kvinneguide Skrevet 20. august 2019 #6761 Skrevet 20. august 2019 24 minutter siden, skruf skrev: Jeg lurer på om de reflekterer over hvilken innvirkning nakenbilder og nakenfilm kan få for barna.. altså; det som ligger ute på nett er jo tilgjengelig for evig og alltid De har allerede skolebarn, riktignok på småskoletrinnet, men årene går fort og det er ikke lenge til de blir ungdommer Og hvor flaut er det ikke for en tenåring at venner og klassekompiser har sett mora di naken? Greit nok at i en fase så er alt foreldrene gjør og ikke gjør dødsflaut og pinlig, men nakenbilder på nett som er tilgjengelig for alle må være noe av det flaueste som finnes for en tenåring Jeg hadde en episode i sommer der jeg fikk ei humle under t-skjorta da jeg holdt på med hagearbeid, jeg flippet fullstendig og vrengte av meg skjorta og løp villmann rundt i shorts og bh mens jeg hylte som en gal. Tenåringen vår var så flau at hun truet med å skifte identitet og flytte til en annen by langt unna......men hey; ingen av naboene eller vennene henneshar sett meg naken iallefall🙃 Kan også bli komplisert når man skal lære barna om nettvett. 23
Klaraku78 Skrevet 20. august 2019 #6762 Skrevet 20. august 2019 Det siste bilde som er uten bikini, har de redigert bildet og lagt det ut uten å se på det først?..En ting er rompesprekken, men det ser jo ut som om han har høvla bort halve skrittet også. Veldig merkelig mellomrom mellom bena. 19
Louiah Skrevet 20. august 2019 #6763 Skrevet 20. august 2019 Bildet får i hvert fall gjennomgå på Jodel, så da er vel målet oppnådd. Kanskje litt flere negative tilbakemeldinger enn de forutså da, men. 21
Keaton Skrevet 20. august 2019 #6764 Skrevet 20. august 2019 Du verden som de har klart kunststykket å rive ned det snevet av seriøsitet de viste med Dovreoppsummerings-innlegget. Seriøst? Hva tenkte de med her? Jeg tåler ei rumpe eller to, men dette var et solid mageplask. 😏 40
Halle-Palle Skrevet 20. august 2019 #6765 Skrevet 20. august 2019 3 minutter siden, Louiah skrev: Bildet får i hvert fall gjennomgå på Jodel, så da er vel målet oppnådd. Kanskje litt flere negative tilbakemeldinger enn de forutså da, men. Hvor finner man de?
Louiah Skrevet 20. august 2019 #6766 Skrevet 20. august 2019 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Hvor finner man de? På kanalen @bloggergossip på Jodel
Liver Skrevet 20. august 2019 #6767 Skrevet 20. august 2019 Regner med disse bildene er lagt ut for å skape blest om bloggen igjen. Dårlig redigerte bilder får mye oppmerksomhet, det har man sett flere ganger. Men, de kunne ha tenkt på de unevnelige mtp bakside bilde. Er mye annet provoserende de kunne ha lagt ut som ikke involverte nakenhet. Men, de skal ha mye kreds for å ikke utlevere første skoledag. 12
pøbelsara Skrevet 20. august 2019 #6768 Skrevet 20. august 2019 Hva skal man si? All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet. Når man trodde man hadde sett alt. 31
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #6769 Skrevet 20. august 2019 Det eneste hun ikke har lagt ut er en sexvideo. Da har hun virklig nådd bunnen i havet om det skulle ha dukket opp. Ikke at jeg tror at det blir og skjer. Men det skulle ikke ha forundret meg. 8
Dr. A. Kula Skrevet 20. august 2019 #6770 Skrevet 20. august 2019 Men når vi nå kritiserer bedriften for eksponering av mindreårige, så må jeg si jeg reagerer like mye på mediers "oppfølging" og manglende kritisk blikk på egen rolle. Som i Nettavisen sin artikkel referert til tidligere i tråden. Her navngi begge mindreårige, samt republiserer bilde med ansikt av den skoleaktuelle. Nå antar jeg at fotografen har godkjent bildebruken, så noe kritikk faller jo på bedriften, men Nettavisen som proff aktør burde klart seg uten reeksponeringen. 19
Kleenex Skrevet 20. august 2019 #6771 Skrevet 20. august 2019 3 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Enig. Og hadde de hatt et snev av den klassen de de så innbitt påberoper seg å ha, så hadde de slettet alle bildene av barna på den kontoen etter den intenst vulgære fremvisningen de har hatt i det siste. Barn selger så de blir stående... 13
Gjest Adrielle Skrevet 20. august 2019 #6772 Skrevet 20. august 2019 Ser CBE har gjort seg noen tanker om datterens skolegang. - Det verste som kan skje er selvfølgelig mobbing og slike ting. Det er noe jeg tenker veldig mye på, og man vet ikke hva man kan gjøre for å forhindre at det skjer. Nei, man vet ikke nødvendigvis hverken om eget barn kan bli mobbet, eller bli en mobber selv. Men man kan gjøre en innsats ved å lære barn at alle er like mye verdt uansett hvordan de ser ut, og hvor man kommer fra. Kanskje en i klassen har en mamma som er rånerbabe? Hva så? -Og så er det det presset med å begynne på skolen. Jeg vet jo at det er mye press blant unge i dag, og det begynner i veldig tidlig alder. Ja, sånn er det. Men også her kan man gjøre forebyggende arbeid hjemme, og i Carolines tilfelle også utad. Det blir jo bare meningsløst når hun ramser opp disse klassiske bekymringene, samtidig som de redigerer bildene av seg selv i den grad de gjør, og har gjort. Hvordan skal hun da kunne formidle til sine barn at de og andre er bra nok? Jeg frykter det toget har gått, disse refleksjonene burde hun tatt for flere år siden. Kanskje før hun fikk barn. https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-gruet-seg-til-datteren-begynner-pa-skolen---det-er-et-voldsomt-press/3
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #6773 Skrevet 20. august 2019 (endret) 24 minutter siden, Adrielle skrev: Ser CBE har gjort seg noen tanker om datterens skolegang. - Det verste som kan skje er selvfølgelig mobbing og slike ting. Det er noe jeg tenker veldig mye på, og man vet ikke hva man kan gjøre for å forhindre at det skjer. Nei, man vet ikke nødvendigvis hverken om eget barn kan bli mobbet, eller bli en mobber selv. Men man kan gjøre en innsats ved å lære barn at alle er like mye verdt uansett hvordan de ser ut, og hvor man kommer fra. Kanskje en i klassen har en mamma som er rånerbabe? Hva så? -Og så er det det presset med å begynne på skolen. Jeg vet jo at det er mye press blant unge i dag, og det begynner i veldig tidlig alder. Ja, sånn er det. Men også her kan man gjøre forebyggende arbeid hjemme, og i Carolines tilfelle også utad. Det blir jo bare meningsløst når hun ramser opp disse klassiske bekymringene, samtidig som de redigerer bildene av seg selv i den grad de gjør, og har gjort. Hvordan skal hun da kunne formidle til sine barn at de og andre er bra nok? Jeg frykter det toget har gått, disse refleksjonene burde hun tatt for flere år siden. Kanskje før hun fikk barn. https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-gruet-seg-til-datteren-begynner-pa-skolen---det-er-et-voldsomt-press/3 Å Gud for en mage plask hun tar i sine egende ord. Alt hun sier er 100% dobbeltmoralsk. Hun håper på at barna hennes ikke skal oppleve, det hun har utsatt andre for å fått kjent på selv. Men samtidig så er ikke hun den rette til å snakke så høyt om dette. For hun kler jo av seg å legger ut om det på nettet. Alså på nettet der bilder aldri noen sinne forsvinner. Jeg vil anta at det er bedre og ha ei mor som bedriver med råning og andre sære ting. Enn å ha ei mor som blottlegger seg for å få kontoen til og gå opp i pluss. Om jentene hennes blir rånebabes så burde hun være evig takknemlig for det. For da beviser det seg at dem har tatt smartere valgt enn moren selv. Endret 20. august 2019 av Uglesjel 22
Surikatt Skrevet 20. august 2019 #6774 Skrevet 20. august 2019 27 minutter siden, Adrielle skrev: Ser CBE har gjort seg noen tanker om datterens skolegang. - Det verste som kan skje er selvfølgelig mobbing og slike ting. Det er noe jeg tenker veldig mye på, og man vet ikke hva man kan gjøre for å forhindre at det skjer. Nei, man vet ikke nødvendigvis hverken om eget barn kan bli mobbet, eller bli en mobber selv. Men man kan gjøre en innsats ved å lære barn at alle er like mye verdt uansett hvordan de ser ut, og hvor man kommer fra. Kanskje en i klassen har en mamma som er rånerbabe? Hva så? -Og så er det det presset med å begynne på skolen. Jeg vet jo at det er mye press blant unge i dag, og det begynner i veldig tidlig alder. Ja, sånn er det. Men også her kan man gjøre forebyggende arbeid hjemme, og i Carolines tilfelle også utad. Det blir jo bare meningsløst når hun ramser opp disse klassiske bekymringene, samtidig som de redigerer bildene av seg selv i den grad de gjør, og har gjort. Hvordan skal hun da kunne formidle til sine barn at de og andre er bra nok? Jeg frykter det toget har gått, disse refleksjonene burde hun tatt for flere år siden. Kanskje før hun fikk barn. https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-gruet-seg-til-datteren-begynner-pa-skolen---det-er-et-voldsomt-press/3 Følelsen av press legger hun opp til selv. Hun skaper press. Og overfører det på sine barn. De har vært i sosiale medier siden før de ble født. Hva med å la de være anonyme og skape seg sin egen identitet. Jeg hadde blitt paranoid hadde mine foreldre gjort noe sånt mot meg. 29
Gjest tranedatter Skrevet 20. august 2019 #6775 Skrevet 20. august 2019 Sååå, dama som er bekymret for press i barneskolen, er samme dame som legger ut bilder av eget barn, redigert med lys og skygge for å optimalisere bilder. Samme dame som legger ut bikinibilde av en 6 åring. Samme dame som legger stor tid på hår og klær, posering og iscenesetting innen bildene tas. (jmf morsdagsbilene, kyss-på-munnen bilder, osv. Alt finns på Instagram og blogg)
Skogspike Skrevet 20. august 2019 #6776 Skrevet 20. august 2019 6 minutter siden, tranedatter skrev: Sååå, dama som er bekymret for press i barneskolen, er samme dame som legger ut bilder av eget barn, redigert med lys og skygge for å optimalisere bilder. Samme dame som legger ut bikinibilde av en 6 åring. Samme dame som legger stor tid på hår og klær, posering og iscenesetting innen bildene tas. (jmf morsdagsbilene, kyss-på-munnen bilder, osv. Alt finns på Instagram og blogg) Dette. 9
Kaputt Skrevet 20. august 2019 #6777 Skrevet 20. august 2019 Har de slått av muligheten til å kommentere på IG? Jeg har aldri kommentert eller likt noe som helst. 1
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #6778 Skrevet 20. august 2019 10 minutter siden, tranedatter skrev: Sååå, dama som er bekymret for press i barneskolen, er samme dame som legger ut bilder av eget barn, redigert med lys og skygge for å optimalisere bilder. Samme dame som legger ut bikinibilde av en 6 åring. Samme dame som legger stor tid på hår og klær, posering og iscenesetting innen bildene tas. (jmf morsdagsbilene, kyss-på-munnen bilder, osv. Alt finns på Instagram og blogg) 👏👏 2
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #6779 Skrevet 20. august 2019 3 minutter siden, Kaputt skrev: Har de slått av muligheten til å kommentere på IG? Jeg har aldri kommentert eller likt noe som helst. Nei.. alt står opent hos meg
Populært innlegg Ultiva Skrevet 20. august 2019 Populært innlegg #6780 Skrevet 20. august 2019 53 minutter siden, Adrielle skrev: Ser CBE har gjort seg noen tanker om datterens skolegang. - Det verste som kan skje er selvfølgelig mobbing og slike ting. Det er noe jeg tenker veldig mye på, og man vet ikke hva man kan gjøre for å forhindre at det skjer. Nei, man vet ikke nødvendigvis hverken om eget barn kan bli mobbet, eller bli en mobber selv. Men man kan gjøre en innsats ved å lære barn at alle er like mye verdt uansett hvordan de ser ut, og hvor man kommer fra. Kanskje en i klassen har en mamma som er rånerbabe? Hva så? -Og så er det det presset med å begynne på skolen. Jeg vet jo at det er mye press blant unge i dag, og det begynner i veldig tidlig alder. Ja, sånn er det. Men også her kan man gjøre forebyggende arbeid hjemme, og i Carolines tilfelle også utad. Det blir jo bare meningsløst når hun ramser opp disse klassiske bekymringene, samtidig som de redigerer bildene av seg selv i den grad de gjør, og har gjort. Hvordan skal hun da kunne formidle til sine barn at de og andre er bra nok? Jeg frykter det toget har gått, disse refleksjonene burde hun tatt for flere år siden. Kanskje før hun fikk barn. https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-gruet-seg-til-datteren-begynner-pa-skolen---det-er-et-voldsomt-press/3 Dette lyder ufattelig hult når det kommer fra dronninga av redigering, retusjering og falske, glansede fasader. Ivrig ambassadør av kroppshysteri og ekstremmaterialisme. Dette presset har hun selv vært med på å skape i over ti år, b la ved å slankeredigere egen gravidmage og ved å rulle ut rød løper og enorme ballongbuer når småbarna har hatt barnebursdag. Hun er en SVÆRT aktiv del av dette enorme problemet, og det vitner om verdens største skylapper dersom det virkelig stemmer at hun ikke ser dette selv. Jeg lurer forøvrig på om disse nakenstuntsene er en slags furting over at de ikke kan utlevere første skoledag uten å bli uglesett. 54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå