Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anim92 skrev (6 minutter siden):

Fascinerende hvordan CBE får masse ros, mens Sara Emilie fikk masse pes - for å ha delt på ca akkurat samme måte😅

Jeg aner ikke hvem vedkommende er. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (3 minutter siden):

Jeg aner ikke hvem vedkommende er. 

Jeg vet hvem hun er, vet ikke stort mer, men fikk med meg deling av en bamse som ga litt for mye info. Det var vel DET som ble kritisert. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin måte å opplyse følgerne på. Livet er som hun sier uforutsigbart, det kommer sikkert flere halvmaraton. God bedring til den skadede.  

Helt enig med dere andre. Skulle ønske flere influensere gjorde det samme, ikke slik som komikerparet. De var helt på trynet. 

Når det gjelder SE så satt hun og gråt på snap og delte litt mer enn hun sa hun gjorde, så tror folk ble litt oppgitte over det. Men i utgangspunktet så tenkte hun rett. Det ble bare litt feil for noen. Jeg synes hun fikk ufortjent mye kritikk. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (14 timer siden):

Hva er egentlig hensikten med Netfit? Hva er det de driver med der sånn egentlig? 

Viser frem hvor deilig og slank Caroline er.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine nå er at også det friske barnet slipper eksponering noen dager.

Ved å vise fram det vil de jo samtidig fortelle hvem av dem som er skadet, og det fortalte heldigvis ikke CBE i innlegget sitt.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg vet hvem hun er, vet ikke stort mer, men fikk med meg deling av en bamse som ga litt for mye info. Det var vel DET som ble kritisert. 

Stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (50 minutter siden):

Dette var en fin måte å opplyse følgerne på. Livet er som hun sier uforutsigbart, det kommer sikkert flere halvmaraton. God bedring til den skadede.  

Helt enig med dere andre. Skulle ønske flere influensere gjorde det samme, ikke slik som komikerparet. De var helt på trynet. 

Når det gjelder SE så satt hun og gråt på snap og delte litt mer enn hun sa hun gjorde, så tror folk ble litt oppgitte over det. Men i utgangspunktet så tenkte hun rett. Det ble bare litt feil for noen. Jeg synes hun fikk ufortjent mye kritikk. 

Enig, det var det mye av kritikken handlet om. Synes det er en uting at påvirkere deler denne type innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (4 minutter siden):

Hva har hendt? Jeg har ikke IG så får ikke sett noen ting 🙈

Vi vet heldigvis ikke mer enn det som står i tråden her. De er på sykehus pga en ulykke med det ene barnet på skolen, men det er ikke noe dramatisk. 
Mer trenger man vel ikke å vite. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (4 timer siden):

Jeg håper at det går fint med familien. Jeg vil skryte av måten Caroline håndterte dette. Hun sier hva det gjelder, men ikke med hvem, hun bruker et nøytralt bilde, og stenger for spekulasjoner ved å si at situasjonen ikke er dramatisk. Dette var forbilledlig ❤️

Ja denne syntes jeg hun håndterte veldig fint!

God bedring til barnet 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne i boken for at hun ikke navngir barnet, men kun fordi hun har en historie å langskjems av når det gjelder barneeksponering. 

Men hvorfor ikke bare skrive familiemedlem? Ingen trenger å vite at det gjelder ett av hennes to barn.

Endret av Hedy Lamarr
Presisering
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg følger med på både Saraemilie og cbe, og synes sara får vanvittig mye pes i forhold til cbe. 

Sara delte mer og på en annen måte enn CBE. 

Videoer hvor hun gråt, bamse som fungerer som maskot for sykdommen den gjaldt og la hele tiden ut små drypp for å lokke følgere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gasellen skrev (56 minutter siden):

Sara delte mer og på en annen måte enn CBE. 

Videoer hvor hun gråt, bamse som fungerer som maskot for sykdommen den gjaldt og la hele tiden ut små drypp for å lokke følgere. 

Ja, men jeg mente jevnt over - tråden om SE er mye styggere enn denne. Hun merker reklamen sin riktig og viser aldri frem barna sine. Det er bra, synes jeg.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (16 timer siden):

Jeg bruker hip abduction i maskin for å trene piriformis, etter råd av fysioterapeuten min. Jeg sliter med hofte og lyske, og denne hjelper. 
Blir så oppgitt over Netfits bastante besserwisser svar.

Hvorfor noen i det hele tatt gidder å spørre de to der om kosthold og trening er beyond me. Maken til tull og svada skal man lete lenge etter. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (6 timer siden):

Jeg håper at det går fint med familien. Jeg vil skryte av måten Caroline håndterte dette. Hun sier hva det gjelder, men ikke med hvem, hun bruker et nøytralt bilde, og stenger for spekulasjoner ved å si at situasjonen ikke er dramatisk. Dette var forbilledlig ❤️

Helt klart god håndtering, samtidig skulle det bare mangle egentlig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at eksponeringen av døtrene har vært mindre den siste tiden. Og ofte bare vist diskret bakfra. Går det an å håpe på en endring på kanalen?

Kudos for diskresjonen nå under sykehusoppholdet 👏🏻

Det er like viktig å løfte frem positive ting som negative 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...