Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minnie Mus skrev (4 timer siden):

Man ser at det er redigert, bare se på resten av rommet, feks taklisten.....Selv jeg som har et utrent øye ser at det er redigert veldig mye

Shit, det la jeg ikke merke til. Bare for å la tvilen komme fruene til gode - kan det hende at speilet hun tok bilde i er ekstremt bulkete? 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Det kan være at den stolen nærmest kamera ser større ut, nettopp pga plasseringen. Jeg nekter ikke for tukling med bildet, det er ikke akkurat ulikt dem. Bare tror hun er såpass tynn at hun faktisk får dette gap'et når bekkenet vippes bakover. 

En annen ting er hvorfor i all verden vil hun posere (eller redigeres) på denne måten.  Når du går inn for å få størst mulig thigh gap, og ser strålende fornøyd ut med resultatet. Sykt, er det.

Det blir det motsatte - at to stoler rett bak henne er smalere enn den til venstre. Hvis du ser nøye er det tre stoler på hitsida av bordet. To av de er høye smale, én er bredere. Med mindre de har kjøpt ulike stoler selvfølgelig, er det jo rart at de nærmest henne(altså - rett bak) er smalere enn de på siden. Klassisk forvrengning. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om bildet er redigert eller ikke, så er det et mindre heldig bilde. Men de velger antageligvis å legge det ut FORDI det ble et markant thighgap. 

Hvis noen lurte på om denne kontoen holder på med thinspo.. 

Fint at Caroline slapper av. Men det er ikke det de ønsker at bildet skal vise. Det er ikke det bildet formidler. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter er jo på, er jo bare se på ansiktet. Ikke like ekstremt som det filteret hun brukte hele tiden før den nye loven kom, men samme funksjon, smalere, høyere kinnben, lengere ansikte. Og dessverre for filterfrua så ser hun ti-år eldre ut enn biologisk alder.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om redigeringen på bildet. Jeg syntes det så redigert ut på grunn av fargen på stolen bak og kantene på firkanten mellom beina med feil farge ? Eller er det ikke derfor det ser redigert ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Uansett om bildet er redigert eller ikke, så er det et mindre heldig bilde. Men de velger antageligvis å legge det ut FORDI det ble et markant thighgap. 

Hvis noen lurte på om denne kontoen holder på med thinspo.. 

Fint at Caroline slapper av. Men det er ikke det de ønsker at bildet skal vise. Det er ikke det bildet formidler. 

Hvordan vet du at det er derfor egentlig? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (13 timer siden):

Å kjære vene, her har de virkelig tatt helt av med redigeringen. Tror dem virkelig at følgerne deres er så dumme at de tror det er sånn frua ser ut irl??? 

Synes det er fascinerende å ha et hode som er større enn hele hoftepartiet, jeg.

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (12 timer siden):

Ser di har hatt møte med Netfit teamet. Tydeligvis har insta blitt diskutert og forandret 😅

A5BBFDFD-534D-4CFA-9E58-78B4989B64A0.jpeg

De fant vel ut at det var ingen som lot seg imponere av de "greske" titlene som stod der. Men det kunne jeg fortalt de første dagen. Rart de må ha møte med fire personer for å finne ut av det, at det enkle ofte er det beste. Men nå er det de samme fire personene som har jobbet med et produkt i seks år, som fortsatt bare er en nettside hvor cbe får vist seg frem. Rart ikke cbe blir lei seg selv... Tiktok er jo også bare se på meg....se så deilig jeg er...Det er jo ikke så rart at man kan få inntrykk av at hjernen har gått i dvale, når det eneste hun er opptatt av er eget utseende.... Ikke sunt i det hele tatt.

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. På den nyeste storyen så ser man at hunden løper BAK henne😌 Som dyrevenn bør hun kanskje LYTTE til hunden og sette hans behov først?

Trekkselen som har feste helt bak ved halen blir dratt frem ved skulderen hans (!!)

Endret av Twinkle~
  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (5 minutter siden):

I alle dager. På den nyeste storyen så ser man at hunden løper BAK henne😌 Som dyrevenn bør hun kanskje LYTTE til hunden og sette hans behov først?

Dette er en fin ting for å ha mer kontroll på hunden. Eieren først, eieren bestemmer fart, hvem hunden kan hilse på osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulletproofhoware skrev (10 minutter siden):

Dette er en fin ting for å ha mer kontroll på hunden. Eieren først, eieren bestemmer fart, hvem hunden kan hilse på osv. 

For meg ser det ut som at hunden sliter med å holde følge og havner bak.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (14 minutter siden):

Mener du det altså? At det er eieren som bestemmer farten på en løpetur? Bør det ikke være hunden som løper først slik at du ser om den er sliten? Løper man med hund i bånd skal hunden være først, også må du lære hunden at den ikke skal dra båndet eller hilse på andre hunder. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er redigert eller ei, det er lett å posere for ønsket fremheving. Bare prøv selv, rumpa ut, beina litt fra hverandre. Stramme muskler, så med sidelys så man ser ut som man har mer muskler... se ned så fjeset virker lengre... løft ribbeina.

;) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg løper med hund er det jeg som bestemmer. Hunden tåler distansen og farten min lett. Men jeg stopper hyppigere opp for å la hunden snuse og tisse og bæsje. Jeg løper ikke for tid og strekning, men som en trim. For meg og hunden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 minutt siden):

Mener du det altså? At det er eieren som bestemmer farten på en løpetur? Bør det ikke være hunden som løper først slik at du ser om den er sliten? Løper man med hund i bånd skal hunden være først, også må du lære hunden at den ikke skal dra båndet eller hilse på andre hunder. 

Jeg skrev ikke dette for å bli angrepet, tenkte at om det var én ting man ikke trenger å ta henne på, så er det god oppdragelse av en hund som løper bak eieren og ikke drar eier etter seg. Tok utgangspunkt i at dette er en sprek hund som tåler løping. Det er selvfølgelig vanskelig å se om den løper bak fordi den er sliten, og i såfall får jeg vondt av den. Jeg eier stor hund selv, og det er en fordel om de lærer seg å gå bak, så eieren kommer først i svinger osv. Jeg avslutter denne diskusjonen her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
miamiamia skrev (15 timer siden):

Sorry dere, men jeg tror ikke det er redigert. Jeg er slank som CBE og kan LETT posere på denne måten og få et firkantet thigh gap om jeg står riktig.

Jeg kan også helt lett få frem ribbeina så de stikker ut synlig som henne. Det er bare en måte å posere på så stikker de ut.

Dog, jeg går til terapeuter for å få orden på mine skavanker jeg da og alle sier at jeg må endre holdningen min for å samle ribbeina og ha mindre svai. Så CBE har helt klart alle muligheter å rette opp ryggen og brystet sitt. Det er ikke murt slik. Hun må bare ha lyst til å fikse seg selv bedre på ordentlig og den sitter langt inne ;)

Dette bildet er redigert. Man kan se det på stolene, bordet, vinduene, og cbe ikke minst, ansiktet ligner jo ikke på hvordan hun egentlig ser ut. Og det redigerte thigh gapet hennes  som hun ikke har ;) Paret er nesten 40 år og holder på som om de var tenåringer enda 😳

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (8 minutter siden):

Jeg skrev ikke dette for å bli angrepet, tenkte at om det var én ting man ikke trenger å ta henne på, så er det god oppdragelse av en hund som løper bak eieren og ikke drar eier etter seg. Tok utgangspunkt i at dette er en sprek hund som tåler løping. Det er selvfølgelig vanskelig å se om den løper bak fordi den er sliten, og i såfall får jeg vondt av den. Jeg eier stor hund selv, og det er en fordel om de lærer seg å gå bak, så eieren kommer først i svinger osv. Jeg avslutter denne diskusjonen her. 

Hunden er av svært aktiv rase, tviler sterkt på at farten hun løper i er vanskelig gor hunden å følge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...