Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Kleenex skrev:

Plutselig er det lite av barn å vise fram da. Flott at frua bretter seg ut selv istedet for at ungene skal brettes ut. Venter bare på at fruemannen også skal begynne å kle av seg litt og flexe musklene. 

Han har jo allerede gjort det noen ganger, der han har lekt seg med lys og skygge. Hun sier jo de har mange bilder igjen å vise fra sydenturen, så da kommer det nok. Vil tro de har et eget innlegg bare fra den dagen de var på stranda helt alene. Stativ og selvutløseren var nok med, så da kommer det nok noen flere kleine bilder av de to sammen som er nøye regissert à la hotellbildene fra  #visitgeneva 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Klaraku78 skrev:

Veldig spesielt at de er på familieferie, men prioriterer å sette igjen jentene hos svigers, fordi de skal finne seg en privat strand slik at hun kan løpe naken...

Hadde de bare gjort det så hadde jeg tenkt good for them. Men her er det ikke akkurat snakk om å få barnevakt for å holde piffen i forholdet. De har barnevakt for å filme henne naken for resten av verden. Det er SÆRT! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel nakenbadingen bekreftet, med nytt insta-innlegg. Naken frue bak stor hatt, samt naken frue i havet med bikinien på stranda i forgrunnen. 

Endret av Luka_S
Skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Luka_S skrev:

Da er vel nakenbadingen bekreftet, med nytt insta-innlegg. Naken frue bak stor hatt, samt naken frue i havet med bikinien på stranda i forgrunnen. 

Første bilde - greit nok(selv om den «gjemme seg bak hatten»-posen på Insta er meget oppbrukt). Siste - utrolig vulgært

Endret av Louiah
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så utrolig forutsigbare; skjønte straks at det var nakenbilder/film på gang da det ble lagt ut video på instastory der de var på jakt etter ei øde strand langt unna folk. 

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to bildene med/uten truse er ikke de to samme bildene. Det som er publisert på insta nå ser ut til å være uten truse. Men det var ett på stories for noen dager siden og da var trusa på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan hun i alle fall ikke komme unna med påstå at hun ikke spiller på kropp!

Så vanvittig flaut! 🙈

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Louiah skrev:

Første bilde - greit nok(selv om den «gjemme seg bak hatten-posen på Insta er meget oppbrukt). Siste - utrolig vulgært

Ingen overraskelse at frueparet hiver seg på trender lenge etter at det er over. Folk har gått videre, det er nye ting som trender, men de henger sånn etter at det bare blir komisk. 

Endret av Mädchen
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på siste insta-bilder: Hva i granskauen ønsker bloggeierne å formidle med nakenheten på en firmakanal? Hva er budskapet? Hva forventer de at vi som ser disse bildene skal tenke?

Ikke imponert, ei heller inspirert. Skivebom. Ikke er det første gang heller, dette er visuelt en gjenskapelse fra flere andre blogginnlegg med lignende bilder og temaet "private beach", fullt søkbart.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart å fortelle i intervjuet at hun er bekymret for mobbing, også poster hun nakenbilder av seg selv. Jeg ville heller skjermet meg og min familie enda mer hvis jeg var bekymret for mobbing i skolen. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-gruet-seg-til-datteren-begynner-pa-skolen---det-er-et-voldsomt-press/3423724776.html

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Men de viser ihvertfall ikke barna. Bedre at hun selger sin egen kropp på nett enn å tjene penger på å vise dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Minipilla said:

Helt alvorlig. Hvem her inne har slik rumpesprekk? Stor mørk lang? Nå må noen oppgradere Photoshop kunnskapene sine her altså - man kan stille tykkelsen på redigeringsverktøyene. Herregud for et idiotisk innlegg. De to der er jammen noe helt for seg selv. Hadde jeg lagt ut et slikt bilde av meg selv på insta hadde mine barn aldri vist seg utenfor døren igjen. 

Greit å være helt sikker på at alle har sett at, joda, bikinitrusa er av! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille_Krokodille

Hele greia er egentlig bare trist... Når det eneste du har igjen å tilby er naken kropp på nett, da er det kanskje på tide å finne nytt yrke..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...