hippyskippy Skrevet 22. august 2019 #6901 Del Skrevet 22. august 2019 Perlehårbøyle og svære øredobber? Welcome to Russia. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 22. august 2019 #6902 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) Noen som vet når i programmet CBE er med? Edit: Fant det ut. Det er fra 43 min. og utover. Endret 22. august 2019 av Luka_S 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. august 2019 #6903 Del Skrevet 22. august 2019 Viste bilde til venner her. De tippet alderen. Og ingen kjente hun igjen. Tippet over 45 års alderen. Dette burde fjortisungdommene sett med egne øyne og slutte å sammenligne seg med filterdronninger på instagram/blogg. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 22. august 2019 #6904 Del Skrevet 22. august 2019 På 21.8.2019 den 21.23, Kollontaj skrev: Jo, det er stor forskjell på bildene på bloggen og det vi ser på Bloggerne og i andre sammenhenger. Å hevde noe annet, betyr at man enten har dårlig syn eller er blind av beundring. Og frua er blankere enn blankest i ansiktet på Bloggerne. Rart dette at huden er så forskjellig fra blogg til Bloggerne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. august 2019 #6905 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) På 21.8.2019 den 19.56, Levina skrev: Iscenesatt? Hun tar en bad og har helt sikkert en fin opplevelse der og da, på en øde strand sammen med mannen. Siden hun er blogger så velger hun å dele noen bilder derfra. At hun velger å legge ut bilde slik av bikini, skjønner jeg veldig godt. Det ser penere ut, uansett om dette bildet skulle i et privat album eller vises til noen tusen. Uærlighet for meg er å skrive usanne ting på bloggen, samt gjøre seg smalere enn det man er. Men, det å legge på lys, skygge er jo helt vanlig form for redigering når man etterbehandling bilder. Hun ser flott ut, og ser man på bloggerne eller snap, så har hun flott hud og pene tenner. Det er ikke slik at man ser på bilder, og så ser man henne « live» og så er det stor forskjell. Det er for meg uærlighet, når dette ikke samsvarer. Klarer ikke å la være å tenke på dette utsagnet her fra i går når jeg ser bildene fra kveldens TV-intervju med CBE. Ikke at TV er live, altså, så langt derifra. Men alle som har prøvd å sminkes til TV-sending (jeg har) vet at det da dreier seg om tung sparkel. Men i forhold til ansiktet slik det framstår på blogg og IG ser jo God kveld-versjonen nærmest usminket ut. Endret 22. august 2019 av Aricia 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. august 2019 #6906 Del Skrevet 22. august 2019 De andre som ble intervjuet så ut som de gjør i Bloggerne, dvs litt mer sminke, men trekkene er jo helt de samme. CBE ser ut som en annen person, en som ligner litt - men som du ikke helt gjenkjenner. Og hun fikk med ordet «teater» igjen, er vel nevnt sånn tusen ganger i Bloggerne. 😏 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. august 2019 #6907 Del Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: De andre som ble intervjuet så ut som de gjør i Bloggerne, dvs litt mer sminke, men trekkene er jo helt de samme. CBE ser ut som en annen person, en som ligner litt - men som du ikke helt gjenkjenner. Og hun fikk med ordet «teater» igjen, er vel nevnt sånn tusen ganger i Bloggerne. 😏 Nettopp! Ansiktstrekk og ansiktsform er jo så ulike at man rett og slett stusser. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 22. august 2019 #6908 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) Du kan se God sommer Norge på Sumo, om du vil. Caroline (og Linnea Myhre) er der fra ca 40 minutter. Og ja, det var en "gammel" Caroline i forhold til bilder på Instagram og blogg, gitt. 😱 Endret 22. august 2019 av spaniasol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 22. august 2019 #6909 Del Skrevet 22. august 2019 Må jo være litt awkward å sitte i sofaen med Linnea Myhre. Caroline har jo blokkert henne på diverse SoMe. Kilde, Linnea selv, via podcasten sin. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 22. august 2019 #6910 Del Skrevet 22. august 2019 Ettersom jeg la ut bildet av frua fra TV-sendingen i dag vil jeg bare si at jeg ikke hadde sett bedre ut selv. Jeg postet bildet fordi frua var så ulik det hun poster på bloggen. Frua er pen og bra nok som hun er. Hun hadde ikke trengt å retusjere seg ihjel!! Jeg synes det er trist at hun føler hun må gjøre det og jeg synes det er umoralsk av henne å nekte for å gjøre det. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 22. august 2019 #6911 Del Skrevet 22. august 2019 GOSH! Så mye pynt en klarer å trykke på seg på én gang. Jeg fikk engelen Gabriel vibber av den hårbøylen. Nei, less i best! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 22. august 2019 #6912 Del Skrevet 22. august 2019 2 timer siden, Mippi skrev: På "God sommer Norge" i kveld var frua gjest. Fyyyyyy fader så mye sminke! Det så helt helt grusomt ut!!! Kontureringen så skitten ut, altfor mørk og kontrastene var for store. Huden glinset og man så alle urenheter veldig godt pga dette. Det er ikke feil å ha uren hud, men det viser hvor sinnsykt mye de redigerer bildene av frua!! Og de som sier de har sluttet med det... vel vel... et bilde sier mer enn tusen ord. (Linnea Myhre var også med og satt ved siden av frua, hun lignet helt på seg selv, så dette handler ikke om dårlig lys). Øøøh.. er dette et teaterkostyme eller noe? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6913 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) På 21.8.2019 den 19.56, Levina skrev: .... Det er ikke slik at man ser på bilder, og så ser man henne « live» og så er det stor forskjell. Det er for meg uærlighet, når dette ikke samsvarer. 2 timer siden, Mippi skrev: .... (Linnea Myhre var også med og satt ved siden av frua, hun lignet helt på seg selv, så dette handler ikke om dårlig lys). @Levina samsvarer dette med bildene som Caroline Berg Eriksen legger ut? Endret 22. august 2019 av Storelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6914 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) Bilde tatt av en annen fotograf, der Caroline Berg Eriksen ser annerledes ut enn i deres SoMe-kanaler: https://images.dn.no/image/RTN3RzJiRElQdms1VCtyZDR1Q2t3dz09/nhst/binary/962f6ff5b6094fe5118b0d401eaab05f Fra https://www.dn.no/magasinet/intervjuet/trondheim/oslo/medier/bak-fasaden/1-1-5289023 Tilføyelse: @Levina er Caroline Berg Eriksen uærlig, når bilde tatt av annen fotograf ikke samsvarer med det de selv presenterer? Jf. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=23922941 Endret 22. august 2019 av Storelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. august 2019 #6915 Del Skrevet 22. august 2019 Hadde aldri turt å vise meg ute blant folk når forskjellen er så stor på blogg og virkelighet. For den er STOR! Og løgnene sprekker, aldri problemer med huden, ikke tatt silicon, bruker ikke fillers, +++++ jeg syns det ser ut som to forskjellige personer og skjønner ikke at ikke folk i bransjen reagerer. Hun er den eneste som er totalt forskjellig fra blogg og virkelighet. På bloggen polert og strøken. I virkeligheten, helt ordinær. Min mening ivertfall og jeg vet jeg ikke er alene. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. august 2019 #6916 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) https://imgur.com/gallery/mM2F218 Når man endrer så mye at det meste har endret form, er man på ville veier. Og nei, bildet er ikke uheldig, hun så slik ut under hele intervjuet. Endret 22. august 2019 av Kollontaj 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. august 2019 #6917 Del Skrevet 22. august 2019 Får dere varsel når innleggene deres blir slettet?? Skrev ett innlegg her igår og nå er det borte. Ingen varsel om noe ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #6918 Del Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/gallery/mM2F218 Når man endrer så mye det meste har endret form, er man på ville veier. Og nei, bildet er ikke uheldig, hun så slik ut under hele intervjuet. Ikke rart at folk fikk så hakeslepp at dem nærmeste mistet pusten når dem så det.. når det går så langt at det blir til 2 forskjellige personer enn bare litt små pynt, så er det virkelig ille. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #6919 Del Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, Piggi skrev: Får dere varsel når innleggene deres blir slettet?? Skrev ett innlegg her igår og nå er det borte. Ingen varsel om noe ..... Admin skal legge igjen en beskjed når tråden har blitt ryddet for regelbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. august 2019 #6920 Del Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Admin skal legge igjen en beskjed når tråden har blitt ryddet for regelbrudd Finner ingenting, det er bare borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå