visdomsord" eller rett og slett skrive en låt som et "fuck you" til de som ikke backer henne. Det er fortsatt mye hun fronter og deler på sine kanaler, som er kritikkverdig. Det ser hun selvsagt ikke selv. Så enig. Hun er bare ekstremt selvopptatt. Kan ikke se hun har gjort noe for andre som ikke bare egentlig handler om henne selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 15. oktober 2022 #69667 Del Skrevet 15. oktober 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Live and let's live? Det.... betyr nøyaktig det samme. For øvrig: jeg syns ikke det er riktig at man skal la dem som jobber som påvirker "bare holde på". Jeg kritiserer dem primært fordi de bryter lovverket, går i mot anbefalinger fra flere ulike fagmiljøer og oppfordrer til et forbruk som kjører planeten vår i grøfta. Jeg kritiserer ikke folk som legger ut 30 stories, eller kleine kjærlighetserklæringer, eller deler treningen sin med et publikum fordi det "gir dem glede". Jeg kritiserer bedriftseiere som lever av å være forbilder, som etter beste evne påvirker sitt publikum, med metoder som tidvis er sterkt kritikkverdige. Vedkommende mente sikkert live and let live. Er ikke så lett, dette… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. oktober 2022 #69668 Del Skrevet 15. oktober 2022 Havnefogden skrev (17 minutter siden): På den ene reelen, (den med blomstene, der venninnen som er hudpleier kommenterte) skrev CBE i en kommentar at instagramkontoen hennes både var privat og business-konto. Hvordan kan det være mulig? Får hun kritikk for noe der, er det altså bare å forsvare det med at det er privat, som ingen har noe med. Det var seriøst noe av det verste jeg har sett. Gjøre seg uangripelig uansett. Hva er da meningen med kontoen i det hele tatt? Og fremdeles forvente å bli tatt seriøst? Ærlig talt! Makan! Oi, ja, det er to helt ulike ting, selv om influencer er å være en eller annen slags persona som skal fremstå personlig, er det å kalle kontoen for privat, ganske så spesielt. 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. oktober 2022 #69669 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hallepalle2 skrev (26 minutter siden): Hva mener du med siste setning? At det er gjennomtenkt å bruke akkurat den veska. At hun har tenkt gjennom at hun later som at hun har dyr veske med på bildet og håpet ingen ville bry seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. oktober 2022 #69670 Del Skrevet 15. oktober 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Live and let's live? Det.... betyr nøyaktig det samme. For øvrig: jeg syns ikke det er riktig at man skal la dem som jobber som påvirker "bare holde på". Jeg kritiserer dem primært fordi de bryter lovverket, går i mot anbefalinger fra flere ulike fagmiljøer og oppfordrer til et forbruk som kjører planeten vår i grøfta. Jeg kritiserer ikke folk som legger ut 30 stories, eller kleine kjærlighetserklæringer, eller deler treningen sin med et publikum fordi det "gir dem glede". Jeg kritiserer bedriftseiere som lever av å være forbilder, som etter beste evne påvirker sitt publikum, med metoder som tidvis er sterkt kritikkverdige. Nesten som Viva la Vida😅. Ja, det er selvsagt derfor, ikke fordi kollega Turid synes det er koselig å dele litt. De skal ikke bare få holde på og det er skremmende virkelighetsfjernt når de tro det selv. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. oktober 2022 #69671 Del Skrevet 15. oktober 2022 Havnefogden skrev (2 timer siden): På den ene reelen, (den med blomstene, der venninnen som er hudpleier kommenterte) skrev CBE i en kommentar at instagramkontoen hennes både var privat og business-konto. Hvordan kan det være mulig? Får hun kritikk for noe der, er det altså bare å forsvare det med at det er privat, som ingen har noe med. Det var seriøst noe av det verste jeg har sett. Gjøre seg uangripelig uansett. Hva er da meningen med kontoen i det hele tatt? Og fremdeles forvente å bli tatt seriøst? Ærlig talt! Makan! Hun blir ikke tatt seriøst. Det er jo helt blåst. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. oktober 2022 #69672 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg håper det snart blir slutt på denne trenden om at enhver Rikke Hansen nedi gata tror de kan være modell på Instagram. De virkelige modellene som har jobbet tradisjonelt mister oppdrag og får da beskjed om at det ikke lenger holder å være pen. De må også mestre sosiale medier, og ha en plattform med mer enn bare utseende og intetsigende navlebeskuelse. De får beskjed om at de må brenne for noe (nei, ikke kaffe, mat, interiør, egne barn, trening), ha noe særskilt å meddele, om de skal overleve i modellbransjen. Det må være kvalitet. Det er disse vi vil ha, om noen, ikke det som ikke kvalifiserer foran kamera men som tror det, og som ei heller har noe å meddele. Folk må da snart gå lei av influenser-galskapen. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 16. oktober 2022 #69673 Del Skrevet 16. oktober 2022 Klink skrev (8 timer siden): At det er gjennomtenkt å bruke akkurat den veska. At hun har tenkt gjennom at hun later som at hun har dyr veske med på bildet og håpet ingen ville bry seg? ? Selvsagt har hun tenkt gjennom det? Hva er det du babler om? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 16. oktober 2022 #69674 Del Skrevet 16. oktober 2022 Caroline1986 skrev (13 timer siden): Helt på siden så er jeg like gammel som Caroline, eller ett år eldre? Litt usikker men kan dere PLEASE slutte å skrive at hun pusher 40🙈 Det et en egen greie på Kvinneguiden at alle pusher et tiår selv om det er flere år til. Sophie Elise (27) er snart 30, Ingeborg Senneset (37) og CBE (35) er snart 40. Det er helt tullete, og jeg lurer på om det er samme bruker som alltid skriver dette, eller en sjargong. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 16. oktober 2022 #69675 Del Skrevet 16. oktober 2022 FruJohansen skrev (11 timer siden): Live and let's live? Det.... betyr nøyaktig det samme. Uttrykket er «live and let live». Forfatter har bommet og daglig leder i CBE har ikke plukket det opp. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/live-and-let-live 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 16. oktober 2022 #69676 Del Skrevet 16. oktober 2022 FruGlad skrev (På 15.10.2022 den 8.08): Chloé vesken finnes med brune detaljer. Men vesken til CBE er fortsatt en kopi. Ja hun var nok innom en sjappe i Chania før de kom frem. Får ikke håpe hun blir stoppet i tollen på Gardermoen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elleven Skrevet 16. oktober 2022 #69677 Del Skrevet 16. oktober 2022 Havnefogden skrev (11 timer siden): På den ene reelen, (den med blomstene, der venninnen som er hudpleier kommenterte) skrev CBE i en kommentar at instagramkontoen hennes både var privat og business-konto. Hvordan kan det være mulig? Får hun kritikk for noe der, er det altså bare å forsvare det med at det er privat, som ingen har noe med. Det var seriøst noe av det verste jeg har sett. Gjøre seg uangripelig uansett. Hva er da meningen med kontoen i det hele tatt? Og fremdeles forvente å bli tatt seriøst? Ærlig talt! Makan! Tror hun har endret litt på svaret under siste reels på Insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 16. oktober 2022 #69678 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hvordan går det egentlig økonomisk for fotballparet? Jeg har ikke fulgt henne siden glanstiden i 2013 når hun hadde Louis vuitton stelleveske og millionlønning. Går det så det suser ennå slik som da? Kan jo se dårlig ut når hun tyr til fake veske osv… 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. oktober 2022 #69679 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): ? Selvsagt har hun tenkt gjennom det? Hva er det du babler om? Ok, da er det selvsagt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 16. oktober 2022 #69680 Del Skrevet 16. oktober 2022 Sarah93 skrev (4 timer siden): Det et en egen greie på Kvinneguiden at alle pusher et tiår selv om det er flere år til. Sophie Elise (27) er snart 30, Ingeborg Senneset (37) og CBE (35) er snart 40. Det er helt tullete, og jeg lurer på om det er samme bruker som alltid skriver dette, eller en sjargong. Kanskje man ikke gidder å huske det nøyaktige årstallet de er født? Jeg sier forøvrig sånn om meg selv også. Fra rundt 36-37 sa jeg bare at jeg er snart 40. Caroline1986 skrev (17 timer siden): Helt på siden så er jeg like gammel som Caroline, eller ett år eldre? Litt usikker men kan dere PLEASE slutte å skrive at hun pusher 40🙈 Så leit at du tilsynelatende har issues med å akseptere alderen din da. Rastebenk skrev (20 timer siden): Ekstremt kjerring? Ja. Eller servitør som noe. sa, eller kontorantrekk, ikke noe man går med ellers. Når det er sagt hadde jeg heller gått i dette jobbantrekket enn polyester-rysjene til CBE, om jeg ble tvunget til å velge mellom to onder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå